Kas ir klientu portāls?
Klientu portāls ir veids, kā Jūsu uzņēmums var darboties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu, Jums ir jāsniedz vislabākā informācija visiem klientiem. Bet kā to izdarīt, ja Jūsu klientu apkalpošanas dienests nav pieejams? LiveAgent klientu portāls var Jums palīdzēt, nodrošinot nepieciešamo saturu.
Šādā veidā Jūsu klienti var atrast atbildes uz saviem jautājumiem vai svarīgas norādes. Tādējādi Jūs strādājat nepārtraukti un uzņēmums nezaudē klientus. Zināšanu bāze var palīdzēt Jūsu klientiem.
Taču varat viegli izveidot arī citu zināšanu bāzi saviem darbiniekiem. Piemēram, to var izmantot, lai sniegtu informāciju jaunajiem darbiniekiem. Vai vienkārši paplašināt aģentu zināšanas; ja aģents atrod jaunu paņēmienu vai padomu, to var kopīgot iekšējā forumā.
Lai uzlabotu klientu atbalsta un iekšējās zināšanu apmaiņas efektivitāti un efektivitāti, ir jāiegulda labākajās zināšanu bāzes platformās. izšķiroša nozīme. Plaša izpēte un dažādu platformu salīdzināšana var palīdzēt izvēlēties īsto, kas lieliski atbilst jūsu biznesa vajadzībām.
Kā klientu portāls darbojas LiveAgent sistēmā?
Klientu portāls ir iebūvēts LiveAgent vidē. Tas ir diezgan viegli lietojams. Ja pirmo reizi izmantojat LiveAgent, vienkārši izveidojiet bezmaksas kontu vai izmēģiniet bezmaksas izmēģinājuma versiju. Pēc konta izveidošanas sekojiet un izpildiet norādījumus par lietošanas sākšanu. Tas palīdzēs Jums ātri iepazīties ar programmatūru.
Pēc tam varat vienkārši noklikšķināt uz sadaļas Zināšanu bāze un sākt veidot kategoriju, rakstu, forumu vai ieteikumu grupu. LiveAgent nodrošina arī plus pogu augšējā labajā pusē. No šīs pogas varat viegli izveidot zināšanu bāzes rakstus un daudz ko citu. Plus poga vienmēr atrodas labajā augšējā stūrī. Piemēram, varat izveidot rakstu no vadības paneļa.
Pēc pašapkalpošanās satura izveides varat pievienot logrīku Meklēšana un Atsauksmju pogas. Tādējādi, ja Jūsu klientu apkalpošanas aģenti nav pieejami, klienti var noklikšķināt uz šīm pogām un meklēt nepieciešamo informāciju vai sniegt atsauksmes.
Kā iestatīt Klientu portālu LiveAgent.
Klientu portāla izmaksas pakalpojumā Live Agent:
LiveAgent piedāvā vairākas alternatīvas abonementiem. Tā kā katram uzņēmumam ir atšķirīgas vajadzības, LiveAgent ir izveidojis trīs abonementu veidus. Tie ir Palīdzības pieteikumi, Palīdzības pieteikumi+Tērzēšana un Viss iekļauts. Galvenā atšķirība ir iespējoto funkciju sarakstā. Ja vēlaties par tām uzzināt vairāk, lasiet sadaļu Cena.
Lūdzu, atļaujiet man ietaupīt laiku saistībā ar klientu apkalpošanas portālu. Par klientu portālu, klientu forumu un zināšanu bāzi nav jāmaksā papildu maksa. Turpretim, ja jūsu uzņēmumu interesē vairākas zināšanu bāzes, jūs katru mēnesi maksāsit 19 USD.
Jums varētu rasties jautājums – kāpēc man būtu nepieciešamas vairākas zināšanu bāzes?
Piemērs: iespējams, katram zīmolam vēlaties atšķirīgu zināšanu bāzi. Tomēr, ja Jums nav interese par vairākām, Jūs saņemsiet tikai vienu. Ja kādreiz vēlētos vairākas, vispirms būs jāaktivizē LiveAgent spraudnis. Pēc tam varēsiet vienkārši izveidot vienu. Ja to nedarīsiet, no Jums netiks iekasēta maksa.
