Kas ir tērzēšana tiešsaistē?
Tērzēšana tiešsaistē, būtisks klientu mijiedarbības programmatūras elements, ir programmatūras tehnoloģija, kas ļauj klientiem sazināties ar klientu atbalsta pārstāvjiem reāllaikā. Klienti var sākt tērzēt ar Jums uz Jūsu tīmekļa vietnes, tā vietā, lai zvanītu vai sūtītu e-pastu, kas padara mijiedarbību efektīvāku laika ziņā.
Tērzēšana tiešsaistē ir pilnībā balstīta uz pārlūkprogrammu un neprasa lietotājiem lejupielādēt jebkādu programmatūru, lai sāktu tērzēšanu. Mūsdienu pasaulē tērzēšana tiešsaistē ir neaizstājama mājaslapu funkcija jebkurai veiksmīgai klientu apkalpošanas stratēģijai. Turklāt, tērzēšana tiešsaistē WordPress platformā ir īpaša funkcija, kas izcelt Jūsu mājaslapu starp konkurentiem.
Kāpēc tērzēšana tiešsaistē ir svarīga klientu apkalpošanā?
Tērzēšana tiešsaistē ir svarīgs klientu apkalpošanas saziņas kanāls, jo;
- Klienti saņem gandrīz tūlītējas atbildes uz saviem jautājumiem
- Tā nodrošina palīdzību reāllaikā
- Tā neprasa nekādas pūles (no klienta puses).
- Klienti sagaida, ka uzņēmumi to nodrošinās
- Tas var nodrošināt Jums priekšrocības konkurences ziņā
- Tas ir lēts risinājums, kas var uzlabot pārdošanu, iesaistīšanos un noturēšanu
Kādas tiešsaistes tērzēšanas funkcijas piedāvā LiveAgent?
LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var palīdzēt uzlabot Jūsu klientu apkalpošanu.
Tērzēšanas poga
LiveAgent sniedz Jums iespēju izveidot savu tērzēšanas pogu , kuru var novietot jebkurā vietā Jūsu tīmekļa vietnē. Izvēlieties pogas pozīciju, krāsas, animāciju, animācijas efektu, mobilās opcijas un Z indeksu.
Ja jums nav vēlēšanās pašam izveidot pogu, varat izmantot kādu no mūsu tērzēšanas pogu galerijas un pielāgot to atbilstoši savām vēlmēm.
Mēs piedāvājam:
- Stūra pogas
- Burbuļveida pogas
- Bīdāmās pogas
- Iekļautās pogas
- Pogas ar pielāgotiem attēliem
- Pogas ar pielāgotu HTML
Papildus tērzēšanas pogu izveidei varat izveidot arī tērzēšanas logu. Jūs varat pielāgot:
- Sagaidīšanas ziņu/slēpt sagaidīšanas ziņu
- Stilu
- Tērzēšanas loga izmēru
- Paslēpt atkal sākt tērzēšanu pogu
- Iespēju atstāt bezsaistes ziņu
- Z-indeksu
- Novietojumu
- Pielāgot CSS
Tērzēšana reāllaikā
LiveAgent ļauj Jūsu vietnes apmeklētājiem tērzēt ar Jums reāllaikā. Kad viņi noklikšķina uz tērzēšanas lodziņa Jūsu tīmekļa vietnē un nosūta savu sākotnējo tērzēšanas ziņu, Jūsu LiveAgent vadības panelis iezvanīsies, lai Jūs informētu, ka ir lietotājs, kas vēlas ar Jums tērzēt.
Ja vietnes apmeklētājs centīsies tērzēt ar Jums ārpus darba laika, tērzēšana tiks reģistrēta Jūsu LiveAgent vadības panelī kā palīdzības pieteikums, uz kuru vēlāk varēsiet atbildēt, izmantojot e-pastu.
Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi
Proaktīvi uzaicinājumi ir tērzēšanas funkcija, kas ļauj sazināties ar klientiem, kuri pašlaik pārlūko Jūsu vietni, un piedāvāt tiem palīdzību. Tērzēšanas uzaicinājumus varat izvietot pielāgotās tīmekļa vietnes URL adresēs, piemēram, cenu lapā vai bieži uzdoto jautājumu lapā.
