Atklājiet 20 labākās e-pasta pārvaldības programmas, kas paaugstina produktivitāti un optimizē iesūtni. Uzziniet par dažādiem veidiem un galvenajām funkcijām, lai izvēlētos piemērotāko risinājumu savam uzņēmumam.
E-pasts ir kļuvis par neatņemamu uzņēmuma korespondences sastāvdaļu, un tas bieži vien ir vēlamais saziņas veids daudzām organizācijām. Tomēr, pieaugot e-pastu apjomam, to efektīva pārvaldība kļūst arvien grūtāka. E-pasta pārvaldīšanai nepieciešamais laiks un pūles var būt milzīgs, un svarīgas ziņas var pazust jucekli.
E-pasta pārvaldības programmatūra ir izstrādāta, lai palīdzētu privātpersonām un organizācijām pārvaldīt savu e-pasta saziņu, piedāvājot rīkus, kas optimizē šo procesu. Šajā rakstā mēs izpētīsim e-pasta nozīmi uzņēmuma komunikācijā, e-pasta efektīvas pārvaldības izaicinājumus un e-pasta pārvaldības programmatūras lomu šo izaicinājumu pārvarēšanā.
E-pasta pārvaldības programmatūra optimizē e-pasta saziņu privātpersonām un organizācijām, izmantojot tādas funkcijas kā e-pasta filtrēšana, kārtošana, atbalsta automatizācija un analīze. Šīs programmatūras platformas piešķir prioritātes e-pastiem, automatizē atbildes un seko tādiem rādītājiem kā atvēršanas līmenis un vidējais klikšķu skaits. Dažas programmatūras ietver uzlabotas pieteikumu apstrādes funkcijas, kas nodrošina lielāku produktivitāti. Mērķis ir ietaupīt laiku un pūles, vienlaikus uzlabojot saziņu.
Šīs darbvirsmas programmatūras lietotnes ļauj lietotājiem sūtīt, saņemt un kārtot e-pastus. Šie e-pasta klienti lejupielādē un saglabā e-pasta ziņas lietotāja datorā, nodrošinot bezsaistes piekļuvi e-pasta datiem. Atsevišķu e-pasta klientu piemēri ir Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird un Apple Mail. Iespējamie izmantošanas veidi ir uzņēmuma speciālisti, kuri izmanto atsevišķu e-pasta klientu, lai pārvaldītu savus darba e-pastus, kalendārus un kontaktpersonas pat bez interneta savienojuma.
Tīmekļa pasta pakalpojumi ir tīmeklī balstītas e-pasta platformas, kas lietotājiem ļauj piekļūt saviem e-pastiem, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu. Šie pakalpojumi glabā e-pastus attālinātā serverī, nodrošinot piekļuvi no jebkuras ierīces ar interneta savienojumu. Tiklīdz esat reģistrējis e-pasta adresi, ienākošie e-pasti tiek nekavējoties nogādāti lietotāja iesūtnē, nodrošinot savlaicīgu saziņu. Tīmekļa pasta pakalpojumu piemēri ir Gmail, Yahoo Mail un Outlook.com. Visizplatītākais pielietošanas veids būtu ārštata darbinieki, kas piesakās tīmekļa pasta pakalpojumā, lai piekļūtu saviem personīgajiem un darba e-pastiem no jebkuras ierīces.
Klientu atbalsts un palīdzības dienesta programmatūra ir paredzēti, lai palīdzētu uzņēmumiem pārvaldīt klientu apkalpošanas mijiedarbību, tostarp e-pasta saziņu. Šie rīki bieži ietver tādas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēmas, zināšanu bāzes pārvaldība un automatizētas atbildes. Palīdzības dienesta un klientu atbalsta programmatūras piemēri ir LiveAgent, Zendesk, Freshdesk un Help Scout. Iespējamie pielietošanas veidi varētu būt e-komercijas uzņēmums, kas izmanto palīdzības dienesta programmatūru, lai pārvaldītu klientu pieprasījumus un atbalsta pieprasījumus, nodrošinot efektīvu saziņu un pozitīvu klientu pieredzi.
E-pasta sadarbības rīki ļauj komandām strādāt kopā pie ar e-pastu saistītiem uzdevumiem, piemēram, iesūtnes koplietošana, uzdevumu piešķiršana un iekšējās diskusijas. Šie rīki palīdz optimizēt komandas saziņu un uzlabot produktivitāti. E-pasta sadarbības rīku piemēri ir Front, Hiver un Loop Email. Iespējamais pielietošanas veids varētu būt mārketinga un pārdošanas komandas, kas izmanto e-pasta sadarbības rīku, lai pārvaldītu savu kopīgo iesūtni, piešķirtu uzdevumus komandas locekļiem un apspriestu e-pasta saturu un stratēģiju iekšēji, nodrošinot nevainojamu sadarbību un efektīvu projektu pārvaldību. Sadarbības rīka integrēšana esošajās darbplūsmās var ievērojami uzlabot komandas produktivitāti un uzlabot vispārējos projekta panākumus.
E-pasta mārketinga un automatizācijas programmatūra palīdz uzņēmumiem izveidot, nosūtīt un monitorēt mērķtiecīgas e-pasta kampaņas. Šie rīki bieži ietver tādas funkcijas kā e-pasta sagataves, sarakstu segmentēšana un veiktspējas analīze. Turklāt labi izstrādāta e-pasta kampaņa var ievērojami palielināt klientu iesaisti un veicināt pārdošanu. E-pasta mārketinga un automatizācijas programmatūras piemēri ir Mailchimp, Constant Contact un Brevo (bijušais Sendinblue). Iespējamais pielietošanas veids varētu būt mazo uzņēmumu īpašnieki, kas izmanto e-pasta mārketinga programmatūru, lai izveidotu un nosūtītu saviem klientiem informatīvos izdevumus, reklāmas piedāvājumus un uzaicinājumus uz pasākumiem, lai ieinteresētu un informētu par uzņēmuma piedāvājumiem.
Centralizēta iesūtne ir būtiska e-pasta pārvaldības programmatūras funkcija, jo tā apvieno visus jūsu e-pastus vienā, viegli pārvaldāmā saskarnē. LiveAgent vienotā iesūtne apvieno e-pastus no vairākām adresēm, ļaujot tos pārvaldīt nevainojami un efektīvi. Tas ne tikai optimizē jūsu darbplūsmu, bet arī uzlabo atbildes laiku un klientu apmierinātību. Turklāt vairākas pieteikumu/e-pasta cilnes ļauj bez piepūles pārslēgties starp sarunām, nodrošinot, ka varat veikt vairākus uzdevumus, nezaudējot kontekstu un nepalaižot garām svarīgu informāciju.
