Zvanu centra vadītāja ikdienas kontrolsaraksts palīdz organizēt uzdevumus un prioritātes, nodrošinot efektīvu komandas darbu un klientu pieredzi. Tas ietver personāla un aprīkojuma pārbaudi, uzdevumu piešķiršanu, komunikāciju ar komandu un sasniegto mērķu pārbaudi.
Zvanu centra vadītāja darbs nekad nav pabeigts – nepārtraukti esot kustībā, pārliecinoties, ka komanda ir ražīga un sasniedz mērķus. Tāpēc ir svarīgi, lai vadītājiem būtu ikdienas kontrolsaraksts, kas palīdzētu viņiem būt organizētiem un sekot visam līdzi.
Zvanu centra vadītāju ikdienas kontrolsaraksts ir rīks, kas palīdz tiem pārskatītīt situāciju. Tas ļauj vadītājiem sakārtot savus uzdevumus prioritātes secībā, lai tie varētu būt produktīvāki visas dienas garumā.
Ikdienas ieskicējums palīdz vadītājam plānot uz priekšu, zinot, kas jāizdara, pirms pāriet pie nākamā soļa. Viņš nepalaidīs garām svarīgu informāciju un nesaskarsies ar pārsteigumiem, kad būs pienācis laiks viņa maiņai.
Kā uzraugs, komandas vadītājs vai kontaktu centra vadītājs jūs esat atbildīgs par savas komandas panākumiem. Visiem darbiniekiem ir jāstrādā, lai nodrošinātu labāko klientu pieredzi un efektīvi veiktu savu darbu.
Šāds kontrolsaraksts ir svarīgs rīks, ko var izmantot katru dienu, lai pārliecinātos, ka viss norit gludi. Sekošana sava kontrolsaraksta punktiem katru dienu ir neticami motivējoša – ieraugiet savām acīm, cik produktīva un kontrolējama tā kļūst.
Katru dienu jums ir jāizvirza kontaktu centra mērķi sev un savai komandai. Šiem mērķiem jābūt sasniedzamiem un izmērāmiem, lai jūs varētu sekot progresam un darīt visu iespējamo, lai nodrošinātu panākumus.
Mērķa izvirzīšana katrai dienai ir svarīga, jo tā palīdz koncentrēties uz to, kas jādara, un uztur komandas motivāciju. Turklāt tas palīdz sasniegt klientu apkalpošanas galvenos veikstpējas rādītājus un uzņēmuma vīziju.
Vispirms izvirziet mērķi. Piemēram, ja jums ir aptuveni 20 aģentu un jūs izvirzat mērķi atbildēt uz 100 zvaniem stundā vai sasniegt 50 reģistrēšanās gadījumus dienā. Jo konkrētāki, izmērāmāki, sasniedzamāki, reālistiskāki un laikā saistīti mērķi ir, jo labāk.
Zvanu centra vadītāja ikdienas kontrolsarakstam jāietver personāla novērošana. Jums ir jāpārskata kontaktu centra aģentu grafiki, kā arī visi citi resursi, kas nepieciešami maiņu nodrošināšanai.
Lai būtu drošs, ka ir pietiekami daudz cilvēku, kas darbojas, lai apstrādātu ienākošos zvanus un/vai klientu vaicājumus.
Pārskatiet grafiku un pārbaudiet, vai ir kādas neaizpildītas vietas vai pārklājumi, kas jānovērš maiņas laikā. Pirms dienas sākšanas pārbaudiet zvanu centra darbinieku un aģentu personāla daudzumus, lai pārliecinātos, ka tie atbilst darba slodzei, kas paredzēta šajos periodos, – ja tā nav, atbilstoši veiciet izmaiņas.
Varat izmantot reāllaika veiktspējas pārskatu no sava kontaktu centra tehnoloģijas, lai redzētu, cik aģentu ir bijuši pieteikušies sistēmā un strādājuši ar zvaniem, kā arī to, cik daudz laika viņiem ir bijis jāpavada dīkstāvē.
Padoms. Ja joprojām meklējat zvanu centra programmatūru, kas atbilstu visām jūsu gaidām, apskatiet LiveAgent. Tas ir risinājums, kas noteikti palielinās jūsu reāllaika atskaišu iespējas.
Tiklīdz jūs zināt, cik cilvēku strādās jebkurā noteiktā laikā, jums ir jāfiksē kavējumi un prombūtne. Pārbaudiet grafika izmaiņas no iepriekšējās dienas un atbilstoši plānojiet.
Lai darbinieki nāktu uz darbu laikus.
