Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un aģentu produktivitāti, izvēloties jaunu pakalpojumu nodrošinātāju. Uzsver drošību, funkcionalitāti, vieglumu, tehnisko atbalstu un integrāciju ar esošajām sistēmām.
Vai pašlaik esat sava zvanu centra pārejas procesā uz jaunu programmatūras nodrošinātāju? Lai atvieglotu vienmērīgu pāreju, iespējams, vēlēsities sekot šim kontrolsarakstam.
Veltot laiku pareizai rīcībai, varat izvairīties no iespējamām problēmām un nodrošināt, ka klienti turpina saņemt labāko pakalpojumu.
Jūs pieņēmāt lēmumu mainīt kontaktu centra pakalpojumu sniedzējus kāda noteikta iemesla dēļ.
Neatkarīgi no tā, vai vēlaties ietaupīt naudu, uzlabot klientu apkalpošanu vai atjaunināt programmatūru, ir svarīgi nodrošināt, lai pāreja būtu pēc iespējas vienmērīgāka. Veiksmīga pāreja ir ļoti svarīga jebkuram zvanu centram, jo slikti veikta pāreja var izmaksāt jūsu uzņēmumam laiku un daudz naudas.
Izmantojot šo kontrolsarakstu, varat nodrošināt, ka tiek ņemti vērā visi pārejas aspekti, sākot ar datu migrāciju un beidzot ar darbinieku apmācību.
Zvanu centra pārejas kontrolsaraksts ir visaptveroša rokasgrāmata galvenajām ieinteresētajām personām, kas iesaistītas pārejas procesā. Tāpēc neatkarīgi no tā, kāda ir jūsu loma, mūsu kontrolsaraksts palīdzēs nodrošināt netraucētu pārejas procesa pabeigšanu.
Pirms svarīgu lēmumu pieņemšanas ir svarīgi izprast sava uzņēmuma vajadzības un zvanu centra mērķus.
Ja neizprotat sava uzņēmuma vajadzības, iespējams, ka jaunā pakalpojumu sniedzēja funkcijas var jūs pārāk viegli iespaidot. Lai gan tās var būt pievilcīgas, tomēr var nebūt tās, kas uzņēmumam nepieciešamas mērķu sasniegšanai.
Apsēdieties kopā ar komandu un apspriediet, ko meklējat jaunajā pakalpojumu sniedzējā. Pajautājiet viņiem par pieredzi ar pašreizējo zvanu centra programmatūru un to, ko viņi vēlētos redzēt starp uzlabojumiem.
Collecting these information w
Šīs informācijas apkopošana palīdzēs izprast uzņēmuma prasības un nodrošināt to izpildi pārejas procesā.
Ja zināt pašreizējā pakalpojumu sniedzēja gan pozitīvos, gan negatīvos aspektus, varat iegūt labāku priekšstatu par meklējamo ideālo.
Reālistisks skatījums uz pašreizējo pakalpojumu sniedzēju ir svarīgs, lai neradītu nepamatotas cerības.
Vispirms apkopojiet datus no komandas locekļiem, klientiem un vadības. Pajautājiet viņiem par pieredzi ar pašreizējo programmatūru, piemēram, par to, kas viņiem patīk un kādas funkcijas viņi lieto.
Pārskatiet klientu apkalpošanas datus, lai uzzinātu, cik sūdzību bijušas. Meklējiet sakarības, kas palīdzēs saprast, kas nogājis greizi ar pašreizējo nodrošinātāju.
Kad esat labi izpratis sava uzņēmuma vajadzības, uzrakstiet kritērijus jaunajam pakalpojumu nodrošinātājam.
Tas ļaus salīdzināt pakalpojumu nodrošinātājus un izvēlēties jums piemērotāko variantu.
Sāciet ar visu jūsu uzņēmumam svarīgo funkciju izdiskutēšanu, pēc tam sakārtojiet tās atbilstoši svarīgumam. Varat meklēt tādus faktorus kā:
Izmantojot kritēriju sarakstu, iespējams, ievērojami samazināsies potenciālo pakalpojumu sniedzēju skaits. Tāpēc jums būs nedaudz vieglāk pieņemt lēmumu. Tagad ir laiks rakt dziļāk un atrast vairāk informācijas par atlikušajiem pakalpojumu sniedzējiem.