Efektīva e-pasta kategorizācija un marķēšana ir ļoti svarīga, lai optimizētu jūsu darbplūsmu un nodrošinātu, ka jūsu komandas locekļi var ātri un viegli atrast vajadzīgo informāciju. LiveAgent e-pasta pārvaldības programmatūra ļauj kategorizēt e-pastus pēc nodaļām un atbildības sfērām, tādējādi atvieglojot e-pastu piešķiršanu un pārsūtīšanu atbilstošajiem komandas locekļiem. Tas palielina kopējo produktivitāti un nodrošina, ka jūsu komanda var strādāt efektīvi. Turklāt e-pasta birkas palīdz sakārtot un atrast konkrētus e-pastus, vēl vairāk uzlabojot vispārējo efektivitāti. Turklāt iekšējo piezīmju funkcija ļauj komandas dalībniekiem dalīties ar privātiem komentāriem par e-pastiem, neizpaužot tos gala saņēmējam, veicinot labāku sadarbību un saziņu komandā.
Liela apjoma e-pastu pārvaldīšana var būt grūta, tāpēc LiveAgent e-pasta prioritizācijas un filtrēšanas funkcijas ir ļoti svarīgas, lai palīdzētu jums efektīvi pārvaldīt darbplūsmu. Izmantojot automatizācijas nosacījumus, varat prioritizēt un filtrēt e-pastus, balstoties uz konkrētiem kritērijiem, nodrošinot, ka vispirms tiek risināti steidzami uzdevumi un jūsu komanda var koncentrēties uz vissvarīgākajām problēmām. Turklāt SLA uzraudzība palīdz uzturēt augstas kvalitātes klientu apkalpošanas standartus, nodrošinot ātru e-pasta atbildes laiku un atrisinājumu, saglabājot klientu apmierinātību un lojalitāti.
Efektīvas meklēšanas un izguves iespējas ir ļoti svarīgas jebkurai e-pasta pārvaldības programmatūrai, jo tās ļauj ātri atrast būtisku informāciju savos e-pasta arhīvos. LiveAgent meklēšanas un izguves funkcijas ir izstrādātas, lai padarītu šo procesu pēc iespējas vienkāršāku un efektīvāku. Turklāt analīzes pārskats un klientu apkalpošanas atskaites sniedz vērtīgu ieskatu, palīdzot noteikt jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi, un optimizēt e-pasta pārvaldības procesu. Varat izmantot šo informāciju, lai veicinātu pastāvīgus uzlabojumus un uzlabotu savas komandas sniegumu.
Pielāgojamas e-pasta sagataves, iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes ir vērtīgas funkcijas, ko piedāvā LiveAgent. Šīs funkcijas palīdz saglabāt konsekvenci un profesionalitāti e-pasta saziņā, vienlaikus ietaupot laiku. E-pasta pavedienu integrācija šajās sagatavēs vēl vairāk uzlabo jūsu komandas komunikācijas organizētību un pieejamību. Šādi sarunu rīki ļauj jūsu komandai efektīvāk atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, ļaujot tai koncentrēties uz sarežģītākiem jautājumiem un nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu.
Efektīva sadarbība un komandas vadība ir būtiska, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. LiveAgent funkciju komplekts ir paredzēts tieši tam. Aģentu pārklāšanās noteikšana neļauj vairākiem komandas locekļiem vienlaikus strādāt ar vienu un to pašu e-pastu, tādējādi mazinot neskaidrības un nodrošinot konsekventu atbildi. Iekšējie čati un iekšējie zvani ļauj jūsu komandai ātri un efektīvi sazināties, savukārt privātās piezīmes un iekšējā zināšanu bāze veicina zināšanu apmaiņu un sadarbību. Turklāt neierobežota uzglabāšanas vieta nodrošina, ka jums ir pietiekami daudz vietas visai svarīgajai informācijai.
Nevainojama integrācija ar trešo pušu lietotnēm ir ļoti svarīga, lai optimizētu jūsu darbplūsmu un uzlabotu jūsu komandas produktivitāti un efektivitāti. LiveAgent palīdzības dienesta platformā ir iekļautas daudzas integrācijas, kas ļauj ērti savienot e-pasta pārvaldības sistēmu ar citiem jaudīgiem rīkiem un platformām, piemēram, īpašu e-pasta pārvaldības lietotni mobilajām ierīcēm. Integrējot ar dažādām lietotnēm, varat piekļūt visaptverošam rīku komplektam, kas sadarbojas, lai palīdzētu efektīvi pārvaldīt e-pastus un nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
E-pasta pārvaldības platformas ir kļuvušas par būtisku rīku uzņēmumiem un privātpersonām, lai optimizētu e-pasta saziņu un kārtošanu. Jūsu e-pasta datu pārvaldība, kategorizēšana un aizsardzība kļūst arvien svarīgāka, jo katru dienu palielinās saņemto e-pastu skaits. E-pasta pārvaldības programmatūra piedāvā daudzas priekšrocības, kas var uzlabot produktivitāti, optimizēt sadarbību, uzlabot drošību un galu galā – palielināt klientu apmierinātību. Apspriedīsim dažādas e-pasta pārvaldības programmatūras izmantošanas priekšrocības un to, kā tā var palīdzēt jums uzturēt e-pasta saziņu sakārtotu un efektīvu.
E-pasta pārvaldības programmatūra palīdz ietaupīt laiku un palielināt produktivitāti, automatizējot ikdienišķus uzdevumus, piemēram, e-pastu šķirošanu, kategorizēšanu un arhivēšanu. Samazinot laiku, kas pavadīts iesūtnes manuālai pārvaldīšanai, varat koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem un uzlabot vispārējo darba efektivitāti. Izmantojot e-pasta pārvaldības funkcijas, piemēram, viedos filtrus, lielapjoma darbības un e-pasta sagataves, var ievērojami samazināt laiku, kas tērējams atkārtotām darbībām.
E-pasta pārvaldības programmatūra vienkāršo sadarbību un saziņu, ļaujot komandas locekļiem kolektīvi strādāt ar e-pasta pavedieniem. Izmantojot koplietotās iesūtnes un komandas sadarbības funkcijas, vairāki lietotāji var piekļūt e-pastiem, atbildēt uz tiem un piešķirt tos, nodrošinot, ka neviena ziņa netiek atstāta bez uzmanības. Šī sadarbības pieeja var samazināt atbildes laiku un nodrošināt, ka visi komandas locekļi atrodas uz viena viļņa.