Proaktīvās tērzēšanas uzaicinājuma pogas var pielāgot atbilstoši Jūsu vēlmēm, un tās var arī iestatīt tā, lai tās tiktu rādītas pēc noteikta laika perioda beigām. Piemēram, proaktīvā tērzēšanas uzaicinājuma poga var tikt parādīta, ja lietotājs aplūko jūsu cenu lapu ilgāk nekā 45 sekundes.
Tērzēšanas pogu galerija
LiveAgent piedāvā vairākas gatavas tērzēšanas pogas, kuras var apskatīt mūsu tērzēšanas pogu galerijā. Vienkārši izvēlieties vēlamo un iestrādājiet tērzēšanas logu tīmekļa vietnē, lai Jūsu klienti varētu sākt tērzēt ar Jūsu atbalsta pārstāvjiem.
Tērzēšanas pogas animācijas
Animācijas var ietekmēt vietnes apmeklētāju uzmanību. Pievienojiet animācijas tērzēšanas pogām, lai piesaistītu viņu uzmanību un palielinātu iesaistīšanos.
Tērzēšanas uzaicinājumu galerija
Papildus mūsu parastajai tīmekļa vietnes tērzēšanas logu galerijai LiveAgent piedāvā arī proaktīvu tērzēšanas pogu galeriju. Izvēlieties kādu no vairākiem stiliem un pogu pozīcijām vai izveidojiet savu, ierakstot HTML kodu.
LiveAgent piedāvā proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus sekojošās pozīcijās:
- Sānos
- Stūrī
- Centrā
Tērzēšanas loga nofiksēšana
LiveAgent ļauj lietotājiem nofiksēt tiešsaistes tērzēšanas logu, kamēr viņi pārlūko Jūsu vietni. Ja tiek saņemta jauna ziņa, kamēr tērzēšanas logs ir nofiksēts, lietotājs saņem paziņojumu. Tērzēšanas logus var nofiksēt Jūsu vietnes kreisajā vai labajā pusē.
Tērzēšanas pārskats
LiveAgent tērzēšanas pārskats sniedz visaptverošu priekšstatu par visiem Jūsu vietnes apmeklētājiem. Šī tērzēšanas funkcija parāda, kur ģeogrāfiski atrodas Jūsu vietnes apmeklētāji, kādus vietnes URL viņi pārlūko un cik ilgi viņi ir pavadījuši, pārlūkojot katru lapu.
Tērzēšanas pārskatā varat redzēt:
- Apmeklētājus tiešsaistē (apmeklētāju skaits, kas pārlūko tīmekļa vietni)
- Tērzējošos apmeklētājus (tērzējošo apmeklētāju skaits)
- Apmeklētājus rindā (to apmeklētāju skaits, kas gaida tērzēšanu)
- >Pieejamos aģentus (tērzēšanai pieejamo aģentu skaits)
- Katra apmeklētāja ģeogrāfisko atrašanās vietu (attēlota kartē).
- Apmeklētāja valsti
- Faktisko vietni
- Novirzītāju
Tērzēšanas vēsture
LiveAgent ļauj skatīt visas iepriekšējās tērzēšanas un visas pašreizējās tērzēšanas vienā ekrānā. Ja meklējat konkrētu tērzēšanu, varat filtrēt meklēšanu pēc tagiem, nodaļām, datumiem, vārdiem u.c.
Apmeklētāji tiešsaistē
LiveAgent apmeklētāji tiešsaistē ir tērzēšanas funkcija, kas ļauj jums novērot, kas pārlūko Jūsu vietni. Uzziniet savu apmeklētāju IP adresi, novirzītājus, ģeogrāfiskās atrašanās vietas, pašreizējos URL Jūsu vietnē un kopējo laiku, ko viņi ir pavadījuši, pārlūkojot Jūsu vietni.
Tērzēšanas sadalījums
LiveAgent piedāvā vairākas tērzēšanas sadalījuma metodes. Sistēmu var iestatīt tā, lai tā izmantotu nejaušu piešķiršanu, iepriekš noteiktas prioritātes, “zvanīt visiem”, vidējo vai maksimālo izmantojumu.
- Nejaušs piešķīrums: piešķir tērzēšanu pieejamajiem aģentiem pēc nejaušības principa.