Tas nodrošina, ka jūsu lēmums ir labi pārdomāts un jūs minimizējat risku ieguldīt nepareizā zvanu centra programmatūras risinājumā.
Katram pakalpojumu sniedzējam ir sava mājaslapa, kurā var atrast daudz informācijas par tā pakalpojumiem. Meklējiet gadījumu piemērus un atsauksmes no klientiem, kuri ir izmantojuši programmatūru, un caurskatiet sociālo mediju kanālus (Twitter, Facebook, LinkedIn), lai noskaidrotu, ko cilvēki saka par pakalpojumu sniedzēju.
Ir noderīgi pārbaudīt, vai rīki, ko izmanto potenciālais zvanu centra pakalpojumu sniedzējs, ir saderīgi ar tiem, kurus izmantojat pašlaik. Vajadzētu arī noskaidrot, kādas funkcijas tas piedāvā un vai tajās ir viss, kas nepieciešams.
Dažiem pakalpojumu sniedzējiem ir savi rīki, kas var sarežģīt pārejas procesu. Piemēram, var rasties problēmas, ja tie nav saderīgi ar CRM sistēmu, kuru izmantojat.
Katra potenciālā pakalpojumu sniedzēja mājaslapā būtu jābūt daudz informācijai par viņu pakalpojumiem, ieskaitot sarakstu ar rīkiem, ar kuriem tos var integrēt.
Aplūkosim LiveAgent – tajā ir daudz paplašinātu funkciju. Lai arī plašais iespēju klāsts sākumā varētu šķist nomācošs, par laimi, tas piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, tāpēc varat izlemt, vai tas jums ir atbilstošākais, neiztērējot nekādu naudu.
Pirms pieņemt jebkādus lēmumus, ir svarīgi izprast visus sarežģītos datus par sniegtajām funkcijām un integrācijām.
Pēc izpētes veikšanas jums vajadzētu būt dažiem pakalpojumu sniedzējiem, kas atbilst visiem sarakstā minētajiem kritērijiem.
Šis solis palīdzēs koncentrēties uz tiem pakalpojumu sniedzējiem, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmumam. Šī pieeja ietaupa laiku novērtēšanas procesā.
Nosakiet katra kritērija svaru, izvērtējot tā svarīgumu (ja neesat to paveicis jau iepriekš). Salīdziniet katru pakalpojumu sniedzēju ar jūsu noteiktajiem kritērijiem un izslēdziet tos, kas neatbilst jūsu vēlmēm.
Pēc tam varat novērtēt katru pakalpojumu sniedzēju atkarībā no tā piedāvāto līdzekļu skaita, reizinot katru kritēriju ar svaru un sasummējot rezultātus. Pakalpojumu sniedzējiem ar visaugstākajiem rezultātiem vajadzētu būt tiem, kurus ir vērts apsvērt.
Vienīgais veids, kā gūt pilnīgu izpratni par to, kā risinājums darbojas, ir piereģistrēties uz izmēģinājuma versiju un izmēģināt to pašam.
Šī ir iespēja redzēt, cik labi programmatūra darbojas jūsu vidē un vai tā atbilst visām jūsu cerībām.
Sazinieties ar katru potenciālo pakalpojuma sniedzēju un palūdziet izmēģinājuma versiju vai demonstrāciju. Daži pakalpojumu sniedzēji var lūgt sazināties ar viņiem pa tālruni, tāpēc ir svarīgi sagatavot jautājumu sarakstu.
Padoms. Neaizmirstiet izmēģinājuma laikā izdarīt piezīmes, lai atcerētos, kas jums patika un nepatika saistībā ar konkrēto pakalpojumu sniedzēju.
Izvērtējot visus iespējamos pakalpojumu sniedzējus, jums būs jāpieņem lēmums un jāizvēlas kāds no tiem.
Iespējams, tas ir vissvarīgākais procesa posms. Jo ilgāk gaidīsiet, jo vairāk laika paies bez pārmaiņām jūsu uzņēmumā.
