Atrastiet PayPal klientu atbalsta kontaktinformāciju: e-pasts, tiešsaistes tērzēšana, tālruņa numuri un sociālie tīkli. Uzziniet, kā atiestatīt paroli, iesniegt sūdzību, atcelt maksājumu un izveidot kontu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar PayPal klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar PayPal atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši PayPal klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar PayPal pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
PayPal ir amerikāņu uzņēmums, kas darbojas kā globāla tiešsaistes maksājumu sistēma. Tas ļauj privātpersonām un uzņēmumiem nosūtīt un saņemt naudu elektroniski, kā arī veikt maksājumus par tiešsaistes pirkumiem. Tas ir digitālais maks un platforma, kas atvieglo maksājumus starp pusēm, izmantojot tiešsaistes naudas pārvedumus. Platforma atbalsta vairākas maksājumu formas, tai skaitā kredītkartes, debetkartes, bankas pārvedumus un PayPal paša konta atlikumu. PayPal piedāvā arī dažādas pakalpojumu iespējas, piemēram, valūtas konvertāciju un iespēju nosūtīt un saņemt naudu dažādās valstīs. To plaši izmanto kā maksājumu veidu tiešsaistes e-komercijas mājaslapās un tiešsaistes darījumos kopumā.
Paypal klientiem ir vairākas iespējas sazināties ar tā klientu atbalsta komandu un saņemt palīdzību savu jautājumu un problēmu risināšanā. Viena no iespējām ir izmantot kontaktformu, kas ir pieejama Paypal mājaslapā. Šī forma ļauj klientiem nosūtīt savu jautājumu vai sūdzību, un klientu atbalsta komanda uz to atbildēs pēc iespējas ātrāk.
Cita iespēja ir tiešsaistes čata funkcija, kas ir pieejama Paypal mājaslapā. Lietotāji var uzsākt tiešsaistes čata sesiju ar klientu atbalsta pārstāvi un saņemt tūlītēju palīdzību savās problēmās. Šī funkcija var būt ļoti noderīga klientiem, kam nepieciešama ātra palīdzība vai ir steidzama problēma. Esiet gatavi pagarām čata rindām, jo viņu aģenti bieži vien ir pārslogoti ar daudzajiem pieprasījumiem.
Klienti var sazināties ar Paypal klientu atbalsta dienestu, izmantojot tālruņa zvanu, numurs ir +1 402-935-2050, to var uzskatīt par zvanu centru, kur klienti var runāt tieši ar klientu atbalsta pārstāvi un saņemt palīdzību savu problēmu risināšanā.
Paypal savā mājaslapā piedāvā zināšanu bāzi, kurā klienti var rast atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un tehniskajām problēmām. Tas var būt noderīgs resurss klientiem, kuri dod priekšroku atrast risinājumus pašu spēkiem, nekontaktējoties ar klientu atbalstu.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To reset your PayPal password:
On the PayPal app:
Security check options include receiving a call, text, or email with a code, answering security questions, confirming through Facebook Messenger, or signing in through Google
Contacting the seller is often the best way to solve a problem. You can find their contact details by going to your “Activity” and selecting the payment. They may be able to issue a refund or help with a return.
You can open a dispute within 180 days of the payment date. Here’s how:
Note: The Resolution Center is only accessible on a web browser, not on the PayPal app.
You can’t open a dispute for payments sent as “Family and Friends.” You can send a personal payment to reimburse a friend for dinner or to collect money for a gift etc. The Purchase Protection program doesn’t apply to personal payments.
What’s next?
In a dispute, you can exchange messages with the seller in your “Resolution Center”. If you’re unable to settle the dispute, you can escalate it to a claim. By escalating it to a claim, you’re asking PayPal to investigate and decide the outcome. A dispute will automatically close after 20 days unless it’s been escalated.
You can check the progress of a dispute or claim at any time in your Resolution Center.
It’s not possible to cancel a completed payment from your PayPal account.
Contacting the seller is often the best way to solve a problem. You can find their contact details by going to your “Activity” and selecting the payment. They may be able to issue a refund or help with a return.
Otherwise, you can open a dispute within 180 days of the payment date.
PayPal ir pazīstams ar savu izcilu klientu atbalstu, kas savam vispasules klientu pulkam ir pieejams visu diennakti. Izmantojot īpašu atbalsta aģentu komandu, uzņēmums nodrošina, ka visi klientu jautājumi un bažas tiek risināti ātri. Vai nu tas ir caur tālruni, e-pastu vai tā visaptverošo palīdzības centru, PayPal cenšas saviem klientiem nodrošināt netraucētu un bezrūpīgu pieredzi. Turklāt uzņēmums piedāvā arī drošu ziņu platformu, lai sniegtu personificētu palīdzību un atbalstu. PayPal apņemšanās nodrošināt augstvērtīgu klientu atbalstu ir sagādājusi tam izcilu reputāciju savu lietotāju vidū un ir veicinājusi tā turpmākos panākumus kā vadošai tiešsaistes maksājumu platformai.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team