Strato klientu atbalsta kontakti ietver e-pastu un sociālo tīklu atbalstu. Pieejama arī zināšanu bāze. Nav pieejams tiešsaistes čats vai telefona atbalsts. Strato ir interneta hostinga pakalpojumu sniedzējs ar galveno mītni Berlīnē, Vācijā.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Strato klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Strato atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Strato klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Strato pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strato AG ir interneta hostinga pakalpojumu sniedzējs, kura galvenā mītne ir Berlīnē, Vācijā. Tas ir United Internet AG meitasuzņēmums.
Strato AG ir interneta hostinga pakalpojumu sniedzējs, kura galvenā mītne ir Berlīnē, Vācijā. Tas ir United Internet AG meitasuzņēmums.
Strato klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pastu, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Ar Strato var sazināties, nosūtot viņiem e-pastu. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Strato var sazināties, aizpildot formu šeit: https://www.strato.com/faq/en_us/help/index.html
Nē, Strato nav tiešsaistes čata atbalsta.
Strato nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team