Viena no galvenajām e-pasta pārvaldības programmatūras priekšrocībām ir tās spēja kategorizēt un kārtot e-pastus, balstoties uz lietotāja definētiem nosacījumiem un filtriem. Tas nozīmē, ka dažās programmās, piemēram, Clean Email, e-pasti tiek automātiski sakārtoti atbilstošās mapēs vai kategorijās, tādējādi atvieglojot konkrētu ziņu atrašanu un pārvaldību. Varat izveidot atsevišķas mapes dažādiem projektiem vai klientiem, tādējādi nodrošinot labāku kārtošanu. Turklāt tādas funkcijas kā birkas, etiķetes un karodziņi var palīdzēt jums sakārtot savu iesūtni, nodrošinot, ka jūsu e-pasta saziņa aizvien ir optimizēta un bez jucekļa.
Klientu apkalpošanas e-pasta pārvaldības programmatūra piedāvā jaudīgas drošības funkcijas, kas aizsargā jūsu datus no iespējamiem draudiem, piemēram, surogātpasta, pikšķerēšanas un dažādas ļaunprātīgas programmatūras. Daudzi e-pasta pārvaldības risinājumi ir aprīkoti ar iebūvētu šifrēšanu un datu aizsardzības mēriem, kas nodrošina jūsu sensitīvās informācijas drošību. Turklāt uzlabotie surogātpasta filtri un pielāgojami drošības iestatījumi sniedz jums lielāku kontroli pār jūsu e-pasta saziņas privātumu un drošību.
Izmantojot e-pasta pārvaldības programmatūru, atbalsta komandas var sniegt labākas un ātrākas atbildes uz klientu pieprasījumiem. Tādas funkcijas kā automātiskās atbildes, e-pasta sagataves un koplietotās iesūtnes ļauj atbalsta komandām efektīvāk apstrādāt klientu e-pastus, nodrošinot klientiem nekavējošu palīdzību. Tas rada augstāku klientu apmierinātību un labāku kopējo klientu pieredzi.
Jūsu uzņēmumam piemērotas e-pasta pārvaldības programmatūras izvēle ir izšķirošs lēmums, kas var būtiski ietekmēt jūsu komandas efektivitāti, organizāciju un kopējo komunikāciju. Tā kā tirgū ir pieejamas daudzas iespējas, var būt grūti izvēlēties vispiemērotāko risinājumu, kas atbilst jūsu īpašajām vajadzībām un prasībām, tostarp tādām darbībām kā kampaņu pārvaldība un e-pasta automatizācija. Šajā ceļvedī mēs apskatīsim soļus, kas jāizdara, izvēloties e-pasta pārvaldības programmatūru savam uzņēmumam: jūsu vajadzību novērtēšana, funkciju un iespēju novērtēšana, cenu un atbalsta salīdzināšana, pārdevēja reputācijas novērtēšana un izmēģinājuma vai demonstrācijas perioda apspriešana.
Tiklīdz esat skaidri izpratis savas vajadzības, varat sākt novērtēt dažādu e-pasta pārvaldības risinājumu funkcijas un iespējas. Meklējiet rīkus, kas piedāvā būtiskākās funkcijas, piemēram, e-pasta kategorizēšanu, automatizāciju, koplietotas iesūtnes un drošības pasākumus. Turklāt apsveriet visas konkrētās integrācijas vai pielāgošanas iespējas, kas var būt nepieciešamas jūsu uzņēmumam. Dažādu risinājumu funkciju salīdzināšana palīdzēs noteikt to, kas vislabāk atbilst jūsu prasībām.
Izvēloties e-pasta pārvaldības programmatūru, izmaksas var būt nozīmīgs faktors jūsu lēmumu pieņemšanas procesā. Salīdziniet dažādu risinājumu cenu paketes, ņemot vērā tādus faktorus kā lietotāju skaits, krātuves ietilpība un jebkādas papildu funkcijas vai integrācijas. Turklāt ņemiet vērā pakalpojumu sniedzēja sniegtā atbalsta līmeni, piemēram, klientu apkalpošanu cauru diennakti, piekļuvi zināšanu bāzei un apmācību resursus. Tas palīdzēs jums atrast risinājumu, kas atbilst jūsu budžetam, vienlaikus nodrošinot nepieciešamo atbalstu veiksmīgai ieviešanai un nepārtrauktai lietošanai.
Ir ļoti svarīgi izpētīt tā e-pasta pārvaldības programmatūras pārdevēja reputāciju, kuru apsverat. Apskatiet klientu atsauksmes un apskatus, lai gūtu ieskatu citu uzņēmumu pieredzē, izmantojot šo programmatūru. Tas var palīdzēt noteikt iespējamās problēmas vai ierobežojumus saistībā ar risinājumu vai pārdevēja klientu atbalstu. Cienījams pārdevējs ar pozitīvām atsauksmēm ieviesīs pārliecību par jūsu lēmumu un nodrošinās vienmērīgu programmatūras apguves procesu.
Visbeidzot, pirms izlemiet izmantot konkrēto e-pasta pārvaldības programmatūru, prasiet izmēģinājuma vai demonstrācijas periodu, lai pārbaudītu risinājumu sava uzņēmuma vidē. Tas ļaus jums novērtēt, cik labi programmatūra atbilst jūsu vajadzībām, tostarp vēlamās e-pasta lietotnes integrāciju, kā arī novērtēt tās lietojamību un kopējo veiktspēju. Šajā izmēģinājuma posmā pievērsiet īpašu uzmanību ienākošo e-pastu apstrādei, jo tas ir būtisks jūsu ikdienas darbplūsmas aspekts. Praktisks izmēģinājuma periods var sniegt vērtīgu ieskatu, nodrošinot, ka, izvēloties e-pasta pārvaldības programmatūru, pieņemat savam uzņēmumam labāko lēmumu, lai nodrošinātu veiksmīgu ieviešanu un nepārtrauktu lietošanu.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas padara saziņu ar klientiem vienkāršu un efektīvu. Tas nodrošina rīkus un funkcijas, kas palīdz uzņēmumiem ātri atbildēt uz klientu pieprasījumiem dažādās platformās, tostarp e-pastā. Lai gan LiveAgent nav specifiska e-pasta pārvaldības programmatūra, tas piedāvā e-pasta pieteikumu apstrādi un atbildēšanas funkcijas, kas padara to par vērtīgu papildinājumu jebkura uzņēmuma klientu atbalsta darbībām. LiveAgent piedāvā arī tiešsaistes čata programmatūru, atbalstu pa tālruni un sociālo mediju integrāciju, radot centralizētu centru visām klientu saziņas vajadzībām.
LiveAgent ir ieteicams maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams efektīvs klientu atbalsts un saziņa vairākos kanālos, tostarp e-pastā, tiešsaistes čatā, pa tālruni un sociālajos medijos.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, LiveAgent piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu, norādot bezmaksas e-pastu un 30 dienu izmēģinājumu, ja norādat uzņēmuma e-pastu.
