LiveAgent sniedz kontaktinformāciju, lai palīdzētu sazināties ar Google Maps klientu atbalstu, izmantojot sociālos tīklus un zināšanu bāzi. Tiešais e-pasta, tērzētavas vai zvanu atbalsts nav pieejams.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Google Maps klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Google Maps atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Google Maps klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Google Maps pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
Google Maps atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 3 Dienas .
Google Maps tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 3 Dienas .
Google Maps zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 2 Dienas .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Google Maps ir tīmeklī balstīts kartēšanas pakalpojums, kas tika palaists 2005. gada 8. februārī. To izstrādāja inženieru komanda, ko vadīja Lars Rasmusens un Jens Rasmusens, kuri bija arī kartēšanas programmatūras uzņēmuma Where 2 Technologies līdzdibinātāji. 2004.gadā Google pārņēma Where 2 Technologies un integrēja tās kartēšanas tehnoloģiju Google produktu komplektā, kas noveda pie Google Maps izveides.
Ar Google Maps lietotāji var meklēt uzņēmumus, adreses un interesantas vietas, kā arī saņemt norādes un aptuvenu nepieciešamo laiku līdz nonākšanai galamērķī. Lietotāji var arī skatīt kartes un satelīta attēlus, kā arī izpētīt dažādas vietas visā pasaulē. Google Maps sniedz detalizētu informāciju par uzņēmumiem, piemēram, to darba laikiem, tālruņa numuriem, lietotāju atsauksmēm un vērtējumiem.
Google Maps tiek piedāvāta kā bezmaksas tīmekļa lietotne, kas pieejama no jebkura galddatora vai mobilās ierīces. Tas ir arī integrēts citos Google produktos, piemēram, Google Search un Google Earth. Google Maps ir kļuvis par vienu no visplašāk izmantotajiem un populārākajiem kartēšanas pakalpojumiem pasaulē, un tas ir pilnībā izmainījis veidu, kā cilvēki navigē un izzina savu apkārtni.
Google Maps varat sasniegt rakstot e-pastu vai atstājot piezīmi kādā no viņu sociālo mediju vietām vai sazinoties ar viņiem. Jūs varat piekļūt viņu informācijai arī izmantojot kādu no tālāk minētajiem kanāliem
Google Maps ir viens no populārākajiem kartēšanas pakalpojumiem pasaulē, ko ikdienā izmanto miljoniem cilvēku, lai navigētu un izzinātu savu apkārtni. Lai nodrošinātu lietotājiem labāko iespējamo pieredzi, Google Maps piedāvā vairākus klientu atbalsta kanālus, lai palīdzētu lietotājiem jebkādos jautājumos, ar kuriem viņi varētu saskarties, izmantojot šo pakalpojumu.
Viens no visaptverošākajiem klientu atbalsta kanāliem, ko nodrošina Google Maps, ir Palīdzības Centrs atbalsta portālā. Palīdzības Centrs ir visaptverošs tiešsaistes resurss, kurā ir sniegtas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un detalizētas pamācības biežāk sastopamo problēmu atrisināšanai. Lietotāji var meklēt rakstus, kas saistīti ar viņu problēmu, un pētīt palīdzības centru vairākās valodās. Šī ir lieliska iespēja lietotājiem, kuri dod priekšroku pašapkalpošanās pieejai un vēlas ātri atrast risinājumu savām problēmām.
Lietotājiem, kuriem nepieciešama personalizētāka palīdzība, Google Maps piedāvā kontaktformu. Šī forma ļauj lietotājiem detalizēti aprakstīt savu problēmu un vajadzības gadījumā pievienot ekrānšāviņus. Atbalsta komanda pēc iespējas ātrāk atbildēs uz viņu pieprasījumu. Šī ir lieliska iespēja lietotājiem, kuriem nepieciešama personalizētāka palīdzība un kuri vēlas runāt tieši ar atbalsta pārstāvi. Google Maps kopienas forums ir vēl viena interaktīva platforma, kurā lietotāji var publicēt savus jautājumus un saņemt palīdzību no citiem lietotājiem vai Google Maps ekspertiem. Šis kopienas vadītais atbalsta kanāls ir lielisks resurss lietotājiem, kuri vēlas dalīties pieredzē ar citiem un rast risinājumus savām problēmām. Lietotāji var arī pārlūkot iepriekš uzdotos jautājumus, lai atrastu risinājumus biežāk sastopamajām problēmām.
Google Maps piedāvā arī Atsauksmju Formu, kas ļauj lietotājiem nosūtīt savus jautājumus un problēmas tieši Google Maps atbalsta komandai. Lietotājs var aprakstīt savu problēmu un vajadzības gadījumā pievienot ekrānšāviņus, un atbalsta komanda atbildēs uz viņa pieprasījumu. Šī ir lieliska iespēja lietotājiem, kuri vēlas būt pārliecināti, ka viņu atsauksme tiek nosūtīta tieši atbalsta komandai. Visbeidzot, Google Maps aktīvi darbojas vairākās sociālo mediju platformās, tostarp Twitter, Facebook, LinkedIn un Instagram. Lietotāji var sazināties ar Google Maps, lai saņemtu palīdzību, izmantojot šīs platformas, tādējādi atvieglojot saziņu ar atbalsta komandu un ātri saņemot palīdzību.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To save an area from Google Maps to your phone or tablet for offline use:
Note: You may be unable to download offline maps in some countries or regions due to contractual limitations, language support, address formats, or other reasons.
To help fix problems with Google Maps finding your location, you can try the following:
If the GPS location of your blue dot on the map is still inaccurate or missing, you may need to check for updates for your device’s operating system or try restarting your device. If the problem persists, you can try contacting Google Maps support for further assistance.
You can leave reviews and ratings for places you visit on Google Maps.
You can also add info or post photo updates about the place, such as if it’s quiet and romantic or if it’s under renovation.
To add a review or rating:
To edit or delete your review:
Make sure to follow the content policy when adding a review or rating.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team