Dashlane palīdzības dienests piedāvā dažādas saziņas iespējas: e-pasts (support@dashlane.com), tiešsaistes tērzētava, zvanu centrs (+1 800 952 5210), kā arī sociālo tīklu atbalsts. Kompānija uzsver izcilu klientu apkalpošanu.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Dashlane klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Dashlane atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Dashlane klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Dashlane pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dashlane ir mājaslapa, kas piedāvā paroļu pārvaldības pakalpojumu. Tā ļauj lietotājiem droši glabāt un pārvaldīt savas paroles, personīgo informāciju, maksājumu informāciju un citus sensitīvus datus digitālajā seifā. Mājaslapa piedāvā arī tādas funkcijas, kā, piemēram, automātisko aizpildīšanu un paroļu ģenerēšanu, lai pieteikšanās mājaslapās un formu aizpildīšana būtu vieglāka un drošāka.
Papildus paroļu pārvaldībai, Dashlane piedāvā dažādus citus rīkus, kas izstrādāti, lai palīdzētu lietotājiem saglabāt drošību tiešsaistē, piemēram, VPN, “dark web” uzraudzību un ielaušanās brīdinājumus. Šie rīki ir paredzēti, lai palīdzētu lietotājiem aizsargāt savu personīgo informāciju un novērstu kiberuzbrukumus.
Dashlane kā bezmaksas pakalpojums ir pieejams ar ierobežotām funkcijām, turpretim kā maksas pakalpojums ar vairākām uzlabotām funkcijām un papildu drošības pasākumiem. Mājaslapa tiek uzskatīta par vienu no labākajiem paroļu pārvaldnieku, kas pieejams tirgū un to izmanto miljoniem cilvēku visā pasaulē.
Jūs varat sazināties ar Dashlane, nosūtot viņiem e-pastu, uzsākot tiešsaistes čatu ar pārstāvi, vai sūtot viņiem ziņu kādā no viņu sociālajiem medijiem vai caur kontaktformu. Ja vēlaties pašapkalpošanās palīdzību, varat piekļūt viņu zināšanu bāzei.
Dashlane var sastapt, apmeklējot viņu vietni www.dashlane.com. Tiklīdz esat nokļuvis viņu mājaslapā, dodieties uz lapas apakšdaļu un noklikšķiniet uz saites Sazināties ar mums, kas atrodas zem galvenes ar uzrakstu “Uzņēmējdarbība”. Tādējādi jūs nonāksiet mājaslapā, kas piedāvā vairākas alternatīvas, kā iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu.
Pašapkalpošanās palīdzībai ir pieejama zināšanu bāze, kas veidota kā resursu bibliotēka. Tajā varat uzzināt par veicamajām darbībām, lietojamajiem rīkiem un jaunākajām kiberdrošības ziņām, ko varat pielietot, lai aizsargātu savu biznesu. Alternatīvi, kontaktforma arī ir labs veids, kā risināt mazāk steidzamas problēmas, un tā ir pieejama jebkurā laikā.
Lai ar Dashlane sazinātos, varat nosūtīt arī e-pastu. Jūsu e-pasts ir jānosūta uz support@dashlane.com, un jums ir jāsniedz pēc iespējas vairāk informācijas par radušos jautājumu vai problēmu. Ja vēlaties sarunāties ar kādu personu reāllaikā, varat izmantot Dashlane tiešsaistes čata rīku. Tiklīdz nonākat viņu vietnē un tīmekļa apakšējā labajā pusē atrodat čata pogu, droši varat sākt sarunu.
Kas attiecas uz sociālajiem medijiem, varat sazināties ar Dashlane, nosūtot tvītu uz viņu palīdzības kontu, kas ir @DashlaneSupport, ja izmantojat Twitter. Viņi bieži uz tvītiem atbild ātri un var jums palīdzēt atrisināt jebkādus jautājumus vai problēmas, kas jums varētu rasties. Vēl citi sociālie mediji, sākot no Facebook līdz Instagram vai YouTube, arī ir labs veids, kā ātri sazināties.
Varat sazināties ar Dashlane atbalsta personālu, zvanot uz viņu bezmaksas tālruņa numuru, kas ir +1 (800) 952-5210. Ja vēlaties runāt ar kādu pa tālruni, varat to izdarīt, sastādot šo numuru. Ar viņu klientu apkalpošanas dienestu varat sazināties no pirmdienas līdz piektdienai no pulksten 9:00 līdz 17:00 pēc Austrumu laika.
Kopumā Dashlane atbalsta komandu var aizsniegt, izmantojot dažādus kanālus, kas nozīmē, ka jums vajadzētu būt iespējai izvēlēties to, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Your Master Password is the only way to unlock your Dashlane account. Only you know your Master Password, and it is never shared or stored by Dashlane.
Our interactive guide helps you confirm whether you’ve forgotten your Master Password. If you’ve forgotten it, this guide helps you find ways you might be able to regain access to your data based on your device, features, and plan:
For all others, if you’ve forgotten your Master Password, unfortunately, the data you saved in Dashlane can no longer be decrypted. You must reset the account to begin using Dashlane again.
Because only you know your Master Password or the 4-digit PIN code you set up on our iOS and Android mobile apps, no one else can access your data if your phone or computer is lost or stolen.
Your data is always encrypted on your device. For this reason, only you can access it with your Master Password.
For added security, you can remotely disable Dashlane on any device:
Setting up Dark Web Monitoring
In the web app, locate and access the “Dark Web Monitoring” section in the left panel. Select “Add email” to enter an email address you want to monitor for a scan.
Enter the email address and select “Send activation link”. Note that the email address that was used to create your Dashlane account is prefilled if it’s not being monitored yet.
Dashlane sends a verification email to the address and shows as “Pending verification” in your list of monitored email addresses.
Your next step is to log in to your email account and select the link in the email Dashlane just sent you after you verify that it’s indeed your account, that you made the request, and that you want to confirm the setup. Note that for security reasons this link is valid for only 24 hours.
If you didn’t receive the email, check your spam folder. When you select “Yes, I confirm this request”, you’re taken to a web page with your Dark Web Scan results.
Dashlane ir apņēmības pilna sniegt izcilu klientu apkalpošanu visiem saviem klientiem. Viņu klientu apkalpošanas komanda ir pieejama 24/7, lai atbildētu uz jebkuriem jautājumiem vai bažām, kas jums varētu rasties saistībā ar viņu produktiem un pakalpojumiem. Viņi piedāvā tiešsaistes čatu, e-pasta atbalstu un tālruņa palīdzību, tāpēc jūs , kad vien nepieciešams, varat gūt palīdzību. Jūs viņu mājaslapā varat atrast arī citus noderīgus resursus, tai skaitā biežāk uzdotos jautājumus un pamācības, kas palīdzēs atbildēt uz jebkuriem jautājumiem vai nepieciešamības gadījumā sniegtu papildu palīdzību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team