Atbildēt klientiem personīgi, protams, ir ļoti vērtīgi, taču tas ne vienmēr ir ērti. Vienas un tās pašas atbildes rakstīšana klientiem atkal un atkal var būt laikietilpīga un neefektīva. Tāpēc sagatavoti ziņojumi var ietaupīt Jūsu laiku, un Jūs to varat izmantot, lai rakstītu atbildes uz pieprasījumiem, kas neatkārtojas.
Piemērs: Deizija saņem palīdzības pieteikumu no klienta. Tajā tiek runāts par bieži sastopamu problēmu ar viņa programmatūru. Šīs problēmas risinājums ir vienkāršs. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, viņa izmanto sagatavotu ziņojumu, informējot klientu, kā atrisināt problēmu.
Sagatavotie ziņojumi ļauj ātri atbildēt uz biežāk sastopamajiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildi. Tie ļauj jums paātrināt atbildes sniegšanu, izmantojot iepriekš noteiktu teksta sekvenci.
Ar ko sagatavotie ziņojumi atšķiras no iepriekš noteiktajām atbildēm?
- Sagatavoti ziņojumi var saglabāt tikai īsu teksta sekvenci.
- Veidojot Iepriekš noteiktu atbildi, varat definēt e-pasta ziņojuma tematu.
Answer FAQs with a single click
Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Izmēģiniet LiveAgent, klientu atbalsta programmatūru ar uzņēmumu pārvaldības iespējām, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās opcijām un daudz ko citu. Organizējiet savus kontaktus uzņēmumos un uzlabojiet darba plūsmu. Pievienojieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodam un atklājiet, kā LiveAgent var palīdzēt jums gūt panākumus bez kredītkartes nepieciešamības.