- Iepriekš noteiktas prioritātes: tērzēšanas tiks novirzītas aģentam, kurš pašlaik neatbild uz tērzēšanu vai kuram kopš pēdējās tērzēšanas ir bijis visilgākais dīkstāves laiks.
- Zvans visiem: visiem aģentiem tiks paziņots, ka klients gaida tērzēšanu. Paziņojums nepārstās signalizēt, līdz kāds neatbildēs uz tērzēšanu.
- Vidējā izmantošana: ienākošās tērzēšanas tiks novirzītas aģentam ar vismazāko aktīvo tērzēšanu skaitu.
- Maksimālais izmantojums: ienākošās tērzēšanas tiks piešķirtas aģentam ar vislielāko aktīvo tērzēšanu skaitu, lai saglabātu maksimālo izmantojumu.
Reāllaika rakstīšanas skats
LiveAgent sniedz pārskatu reāllaikā par to, ko Jūsu klienti raksta tērzēšanas logā. Vēl pirms viņi nospiež pogu “sūtīt”, varat sākt meklēt viņu pasūtījumu numurus, iepriekšējos pirkumus vai iepriekšējos palīdzības pieteikumus, lai nodrošinātu vēl ātrāku klientu apkalpošanu.
Tērzēšanas iegultā izsekošana
LiveAgent sniedz iespēju Google Analytics sekot tiešsaistes tērzēšanas sesiju notikumiem. Jums ir iespēja izsekot:
- Tērzēšanas sākšanu
- Tērzēšanas pabeigšanu
- Katru aģenta ziņojumu
- Katru klienta ziņojumu
Maksimālais rindas garums
LiveAgent piedāvā risinājumu gadījumiem, kad rindā uz tērzēšanu ar Jums gaida pārāk daudz cilvēku. Nosakot maksimālo rindas limitu, Jūsu tērzēšanas poga var automātiski mainīt tās pieejamību uz pieejamību bezsaistē vai pilnībā tikt paslēpta no Jūsu tīmekļa vietnes. Kad rinda atkal sasniegs atļauto limitu, automātiski parādīsies tīmekļa vietnes tērzēšanas lodziņš.
Iekšējā tērzēšana
LiveAgent nodrošina iekšējās tērzēšanas rīku Jūsu aģentiem. Šis rīks ļauj viņiem tērzēt savā starpā, neizejot no LiveAgent paneļa un neizmantojot trešās puses lietojumprogrammas. Tērzēšanas rīks ir aprīkots ar failu koplietošanas iespējām un ļauj lietotājiem sūtīt viens otram pieteikumu ID, kas ir iestrādāti kā klikšķināmas saites.
Aģentiem var būt atvērtas vairākas iekšējās tērzēšanas vienlaicīgi.
Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāju URL
Ar LiveAgent varat redzēt, kādas vietnes lapas Jūsu vietnes apmeklētāji pārlūko. Katru reizi, kad apmeklētājs atver citu Jūsu vietnes lapu, Jūs saņemsiet paziņojumu.
Papildu tērzēšanas funkcijas, kas padarīs atbalsta sniegšanu pavisam vienkāršu
Universālā iesūtne
Mūsu universālā iesūtne atvieglo vairāku uzdevumu veikšanu vienlaicīgi. Kamēr gaidāt atbildi uz jaunu tīmekļa vietnes tērzēšanas pieprasījumu, varat koncentrēties uz atbildēm uz citu kanālu palīdzības pieteikumiem tieši no centralizētās iesūtnes.
Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma
Hibrīdā palīdzības pieteikuma plūsma ļauj Jums sekot līdzi Jūsu klienta kontaktēšanās/problēmu risināšanas ceļam, izmantojot dažādus kanālus, vienlaikus saglabājot to pašu palīdzības pieteikumu pavedienu. Ja klients atsaucas uz iepriekšējo sarunu, kas viņam bijusi ar citu aģentu, Jūs varat to viegli sameklēt hibrīdajā palīdzības pieteikuma pavedienā.
CRM
LiveAgent piedāvā iebūvētu CRM tieši Jūsu universālajā iesūtnē. Tērzējot ar klientu reāllaikā, varat apskatīt viņa informāciju, iepriekšējos palīdzības pieteikumus, pirkumus un jebkuru citu papildu informāciju, ko esat apkopojis un reģistrējis.
CRM informāciju var rediģēt un atjaunināt reāllaikā.
