Dropbox klientu atbalsta kontaktinformācija ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sociālo mediju kanālus. Sazinieties ar Dropbox tieši, izmantojot norādīto kontaktinformāciju.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dropbox klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dropbox atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dropbox klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dropbox pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
Dropbox atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Diena .
Dropbox tiešsaistes aģenti parasti pieņem tērzēšanu pēc 15 Minūtes .
Dropbox zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 1 Stunda .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dropbox ir mākonī balstīts failu uzglabāšanas un sadarbības pakalpojums, kas ļauj lietotājiem glabāt un dalīties ar failiem, attēliem un video ar citiem. Uzņēmums tika dibināts 2007. gadā un kopš tā laika ir kļuvis par vienu no populārākajām mākoņglabāšanas platformām pasaulē.
Lietotāji var izmantot Dropbox, lai glabātu failus mākonī un skatītu tos no jebkuras ar internetu savienotas ierīces. Lietotājiem ir iespēja kopīgot savus darbus ar citiem, iespējojot reāllaika skatīšanu un rediģēšanu. Dropbox nodrošina arī dažādas sadarbības iespējas, kas padara sadarbību starp komandām vienkāršāku, piemēram, komentēšanu un versiju vēsturi.
Dropbox piedāvā dažādas papildu preces un pakalpojumus, piemēram, Dropbox Paper (kopīga dokumentu rediģēšana), Dropbox Transfer (rīks lielu failu apmaiņai) un Dropbox Passwords, kā arī tās pamata mākoņkrātuve un sadarbības funkcijas (paroles pārvaldnieks).
Jūs varat sazināties ar Dropbox, nosūtot viņiem e-pastu, uzsākot tiešsaistes čatu ar pārstāvi, zvanot uz viņu karsto līniju vai nosūtot viņiem ziņu vienā no viņu sociālajiem mediju kontiem. Alternatīvi, ja vēlaties pašapkalpošanās palīdzību, varat piekļūt viņu zināšanu bāzei vai kopienas forumam.
Uzņēmums piedāvā vairākus atbalsta veidus saviem lietotājiem, un visefektīvākais veids, kā sazināties ar Dropbox, ir atkarīgs no problēmas steidzamības.
Dropbox zināšanu bāze ir visaptverošs resurss, kas sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, piedāvā apmācības un problēmu novēršanas ceļvežus. Tajā ir sniegti padomi, kā izmantot rīku, kontu, lietotnes un integrācijas un daudz kas cits. Tas piedāvā īsu ceļvedi, kā lietot un novērst problēmas Dropbox produktiem. Uzņēmumam ir arī aktīvs kopienas forums, kurā lietotāji var uzdot jautājumus, dalīties idejās un saņemt palīdzību no citiem Dropbox lietotājiem.
Steidzamākas problēmas gadījumā lietotāji var sazināties ar Dropbox atbalsta dienestu pa e-pastu support@dropbox.com un saņemt personalizētu palīdzību no atbalsta aģenta. Dropbox Business un Enterprise lietotājiem ir pieejams arī atbalsts pa tālruni pa tālruni + 800-620-5395. Šī iespēja ir pieejama visu diennakti.
Lietotājiem, kuriem nepieciešama reāllaika palīdzība, Dropbox piedāvā tiešsaistes čata atbalstu. Šī iespēja ir pieejama Dropbox Business un Professional lietotājiem. Uzņēmums piedāvā arī dažādus sociālo mediju kontus mazāk steidzamiem jautājumiem. Dropbox sociālo mediju konti ir lielisks veids, kā būt informētam par jaunumiem, padomiem un paņēmieniem, kā arī iespēja sazināties ar citiem Dropbox lietotājiem.
Dropbox aktīvi darbojas vairākās sociālo mediju platformās, tostarp Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn un strong>YouTube. Šajās platformās lietotāji var sazināties ar Dropbox, komentējot, atzīmējot Patīk un Daloties, kā arī iesaistīties sarunās ar citiem Dropbox lietotājiem. Turklāt uzņēmums savos sociālo mediju kontos bieži kopīgo lietotāju stāstus un gadījumu apskatus, parādot, kā privātpersonas un uzņēmumi izmanto Dropbox, lai optimizētu savas darbplūsmas un sadarbotos efektīvāk.
DropBox piedāvā klientu atbalstu dažādos kanālos, ieskaitot tālruni, e-pastu un sociālos medijus. Viņu klientu atbalsta profesionāļu komanda ir pieejama 24/7 un ir zinoša un draudzīga. Viņi ir apņēmības pilni nodrošināt labāko iespējamo klientu pieredzi, un viņi vienmēr ir gatavi izdarīt ko vairāk, lai nodrošinātu jūsu apmierinātību. Ar lielisku klientu atbalstu no DropBox jūs varat paļauties, ka jūsu vajadzības tiks apmierinātas.
Dropbox ir programmatūra kā serviss (SaaS) veida uzņēmums. Dropbox ir failu hostinga pakalpojums, kas piedāvā mākoņkrātuvi, failu sinhronizāciju, personisko mākoni un klienta programmatūru.
Dropbox klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: e-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, forumu atbalsts un pašapkalpošanās atbalsts.
Varat sazināties ar Dropbox, nosūtot e-pastu, uzsākot čatu ar tiešsaistes aģentu tīmekļa vietnē, zvanot uz palīdzības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Ar Dropbox var sazināties, aizpildot šo formu: https://www.dropbox.com/support
Jā, Dropbox ir tiešsaites čata atbalsts. Dodieties uz vietni: https://www.dropbox.com/support
Ja dodat priekšroku tālruņa atbalstam, varat sazināties ar to palīdzības līnijām: https://experience.dropbox.com/contact
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team