Gmail ir populārs Google izstrādāts e-pasta pakalpojums. Tas piedāvā plašu funkciju klāstu, tostarp jaudīgu iesūtni, aizsardzību pret surogātpastu un automātisku filtrēšanu. Gmail piedāvā arī integrāciju ar citiem Google produktiem. Lietotāji var personalizēt savas iesūtnes ar tēmām un paplašinājumiem, un mobilā lietotne ļauj ērti piekļūt e-pastam, atrodoties ceļā. Ar vairāk nekā 1,5 miljardiem lietotāju Gmail ir viena no visvairāk izmantotajām e-pasta platformām pasaulē.
Gmail ir ieteicams privātpersonām, maziem uzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams efektīvs un uzticams e-pasta pārvaldības risinājums ar jaudīgām meklēšanas iespējām un nevainojamu integrāciju ar citām Google Workspace lietotnēm.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Google Workspace piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu visām paketēm.
Lai gan Gmail un LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent ir īpaši izstrādāts klientu atbalsta komandām un ietver tādas funkcijas kā koplietotas iesūtnes, e-pasta kontrole, pieteikumu apstrāde un tiešsaistes čata atbalsts. No otras puses, Gmail ir vispārīgāks e-pasta pārvaldības risinājums, kas piemērots privātpersonām un uzņēmumiem, ar jaudīgām meklēšanas iespējām un nevainojamu integrāciju ar citām Google Workspace lietotnēm.
SMTP2GO ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kuras mērķis ir vienkāršot e-pasta sūtīšanas un saņemšanas procesu. Tas piedāvā funkcijas, kas ļauj ērti nosūtīt un kontrolēt visus e-pastus, uzlabotu atskaišu veidošanu un lietotājam draudzīgu saskarni. Neatkarīgi no tā, vai esat privātpersona vai uzņēmums, SMTP2GO varētu būt efektīvs risinājums jūsu e-pasta saziņas optimizācijai.
SMTP2GO ir ieteicams ikvienam, kurš paļaujas uz e-pasta saziņu. Tas var būt īpaši noderīgs lielapjoma e-pasta sūtīšanai, jo tas palīdz nodrošināt, ka ziņas tiek piegādātas adresātu iesūtnēs, nevis tiek atzīmētas kā mēstules. SMTP2GO var būt ieguvums arī privātpersonām, kuras vēlas uzlabot e-pasta saziņas uzticamību un drošību.
Cena ir atkarīga no tā, cik e-pastu jums ir jānosūta katru mēnesi.
Bezmaksas izmēģinājums: nē, SMTP2GO nepiedāvā bezmaksas izmēģinājumu savām maksas paketēm.
Lai gan gan SMTP2GO, gan LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, tiem ir atšķirīgs galvenais uzsvars. SMTP2GO galvenokārt ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas specializējas e-pastu uzticamas piegādes nodrošināšanā, savukārt LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas ietver e-pasta pārvaldību kā vienu no savām funkcijām. SMTP2GO galvenās funkcijas ietver e-pasta kontroli, uzlabotu atskaišu veidošanu un lietotājam draudzīgu saskarni. No otras puses, LiveAgent piedāvā koplietotas iesūtnes, pieteikumu apstrādes sistēmas un tiešsaistes čata atbalstu, lai palīdzētu komandām pārvaldīt klientu pieprasījumus.
Microsoft 365 ir mākonī balstīts produktivitātes komplekts, kas ietver virkni jaudīgu rīku e-pasta pārvaldībai un saziņai. Runājot par e-pasta pārvaldību, Microsoft 365 piedāvā lietotājiem Outlook — e-pasta klientu, kas piedāvā pielāgojamu iesūtni, aizsardzību pret surogātpastu un intuitīvu lietotāja saskarni. Microsoft 365 ietver arī Microsoft Teams, vienotu saziņas un sadarbības platformu, kas ļauj komandām sadarboties projektos reāllaikā.
Microsoft 365 ir ieteicams visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams visaptverošs produktivitātes komplekts, tostarp e-pasta pārvaldība, izmantojot programmu Outlook, kā arī piekļuve citām Microsoft lietotnēm, kas pieejamas pakalpojumā Office 365, piemēram, Word, Excel, PowerPoint un Teams.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Microsoft 365 piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu visām savām paketēm.
Lai gan gan Microsoft 365, gan LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, to galvenais uzsvars un mērķauditorijas atšķiras. Microsoft 365 ir visaptverošs produktivitātes komplekts, kas ietver e-pasta pārvaldību, izmantojot programmu Outlook, un integrējas ar citām Microsoft lietotnēm, padarot to piemērotu uzņēmumiem, kas meklē visaptverošu risinājumu. No otras puses, LiveAgent ir īpaši izstrādāts klientu atbalsta komandām un ietver tādas funkcijas kā koplietojamas iesūtnes, pieteikumu apstrāde un tiešsaistes čata atbalsts, padarot to par mērķtiecīgāku risinājumu klientu apkalpošanas vajadzībām.
Lai iegūtu papildinformāciju, izpētiet pilnu Outlook alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kādas tās ir salīdzinot ar LiveAgent.
MailerLite ir programmatūra, kas piedāvā uzņēmumiem plašu rīku klāstu, lai palīdzētu paplašināt savu e-pasta abonentu sarakstu un nosūtīt saistošus, profesionāli noformētus e-pastus. Tas piedāvā arī e-pasta automatizāciju, ļaujot lietotājiem nosūtīt mērķtiecīgas kampaņas konkrētiem savas auditorijas segmentiem. MailerLite integrējas ar citām platformām, ļaujot uzņēmumiem atlasīt klientus ar personalizētu saziņu, pamatojoties uz pirkumu vēsturi.
MailerLite ir lielisks e-pasta mārketinga rīks maziem uzņēmumiem, emuāru autoriem un pašnodarbinātajiem, kuriem ir nepieciešama pieejama un viegli lietojama platforma savām e-pasta kampaņām. Tā piedāvā virkni funkciju, lai palīdzētu lietotājiem izveidot, nosūtīt un kontrolēt savas e-pasta kampaņas.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Mailerlite savām maksas paketēm piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
MailerLite ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kurā kā viena no funkcijām ir iekļauta e-pasta pārvaldība. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent klientu atbalstam ir pieejams plašāks funkciju klāsts, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas.
Omnisend ir mārketinga automatizācijas platforma, kas izstrādāta, lai palīdzētu e-komercijas uzņēmumiem augt un sazināties ar savu auditoriju, izmantojot e-pastu, SMS un sociālo mediju mārketinga kampaņas. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties uzlabot klientu iesaisti, palielināt reklāmguvumu skaitu vai palielināt ieguldījumu atdevi, Omnisend varētu būt efektīvs risinājums, lai palīdzētu jums sasniegt savus mērķus.
