Dell klientu atbalsta kontaktinformācija: e-pasts, čats, tālrunis, sociālie mediji. Pakalpojumi ietver IT konsultācijas un pārvaldību. Dell ir globāls tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā datorus, serverus un perifērijas ierīces.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dell klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dell atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dell klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dell pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dell ir daudznacionāls tehnoloģiju uzņēmums, kas projektē, attīsta un pārdod plaša spektra datoru aparatūru, programmatūru un ar to saistītus pakalpojumus. Uzņēmumu dibināja Maikls Dells 1984. gadā, un tā galvenais birojs atrodas Round Rock, Teksasā, ASV.
Dell produktu klāsts ietver personālos datorus, serverus, datu uzglabāšanas ierīces, tīkla iekārtas, datoru perifērās ierīces un citus ar tehnoloģijām saistītus produktus. Uzņēmums sniedz arī IT konsultācijas, pārvaldības pakalpojumus un atbalsta pakalpojumus.
Dell ir viena no lielākajām tehnoloģiju kompānijām pasaulē un tai ir ievērojama tirgus daļa datortehnikas industrijā. Uzņēmums ir pazīstams ar savu pārdošanas modeli, kas ir vērsts tieši uz patērētāju – tas ļauj klientiem pasūtīt pielāgotus produktus tieši no Dell mājas lapas vai pa tālruni.
Pēdējos gados Dell ir veicis ievērojamu ieguldījumu mākoņskaitļošanas, mākslīgā intelekta un jaunākajās skaitļošanas jomās, pozicionējot sevi kā līderi jauno tehnoloģiju tirgos.
Jūs varat sazināties ar Dell, čatojot ar tiešsaistes pārstāvi viņu mājaslapā, sazinoties ar viņu karsto līniju vai atstājot ziņu kādā no viņu sociālo mediju vietnēm. Ja jums patīk pašapkalpošanās atbalsts, jūs varat izmantot viņu zināšanu bāzi un kopienas forumu.
Ērtākais veids, kā sazināties ar Dell, ir piezvanīt uz tā zvanu centra numuru + 1-800-624-9896 vai sazināties ar viņiem, izmantojot tiešsaistes čata funkciju viņu mājaslapā. Dell savā mājaslapā piedāvā tiešsaistes čata pakalpojumu, kurā varat runāt ar klientu atbalsta pārstāvi reāllaikā. Šī iespēja ir pieejama gan pārdošanas, gan tehniskā atbalsta jautājumiem.
Pateicoties viņu atbalsta portālam, varat atrast dažādu nodaļu, piemēram, pārdošanas, atbalsta un klientu apkalpošanas nodaļu kontaktinformāciju. Varat doties uz Atbalsta videoklipu vai Atbalsta bibliotēkas sadaļām, kā arī daudzām citām.
Dell piedāvā arī sociālo mediju kanālus kā ērtu veidu, kā ar to ātri sazināties. Starp viņu sociālajiem medijiem varat atrast LinkedIn, Instagram vai YouTube ar produktu funkcionalitāti aprakstošiem videoklipiem un jaunākajām ziņām. Dell klientu atbalsta komanda aktīvi darbojas arī Twitter un atbild uz klientu jautājumiem, izmantojot tiešās ziņas.
Dell zināšanu bāzē ir apskatīti dažādi jautājumi un jomas. Varat smelties iedvesmu no tehnoloģiju tēmām un detalizētiem tehniskajiem ceļvežiem, ritinot uz priekšu dažādas detalizētas zināšanu bāzes sadaļas. Līdzīga funkcija ir kopienas forumam, kurā varat atrast padomus no citiem lietotājiem.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team