Ir vēl viena iespēja, ko vēl neesam pieminējuši. Mēs saprotam, ka parakstīties uz kaut ko, kas jums nav pazīstams, bieži vien var būt riskanti. Tādējādi LiveAgent piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju katram abonementam vai bezmaksas kontu.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Kāpēc Jūsu uzņēmumam vajadzētu apsvērt iespēju izveidot klientu portālu?
· Klientu atbalsts 24/7
Ne katrs palīdzības dienests var apgalvot, ka tas nodrošina klientu atbalstu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Rūpīgi atlasīti zināšanu bāzes raksti var sniegt būtisku informāciju par to, ko meklē klienti. Pat tad, ja tas notiek ārpus Jūsu darba laika.
· Samazina klientu pieprasījumu skaitu
Klientu pārstāvji parasti katru dienu strādā ar līdzīgiem pieprasījumiem. Izmantojot klientu portālu, viņi var samazināt visbiežāk uzdoto jautājumu/ problēmu skaitu.
· Klientu noturēšana
Ja klienti var ātri atrast vajadzīgo informāciju, ir lielāka iespēja, ka viņi atgriezīsies. Parasti, jo vienmērīgāks ir process, jo lielāka iespēja, ka klients atgriezīsies. Svarīgs faktors ir ne tikai tas, cik ātri viņi var iegūt informāciju, bet arī tas, cik vērtīga tā ir.
· Palielina tīmekļa vietnes datplūsmu
Pareizi izstrādāti zināšanu bāzes raksti var piesaistīt lielu uzmanību. Tādējādi, ja daudzi cilvēki uzskatīs Jūsu rakstus par vērtīgiem, viņi dalīsies ar tiem ar citiem. Tas nozīmē, ka varat iegūt lielāku tīmekļa vietnes datplūsmu, kas, savukārt, nozīmē vairāk potenciālo klientu. Bez tam Jūs nostiprināsiet savas vietnes autoritāti.
Klientu portāla pārskats
Klientu portāls:
Mēs esam runājuši par klientu portālu kopumā, bet šeit ir dažas papildu funkcijas, kuras nodrošina LiveAgent klientu portāls. Klientu portāls ļauj gan Jums, gan Jūsu aģentiem apskatīt klienta palīdzības pieteikumu vēsturi. Klients var vienkārši pieteikties un apskatīt visu palīdzības pieteikumu vēsturi portālā. Aģents var apskatīt palīdzības pieteikumu vēsturi LiveAgent portālā. Klientu portālā ir pieejami arī zināšanu bāzes raksti, forumi, ieteikumu dēļi un citi.
Zināšanu bāze:
Zināšanu bāze ir vieta, kur Jūsu uzņēmums var izveidot bezgalīgi daudz uz informāciju balstītu rakstu. Lielisks aspekts ir tas, ka varat viegli piešķirt Zināšanu bāzes rakstu kā palīdzības pieteikumu aģentam. Saturu var izveidot gan iekšējiem, gan ārējiem mērķiem. Tātad uz informāciju balstītus rakstus varat izveidot gan saviem darbiniekiem, gan klientiem. Saturs atšķiras atkarībā no uzņēmuma.
Iekšēji izveidotie zināšanu bāzes raksti var palīdzēt darbā ievadīšanas procesā/apmācībā. Strukturēti raksti ar pielikumiem var padarīt šo procesu vienmērīgu un organizētu. Iekšēji izmantotie raksti var būt arī veids, kā uzņēmuma darbiniekiem vienmēr sniegt precīzu informāciju saviem klientiem. Tādējādi tas var darboties kā sava veida zināšanu datubāze Jūsu uzņēmumam. Piemēram, tajā var rakstīt informāciju par uzņēmuma jaunumiem, atjauninājumiem vai vienkārši vispārīgām zināšanām.
No otras puses, ārējās/ publiskās zināšanu bāzes rakstos galvenā uzmanība tiek pievērsta klientiem, lai viņi varētu atrast meklēto informāciju. Mūsdienās klienti vēlas saņemt informāciju uzreiz. Ja klients nevar to atrast, pastāv liela iespēja, ka viņš sazināsies ar klientu apkalpošanas dienestu vai, sliktākajā gadījumā, dosies pie Jūsu konkurenta. Šādas situācijas var novērst, rakstot izsmeļošus, sakārtotus rakstus.