Jums jāapsver visus līdz šim izdarītos secinājumus un jāatlasa pakalpojumu sniedzējs, kas ir piemērots jums un jūsu uzņēmumam.
Padoms. Ja nevarat izlemt, apsveriet iespēju nobalsot savā uzņēmumā (ja visi ir pārbaudījuši ikkatru zvanu centra programmatūras risinājumu).
Tagad, kad zināt, kura būs nākamā zvanu centra programmatūra, ir pienācis laiks sazināties ar pakalpojumu sniedzēju un izrunāt detalizētu informāciju.
Lai iegūtu vairāk informācijas par to, kas jādara, lai pārslēgšanās notiktu.
Parasti jums ir jāsniedz informācija par jūsu uzņēmumu un nepieciešamā pakalpojuma veidu. Sagatavojiet detalizētu uzdodamo jautājumu sarakstu.
Pēc vienošanās ir pienācis laiks parakstīt līgumu un veikt pārslēgšanu.
Šis dokuments saista abas puses ar vienošanos un sniedz pārliecību, ka visi zina, par ko viņi vienojas.
Pakalpojumu sniedzēji parasti nosūta jums līgumu parakstīšanai un atgriešanai, vai, kā LiveAgent, jūs vienkārši abonējat šo rīku un sākat to uzreiz izmantot.
Līgumā būtu jābūt iekļautam:
Mēs sākam sagatavošanās posmu. Tas, kā notiek pāreja, var būtiski ietekmēt iznākumu. Šis process nevar sākties bez detālizēta plāna.
Ja nebūs projekta pārejas plāna, visticamāk, palaidīsiet garām kādus soļus un pāreja būs sarežģītāka, nekā nepieciešams. Vēl vairāk, plāna trūkums var izraisīt haosu uzņēmumā un negatīvi ietekmēt jūsu darbinieku darbu.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir nākt klajā ar laika grafiku un uzskaitīt visus paveicamos uzdevumus. Mūsu zvanu centra kontrolsaraksts šeit var būt parocīgs, jo tajā ir iekļautas visas veicamās darbības.
Uzdevumi būtu jāpiešķir konkrētiem cilvēkiem, lai visi zinātu, kurš par ko ir atbildīgs. Lai procesu varētu efektīvi organizēt, ļoti svarīga ir laba pārejas plānošana.
Tagad ir pienācis laiks koncentrēties uz funkcijām, kuras vēlaties redzēt jaunajā zvanu centra programmatūrā.
Ir svarīgi saprast, ko meklējat, un dalīties šajā informācijā ar pakalpojumu sniedzēju. Tā jums ir lielāka iespēja iegūt jūsu vajadzībām atbilstošu programmatūru.
Ir dažas lietas, kas jums būtu jāņem vērā:
Viens no svarīgākajiem uzdevumiem pārejas laikā ir datu pārsūtīšana no pašreizējā programmatūras risinājuma uz jauno.
Tas nodrošina, ka netiek zaudēta visa vērtīgā informācija un darbinieki var turpināt darbu bez pārtraukuma.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot datu migrācijas rīku. Tas palīdzēs ātri un vienkārši pārsūtīt visu informāciju no vienas sistēmas uz citu, kā arī novērst datu zudumu pārejas laikā.
Ja nezināt, kā rīkoties droši un droši, vienmēr varat lūgt palīdzību pakalpojuma sniedzējam. Viņam būtu jābūt iespējai jums palīdzēt šajā procesā.
Pirms pārejas jums obligāti jāiepazīstina sava komanda ar jauno programmatūru.
Izmantojot apmācību programmu, varat palīdzēt komandai saprast, kā lietot jauno programmatūru un ātri sākt darbu. Tas arī palīdzēs jūsu aģentiem pierast pie jaunās programmatūras un tās funkcijām.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot apmācību programmu, kas palīdzēs jūsu komandai apgūt jaunās programmatūras lietošanu un ātri sākt darbu. Ir svarīgi pārbaudīt, vai visi pārzina jauno sistēmu, pirms pārslēdzaties uz to pilnībā.
Pāreja nedrīkst negatīvi ietekmēt zvanu centra darbplūsmu. Nodrošiniet atbilstošu apmācības periodu, lai visi būtu gatavi izmantot jauno programmatūru.
