CBS Palīdzības Dienests nodrošina kontaktinformāciju un klientu atbalstu caur e-pastu, tērzēšanu, tālruni un sociālo mediju. Lai saņemtu palīdzību, sazinieties tieši ar CBS izmantojot norādītos kontaktus.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar CBS klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar CBS atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši CBS klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar CBS pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
CBS saīsinājumā nozīmē Columbia Broadcasting System. Tā ir amerikāņu komerciālās televīzijas un radio tīkls, kas tika dibināts 1927. gadā. CBS ir viens no lielākajiem televīzijas tīkliem Amerikas Savienotajās Valstīs, un tas ir radījis un raidījis daudzas populāras programmas un TV šovus, tostarp ziņu programmas, drāmas, komēdijas, realitātes šovus un sporta notikumus.
CBS ir bijis raidītājs jau ilgus gadus, un tas ir bijis celmlauzis daudzās nozīmīgās nozarēs. Piemēram, tas bija pirmais tīkls, kas raidīja krāsaini un izmantoja videokasetes ierakstīšanai un atskaņošanai. CBS ir arī bijis priekšgalā ziņu plašumā, ar tās ziņu nodaļai nodrošinot ziņas par svarīgākajiem notikumiem visā pasaulē.
Šodien CBS turpina būt būtisks spēlētājs mediju vidē, ar spēcīgu klātbūtni televīzijas raidījumos, kabeļtelevīzijā un tiešsaistes pakalpojumos. Tā programmas ietver populārus šovus, piemēram, NCIS, Lielā Sprādziena Teorija un 60 Minūtes, un daudzus citus.
CBS ir plaša zināšanu bāze, kas sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un risinājumus parastākajiem problēmgadījumiem. Lietotāji var aizpildīt kontaktformu CBS mājaslapā, lai nosūtītu atsauksmi vai lūgtu palīdzību, turklāt CBS sniedz tālruņa atbalstu lietotājiem, kuriem nepieciešama nekavējoša palīdzība. Atbalsta tālruņa numuru varat atrast viņu mājaslapā. Uzņēmums ir aktīvs sociālajos medijos – no Instagram līdz Twitter un Facebook – visos lietotāji var uzdot jautājumus un saņemt palīdzību.
Visefektīvākais veids, kā sazināties ar CBS, būs atkarīgs no jūsu konkrētajām vajadzībām un pieprasījuma dabas. Ja jums ir vispārīgs jautājums vai meklējat informāciju par CBS programmām vai pakalpojumiem, zināšanu bāze viņu mājaslapā ir laba vieta, ar ko sākt. Tajā ir sniegtas atbildes uz daudziem biežāk uzdotajiem palīdzības dienesta jautājumiem, un, iespējams, varēsiet atrast nepieciešamo informāciju, pat nesazinoties ar atbalsta dienestu. Ja jums nepieciešama ātrāka palīdzība vai rodas steidzamāka problēma, visefektīvākā iespēja varētu būt zvanīt uz CBS atbalsta tālruņa numuru + (888) 274-5343. Varat arī izmantot kontaktformu. Tālruņa numuru varat atrast viņu mājaslapā, un atbalsta pārstāvim vajadzētu varēt palīdzēt jums atrisināt jūsu jautājumu. Ja jums ir jautājums vai bažas, ko var atrisināt, izmantojot sociālos medijus, ieteicams sazināties ar CBS, izmantojot Twitter vai Facebook. CBS aktīvi darbojas šajās platformās un parasti atbild uz jautājumiem saprātīgā termiņā. Kopumā visefektīvākais veids, kā sazināties ar CBS, būs atkarīgs no jūsu konkētajām vajadzībām un jūsu pieprasījuma veida. Ja neesat pārliecināts, kuru iespēju izvēlēties, viņu mājaslapas zināšanu bāze ir laba vieta, kur sākt, un vienmēr varat sazināties ar viņu atbalsta komandu, lai saņemtu norādījumus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team