Omnisend galvenokārt ieteicams e-komercijas uzņēmumiem, kuri meklē platformu savu mārketinga kampaņu pārvaldībai. Tas ir piemērots risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem, un var apmierināt plašu nozaru klāstu.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Omnisend savām paketēm piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Lai gan gan Omnisend, gan LiveAgent ir e-pasta pārvaldības iespējas, to galvenais uzsvars un mērķauditorijas atšķiras. Omnisend ir mārketinga automatizācijas platforma, kas paredzēta galvenokārt e-komercijas uzņēmumiem, liekot uzsvaru uz auditorijas izaugsmi un iesaistīšanu. LiveAgent ir visaptveroša klientu atbalsta programmatūra, kas ietver e-pasta pārvaldību kā vienu no tās funkcijām, un tas ir piemērots komandām, kas meklē visaptverošu klientu atbalsta sistēmu.
ConvertKit ir programmatūra, kas paredzēta satura veidotājiem, emuāru autoriem un tiešsaistes uzņēmumiem. Tas palīdz viņiem pārvaldīt e-pasta mārketinga kampaņas un izveidot pielāgotas formas auditorijas segmentēšanai. Viena no priekšrocībām ir tā koncentrēšanās uz personalizētu ziņu automatizāciju, balstoties uz abonenta uzvedību, vēlmēm un darbību vēsturi. ConvertKit analīze sniedz ieskatu veiktspējā un auditorijas iesaistē, ļaujot veidotājiem pieņemt uz datiem balstītus lēmumus.
ConvertKit ir ieteicams emuāru autoriem, satura radītājiem un mazajiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama vienkārša un ērti lietojama e-pasta mārketinga platforma. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas vēlas veidot savu auditoriju un izveidot mērķtiecīgas e-pasta kampaņas ar uzlabotām segmentācijas un automatizācijas funkcijām.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, ConvertKit piedāvā bezmaksas paketi ar ierobežotām funkcijām un 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu savām maksas paketēm.
ConvertKit galvenokārt ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kuras viena no funkcijām ietver e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent ir plašāks funkciju klāsts klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas, savukārt ConvertKit koncentrējas uz e-pasta mārketingu, automatizāciju un auditorijas segmentēšanu.
Hiver koncentrējas uz e-pasta sadarbības vienkāršošanu komandām. Izmantojot Hiver, lietotāji var koplietot e-pastus, piezīmes un uzdevumus ar citiem komandas locekļiem, neatstājot savus e-pasta klientus. Lietotāji var viegli sekot savas komandas sniegumam, kontrolēt e-pasta atbildes laiku un savlaicīgi atbildēt uz svarīgiem e-pastiem.
Hiver ir ieteicams visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams e-pasta pārvaldības risinājums, kas vērsts uz sadarbību un klientu atbalstu, turklāt tas ir īpaši izstrādāts Gmail un Google Workspace lietotājiem.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, Hiver piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju savām Lite, Pro un Elite paketēm.
Gan Hiver, gan LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības risinājumus, kas vērsti uz sadarbību un klientu atbalstu. Tomēr Hiver ir radīts īpaši Gmail un Google Workspace lietotājiem, nodrošinot nevainojamu pieredzi Gmail saskarnē. No otras puses, LiveAgent ir visaptverošāka klientu atbalsta platforma, kas ietver papildu kanālus, piemēram, tiešsaistes čatu un atbalstu pa tālruni, padarot to piemērotu uzņēmumiem, kas meklē daudzkanālu klientu atbalsta risinājumu.
Help Scout ir klientu atbalsta programmatūra, kuras mērķis ir nodrošināt nevainojamu un personalizētu klientu atbalsta pieredzi. Help Scout ļauj izveidot automatizētas darbplūsmas, lai pārliecinātos, ka visi pieprasījumi tiek nosūtīti atbilstošajai personai, sīsinot atbildes laiku un paaugstinot precizitāti. Izmantojot Help Scout, uzņēmumi var uzlabot vispārējo klientu pieredzi un optimizēt klientu atbalsta darbu.
Help Scout ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra klientu atbalsta e-pastu pārvaldībai. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kuru prioritāte ir sadarbība un klientu apkalpošana.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Help Scout piedāvā 15 dienu bezmaksas izmēģinājumu Standard un Plus paketēm.
Help Scout un LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas kā vienu no funkcijām piedāvā e-pasta pārvaldību. Help Scout vairāk koncentrējas uz sadarbību un komandas darbplūsmām, savukārt LiveAgent piedāvā plašāku funkciju klāstu, tostarp tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju un pieteikumu apstrādes sistēmas.
Moosend ir mārketinga automatizācijas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, lai palīdzētu uzņēmumiem paplašināt savu e-pasta auditoriju. Programmatūra atvieglo e-pasta mārketinga kampaņas, e-pasta sagatavju izveidi un e-pasta personalizēšanu. Moosend piedāvā arī pamatīgas A/B testēšanas iespējas, kas palīdz lietotājiem uzlabot e-pasta mārketinga reklāmguvumu līmeni.
Moosend ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams pieejams un ērti lietojams e-pasta mārketinga rīks.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Moosend piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, kas ietver visas pieejamās funkcijas.
Moosend galvenokārt ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kuras viena no funkcijām ietver e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent piedāvā plašāku funkciju klāstu klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju un atbalstu pa tālruni.
Mailchimp ir e-pasta mārketinga programmatūra, kas ļauj izveidot, pārvaldīt un automatizēt e-pasta kampaņas. Mailchimp piedāvā lietotājam draudzīgu vilkšanas un nomešanas e-pasta konstruktoru, kas ļauj viegli izveidot saistošas e-pasta kampaņas. Programmatūra ietver arī e-pasta automatizācijas funkcijas, kas ļauj lietotājiem iestatīt automatizētus e-pastus, lai nosūtītu mērķtiecīgas un personalizētas ziņas, pamatojoties uz uzvedību, interesēm un pirkumu vēsturi.
Mailchimp ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama ērti lietojama e-pasta mārketinga platforma ar uzlabotām automatizācijas un analīzes funkcijām. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas vēlas izveidot un pārvaldīt e-pasta kampaņas bez plašām tehniskām zināšanām.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, Mailchimp piedāvā bezmaksas paketi ar ierobežotām funkcijām un 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu savām Essentials un Standards paketēm.
Mailchimp galvenokārt ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kuras viena no funkcijām ietver e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent ir plašāks funkciju klāsts klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas, savukārt Mailchimp koncentrējas uz e-pasta mārketingu un automatizāciju.
