Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis sastāv no ekrāna, kas parāda informāciju lietotājam vienuviet, lai informācija būtu vienkārša un pieejama. Tas palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā.
Vadības panelis sniedz reāllaika datus un palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju. Piemēram, kad klientu apkalpošanas aģents piesakās savā kontā uzņēmuma tīmekļa vietnē, viņš var redzēt viņam piešķirto atvērto pieteikumu daudzumu un savā nodaļā strādājošos aģentus. Ja ir daudz atvērto pieteikumu, tas nozīmē, ka aģents un viņa komanda nestrādā labi, lai izpildītu klientu vajadzības.
Frequently Asked Questions
Kas ir vadības panelis?
Vadības panelis ir rīks, kas ļauj pārvaldīt informāciju un biznesa loģiku. Tas parāda un glabā svarīgus datus no dažādiem avotiem vienuviet. Parasti tiek izmantotas datu vizualizācijas, kas ļauj viegli izprast parādītos datus un to saistības. Tas ļauj izsekot tendencēm un izslēgt kļūdas.
Kā piekļūt vadības panelim LiveAgent?
Lai piekļūtu vadības panelim, jums jābūt LiveAgent lietotājam. Pēc pieteikšanās sistēmā ar savu kontu lietotājs tiek iepazīstināts ar vadības paneli, kas ļauj sekot konkrētam klientam piešķirto atvērto pieteikumu skaitam, informācijai par to, cik cilvēku strādā konkrētajā nodaļā. Informācijas panelis palīdz aģentiem pārraudzīt to veiktspēju.
Kāda veida vadības paneļus piedāvā LiveAgent?
Ir trīs galvenie vadības paneļu veidi, no kuriem pirmais ir vadības panelis, kas informē par to, kas notiek šajā brīdī. Otrais ir stratēģiskās informācijas vadības panelis, kas seko veiktspējai (KPI). Pēdējais ir analītiskā pults, ko izmanto, lai apstrādātu datus stipro pušu noteikšanai. Programmā LiveAgent jums ir pieeja vadības panelim.
Pēc iepazīšanās ar vadības paneļa skaidrojumu, jūs varētu vēlēties apskatīt, kas ir palīdzības dienesta portāls. Šī informācija palīdzēs jums saprast, kā efektīvi uzlabot klientu apkalpošanu un atbildēt uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Vēl viena interesanta tēma, ko izpētīt, ir vispārēju atbilžu sagataves, kur jūs varat atrast idejas, kā izmantot sociālos medijus, lai efektīvi sazinātos ar klientiem. Tas var būt īpaši noderīgi, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanas stratēģiju. Ja jūs interesē zvanu centrs, tad apskatiet zvanu centra pārvaldību. Šis raksts sniegs padomus par aģentu iesaisti un motivāciju, kas ir svarīgi, lai uzlabotu klientu pieredzi. Visbeidzot, iepazīstieties ar iekšējo zināšanu bāzi, lai uzzinātu, kā sakārtot un dalīties ar informāciju uzņēmuma iekšienē. Tas var būt labs veids, kā veicināt zināšanu apmaiņu un efektivitāti.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
PADI klientu atbalsta kontakti
Atrodiet svarīgos PADI klientu atbalsta kontaktus - e-pastu, zvanu centru un sociālos tīklus. Sazinieties ar PADI pārstāvjiem!