Šeit ir dažas idejas ārējiem/publiskajiem rakstiem:
- Ceļveži
- Informācija par precēm/pakalpojumiem
- BUJ
- Vizuāli uzskates līdzekļi – ekrānšāviņi vai videoklipi
Uzziniet vairāk par LiveAgent zināšanu bāzi.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 30-day free trial right away!
Vairāku zināšanu bāze:
Neorganizēti zināšanu bāzes raksti var būt apgrūtinoši. Vairāku zināšanu bāze var novērst šo problēmu.
Kā jau iepriekš minējām, varat izveidot tik daudz zināšanu bāzu, cik uzņēmums vēlas. Tas parasti attiecas uz uzņēmumiem, kuriem var būt vairāki zīmoli vai kuri dod priekšroku satura dažādošanai. Tomēr, ja vēlaties tikai kategorizēt savu saturu, varat to vienkārši izdarīt, izmantojot tikai vienu zināšanu bāzi, kas tiek piešķirta ar jebkuru abonementu. Bet, ja vēlaties veidot saturu vairākiem zīmoliem, šī būtu priekšrocība, ko vajadzētu aktivizēt. Programmā LiveAgent vienkārši dodieties uz spraudņiem un aktivizējiet to. Pēc tam varat izveidot tik daudz bāzu, cik vien vēlaties.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Vairāku zināšanu bāzi.
WYSIWYG rakstu redaktors:
Raksta izveide agrāk prasīja daudz vairāk nekā tikai labas rakstīšanas prasmes un atbilstošas zināšanas. Mūsdienās raksta izveide nevar būt vienkāršāka. Izmantojot šo redaktoru, varat vizualizēt saturu pirms publicēšanas. Zināšanu bāzes rakstus vai forumus programmā LiveAgent ir ļoti viegli izveidot, izmantojot WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktoru. Tas ir lietotājam draudzīgs redaktors. Tādējādi pat nepieredzējis cilvēks var viegli izveidot rakstu.
Uzziniet vairāk par LiveAgent WYSIWYG rakstu redaktoru.
Pielikumi rakstos:
LiveAgent nodrošina funkciju, kas ļauj pievienot failus zināšanu bāzes rakstiem. Tātad, ja vēlaties izveidot iekšēju vai publisku zināšanu bāzes rakstu, varat to izdarīt, izmantojot WYSIWYG redaktoru, un vienlaikus pievienot failu.
Uzziniet vairāk par LiveAgent pielikumiem rakstos.
Forum:
Vēl viena lieliska klientu portāla funkcija ir iespēja izveidot forumu. Foruma izveide var palīdzēt Jums izveidot kopienu. Šī funkcija ļauj klientam publicēt, piemēram, jautājumu.
Kas notiek pēc tam? Citi klienti var sniegt atbildi. Tādējādi viņi var efektīvi palīdzēt cits citam. No otras puses, arī klientu pārstāvis saņem palīdzības pieteikumu, kurā viņš/viņa arī var iesaistīties jautājuma apspriešanā ar klientiem.
Šādā veidā varat uzlabot sadarbību, uzlabot saziņu un iesaistīt klientus. Visi šie faktori palīdz veidot lojālu kopienu Jūsu zīmolam.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Forum.
Atsauksmes un ierosinājumi:
Atgriezeniskā saite sniedz daudz priekšrocību Jūsu uzņēmumam. Ir svarīgi saprast, ka atgriezeniskās saites saņemšana ir neizbēgama. Sniedzot iespēju sniegt atsauksmes, varat parādīt klientiem, ka Jūs aktīvi ieklausāties viņu viedoklī.
Citiem vārdiem sakot, Jūs vēlaties uzzināt viņu viedokli, jo Jums tas rūp. Iepazīt savus klientus ir svarīgs uzņēmējdarbības aspekts. Šī funkcija var parādīt Jūsu stiprās un vājās puses no klientu viedokļa. Apzinoties savas vājās puses, Jūs varat uzlabot tās jomas, kurās Jums tik labi neveicas. No otras puses, tas var kalpot kā motivācija Jūsu klientu atbalsta darbiniekiem. Šo sarakstu var turpināt bezgalīgi.
Veidot atsauksmju forumu programmā LiveAgent ir diezgan vienkārši. Klientiem vienkārši jāreģistrējas. Lai viņi to izdarītu, varat izvēlēties pielāgojamu atsauksmju pogu vai izveidot savu HTML pogu un iesniegt to LiveAgent. Pēc tam klients var izveidot atsauksmi vai ieteikumu. Pēc tā izveidošanas klientu pārstāvis saņem pieteikumu, uz kuru var nekavējoties atbildēt.
