Viber palīdzības dienesta kontaktinformācija ietver e-pasta adresi support@viber.com, zināšanu bāzi help.viber.com un sociālo tīklu profilus. Sazinieties ar Viber tieši, jo LiveAgent nav saistīts ar Viber atbalstu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Viber klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Viber atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Viber klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Viber pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Visa Inc. ir vispasaules maksājumu tehnoloģiju uzņēmums, kas savieno patērētājus, uzņēmumus, finanšu iestādes un valdības vairāk nekā 200 valstīs un teritorijās, lai nodrošinātu ātrus, drošus un uzticamus elektroniskos maksājumus. Visa misija ir ļaut cilvēkiem savstarpēji sazināties un veikt darījumus, izmantojot inovatīvas tehnoloģijas, pat globālās ekonomikas straujās pārmaiņu apstākļos. Visa produkti un pakalpojumi ļauj patērētājiem veikt iepirkšanos, bankas darījumus un rēķinu apmaksu, bet uzņēmumi un finanšu iestādes izmanto uzņēmuma drošos un uzticamos maksājumu apstrādes risinājumus, lai pieņemtu un apstrādātu maksājumus, noslēgtu darījumus un pārvaldītu riskus. Ar savu globālo tīklu Visa atvieglo tirdzniecību, nodrošinot vērtību un informācijas pārsūtīšanu starp darījumu dalībniekiem. Visa arī sadarbojas ar valdībām un citām organizācijām, lai izstrādātu un veicinātu jaunu tehnoloģiju un standartu pieņemšanu, kas uzlabos maksājumu drošību un palielinās finanšu iekļautību. Kā digitālo maksājumu tehnoloģiju līderis, Visa cenšas nodrošināt drošu un uzticamu veidu, kā patērētājiem un uzņēmumiem veikt un saņemt maksājumus jebkurā laikā un vietā.
Viber piedāvā visaptverošu tiešsaistes atbalstu saviem lietotājiem. Galvenā atbalsta mājaslapa ir pilna ar informāciju par lietotni un tās funkcijām. Tajā atrodami biežāk uzdotie jautājumi, pamācības un padomi lietotnes izmantošanā.
Mājaslapa piedāvā arī tiešsaistes čata funkciju, kur lietotāji var sazināties ar klientu apkalpošanas pārstāvi. Šis pakalpojums ir pieejams 24/7 un nodrošina lietotājiem atbildes uz viņu jautājumiem reālajā laikā.
Viber atbalsta mājaslapā ir arī zināšanu bāze ar padziļinātu informāciju par konkrētiem tematiem un funkcijām. Tai skaitā raksti par to, kā iestatīt Viber, kā to lietot citās ierīcēs un kā novērst biežāk sastopamās problēmas.
Papildus tam, Viber piedāvā arī tiešsaistes kopienu. Šī ir vieta, kur lietotāji var dalīties ar savām idejām, uzdot jautājumus un sniegt atsauksmi. Tas ir lielisks veids, kā sazināties ar citiem Viber lietotājiem un saņemt atbalstu no komandas.
Turklāt Viber piedāvā arī e-pasta atbalstu. Lietotāji var nosūtīt e-pastu atbalsta komandai ar saviem jautājumiem un saņemt atbildi 24 stundu laikā. Tas ir ērts veids, kā saņemt palīdzību jebkuru radušos jautājumu vai problēmu gadījumā.
Kopumā Viber piedāvā dažādas tiešsaistes atbalsta iespējas, lai nodrošinātu, ka tā lietotāji gūst labāko iespējamo pieredzi. No zināšanu bāzes līdz tiešsaistes kopienai un tiešsaistes čatam, Viber sniedz lietotājiem nepieciešamo palīdzību.
Viber ir bezmaksas ziņu, balss un videozvanu lietotne, kas savieno cilvēkus visā pasaulē ar vienu pirksta pieskārienu. Tā ir pieejama uz visām galvenajām mobilajām un galddatoru platformām, tostarp iOS, Android, Windows un Mac OS. Viber pieder uzņēmumam Rakuten, vispasaules līderim e-komercijā un digitālajos pakalpojumos.
Kad runa ir par saziņu ar Viber, lai saņemtu palīdzību, lietotājiem ir vairākas iespējas. Visērtākais veids ir izmantot Viber palīdzības mājaslapu. Šeit lietotāji var atrast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, pamācības un kontaktu iespējas. Palīdzības mājaslapai varat piekļūt no Viber mobilās lietotnes, vai no Viber galddatora versijas.
Vēl cita iespēja sazināties ar Viber ir caur tā sociālo mediju kanāliem. Viber ir oficiāla Facebook lapa un Twitter konts, kur lietotāji var publicēt savus pieprasījumus un saņemt atbildes no Viber komandas.
Trešais variants ir sazināties tieši ar Viber. Lietotāji to var izdarīt, izmantojot pieejamo “Sazinieties ar mums” formu Viber mājaslapu. Šī forma ļauj lietotājiem nosūtīt savus jautājumus, kā arī kontaktinformāciju un problēmas aprakstu.
Un beigu beigās lietotāji var sazināties ar Viber arī pa tālruni. Viber piedāvā bezmaksas numuru dažādās valstīs, ko varat izmantot, lai sazinātos ar Viber komandu.
Neeskatoties uz to, kuru metodi izvēlaties, lai sazinātos ar Viber, ir svarīgi nodrošināt pēc iespējas vairāk informācijas. Tas palīdzēs Viber komandai ātri novērtēt un risināt jūsu jautājumu.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you forgot your Viber password, follow the steps below to recover your Viber password.
You will either:
To back up your Viber chat history on your phone:
Note: Auto backup is not available on desktop or tablet, unless it is your primary device. Make sure to update to the latest version of Viber before backing up. If you have a new phone or reinstall Viber, you will need to restore your chat history
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team