Lai izvairītos no kavēšanās, ir svarīgi ievērot plānoto termiņu.
Ja neievērojat termiņu, tas aizkavēs visu procesu un var radīt problēmas zvanu centram.
Izvēlieties pārejas projekta vadītāju un pārliecinieties, ka visi zina, kad tuvojas termiņš. To darot, sekojat līdzi visam un pārliecinieties, vai viss ir izdarīts laikā.
Pirms pārslēgšanās uz jauno programmatūru neaizmirstiet veikt testu.
Tas jums palīdzēs garantēt, ka viss darbojas pareizi un pāreja notiek raiti. Tas arī dos iespēju novērst jebkādas problēmas pirms palaišanas.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir pilotgrupas izmantošana. Lieciet dažiem darbiniekiem notestēt jauno programmatūru, lai pārliecinātos, vai tā ir gatava lietošanai. Tas dod iespēju saņemt atsauksmes no viņiem.
Tiklīdz esat gatavs, pārejiet uz jauno programmatūru un sāciet to lietot.
Nodrošiniet, lai tiktu nodrošināta konsekventa veiktspēja, regulāri pārbaudot jauno programmatūru.
Ja atklājas kādas problēmas, tās varēs ātri novērst. Tas palīdzēs arī pārliecināties, ka pāreja noritējusi gludi un jaunā programmatūra darbojas pareizi.
Vislabākais veids ir izmantot kvalitātes nodrošināšanas komandu, lai tā palīdzētu pārbaudīt jauno programmatūru un noteikt, vai tā atbilst jūsu vajadzībām. Ja jums ir šāda komanda, varat cieši sekot zvanu veiktspējai, klientu apmierinātībai, kā arī saņemt atsauksmes no tās, lai pārliecinātos, ka zvanu centrs nodrošina vislabāko iespējamo pakalpojumu.
Regulāri tiecieties ar saviem aģentiem, lai iegūtu viņu atsauksmes un uzzinātu, kā viņiem klājas.
Viņi varēs sniegt atsauksmes un pastāstīt, ko domā par jauno programmatūru. Tas arī dos iespēju redzēt, kā viņiem klājas un vai viņiem ir nepieciešama kāda palīdzība.
Iepriekš nosakiet laiku un datumu un noteikti izsūtiet darba kārtību, lai palīdzētu tiem sagatavoties sanāksmei. Tikšanās laikā noteikti apjautājieties par viņu pieredzi darbā ar jauno programmatūru un par to, vai jūs kaut ko varat uzlabot.
Tiklīdz saņemat atsauksmes no klientiem un darbiniekiem, sistēma ir jāuzlabo. Zvanu centra programmatūras pāreja ir process, tāpēc laika gaitā jums būs jāveic dažas korekcijas.
Izmaiņas jāveic ikreiz, kad kaut kas nedarbojas pareizi vai, ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu.
Jāatrod iespēja trūkumu uzlabojumiem un attiecīgi jāveic izmaiņas. Tas var nozīmēt izmaiņas programmatūrā, procesā vai pat komandā.
Dažreiz ir jāizmēģina dažādas idejas, lai redzētu, kas vislabāk noder jūsu uzņēmumam un tā klientiem.
Pirms pirkuma veikšanas vienmēr ieteicams izmēģināt jebkuru potenciālo zvanu centra programmatūras risinājumu. Lielākā daļa pakalpojumu nodrošinātāju piedāvā kaut kāda veida bezmaksas izmēģinājumu vai demonstrāciju, lai varētu pārliecināties par platformas iespējām un funkcionalitāti.
Zvanu centra programmatūrai jābūt jūsu komandai viegli lietojamai. Saskarnei jābūt intuitīvai un funkcijām viegli piekļūstamām.
Ir svarīgi, lai, pārejot pie jauna zvanu centra pakalpojumu nodrošinātāja, jums būtu piekļuve labam tehniskajam atbalstam. Noskaidrojiet pie pakalpojumu nodrošinātāja, vai ir pieejams atbalsts un cik ilgs laiks nepieciešams, lai saņemtu atbildi uz atbalsta pieteikumiem.
