Bayer Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija nodrošina klientu atbalsta informāciju, ieskaitot e-pasta adresi (info@bayer.com), tālruņa numuru (+49 214 30-1), un sociālos medijus, piemēram, Facebook un Twitter.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Bayer klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Bayer atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Bayer klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Bayer pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Bayer ir vācu farmācijas un dzīvības zinātņu uzņēmums. Tas visplašāk pazīstams saistībā ar aspirīna izstrādi un uzņēmuma spēcīgo klātbūtni globālajā farmācijas, augu zinātnes un patērētāju veselības produktu tirgū. Bayer ražo arī dzīvnieku veselības produktus, diagnostikas attēlošanas iekārtas un lauksaimniecības ķīmiju.
Bayer piedāvā dažādus atbalsta kanālus, ieskaitot: e-pastu, apmācību video un sociālos medijus, sākot no Facebook līdz Instagram. Turklāt speciālistiem, kuri meklē informāciju par uzņēmumu un pašreizējas darba iespējas, Bayer nodrošina piekļuvi savam LinkedIn kontam.
Labākais veids, kā sazināties ar Bayer klientu atbalsta dienestu, ir pa tālruni. Klientu apkalpošanas tālrunis ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, tā numurs ir + 49 214 30-1. Varat arī sazināties ar Bayer, izmantojot viņu sociālos medijus, vai smelties iedvesmu, skatoties apmācību video uzņēmuma YouTube kanālā.
Bayer klientu apkalpošana sniedz lieliskus klientu apkalpošanas risinājumus saviem klientiem, pielāgotus viņu konkrētajām vajadzībām. Tas ietver zinošu klientu apkalpošanas komandu, kas ir apņēmusies nodrošināt augstāko atbalsta un palīdzības līmeni. Viņu klientu apkalpošanas pieredze ir visaugstākajā līmenī, ar skaidru komunikāciju, reaģējošu klientu apkalpošanu un zinošiem pārstāvjiem, kas ir pieejami, lai ātri atbildētu uz jebkuriem jautājumiem vai problēmām. Turklāt Bayer ir pieejami dažādi instrumenti, lai palīdzētu klientiem ar viņu pasūtījumiem, piemēram, viņu “My Bayer” klientu portāls un dažādas Biežāk uzdoto jautājumu un Padomu sadaļas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team