Fortinet atbalsta dienests piedāvā klientiem saziņu caur e-pastu, tērzēšanu un telefonu. Uzziniet vairāk par viņu produktiem un drošības risinājumiem. Sazinieties tieši ar Fortinet pārstāvjiem, izmantojot norādīto kontaktinformāciju.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Fortinet klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Fortinet atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Fortinet klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Fortinet pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Fortinet ir vadošs kiberdrošības uzņēmums, kas specializējas uzņēmumu, organizāciju un valdības iestāžu tīklu drošības risinājumu un pakalpojumu nodrošināšanā. Uzņēmums tika dibināts 2000. gadā un ir kļuvis par globālu spēlētāju kiberdrošības nozarē, piedāvājot plašu produktu un pakalpojumu klāstu, kas ir paredzēti tīklu, galapunktu, lietotņu un datu aizsardzībai.
Viens no Fortinet pamatpakalpojumiem ir tā visaptverošā drošības platforma, ko sauc par Fortinet Security Fabric. Šī integrētā arhitektūra apvieno dažādus drošības risinājumus un tehnoloģijas, tostarp ugunsmūrus, ielaušanās novēršanas sistēmas (IPS), drošas tīmekļa vārtejas (SWG), galapunkta aizsardzību un citus. Security Fabric ļauj organizācijām izveidot vienotu un saskaņotu drošības infrastruktūru, nodrošinot konsekventu aizsardzību un pārredzamību visā tīklā.
Fortinet produkti ir plaši pazīstami ar savu augsto draudu noteikšanas un atklāšanas spēju. Tie izmanto mašīnmācīšanos, mākslīgo intelektu un uzvedības analīzi, lai identificētu un bloķētu zināmus un jaunus draudus reālajā laikā. FortiGuard Labs, Fortinet īpašā draudu izpētes komanda, pastāvīgi uzrauga globālo draudu ainavu un sniedz savlaicīgus atjauninājumus un labojumus, lai aizsargātos pret jaunākajiem draudiem.
Papildus savu produktu piedāvājumam Fortinet arī nodrošina dažādus pakalpojumus, lai atbalstītu savu klientu kiberdrošības vajadzības. Tas ietver profesionālos pakalpojumus, piemēram, drošības novērtējumu, ieviešanas palīdzību un drošības konsultācijas. Viņi piedāvā arī apmācību un sertifikācijas programmas, lai ļautu organizācijām izveidot un uzturēt kvalificētu kiberdrošības darbaspēku.
Fortinet ir nostiprinājusi savu pozīciju kā uzticams datoru drošības partneris visu izmēru organizācijām, sākot no mazajiem uzņēmumiem līdz lielajiem. Viņu risinājumi tiek izmantoti dažādās nozarēs, tostarp finanšu pakalpojumos, veselības aprūpē, izglītībā, valdībā un citur. Ar pēcīgu koncentrēšanos uz inovācijām un saistību ar klientu panākumiem, Fortinet turpina spēlēt būtisku lomu tīklu un digitālo aktīvu aizsardzībā pret mainīgajiem datorapdraudējumiem.
Jūs varat sazināties ar Fortinet, nosūtot viņiem e-pastu, uzsākot tiešsaistes čatu ar pārstāvi, zvanot uz viņu karsto līniju vai nosūtot viņiem ziņu uz kādu no viņu sociālo mediju kontiem. Kā alternatīva, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu, varat piekļūt viņu zināšanu bāzei.
Fortinet piedāvā vairākas iespējas saziņai ar sevi, un viena no tām ir plaša zināšanu bāze. Uzņēmumam ir visaptveroša zināšanu bāze, kurā ir daudz informācijas, ieskaitot produktu dokumentāciju, tehniskos rakstus, problēmu novēršanas ceļvežus un biežāk uzdotos jautājumus. Jūs varat piekļūt zināšanu bāzei caur viņu mājaslapu, lai atrastu atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.
Uzņēmums piedāvā arī tiešsaistes čata funkciju savā mājaslapā, ļaujot jums iesaistīties reāllaika sarunās ar atbalsta komandu. Vienkārši apmeklējiet Fortinet mājaslapu un atrodiet tiešsaistes čata iespēju, lai saņemtu atbildes saviem vaicājumiem. Čata poga atrodas mājaslapas labajā apakšējā stūrī.
Uzņēmums piedāvā uz e-pastu balstītu atbalsta sistēmu klientu jautājumiem. Jūs varat nosūtīt e-pastu viņu atbalsta komandai uz cs@fortinet.com, detalizēti izklāstot savu jautājumu vai problēmu. Viņi jums atbildēs ar atbilstošu palīdzību pa e-pastu.
Fortinet piedāvā tālruņa atbalstu klientiem. Tālruņa numuri saziņai ar Fortinet atbalstu, atšķiras atkarībā no jūsu atrašanās vietas un konkrētajiem atbalsta pakalpojumiem, kas jums nepieciešami. Jūs varat atrast atbilstošo tālruņa numuru savam reģionam Fortinet mājaslapas atbalsta lapā. Jebkuriem vispārējiem jautājumiem zvaniet uz tālruņa numuru 1-866-868-3678 un runājiet tieši ar uzņēmuma pārstāvi. Tas ir labākais veids, kā sazināties par laika ziņā jutīgiem jautājumiem.
TIem, kuri nav steidzīgi, Fortinet piedāvā kontaktformu savā mājaslapā, kurā varat aizpildīt savu kontaktinformāciju un ziņu. Tas ļauj iesniegt konkrētus vaicājumus vai pieprasījumus, un Fortinet pārstāvis jums atbilstoši atbildēs.
Uzņēmums ir klātesošs dažādās sociālo mediju platformās, ieskaitot Twitter, LinkedIn, Facebook un YouTube. Jūs varat sekot vai sazināties ar Fortinet šajās platformās, lai būtu informēts par viņu jaunumiem un paziņojumiem, un sazinātos ar viņiem caur tiešajām ziņām vai komentāriem.
Ir vērts piezīmēt, ka atbilstošo atbalsta kanālu pieejamība un reakcijas laiki var atšķirties atkarībā no jūsu atrašanās vietas un konkrētā Fortinet produkta vai pakalpojuma, ko izmantojat. Viņu oficiālā mājaslapa vai tiešs kontakts ar atbalsta komandu sniegs jums visprecīzāko un jaunāko informāciju par saziņu ar Fortinet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team