Zvanu centra programmatūrai jāspēj viegli integrēties ar esošajām sistēmām, ietaupot laiku un nesarežgot pārejas procesu.
Pieņemot lēmumu, neaizmirstiet ņemt vērā pakalpojuma izmaksas. Gādājiet, lai jūsu saņemtais labums būtu naudas vērts un jūs precīzi zinātu, par ko jūs maksājat.
Pārliecinieties, ka izvēlētajam pakalpojumu nodrošinātājs izvēlas piemērotu drošības protokolu. Jūsu datiem un klientu informācijai visu laiku jābūt drošai un drošībā.
Pakalpojumu nodrošinātājam ir jāpiedāvā arī vispusīga apmācības programma jūsu komandai. Tam jāspēj nodrošināt visus vajadzīgos resursus un atbalstu.
Pakalpojumu nodrošinātājam jāpiedāvā arī daudzkanālu aģenta darbvirsma. Tas ļauj jūsu aģentiem apstrādāt visus kanālus (balsi, čatu un e-pastu) no vienotas saskarnes.
Zvanu centra programmatūrai ir jāpiedāvā virkne paplašinātu funkciju, piemēram, viedā zvanu pārvirzīšana, automātiska zvanu sadale un IVR.
Pakalpojumu sniedzējam ir jāpiedāvā arī vēsturiskas atskaites, lai varētu izsekot zvanu centra veiktspējai un noteikt jomas uzlabojumiem.
Visbeidzot, neaizmirstiet ņemt vērā pakalpojumu nodrošinātāja personisko piemērotību. Ja viņiem ar jums ir līdzīga uzņēmuma kultūra, jums vajadzētu justies ērti sadarbojoties.
Meklējot jaunu zvanu centra risinājumu, izanalizējiet šos kritērijus. Veicot izpēti, jūs varēsit pieņemt apzinātu lēmumu, kas ir piemērots jūsu uzņēmumam.
Nav nekas daudz labāks par LiveAgent, ja runa ir par klientu apkalpošanu. Tas iekļauj visas iepriekš minētās funkcijas, kā arī daudzas citas — sazinieties ar saviem klientiem visos kanālos bez traucējumiem, visu no vienas vietas.
Izmantojot tā reāllaika analīzi, jebkurā brīdī varēsit redzēt, kā darbojas zvanu centrs. Vai vēlaties to izmēģināt?
Zvanu centra pārejas plānā būtu jāiekļauj: kritēriji jauna pakalpojumu sniedzēja izvēlei, pārejas procesā nepieciešamie soļi, kurš būs atbildīgs par katru darbību, kādi resursi ir nepieciešami un kad notiks pāreja.
Izlasiet mūsu kontrolsarakstu, kas palīdzēs sagatavoties zvanu centra pārejai. Noteikti apsveriet jauna pakalpojumu sniedzēja izvēles kritērijus. Iepazīstieties arī ar pārejas procesā nepieciešamajiem soļiem.
Visa zvanu centra pārejas procesa kopējais laiks mainās atkarībā no pašreizējā pakalpojumu sniedzēja un jūsu izvēlētā jaunā pakalpojumu sniedzēja. Tas var ilgt no vairākām nedēļām līdz dažiem mēnešiem.
Zvanu centra pārejas process ir darbību kopums, kas jāveic, lai pārslēgtos no pašreizējā programmatūras sniedzēja uz jaunu.
Atklājiet zvanu centra pārraugu lomu un kā viņi nodrošina augstu klientu apkalpošanas kvalitāti, pārvar intensīvas darba slodzes un risina konfliktus. Uzziniet, kā LiveAgent rīki var palīdzēt veiksmīgi vadīt klientu atbalsta centru un uzlabot pārvaldības prasmes. Izmēģiniet bezmaksas, bez saistībām!
Visaptverošs zvanu centra kontrolsaraksts
Esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz to paveikt.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Zvanu centra audita kontrolsaraksts
Vai vēlaties uzzināt, kā veikt zvanu centra auditu? Zemāk ir sniegts pamata zvanu centra audita kontrolsaraksts, ko varat izmantot savā audita procesā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team