Uzziniet, kā sazināties ar Facebook Palīdzības dienestu, lai atgūtu kontu vai atiestatītu paroli, izmantojot e-pastu vai sociālos tīklus. Mēs neesam saistīti ar Facebook, bet piedāvājam noderīgu kontaktinformāciju.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Facebook klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Facebook atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Facebook klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Facebook pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
Facebook atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Nedēļa .
Facebook tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 1 Nedēļa .
Facebook zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 1 Nedēļa .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Facebook ir sociālās tīklošanās platforma, kas ļauj lietotājiem sazināties ar draugiem, ģimeni un kolēģiem visā pasaulē. Platformu dibināja 2004. gadā Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg), Eduardo Saverins, Endrjū Makkolums (Andrew McCollum), Dastins Moskovics (Dustin Moskovitz) un Kriss Hjūss (Chris Hughes). Kopš tā izveides, Facebook ir kļuvis par vienu no lielākajām sociālajām mediju platformām pasaulē, ar vairāk nekā 2,8 miljardiem aktīviem ikmēneša lietotāju uz 2021. gadu.
Platforma ļauj lietotājiem izveidot personīgo profilu, dalīties ar saturu un sazināties ar citiem, izmantojot komentārus, atzīmes “Patīk” un ziņas. Lietotāji var arī pievienoties grupām, sekot lapām un piedalīties pasākumos, padarot to par daudzpusīgu platformu personīgai un profesionālai lietošanai. Turklāt Facebook piedāvā vairākus rīkus un funkcijas uzņēmumiem, tostarp reklāmas iespējas, uzņēmumu lapas un elektroniskās tirdzniecības integrāciju.
Viena no būtiskajām Facebook iezīmēm ir tā ziņu plūsma, kurā tiek rādīta personalizēts saturs, kas balstīts uz lietotāja interesēm un mijiedarbību. Ziņu plūsmas algoritms izmanto dažādus faktorus, lai noteiktu, kādu saturu rādīt, tostarp lietotāja iepriekšējās mijiedarbības, satura popularitāti un laiku, kad tas ticis publicēts. Šis algoritms ir bijis pretrunu un kritikas priekšmets, jo daži lietotāji un eksperti izsaka bažas par algoritma lomu dezinformācijas izplatībā un platformas polarizācijā.
Neraugoties uz šīm bažām, Facebook turpina būt populāra un ietekmīga platforma sociālajai tīklošanai un saziņai. Uzņēmums ir paplašinājis savu ietekmi, pārņemot arī citas platformas, piemēram, Instagram un WhatsApp, kas kļuvušas par neatņemamu Facebook ekosistēmas sastāvdaļu. Ar savu masveida lietotāju bāzi un plašo funkciju klāstu, Facebook, turpmākajos gados, visticamāk, paliks būtisks spēlētājs sociālajās medijos.
Facebook klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādas atbalsta iespējas: e-pasts, sociālie mediji, forums un pašapkalpošanās palīdzība.
Ir vairāki veidi, kā sazināties ar Facebook, tais skaitā zināšanu bāze, e-pasts, kopienas forums un sociālie mediji.
Facebook nodrošina visaptverošu zināšanu bāzi, kurā ietilpst atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, produktu dokumentācija un padomdošanas ceļveži. Zināšanu bāzei varat piekļūt, apmeklējot https://www.facebook.com/help/.
Facebook piedāvā tiešu e-pasta adresi klientu atbalstam: client-support-iw@support.facebook.com, vai arī varat ziņot par problēmu vai sniegt atsauksmi, izmantojot Palīdzības Centru, tur izvēloties iespēju “Ziņot par problēmu” vai “Sūtīt atsauksmi”. Uzņēmums nepiedāvā tiešu tālruņa numuru klientu atbalstam, tāpēc nevarat sazināties ar viņiem pa tālruni.
Facebook kā sociālais medijs pats par sevi uztur aktīvu klātbūtni sociālo mediju platformās, piemēram, Twitter, Facebook un Facebook. Jūs varat sekot viņiem šajās platformās, lai būtu informēti par uzņēmuma jaunumiem, produktu atjauninājumiem un citiem paziņojumiem. Turklāt jūs varat sazināties ar viņiem, izmantojot tiešās ziņas vai komentējot viņu ierakstus.
Kopumā tieša sazināšanās ar Facebook var būt sarežģīta, jo uzņēmums galvenokārt balstās uz savu zināšanu bāzi un automatizēto atbalsta sistēmu. Tomēr, izmantojot pieejamos resursus un sazinoties caur sociālajiem medijiem, jūs varat saņemt palīdzību vai sniegt atsauksmi.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To reset your password if you’re not logged in to Facebook:
For security reasons, you won’t be able to use the same mobile phone number that you use for two-factor authentication to help you reset your password. You’ll need to have a different mobile phone number or email address added to your account to reset your password if you ever need to.
To recover an old account:
Learn more about hacked accounts and logging in to Facebook.
Before deleting your account, you may want to log in and download a copy of your information.
How do i permamently delete my facebook account?
Facebook klientu atbalsts nodrošina palīdzību visu diennakti, ja jums rodas jautājums vai nepieciešama palīdzība. Jūs varat iegūt palīdzību tieši Facebook tiešsaistes atbalsta centra, kur varat meklēt palīdzības tematus vai iesniegt konkrētu jautājumu. Viņi arī piedāvā tiešu tālruņa un e-pasta atbalstu, lai risinātu konkrētus, ar kontu saistītus jautājumus un problēmas. Facebook klientu atbalsts ir pieejams vairāk nekā 180 valodās, tāpēc noteikti kāds būs pieejams, kas palīdzēs jums jūsu vajadzībā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team