Sāciet ar to darbinieku skaita kontroli, kuri katru dienu ierodas ar nokavēšanos vai vispār nestrādā. Izmantojiet šo informāciju, lai identificētu visas apmeklētības sakarības un varētu tās atbilstoši risināt. Tādējādi jūs varat pārliecināties, ka jūsu komanda vienmēr atbilstoši aizpilda maiņu.
Vai varat iedomāties zvanu centra vadītāja kontrolsarakstu bez projektu un uzdevumu saraksta katrai dienai? Protams, ka ne.
Lai saglabātu kopskatu par to, kas jādara, lai nekas nepaslīdētu garām nepamanīts. Ir svarīgi, lai jūs zinātu par visām izmaiņām, ko dienas laikā veikuši citi zvanu centra pārvaldnieki vai komandas locekļi.
Vispirms varat izveidot savu ikdienas mērķu vai uzdevumu sarakstu (to jau esat izdarījis), kas palīdzēs koncentrēties uz svarīgākajiem uzdevumiem. Pēc tam sadaliet katru mērķi mazākos uzdevumos, kas jāizpilda, lai sasniegtu šo mērķi.
Tiklīdz iegūstat pārskatu par visiem uzdevumiem, varat sākt to piešķiršanu darbiniekiem.
Tas palīdz ikvienam saprast savus pienākumus, un tas nodrošina, ka cilvēki strādā pie atbilstošajiem uzdevumiem. Turklāt tas var samazināt apjukumu un haosu zvanu centrā un nodrošināt, ka visi darbinieku grafiki ir kārtībā.
Varat sākt, piešķirot uzdevumu vai projektu katram komandas vadītājam. Pēc tam viņi būs atbildīgi par darba deleģēšanu saviem padotajiem, kā arī sekos līdzi paveiktajam. Tas veicina atbildību komandās, vienlaikus dodot komandas vadītājiem zināmu elastību attiecībā uz to, kā viņi vada savas komandas locekļus.
Varat arī automatizēt darbinieku norīkošanu un visu procesu vēl vairāk, izmantojot LiveAgent tā, lai uzdevumus piešķirtu tieši no paneļa un kontrolētu tos visus vienuviet. Kā tas darbojas?
Inteliģenta automatizācija, izmantojot tiešsaistes pieteikumu apstrādes programmatūru, var optimizēt jūsu aģentu darbplūsmu un palīdzēt viņiem ātrāk veikt savus darbus. Varat iestatīt savus automatizācijas nosacījumus un noteikt aģentu darba sadali.
Padoms. LiveAgent ir bezmaksas izmēģinājuma versija bez zemūdens akmeņiem. Izmēģiniet to un izvērtējiet, cik labi tas der jūsu komandai.
Tagad, kad jums ir projektu un uzdevumu saraksts, ir pienācis laiks noskaidrot, cik ilgā laikā katrs no tiem tiks pabeigts.
Tas palīdz nodrošināt, ka visi uzdevumi tiek izpildīti atvēlētajā laikā un nekas netiek sasteigts vai aizmirsts. Precīzi zinot, cik daudz laika ir pieejams katram uzdevumam, var labāk plānot savu dienu.
Varat sākt, aprēķinot, cik daudz laika būs nepieciešams, lai pabeigtu tādu projektu vai mērķi, kam ir vairāki ar to saistīti uzdevumi. Pēc tam piešķiriet savus darbiniekus, pamatojoties uz viņu individuālajām stiprajām un vājajām pusēm, piemēram, daži zvanu centra aģenti būs labāki datu ievadē un citi klientu apkalpošanā.
Dienas laikā var rasties neparastas situācijas, kas var izsist jūsu plānu no sliedēm.
Lai jūs būtu gatavs un spētu risināt jebkuru situāciju, kas varētu rasties. Noderēs arī nākotnē, jo savu dienu labāk varat plānot nākotnē, ņemot vērā neparedzētos notikumus.
Dziļi ievelciet elpu un tad novērtējiet situāciju. Vai šis uzdevums prasīs vairāk vai mazāk laika, nekā sākotnēji atvēlēts? Vai kāds cits var palīdzēt tikt ar to galā?
Pierakstiet visus īpašos apstākļus, kas rodas dienas laikā, piemēram, aģentu, kas piezvana un saka, ka ir slims, vai klienta jautājumu, kam nepieciešama tūlītēja uzmanība.
Pirms sākat maiņu, ir svarīgi pārliecināties, ka viss aprīkojums un rīki, ko izmantojat, darbojas pareizi. Vismazāk jūs vēlaties, lai svarīgas tikšanās vai projekta laikā kaut kas noietu greizi.