Brevo (iepriekš pazīstams kā Sendinblue) ir mārketinga automatizācijas programmatūra, kas piedāvā plašu funkciju klāstu, tostarp e-pasta mārketingu, SMS mārketingu un čatu. Attiecībā uz e-pasta pārvaldību Brevo piedāvā rīkus, lai izveidotu un nosūtītu pielāgotas e-pasta kampaņas, automatizētas darbplūsmas un darījumu e-pastus. Tas ļauj arī viegli segmentēt savus e-pasta sarakstus un sekot e-pastu atvēršanas līmenim, klikšķu skaitam un citiem svarīgiem rādītājiem.
Brevo ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama visaptveroša mārketinga un darījumu e-pasta platforma ar iebūvētu SMS un e-pasta mārketingu un mārketinga automatizācijas iespējām.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Brevo piedāvā bezmaksas paketi ar ierobežotām funkcijām.
Lai gan gan Brevo (iepriekš Sendinblue), gan LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības funkcijas, to galvenais uzsvars un mērķauditorija atšķiras. Brevo ir visaptveroša mārketinga un darījumu e-pasta platforma, kas paredzēta uzņēmumiem, kuri vēlas iesaistīties mijiedarbībā ar klientiem, izmantojot e-pasta un SMS mārketingu, savukārt LiveAgent koncentrējas uz klientu atbalsta komandu vienotas iesūtnes piedāvāšanu mijiedarbībai caur e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruņa zvaniem un sociālajiem medijiem.
Spike ir programmatūra, kas izstrādāta, lai vienkāršotu e-pasta saziņu un padarītu komandas darbu produktīvāku. Tā piedāvā e-pastiem čatam līdzīgu saskarni, kas lietotājiem ļauj izvairīties no pārslēgšanās starp e-pastu un citām čata lietotnēm. Spike piedāvā uzlabotas funkcijas, piemēram, e-pasta konsolidāciju, kas ļauj lietotājiem apvienot vairākus kontus vienuviet, un prioritāro iesūtni, kas izceļ svarīgākās ziņas. Tajā ir arī iebūvēti sadarbības un komandas pārvaldības rīki.
Spike ir ieteicams privātpersonām, pašnodarbinātajiem un nelielām komandām, kas vēlas modernu un sarunvalodas pieeju e-pasta pārvaldībai. Tas ir ideāli piemērots tiem, kas dod priekšroku vienkāršotai, čatam līdzīgai pieredzei, lai pārvaldītu e-pastus, uzdevumus un kalendārus vienā lietotnē.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, Spike piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu savām paketēm Pro un Business.
Spike ir e-pasta pārvaldības rīks ar modernu, čatam līdzīgu saskarni, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ietver e-pasta pārvaldību kā vienu no tā funkcijām. LiveAgent piedāvā plašāku funkciju klāstu klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju un pieteikumu apstrādes sistēmas, savukārt Spike koncentrējas uz vienkāršotas, čatam līdzīgas pieredzes nodrošināšanu e-pasta, uzdevumu un kalendāru pārvaldīšanai.
Zoho Mail ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas nodrošina rīkus efektīvai e-pasta saziņas pārvaldībai. Zoho Mail nodrošina lietotājiem funkcijas, kas palīdz kārtot e-pastus un atvieglo svarīgu ziņu atrašanu. Programmatūra ļauj lietotājiem iestatīt pielāgotus domēnus savām e-pasta adresēm un piedāvā iebūvētus drošības līdzekļus, lai aizsargātu pret e-pasta pikšķerēšanu un surogātpastu.
Zoho Mail ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem ir nepieciešams pieņemams e-pasta pārvaldības risinājums ar tādām funkcijām kā pielāgots domēns, e-pasta viesošana un integrēts kalendārs.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, Zoho Mail piedāvā 15 dienu bezmaksas izmēģinājumu savai paketei Mail Premium.
Zoho Mail ir e-pasta pārvaldības rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kurā kā viena no funkcijām ir iekļauta e-pasta pārvaldība. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent klientu atbalstam ir pieejams plašāks funkciju klāsts, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas. Zoho Mail vairāk koncentrējas uz e-pasta viesošanu un pārvaldību.
Campaign Monitor ir e-pasta programmatūra, ko izmanto daudzi uzņēmumi, aģentūras un bezpeļņas organizācijas, lai pārvaldītu savas e-pasta mārketinga kampaņas. Tas piedāvā lietotājam draudzīgu e-pasta veidotāju, kas ļauj viegli izveidot vizuāli pievilcīgus un saistošus e-pastus. Tas nodrošina arī segmentācijas un automatizācijas funkcijas, kas ļauj izveidot mērķtiecīgas kampaņas, pamatojoties uz uzvedību, demogrāfiskajiem datiem un preferencēm. Campaign Monitor ir daudzpusīgs rīks, kas ir lieliski piemērots uzņēmumiem, kas vēlas paplašināt savu auditoriju un palielināt iesaisti.
Campaign Monitor ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama ērti lietojama e-pasta mārketinga platforma, koncentrējoties uz dizainu un automatizāciju. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas vēlas izveidot vizuāli pievilcīgas e-pasta kampaņas un sekot to veiktspējai, izmantojot uzlaboto analīzi.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Campaign Monitor piedāvā bezmaksas izmēģinājumu ar ierobežotām funkcijām.
Campaign Monitor galvenokārt ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kuras viena no funkcijām ietver e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent ir plašāks funkciju klāsts klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas, savukārt Campaign Monitor koncentrējas uz e-pasta mārketingu, dizainu un automatizāciju.
Front ir sadarbības iesūtnes programmatūra, kas ir izstrādāta, lai palielinātu komandas produktivitāti. Tā ir paredzēta komandām, lai vienuviet pārvaldītu saziņas kanālus, piemēram, e-pastu, sociālos medijus un čatu. Koplietotā iesūtne ļauj komandas locekļiem sadarboties strādājot ar ienākošajām ziņām un nodrošināt klientiem ātrāku atbildes laiku. Izmantojot Front, komandas var viegli optimizēt saziņas procesu un nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu
Front ir ieteicams visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams sadarbības e-pasta pārvaldības risinājums ar kopīgotām iesūtnēm, komandas sadarbības funkcijām un integrāciju ar populāriem produktivitātes rīkiem.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Front piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu visām paketēm.
Gan Front, gan LiveAgent piedāvā e-pasta pārvaldības risinājumus ar kopīgām iesūtnēm un komandas sadarbības funkcijām. Tomēr Front galvenokārt koncentrējas uz sadarbību e-pastā un integrējas ar populāriem produktivitātes rīkiem, savukārt LiveAgent ir visaptveroša klientu atbalsta platforma, kas ietver papildu kanālus, piemēram, tiešsaistes čatu un atbalstu pa tālruni. Izvēle starp šiem abiem ir atkarīga no tā, vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešams mērķtiecīgāks e-pasta sadarbības rīks vai daudzkanālu klientu atbalsta risinājums.
