Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts palīdz aģentiem efektīvi apstrādāt zvanus, ietverot zvanu ierakstīšanu, identifikāciju, jautājumu uzdošanu un risinājumu piedāvāšanu. Sniedz ieteikumus klientu apkalpošanai un programmatūras izvēlei.
Vai darbiniet zvanu centru un vēlaties būt drošs, ka jūsu komanda nodrošina vislabāko klientu pieredzi? Iespējams, ka labākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot mūsu zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu.
Uzziniet, kā izmantot mūsu kontrolsarakstu, lai uzlabotu jūsu zvanu centra klientu apkalpošanas efektivitāti un nodrošinātu, lai tiktu ievērots jūsu labākās prakses kodekss.
Mūsu zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksta skaistums ir tas, ka tas palīdzēs jūsu komandai sniegt labākus rezultātus īsākā laikā. To var izmantot pirms vai pēc zvana, lai pārliecinātos, ka sniedzat labāko iespējamo klienta pieredzi.
Kontrolsaraksta izmantošana ir arī lielisks veids, kā pārbaudīt zvanu centra veiktspēju un atrast jomas, kurās komanda var uzlabot darbu. Vai jau pieminējām, cik motivējoša ir uzdevuma atzīmēšana kā izpildīta? Turklāt viss tiks sakārtots.
Efektīvs zvanu centru uzraudzības kontrolsaraksts var palīdzēt noteikt izaugsmes iespējas neatkarīgi no tā, vai esat aģents vai vadītājs. Iespējams, pamanīsit to, ko parasti palaižat garām vai ko agrāk neesat pamanījis.
Daudzi uzņēmumi izmanto zvanu uzraudzības programmatūru, lai ierakstītu zvanus un varētu tos vēlāk izvērtēt, kā arī vajadzības gadījumā sniegt atsauksmi. Atkarībā no uzņēmuma tipa, kurā strādājat, var būt īpaši noteikumi par to, kad un cik ilgi zvani jāieraksta.
Pirmkārt, tas palīdz uzraudzīt un novērtēt komandas sniegumu. Turklāt daži klienti var aizmirst, ko viņi iepriekš sarunā teikuši, vai apstrīdēt savas iepriekšizteiktās prasības — ja nepieciešams, ieraksts pierādīs patieso situāciju.
Varat izmantot kontaktu centra programmatūru, kas automātiski ieraksta zvanus, vai arī izmantot ierakstīšanas ierīci, piemēram, mikrofonu vai austiņas. Lai vai kuru metodi izvēlaties, pirms pirmā zvana pārbaudiet to, lai izvairītos no pārsteigumiem.
Katra zvana sākumā ir obligāti jāinformē klienti par to, ka zvans tiek ierakstīts kvalitātes un apmācības nolūkā.
Padoms. Izvēloties zvanu centra programmatūru, atcerieties pārbaudīt tās ierakstīšanas iespējas. Liveagent tādas ir, un nav nekādu ierobežojumus, cik no tiem var saglabāt.
Pirms katra zvana pārskatiet klienta kontu un apkopojiet visu informāciju, kas varētu būt nepieciešama sarunas laikā.
Klienta konta informācijas pārzināšana palīdz nodrošināt labāku apkalpošanu un izvairīties no nepieciešamības sarunas laikā vairākkārt pieprasīt pamatinformāciju. Visas nepieciešamās informācijas apkopošana pirms katra zvana palīdzēs izvairīties no biežāk sastopamajām kļūdām un paātrināt atrisināšanas procesu.
Izmantojiet CRM sistēmu vai pieteikumu pārvaldības programmatūru, kas satur visu atbilstošo informāciju par klientiem. Piekļūstiet iepriekšējām sarunām un apskatiet tās, lai uzzinātu, vai zvanītājam apkalpošanas laikā ir nepieciešama īpaša uzmanība.
Aizpildiet pieteikumu ar šādu informāciju:
Padoms. Ja izmantojat CRM sistēmu, pārliecinieties, vai klienta konts ir saistīts ar tālruņa numuru. Tādējādi, apskatot detalizētu informāciju par jums, jūs redzēsiet arī visus zvanus un sarunas, kas klientam bijušas ar jūsu uzņēmumu.