Vēl viens pluss ir tas, ka tā ļauj citiem klientiem balsot/ atzīmēt “patīk”. Tāpēc, ja vēlaties uzzināt, kam piekrīt/nepiekrīt lielākā daļa Jūsu klientu, to ir viegli noskaidrot, izmantojot šo funkciju.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Atsauksmēm un ierosinājumiem.
Meklēšanas logrīki:
Vai esat kādreiz bijis neapmierināts, jo tīmekļa vietnē nevarējāt atrast meklēto? LiveAgent meklēšanas logrīks palīdz Jūsu klientiem ātri atrast nepieciešamo informāciju. Iedomājieties, ka Jums ir brīnišķīgi zināšanu bāzes raksti, bet Jūsu klienti nespēj tos atrast.
Kā tas darbojas reālajā vidē? Pēc tam, kad esat izveidojis/pielāgojis meklēšanas logrīku, administrators to integrē tīmekļa vietnē. Viena no pielāgošanas iespējām ir tāda, ka Jūs varat izvēlēties kategoriju, kurā Jūs vēlaties, lai klients redzētu logrīku. Varat izveidot vairākus sīkrīkus konkrētām kategorijām.
Pēc tam, kad būsiet iestatījis logrīku, klients vienkārši ierakstīs meklēto, un uz ekrāna parādīsies visatbilstošākie raksti. Šis logrīks nodrošina Jūsu klientu navigāciju uz meklēto informāciju.
Uzziniet vairāk par LiveAgent meklēšanas logrīkiem.
LiveAgent iestatījumi:
Konfigurācija:
LiveAgent piedāvā klientiem izvēlēties dažādas klientu portāla veidnes. Mēs piedāvājam Classic, Minimalistic un Montana. Tādējādi, pamatojoties uz Jūsu uzņēmuma vēlmēm, Jūs varat izvēlēties dizainu, logotipus, krāsas un daudz ko citu! Ja vēlaties izveidot savu HTML galveni un kājeni, varat to izdarīt, ievietojot to klientu portāla iestatījumos.
Palīdzības pieteikuma iesniegšana:
Šī iestatījuma opcija ļauj klientiem iesniegt jaunu palīdzības pieteikumu. Jūsu uzņēmums var izvēlēties vēlamo nodaļu, kas apstrādās šāda veida pieprasījumus. Turklāt varat pielāgot kontaktu veidlapas laukus. Piemēram, virsraksts, apraksts, vārds, apstiprinājuma ziņojums un citi.
Sākt tērzēšanu:
Tērzēšanas sākšanas iestatījumos varat viegli izveidot un pielāgot tērzēšanas logu. Tas ietver pogas stilu, atrašanās vietu un krāsas. Turklāt varat uzrakstīt sveiciena ziņojumu, kas parādīsies ikreiz, kad klients sāks tērzēt ar Jūsu pārstāvi. Šī automatizācija ietaupīs gan pārstāvja, gan klientu laiku. Interesanta funkcija ir iespēja paslēpt ziņojumus. Tas nozīmē, ka, ja klients iepriekš vērsies pie jums, izmantojot pirmstērzēšanas veidlapu/ tērzēšanas logu, sagaidīšanas ziņojums tiks paslēpts. Ir arī citas šādas gudras funkcijas, piemēram; iespējot opciju atstāt bezsaistes ziņojumus, paslēpt pogu “sākt tērzēšanu no jauna” un citas!
Šie iestatījumi ļauj pielāgot klientu portālu, lai uzlabotu klientu pieredzi. Turklāt tie palīdz Jūsu aģentiem pārvaldīt zināšanu bāzes rakstus, forumus un ieteikumu dēļus.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
īpašs centrs klientu portāla programmatūrai
Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!
Atklājiet, kā klientu portāla funkcijas, piemēram, zināšanu bāze, klientu forumi, atsauksmes, meklēšanas rīki un biļešu iesniegšana, var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent piedāvātajiem risinājumiem un faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem vislabāko pašapkalpošanās pieredzi!
Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent
Uzlabojiet reklāmguvumu līmeni, pielāgojot klientu atbalsta stratēģijas aspektus, piemēram, īstenojot tiešraides tērzēšanu un nodrošinot atbalstu reāllaikā.