Zendesk ir plaši pazīstama klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt klientu mijiedarbību un atbalsta pieprasījumus. Programmatūra nodrošina arī koplietotu iesūtni, kas ļauj komandām sadarboties un efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem. Zendesk ietver arī analīzes un atskaišu veidošanas rīkus, kas ļauj uzņēmumiem novērtēt klientu apkalpošanas veiktspēju un optimizēt savas darbplūsmas.
Zendesk ir ieteicams visu lielumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešama palīdzības dienesta programmatūra ar pamatīgām e-pasta pārvaldības iespējām. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kuru prioritāte ir klientu atbalsts un kuriem nepieciešama platforma, kas spēj apstrādāt lielu e-pasta apjomu.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, Zendesk piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu visām savām paketēm.
Gan Zendesk, gan LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas kā vienu no funkcijām piedāvā e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, Zendesk vairāk koncentrējas uz automatizāciju un analīzi, savukārt LiveAgent piedāvā plašāku funkciju klāstu, tostarp tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju un pieteikumu apstrādes sistēmas. Uzņēmumi, kas meklē Zendesk alternatīvu, visticamāk uztvers LiveAgent kā piemērotu risinājumu.
Constant Contact ir e-pasta mārketinga programmatūra, kuras mērķis ir palīdzēt mazajiem uzņēmumiem palielināt savu klātbūtni tiešsaistē, izmantojot e-pasta mārketinga kampaņas. Tā rīki palīdz lietotājiem radīt profesionāla izskata e-pastus, mērķtiecīgu automatizāciju un detalizētu analīzi kampaņas veiktspējas izsekošanai. Constant Contact piedāvā pielāgojamas reģistrēšanās formas un galvenās lapas, lai pārvaldītu un paplašinātu e-pasta sarakstus.
Constant Contact ir ieteicams mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešama ērti lietojama e-pasta mārketinga platforma ar uzlabotām automatizācijas un analīzes funkcijām. Tas ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas vēlas izveidot un pārvaldīt e-pasta kampaņas bez plašu tehnisko prasmju pielietošanas.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Constant Contact piedāvā 60 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Constant Contact galvenokārt ir e-pasta mārketinga rīks, savukārt LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kuras viena no funkcijām ietver e-pasta pārvaldību. Lai gan abi piedāvā e-pasta pārvaldības iespējas, LiveAgent ir plašāks funkciju klāsts klientu atbalstam, tostarp tiešsaistes čats, sociālo mediju integrācija un pieteikumu apstrādes sistēmas, savukārt Constant Contact ir vērsts uz e-pasta mārketingu un automatizāciju.
SaneBox ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas izmanto mākslīgo intelektu, lai noteiktu prioritātes un kārtotu visus jūsu e-pastus. Tas izmanto mašīnmācīšanās algoritmus, lai apgūtu lietotāja uzvedību, un pēc tam izmanto šo informāciju, lai kārtotu e-pastus mapēs. SaneBox ir jaudīgs rīks, kas var palīdzēt privātpersonām un uzņēmumiem ietaupīt laiku, samazinot e-pasta pārvaldībai veltīto laiku.
SaneBox ir ieteicams privātpersonām un uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu e-pasta organizēšanu un produktivitāti, automātiski tos filtrējot un nosakot prioritātes iesūtnēm.
Bezmaksas izmēģinājums: Jā, SaneBox piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
SaneBox un LiveAgent kalpo dažādiem mērķiem e-pasta pārvaldības jomā. SaneBox koncentrējas uz e-pasta kārtošanu un produktivitāti privātpersonām un uzņēmumiem, filtrējot un piešķirot prioritātes e-pasta ziņām savās iesūtnēs. Turpretim LiveAgent galvenokārt ir klientu atbalsta platforma, kas piedāvā daudzkanālu atbalstu, tostarp e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni un sociālos medijus, padarot to piemērotu uzņēmumiem, kuriem nepieciešams visaptverošs klientu atbalsta risinājums. Lai gan abi rīki var uzlabot e-pasta pārvaldību, to galvenās funkcijas un mērķauditorijas ievērojami atšķiras.
Klaviyo ir e-pasta mārketinga un e-komercijas automatizācijas platforma, kas izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem sazināties ar savu mērķauditoriju, izmantojot personalizētas un uz datiem balstītas kampaņas. Klaviyo palīdz uzņēmumiem izveidot ļoti mērķtiecīgas un efektīvas mārketinga kampaņas, kas var veicināt reklāmguvumus un pārdošanu.
Klaviyo ir ieteicams galvenokārt e-komercijas uzņēmumiem. Tas var būt piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem, sākot no maziem jaunuzņēmumiem līdz lielajiem uzņēmumiem, un nodrošināt daudzas būtiskākās funkcijas, piemēram, e-pasta segmentāciju, uz aktivizēšanu balstītas kampaņas un integrāciju ar populārām e-komercijas platformām. Tas viss padara Klaviyo par piemērotu risinājumu uzņēmumiem, kuri vēlas izmantot klientu datus, lai izveidotu ļoti personalizētas un efektīvas e-pasta mārketinga kampaņas.
Cenas mainās atkarībā no jūsu kontaktu skaita.
Bezmaksas izmēģinājums: jā, Klaviyo piedāvā 60 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Klaviyo un LiveAgent ir divas dažādas programmatūras platformas, kas galvenokārt ir paredzētas dažādiem mērķiem. Klaviyo ir uzlabota e-pasta mārketinga un e-komercijas automatizācijas platforma, savukārt LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas ietver sevī e-pasta pārvaldību kā vienu no daudzajām funkcijām. Klaviyo galvenais mērķis ir izveidot personalizētas un uz datiem balstītas kampaņas, kas var veicināt pārdošanu un klientu piesaisti, savukārt LiveAgent galvenās funkcijas ir vērstas uz to, lai palīdzētu klientu apkalpošanas komandām pārvaldīt ienākošos klientu pieprasījumus, izmantojot vairākus kanālus.
Mazie uzņēmumi — šie uzņēmumi parasti darbojas ar ierobežotiem resursiem, tāpēc produktivitāte ir ļoti svarīga to panākumiem. E-pasta pārvaldības programmatūra ļauj automatizēt e-pasta procesus, tādējādi ietaupot laiku un pūles. Viņi var viegli kārtot, filtrēt un kategorizēt e-pastus, atvieglojot svarīgu e-pastu identificēšanu un prioritāšu noteikšanu. Tas palīdz uzlabot reakcijas laiku un klientu apmierinātību. E-pasta pārvaldības programmatūra nodrošina arī centralizētu iesūtni, kas nodrošina, ka katrs e-pasts tiek uzskaitīts un neviens nepaslīd garām.