Ja kaut kas salūzt maiņas laikā vai pilnīgi neizdodas, varat izvairīties no dārgām kļūdām un kaitējuma uzņēmuma reputācijai.
Katru dienu pirms darba (vai maiņas) sākšanas ir jāpārbauda viss, sākot jau no e-pasta un programmatūras.
Ja pamanāt kādas problēmas, nekavējoties ziņojiet par tām, lai tās var tikt novērstas.
Turklāt jūsu darbiniekiem ir jāinformē jūs, ja kaut kas nedarbojas pareizi, lai nekavējoties varētu veikt apkopi.
Ieteicams vismaz reizi savā maiņas laikā sazināties ar savu komandu. Tā jums būs vieglāk sekot līdzi tam, ko viņi dara un cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai veiktu uzdevumus.
Tā jūs varat nekavējoties atrisināt vai atzīmēt visas problēmas, ar kurām jūsu komanda, iespējams, ir saskārusies saistībā ar uzdevumiem vai projektiem, pirms tās kļūst par būtiskām problēmām.
Vispirms pajautājiet komandas locekļiem, kā rit viņu diena un vai viņiem ir kādas grūtības. Ja tā ir, mēģiniet iegūt pēc iespējas vairāk informācijas, lai to varētu nodot attiecīgajai personai.
Jums arī jāuzdod viņiem jautājums par to uzdevumu termiņiem, ar kuriem viņi strādā, un cik ilgs laiks, pēc viņu domām, būs vajadzīgs, lai tos pabeigtu.
Vaicājiet viņu viedokli, ja vēlaties uzzināt, kā jūsu darbinieki jūtas darbā.
Uzņēmuma kultūra, kurā tiek novērtēta atgriezeniskā saite, vairos apmierinātību un noturību, un jūsu komandas locekļi būs produktīvāki darbā.
Ir daži dažādi veidi, kā pavaicāt darbiniekiem godīgas atsauksmes. Viens ir nosūtīt anonīmu aptauju, kurā komnadas locekļi var dalīties savās domās un viedokļos, nejūtoties neērti un nebaidoties no represijām. Ja jums ir bažas par konkrētiem jautājumiem vai tēmām, tad jūs varat sarīkot arī atsevišķas tikšanās ar katru darbinieku.
Lai kādu metodi jūs izvēlētos, noteikti ieklausieties, kas darbiniekiem sakāms, un uztveriet viņu atsauksmes nopietni. Pateicieties viņiem par godīgumu un sakiet, ka jūs strādāsiet, lai atrisinātu tās problēmas, ko viņi ir norādījuši.
Viens no pēdējiem soļiem ikdienas kontrolsarakstā ir dokumentēt mērķus, kas sasniegti vai pārsniegti dienas gaitā.
Tādējādi vadība varēs sekot līdzi tam, cik produktīvs ir katrs dalībnieks, un nodrošināt, ka viņš ikdienas pilda savus pienākumus.
Jūs dienas sākumā sastādījāt sasniedzamo mērķu sarakstu, vai ne? Atzīmējiet tos kā sasniegtus. Tiem, kas nav izpildīti, pierakstiet iemeslus, kāpēc.
Neaizmirstiet ar savu komandu nosvinēt sasniegtos mērķus, sākot no maziem (piemēram, iegūt 10 pozitīvus viedokļus vienā dienā) līdz lieliem (piemēram, samazināt vidējo apstrādes laiku par 5 sekundēm vienā mēnesī). Tas ir tāpēc, ka viens no labākajiem veidiem, kā motivēt darbiniekus, ir kopā nosvinēt viņu panākumus.
Ja Jums ir agrā maiņa, sniedziet īsu pārskatu vadītājam, kurš pārņem no jums maiņu, par jebkuru būtisku informāciju.
Rezultātā jūsu komanda efektīvi sadarbosies un nepalaidīs garām nekādu svarīgu informāciju, kas varētu ietekmēt dienas panākumus.
Ja pareizi izmantosit mūsu kontrolsarakstu, jums jau būs sagatavots pārskats ar visu atbilstošo informāciju par jūsu maiņu. Vienkārši izdrukājiet un nododiet to vai nosūtiet to pa e-pastu. Vēl iespēja ir pirms aiziešanas sarīkot īsu sanāksmi, bet tā ne vienmēr ir iespējama.
Neaizmirstiet dokumentēt jebkurus incidentus vai problēmas, ar kurām esat saskāries maiņas laikā, lai vēlāk dienas laikā tos varētu risināt vadība.
Tas ir svarīgi, jo palīdzēs jūsu komandai izvairīties no to pašu kļūdu atkārtošanas. Turklāt tas arī dod savai komandai priekšstatu par to, kam pievērst uzmanību.
