Entrata Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija sniedz informāciju par klientu atbalstu e-pastā, telefonā un sociālajos tīklos. Ieteicams apmeklēt oficiālo vietni, lai iegūtu aktuālu kontaktinformāciju un pakalpojumu aprakstu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Entrata klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Entrata atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Entrata klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Entrata pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Entrata ir visaptveroša nekustamā īpašuma pārvaldības programmatūras platforma, kas nodrošina plašu rīku un risinājumu klāstu nekustamā īpašuma īpašniekiem, pārvaldniekiem un iedzīvotājiem. Tā piedāvā dažādas funkcijas, lai optimizētu darbības, uzlabotu komunikāciju un uzlabotu nekustamā īpašuma pārvaldību kopumā.
Entrata galvenās īpašības un funkcionalitātes ietver:
Nekustamā īpašuma pārvaldība: Entrata nodrošina rīkus īres pārvaldībai, īres iekasēšanai, uzturēšanas pieprasījumiem, piegādātāju pārvaldībai un grāmatvedībai.
Mārketings un Īre: platforma ietver funkcijas tiešsaistes reklāmu pārvaldībai, potenciālo klientu izsekošanai, kandidātu izvērtēšanai un digitālajai īrei.
Rezidentu portāli: Entrata piedāvā rezidentu portālus, kur īrnieki var piekļūt savai īres informācijai, veikt tiešsaistes īres maksājumus, iesniegt uzturēšanas pieprasījumus un sazināties ar īpašuma pārvaldniekiem.
Grāmatvedība un Finanses: Programmatūrā ietilpst grāmatvedības rīki ienākumu un izdevumu uzraudzībai, finanšu atskaišu ģenerēšanai un finanšu procesu optimizēšanai.
Uzturēšana un Darba Pasūtījumu Pārvaldība: Entrata atvieglo uzturēšanas pieprasījumu pārvaldību, darba pasūtījumu izsekošanu un saziņu starp īpašuma pārvaldītājiem un uzturēšanas personālu.
Atskaišu veidošana un Analīze: Platforma nodrošina atskaišu veidošanas un analīzes iespējas, lai sekotu īpašuma veiktspējai, uzraudzītu finanšu rādītājus un gūtu ieskatu par galvenajiem darbības aspektiem.
Saziņa un Ziņu nosūtīšana: Entrata piedāvā funkcijas iekšējai un ārējai saziņai, piemēram, e-pasta integrāciju, teksta ziņas un mobilās lietotnes paziņojumus.
Entrata cenšas centralizēt un automatizēt dažādus īpašumu pārvaldības uzdevumus, nodrošinot vienotu risinājumu īpašuma īpašniekiem un pārvaldītājiem, lai efektīvi pārraudzītu savus portfeļus un uzlabotu īrnieku pieredzi.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šajā rakstā minētās funkcijas un iespējas balstās uz vispārējām zināšanām par Entrata līdz 2021.gada septembrim. Ieteicams apmeklēt oficiālo Entrata mājas lapu vai sazināties ar viņu pārdošanas komandu, lai iegūtu jaunāko un precīzāko informāciju par viņu konkrētajiem piedāvājumiem un funkcijām.
E-pasta nosūtīšana, zvanīšana vai ziņas atstāšana Entrata sociālo tīklu platformā ir visi veidi, kā sazināties ar viņiem. Ja jūs vēlētos saņemt atbalstu pašapkalpošanās veidā, jūs varat piekļūt arī viņu zināšanu bāzei.
Šeit ir daži vispārīgi veidi, kā sazināties ar Entrata. Viens no tiem ir uzņēmuma zināšanu bāze. Parasti Entrata nodrošina zināšanu bāzi vai atbalsta centru savā mājaslapā. Jūs varat apmeklēt viņu mājaslapu un meklēt rakstus, ceļvežus un biežāk uzdotos jautājumus, lai atrastu atbildes jūsu jautājumiem vai problēmām.
Parasti Entrata nodrošina e-pasta adresi vai tālruņa numuru, uz kuru varat nosūtīt savus jautājumus vai zvanīt, lai saņemtu atbalstu. Klienti var nosūtīt savus jautājumus uz info@entrata.com vai zvanīt tālruņa atbalsta dienestam pa numuru +1 801-375-5522. Ārkārtas gadījumos ir ieteicamāk izmantot tālruņa atbalstu, jo jūs varat zvanīt un runāt ar pārstāvi tieši.
Entrata ir klātesošs dažādās sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram vai YouTube. Jūs varat meklēt viņu oficiālos sociālo mediju kontus un sazināties ar viņiem, izmantojot tiešās ziņas vai arī izdarot ierakstus viņu publiskajās lapās.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šo kontaktu pieejamība var mainīties, tāpēc ieteicams apmeklēt oficiālo Entrata mājaslapu vai viņu sociālo mediju profilus, lai iegūtu precīzāko un aktuālāko kontaktinformāciju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team