Tagi
Izmantojot tagus, varat ātrāk atrast iepriekšējos palīdzības pieteikumus. Ja klients atsaucas uz iepriekšējo tērzēšanu tiešsaistē par abonementa atjaunināšanu, varat viegli sameklēt tērzēšanas stenogrammu, filtrējot meklēšanu ar tagu “atjaunināšana”.
Sagatavotās atbildes
Sagatavotās atbildes ļauj uzreiz atbildēt uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Aģenti var uzrakstīt vispārīgas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem un saglabāt tās. Ja klients, ar kuru viņi tērzē, uzdod vispārīgu jautājumu, aģenti var atbildēt ar vienu klikšķi (noklikšķinot uz sagatavotās atbildes).
Trešo pušu integrācijas
LiveAgent ir integrējama ar vairāk nekā 40 trešo pušu lietojumprogrammām, piemēram, MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply un citām. Integrējot ikdienā izmantotās lietojumprogrammas ar LiveAgent, Jūs varēsiet piekļūt šīm lietojumprogrammām un veikt darbības, kuras veicat lietojumprogrammās.
Piemēram, ja vēlaties pievienot jaunu darījumu pakalpojumam PipeDrive, varat to izdarīt, tērzējot ar klientu reāllaikā. Jums vienkārši jāatver viņa kontaktu kartīte pakalpojumā LiveAgent un jānoklikšķina uz ikonas PipeDrive, kas ļaus Jums pievienot jaunus darījumus vai mainīt esošo darījumu vērtības.
Ikdienā izmantoto lietotņu integrēšana ar LiveAgent galu galā ietaupīs Jūsu laiku – mazāk klikšķu, mazāk pierakstīšanās, mazāk cilņu.
Tiešsaistes tērzēšanas priekšrocību kopsavilkums
Tērzēšanas lodziņš tīmekļa vietnē uzlabo klientu apmierinātību, kas, savukārt, uzlabo pārdošanas un saglabāšanas rādītājus. Turklāt tērzēšanas lodziņš tīmekļa vietnē:
Samazina palīdzības pieteikumu apjomu
Sniedzot klientiem iespēju nekavējoties sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, tiek efektīvi samazināts ienākošo pieteikumu skaits. Tiešsaistes tērzēšanas parasti tiek atrisinātas ātrāk nekā tālruņa zvani un e-pasti, un tādējādi var novērst Jūsu klientu atbalsta dienesta pārslogotību un izvairīties no pārāk lielas palīdzības pieteikumu plūsmas.
Samazina klientu piepūli
Klienti sagaida, ka Jūsu tīmekļa vietnē atradīs tērzēšanu tiešsaistē. Nodrošiniet to un samaziniet pūles, kas viņiem jāpieliek, lai sazinātos ar Jums. Visvienkāršākais veids ir ievietot tērzēšanas pogu savā tīmekļa vietnē. Kāpēc? Klienti parasti meklē atbildes uz saviem jautājumiem Jūsu tīmekļa vietnē, un, ja nevar tās atrast, viņi izmanto tērzēšanu tiešsaistē.
Tādējādi šis ir risinājums, kas prasa vismazāk pūļu. Ja klientam būtu jāveic tālākas meklēšanas darbības, lai atrastu Jūsu kontaktinformāciju, jāatver e-pasta vēstule, tā jānosūta un jāgaida atbilde, klients viegli varētu kļūt neapmierināts.
Palielina iesaistīšanos un pārdošanas apjomus
Izmantojot tērzēšanas programmatūru, var uzlabot klientu iesaisti un pārdošanas apjomus. Izvietojot proaktīvas tērzēšanas ielūgumus stratēģiski svarīgās vietnes vietās savā vietnē, Jūs varat viegli sazināties ar klientiem, piedāvāt palīdzību un pat palielināt pārdošanas apjomus.
ai zinājāt, ka klienti, kas ar uzņēmumu sadarbojas tērzējot tīmekļvietnē, ir 4,5 reizes vairāk vērti nekā klienti, kas ar uzņēmumu nesadarbojas? Iegūstot uzticību Jūsu uzņēmumam, viņi, visticamāk, tērēs vairāk un veiks atkārtotus pirkumus.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and most efficient live chat solution on the market. Our free 30-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.