Vairākos veidos. Varat saglabāt rakstisku žurnālierakstu vai izmantot programmatūru, kas ļauj, piem., sekot zvaniem un sūdzībām. Izmantojot jebkuru izvēlēto metodi, noteikti atjauniniet dokumentāciju, lai tā būtu pēc iespējas noderīgāka.
Tas ir padarītā darba attiecība, kas dalīta ar kopējo jaudu. Tā, piemēram, ja aģents veic klienta zvanus trīs stundas no astoņu stundu maiņas, tad šī aģenta izmantošana šajā dienā būtu 37,5% (3 darba stundas dalītas ar 8 darba stundām).
Laiks, ko aģents pavada gatavības stāvoklī, gaidot, kad būs nepieciešams atbildēt uz ienākošajiem zvaniem. Šī metrika var palīdzēt pieņemt precīzākus lēmumus attiecībā uz personālu.
Tas ir vidējais laiks, kas nepieciešams, lai apstrādātu klienta jautājumu un/vai atrisinātu viņa problēmu.
To zvanītāju procentuālā vērtība, kuri noliek klausuli, pirms sasniedz aģentu un runā ar to ilgāk nekā dažas sekundes.
Klientu uzziņu procentuālā daļa, kas tiek atrisināta pirmajā piegājienā. Ja šis līmenis ir augsts, tad klientu pieredze, visticamāk, būs ļoti labā līmenī.
Skaitlisks vērtējums, kas atspoguļo to, cik apmierināti ir vai nav klienti ar saņemto pakalpojumu.
Zvanu centra vadības kontrolsaraksts ir ikdienas uzdevumu saraksts, ko veic šīs nodaļas vadītāji, lai pārliecinātos, ka viņi efektīvi pārvalda savas komandas. Mēs to jau esam jums izveidojuši.
Komandas vadīšana zvanu centrā var būt izaicinājumu pilna, bet ir svarīgi, lai vadītāji turpinātu organizēt darbu. Viņiem jāizveido ikdienas uzdevumu saraksts un jāpārliecinās, ka katrs uzdevums pēc tā pabeigšanas tiek pārbaudīts.
Efektīvs zvanu centra vadītājs ir cilvēks, kurš prot risināt izaicinājumus un motivēt savus komandas biedrus. Viņam ir lieliskas komunikācijas prasmes un viņš var viegli sniegt konstruktīvus komentārus par veiktspējas problēmām, un pats svarīgākais, ka viņš vienmēr strādā savu darbinieku labā (vai tas būtu krīzes laikā vai arī tikai parastā darba dienā).
Ir pieci galvenie zvanu centru vadītāja pienākumi: plānošana, organizēšana, virzīšana, kontrole un darbs ar personālu. Viņš būtībā ir atbildīgs par to, lai sniegtu norādījumus darbiniekiem, kā arī uzraudzītu, cik labi tie veic uzticētos uzdevumus (un vajadzības gadījumā sniegtu koriģējošu piezīmi).
Vadītāji ir atbildīgi par to, lai zvanu centra komanda nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu. Tas ietver tādus uzdevumus kā darbinieku apmācība par to, kā rīkoties ar sarežģītiem zvaniem, būtiskāko veiktspējas rādītāju uzraudzība un klientu sūdzību apstrāde.
Būt labam vadītājam zvanu centrā prasa pacietību, empātiju un izpratni par to, kas motivē cilvēkus. Jums arī jāspēj efektīvi sazināties ar saviem darbiniekiem: jāsniedz viņiem atsauksmes par to veikumu (gan pozitīvas, gan negatīvas), lai visi justos labi, strādājot kopā. Vai ir kādas prasmes, kas nepieciešamas, lai varētu būt par vadītāju zvanu centrā? Šādu prasmju klāstā ietilpst: personu saziņas prasmes, vadības prasmes, problēmu risināšanas prasmes, laika pārvaldības prasmes un komunikācijas prasmes.
Visaptverošs zvanu centra kontrolsaraksts
Esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz to paveikt.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Zvanu centra audita kontrolsaraksts
Vai vēlaties uzzināt, kā veikt zvanu centra auditu? Zemāk ir sniegts pamata zvanu centra audita kontrolsaraksts, ko varat izmantot savā audita procesā.
Zvanu centra atbilstības kontrolsaraksts
Drošībai ir jābūt jūsu galvenajai prioritātei. Mūsu zvanu centra atbilstības kontrolsaraksts nodrošina, ka zvanu centrs ir aizsargāts pret jebkādiem draudiem un noplūdēm.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team