Vimeo klientu atbalsta kontaktinformācija: e-pasts support@vimeo.com, tālrunis (212) 524-8776. Sociālie tīkli: Instagram, Facebook, Twitter. SLA: atbildes 15 min. laikā. Juridiskie dokumenti: vimeo.com/terms un vimeo.com/privacy.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Vimeo klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Vimeo atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Vimeo klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Vimeo pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
Vimeo atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 15 Minūtes .
Vimeo tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .
Vimeo zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 15 Minūtes .
N/A
N/A
N/A
Vimeo ir tiešsaistes video koplietošanas platforma. To 2004. gada novembrī dibināja Džeiks Lodviks (Jake Lodwick) un Zaks Kleins (Zach Klein), un tagad tas pieder IAC. Tas ļauj lietotājiem augšupielādēt, dalīties un skatīt video, kā arī sadarboties ar citiem lietotājiem. Vimeo ir pieejams vairāk nekā 180 valstīs un atbalsta dažādus failu formātus un kodekus, tostarp DivX, H.264 un HD formātus. Tas piedāvā virkni rīku, lai lietotāji varētu pielāgot savu video izskatu un darbību, tostarp iegulšanas, rediģēšanas un dalīšanās iespējas. Turklāt Vimeo nodrošina virkni rīku, lai lietotāji varētu izveidot savus personīgos kanālus, piemēram, iespēju izveidot atskaņošanas sarakstus un grupas, kā arī sekot citiem lietotājiem un komentēt viņu video. Vimeo piedāvā arī virkni analīzes rīku, kas palīdz lietotājiem izprast savu videoveiktspēju un sekot līdzi skatītāju piesaistei.
Vimeo atbalsta pakalpojumi ietver dažādus tiešsaistes resursus, piemēram, apmācību video, biežāk uzdotos jautājumus un lietotāju forumus. Apmācību video sniedz lietotājiem secīgas instrukcijas par to, kā izmantot šīs platformas dažādās funkcijas, tai pat laikā BUJ sniedz atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par Vimeo kontu un to, kā izmantot platformu. Turklāt Vimeo arī nodrošina lietotājiem piekļuvi dažādiem lietotāju forumiem, kur viņi var diskutēt par saviem video, uzdot jautājumus un saņemt padomus no citiem Vimeo kopienas biedriem.
Vimeo nodrošina lietotājiem arī klientu atbalsta pakalpojumus, lai palīdzētu viņiem tikt galā ar jebkādām tehniskām vai ar kontu saistītām problēmām, ar kurām viņi varētu saskarties. Lietotāji var sazināties ar Vimeo klientu apkalpošanas komandu, izmantojot e-pastu, tālruni vai tiešsaistes čatu. Vimeo klientu apkalpošanas komanda ir pieejama, lai palīdzētu lietotājiem tikt galā ar jebkādām problēmām, kas viņiem varētu rasties, darbojoties ar kontu vai izmantojot platformu.
Papildus tiešsaistes resursiem un klientu atbalsta pakalpojumiem, Vimeo saviem lietotājiem piedāvā arī dažādus citus pakalpojumus un resursus, lai palīdzētu tiem gūt maksimālu labumu no saviem video. Piemēram, Vimeo nodrošina lietotājiem piekļuvi dažādiem analīzes un ieskatu rīkiem, lai palīdzētu viņiem uzraudzīt un analizēt savu video veiktspēju. Tas ļauj lietotājiem pieņemt informētus lēmumus par to, kā optimizēt savus video, lai maksimizētu to aptvērumu un iesaisti.
Vimeo nodrošina lietotājiem arī piekļuvi dažādām rīkiem un pakalpojumiem, kas palīdz viņiem veicināt un pozicionēt savus video, tai skaitā atbalstu pielāgotu video sīktēlu izveidei, atbalstu reklāmmateriālu veidošanai un piekļuvi dažādām video koplietošanas platformām. Tas palīdz lietotājiem maksimāli paplašināt savu video aptvērumu un redzamību, nodrošinot, ka tie sasniedz paredzēto auditoriju.
Kopumā Vimeo nodrošina lietotājiem plašu tiešsaistes atbalsta pakalpojumu un resursu klāstu, lai palīdzētu viņiem maksimāli izmantot savus video un nodrošinātu, ka tie tiek redzēti un ar tiem dalās. Izmantojot šos tiešsaistes atbalsta pakalpojumus, lietotāji var izmantot savu Vimeo kontu maksimāli un izmantot platformas funkcijas un pakalpojumus.