Vidējie uzņēmumi — jūsu uzņēmumam augot, pieaug arī saņemto e-pastu apjoms. Šeit e-pasta pārvaldības programmatūra kļūst vēl svarīgāka. Šāda veida programmatūra palīdz pārvaldīt e-pasta apjomu un nodrošināt, ka neviens e-pasts nepaliek neatbildēts. Tas arī automatizē e-pasta atbildes un sekojošos e-pastus, kas palielina produktivitāti un ietaupa daudz laika. Daudzi e-pasta pārvaldības programmatūras pakalpojuma sniedzēji piedāvā uzlabotu analīzi, kas palīdz sekot e-pasta veiktspējai, noteikt tendences un optimizēt e-pasta kampaņas.
Lielie uzņēmumi — ja runa ir par lielajiem uzņēmumiem, tiem ir sarežģītas darbplūsmas un vairākas nodaļas, kas padara e-pasta pārvaldību vēl grūtāku. E-pasta pārvaldības programmatūra piedāvā viņiem rīkus e-pasta pārvaldībai un efektīvākai sadarbībai. Viņi var izmantot šo programmatūru, lai pārvaldītu klientu atbalsta e-pastus, pārdošanas e-pastus un mārketinga e-pastus. E-pasta pārvaldības programmatūra piedāvā arī uzlabotas drošības funkcijas, piemēram, šifrēšanu, kas aizsargā sensitīvu informāciju un datus. Turklāt tā nodrošina pielāgojamus informācijas paneļus, lai pārvaldītu un uzraudzītu veiktspēju dažādās nodaļās.
Mazie uzņēmumi — e-pasta pārvaldības programmatūras ieviešana var būtiski mainīt mazo uzņēmumu panākumus. Pirmais solis ir izvērtēt jūsu konkrētās vajadzības un noteikt jūsu uzņēmumam vissvarīgākās funkcijas. Pēc tam jums ir jāizvēlas programmatūra, kas atbilst jūsu mērķiem. Ir svarīgi arī nodrošināt komandas locekļu apmācību, lai nodrošinātu nevainojumu programmatūras integrāciju viņu darbplūsmā. Visbeidzot, ir ļoti svarīgi regulāri pārskatīt programmatūras veiktspēju, lai pārliecinātos, ka tā atbilst jūsu vajadzībām, un lai jūs varat noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
Vidējie uzņēmumi — e-pasta pārvaldības programmatūra var palīdzēt palielināt produktivitāti un optimizēt darbplūsmu, ja tā ir pareizi ieviesta. Ir svarīgi izvēlēties pareizo programmatūras risinājumu, jo tas ir viegli jāvar integrēt esošajās sistēmās, lai izvairītos no traucējumiem. Pārliecinieties, vai jūsu izvēlētā programmatūra piedāvā pielāgošanas iespējas, lai pielāgotu risinājumu jūsu konkrētajām vajadzībām. Pēc ieviešanas regulāri pārraugiet veiktspēju, lai noteiktu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un veiktu nepieciešamos pielāgojumus. Noteikti uzturiet atklātu saziņu ar savu komandu, lai nodrošinātu, ka visi efektīvi izmanto programmatūru un to saprot.
Lielie uzņēmumi — lielajiem uzņēmumiem, ieviešot e-pasta pārvaldības programmatūru, ir nepieciešama rūpīga plānošana to sarežģīto darbplūsmu un dažādu nodaļu dēļ. Pirmais solis ir veikt visaptverošu pašreizējo e-pasta procesu auditu, lai noteiktu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Izvēlieties programmatūru, kas viegli integrējas jūsu esošajās sistēmās, un pielāgojiet to, lai atbilstu jūsu uzņēmuma unikālajām vajadzībām. Apmāciet savus darbiniekus, kā efektīvi izmantot jauno programmatūru, un sniedziet viņiem pastāvīgu atbalstu. Pārraugiet programmatūras veiktspēju un izmantojiet analīzi, lai optimizētu savu darbplūsmu.
E-pasta pārvaldības programmatūras nākotne, iespējams, ietvers palielinātu MI vadītu automatizāciju< /a>, uzlabotu personalizāciju un integrāciju ar citiem saziņas kanāliem. E-pasta pārvaldības sistēmām būs izšķiroša nozīme biznesa komunikācijas optimizācijā un organizēšanā, padarot to efektīvāku. Uzlabota analīze un uzlabotas drošības un atbilstības funkcijas arī kļūs arvien svarīgākas, reaģējot uz mainīgajām klientu vēlmēm un datu privātuma noteikumiem. Apsteidzot šīs tendences, e-pasta pārvaldības programmatūras nodrošinātāji, piemēram, LiveAgent, varēs turpināt piedāvāt novatorisku risinājumu izcilai klientu apkalpošanai.
Looking to streamline your email communication and improve your customer support?
Say goodbye to email chaos and hello to streamlined communication with LiveAgent. Try our email management software for free today!
Visbeidzot, e-pasta pārvaldības programmatūra ir būtiska saziņas optimizēšanai un klientu apkalpošanas uzlabošanai. Ieviešot pareizo programmatūru, uzņēmumi var uzlabot komandas produktivitāti, optimizēt darbplūsmu un uzturēt profesionālu pieeju klientu mijiedarbībai. Veiksmīgai ieviešanai ir jānovērtē organizatoriskās vajadzības, par prioritāti jānosaka lietotājam draudzīgas platformas, jāiesaista komanda, jāpielāgo programmatūra un jānodrošina visaptveroša apmācība un atbalsts. E-pasta pārvaldības programmatūras nākotne ietvers pastiprinātu MI vadītu automatizāciju, uzlabotu personalizāciju, integrāciju ar citiem saziņas kanāliem, uzlabotu analīzi un uzlabotas drošības un atbilstības funkcijas. Apsteidzot šīs tendences, tādi pakalpojumu sniedzēji kā LiveAgent varēs piedāvāt novatoriskus risinājumus izcilai klientu apkalpošanai.
Izbaudiet LiveAgent e-pasta pārvaldības programmatūras priekšrocības un ieviesiet revolūciju savas organizācijas pieejā e-pasta saziņai. Izvēlieties LiveAgent un dodiet savai komandai iespēju izcelties ar klientu apkalpošanu un nodrošināt ilgstošus panākumus jūsu uzņēmumam.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.
Zendesk e-pasta pārvaldības programmatūras apskats
Apsveriet Zendesk kā savu e-pasta pārvaldības programmatūru? Aplūkojiet mūsu apskatu un redziet, kā tam veicās vispārējā testa laikā.
Klientu pieredzes programmatūra
Klientu pieredzes programmatūrai ir būtiska nozīme klientu atsauksmju apkopošanā, organizēšanā un izsekošanā mūsdienu biznesā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team