Uzziniet, kurš ir vispopulārākais veids, kā klienti ar jums sazinās. Liveagent sniedz detalizētu ieskatu visos saziņas kanālos: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, kontaktinformācijas formas, atsauksmju formas, Facebook ziņas, tvīti… Aizmirstiet par ārējām sekošanas lietojumprogrammām. Viss ir iebūvēts!
Atsevišķus ierakstus varat kārtot pēc Nodaļas, Aģenta, Birkām un Datuma. Kanālu atskaites varat eksportēt uz CSV failu.
Kanāla atskaites atspoguļošanas iespējas (kolonnas)
- Kanāls
- Atbildes
- Jaunas atbildes vid.laiks
- Atbildes atvēršanas vid.laiks
- Zvani
- Garām palaisti zvani
- Zvana minūtes
- Čata ziņas
- Čati
- Garām palaisti čati
- Čata pacelšanas vid.laiks
- Čata vid.laiks
- Nav vērtējuma
- Nav vērtējuma %
- Uzslavas
- Uzslavas %
- Sūdzības
- Sūdzības %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie Zvani
- Pabeigtie Zvani
- Ienākošie Čati
- Pabeigtie Čati
- Izveidotie pieteikumi
- Atrisinātie pieteikumi
Kanāla atskaite var parādīt datus šāda veida diagrammās:
Izmantojiet kanāla atskaites ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no Kanālu atskaitēm.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Klientu apkalpošanas atskaišu veidošana
Sāciet uzlabot savus produktus un pakalpojumus, regulāri pārskatot klientu apkalpošanas atskaites. Notestējiet mūsu atskaites bezmaksas izmēģinājuma versijā.