Adyen piedāvā dažādas klientu atbalsta iespējas, tostarp e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu un telefonu, kā arī piekļuvi zināšanu bāzei un sociālajiem tīkliem. Tas nodrošina maksājumu apstrādi globālā mērogā ar krāpšanas novēršanas un riska vadības rīkiem.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Adyen klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Adyen atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Adyen klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Adyen pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
adyen.com/policies-and-disclaimer/privatuma-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
Adyen ir globāla maksājumu platforma, kas ļauj uzņēmumiem pieņemt maksājumus no jebkuras pasaules vietas. Platforma piedāvā dažādus maksājumu veidus, tostarp tiešsaistes banku maksājumus, kredītkartes, debetkartes, mobilos makus, un citus. Adyen ļauj uzņēmumiem apstrādāt maksājumus no klientiem vairāk nekā 150 valstīs un atbilst visstingrākajiem nozares standartiem. Adyen piedāvā arī kompleksus krāpšanas novēršanas un riska vadības rīkus, lai aizsargātu uzņēmumus no krāpšanas un optimizētu to maksājumus.
Atbalstam Adyen sniedz kontaktformu un sociālo mediju kanālus, kā arī visaptverošu zināšanu bāzi ar detalizētiem rakstiem, biežāk uzdotajiem jautājumiem un pamācībām.
Adyen klienti var sazināties ar atbalsta komandu, izmantojot Adyen atbalsta portālu. Ja meklējat palīdzību saistībā ar tehniskām problēmām, detalizētu dokumentāciju, noderīgus biežāk uzdotos jautājumus un apmācības – to visu varat atrast zināšanu bāzē. Uzņēmuma klienti var sazināties ar Adyen arī izmantojot sociālos medijus, piemēram,Twitter un LinkedIn vai Facebook. Kontaktforma ir vēl viena lieliska vieta, kur uzdot jautājumus un saņemt ātras atbildes.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If the user has forgotten their password, you need to send them a password reset email: Log in to your Customer Area. Go to Settings > Users, and select the user from the User List.
In the “User details” panel, select “Send password reset”.
You can add payment methods by requesting them from your Customer Area (test or live). Make sure you are at merchant account level, as payment methods can not be requested from the company level. Then go to Account > Payment methods, and click Request payment methods.
If you are building your own UI, we provide logos for payment methods and issuing banks that you can use on your checkout page.
The images are available in .PNG format, in different sizes and screen resolutions, and as a vector in .SVG format.
Please refer to https://docs.adyen.com/online-payments/api-only/downloading-logos for more information.
Adyen klientu apkalpošanas komanda ir augstā līmenī un vienmēr ir gatava palīdzēt uzņēmumiem un viņu klientiem. Viņu atbalsta komanda ir pieejama 24/7, lai sniegtu jums ātras atbildes uz jebkuriem jautājumiem vai problēmām, ar kurām jūs varētu saskarties. Viņu atbalsta personāls sastāv no zinošiem profesionāļiem, kuriem ir pieredze maksājumu tehnoloģijās, tāpēc jūs palīdzību saņemsiet ātri un jums nebūs ilgi jāgaida. Adyen padara palīdzības saņemšanu vēl vieglāku, ja izmantojat e-pastu vai tiešsaistes čatu, tādējādi ļaujot uzņēmumiem atrast risinājumu jebkurai problēmai bez liekas gaidīšanas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team