Ja jums ir nepieciešams sazināties ar Vimeo, ir vairāki veidi, kā to izdarīt. Pierastākais veids, kā sazināties ar Vimeo, ir izmantot viņu palīdzības centru. Jūs varat piekļūt palīdzības centram, dodoties uz Vimeo.com un noklikšķinot uz “Palīdzība” lapas augšējā labajā stūrī. Palīdzības centrā jūs varat meklēt tēmas vai pārlūkot atbalsta tēmu dažādās kategorijās. Ja joprojām nevarat atrast to, ko meklējat, varat nosūtīt palīdzības pieprasījumu.
Jūs varat sazināties ar Vimeo arī tieši uz e-pastu. Lai nosūtītu e-pastu uz Vimeo, varat izmantot kontaktformu, kas atrodas viņu palīdzības lapas apakšā. Šī forma ļauj jums izvēlēties nepieciešamās palīdzības veidu, kā arī ievadīt īsu problēmas aprakstu. Pēc tam, kad jūs nosūtat formu, Vimeo komanda jums atbildēs pēc iespējas ātrāk.
Ja meklējat personiskāku veidu, kā sazināties ar Vimeo, jūs varat arī zvanīt uz viņu klientu apkalpošanas līniju. Klientu apkalpošanas līnija ir pieejama no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9. līdz plkst. 17.00 EST laika zonā. Kad zvanat, jums būs iespēja runāt ar pārstāvi tieši un saņemt atbildi uz jūsu jautājumiem.
Visbeidzot, ja esat Vimeo Pro, Business vai Premium klients, jūs varat sazināties ar Vimeo īpašo atbalsta komandu. Šī komanda ir pieejama 24/7, lai sniegtu palīdzību un atbildētu uz jebkādiem jautājumiem, kas jums varētu rasties. Jūs varat sazināties ar viņiem pa e-pastu vai izmantojot atbalsta čata funkciju Vimeo mājaslapā.
Neeskatoties uz to, kā jūs izvēlaties sazināties ar Vimeo, viņu klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir priecīga jums palīdzēt.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you forgot your password or your password isn’t being recognized, you’ll need to reset it using the main email address on your account.
You can reset your password on our Forgotten Password page.
Enter the email address you used to sign up for Vimeo, and wait up to two minutes for the password reset email to be delivered. Clicking the link in that email will allow you to choose a new password on your account.
I’m not receiving the password reset email, or it’s not working. What do I do?
If you’re not seeing the password reset email after two minutes, be sure to check your spam folder.
Keep in mind, each time you request a password reset, we cancel all existing password reset links. Therefore, make sure you only click on the last email you receive.
I no longer have access to the email associated with my Vimeo account.
If you no longer have access to the email address you used to create the account, you’ll need to fill out this form and contact Vimeo.
I don’t remember the email address used on my Vimeo account.
If you don’t know what email address is associated with your Vimeo account, fill out this form to reach out to our Support team, and we’ll help you track it down as soon as possible.
On the second page of the form, click the “Reset Password isn’t working” link in order to reach our contact form. Make sure you provide us with as much information as possible in order to prove that you are the true owner of the account.
To cancel the automatic renewal of your subscription or free trial:
If you are subscribed through Apple, you can learn how to cancel your subscription here.
If you are subscribed through Google Play, you can learn how to cancel your subscription here.
Please note this only applies to our self-serve memberships (Premium and lower). Enterprise accounts are subject to Enterprise terms. If you have questions about your account terms, please contact your account manager.
Can I cancel my account at any time?
You can cancel your subscription without a charge at any time before the renewal date for your subscription.
If you are unhappy with your paid membership, please contact Vimeo to request a refund.
Unfortunately, any members requesting a refund beyond the specified period will not be refunded.
Please note that this refund policy only applies to our self-serve memberships (Premium and lower). If you are on an Enterprise account, please review the Enterprise terms and contact your account manager with any payment-related questions.
Can I receive a partial refund for my purchase?
We are unable to facilitate partial refunding of accounts in order to accommodate refund requests outside of the eligibility time frame.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team