Pirms tālruņa klausules pacelšanas sagatavojiet scenāriju par to, ko teikt un kā rīkoties konkrētās situācijās, kad tās rodas. Jums jābūt pieejamiem atbilstošiem dokumentiem vai kontaktinformācijai, jo tie var būt noderīgi sarunas laikā (piemēram, ja klients jautā par konta atlikumu).
Tas palīdz sarunas laikā būt organizētam un koncentrēties, kas savukārt uzlabo klientu apkalpošanu. Jūs varēsiet viegli tikt galā ar sarežģījumiem, jo zināsit, ko teikt un kā reaģēt.
Pirms sarunas ar klientu jums ir jāpieraksta, ko plānojat teikt, un visi jautājumi, ko viņi varētu uzdot. Ja lietojat LiveAgent, viss process ir vienkāršs. Jūs varat ērti sagatavoties zvaniem, veidojot zvanu scenārijus un piezīmes, tāpēc, tiklīdz tie būs nepieciešami, tie būs pa rokai un sarunas laikā izklausīsities pašpārliecinātāks.
Padoms. LiveAgent ir komplekss, jaudīgs zvanu centru rīks, kas piedāvā daudzas papildu funkcijas. Turklāt to varat pārbaudīt izmantojot bezmaksas izmēģinājumu.
Tiklīdz klients zvana, viņam jābūt iespējai ar kādu runāt noteiktā laika periodā (paredzamais atbildes laiks ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma prasībām).
Tas liecina, ka esat uzmanīgs un rūpējaties par saviem klientiem. Tas arī palīdz izvairīties no tā, ka klienti noliek klausuli vai dodas uz citu uzņēmumu, jo nevar sazināties ar kādu jūsu zvanu centrā.
Izmantojiet zvanu centra programmatūru, kurai ir automātiskās zvanu sadales (ACD) funkcija. Šis rīks ļauj sadalīt ienākošos zvanus starp jūsu komandas aģentiem, lai neviens netiktu pārslogots ar darbu un visi saņemtu savu daļu vienādi sadalītu. Tādējādi viņi var daudz efektīvāk pārvaldīt savas darba slodzes. , Zvanu centra automatizācija patiešām var palīdzēt noņemt zvanu centra aģentiem stresu.
Ja klients vaicā sensitīvus datus, jums ir jāpārbauda to identitāte, pieprasot informāciju, kurai var piekļūt tikai viņš.
Tas novērš krāpšanu un nodrošina, ka jūsu klientu dati ir drošībā. Zvanītāja identitātes pārbaude ir noderīga arī tad, ja kontam var piekļūt vairāki mājsaimniecības locekļi.
Pieprasiet informāciju, ko varētu zināt tikai klients, piemēram, konta numuru vai dzimšanas datumu. Varat arī lūgt kontaktinformāciju, lai pārbaudītu klienta identitāti.
Padoms. Ja izmantojat LiveAgent, zvanītāja identitāti varat viegli pārbaudīt, pajautājot, piemēram, konta numuru. Šādi jūs būsiet pārliecināts, ka runājat ar īsto cilvēku.
Jums jāuzdod jautājumi, kas attiecas uz klienta pieprasījumu. Dariet to pieklājīgi un profesionāli.
Lai iegūtu nepieciešamo informāciju par zvanītāja jautājumu un pēc tam noteiktu, kā to vislabāk atrisināt. Tādējādi problēmas varēs atrisināt ātrāk, vienlaikus uzlabojot arī klientu apkalpošanu.
Klientu bažas, problēmas un jautājumi dažādos zvanos atšķiras. Tas nozīmē, ka jums ir nepieciešamas dažādas prasmes, lai tās atrisinātu. Atbilstošus jautājumus var uzdot, izmantojot pastāvīgu praktizēšanos un apmācību.
Papildus pareizai attieksmei pret klientiem izveidojiet scenāriju, kas pavadīs viņus katrā zvana solī, piemēram, to, kādus jautājumus uzdot pirmos utt.
Jums vienmēr jāapliecina saviem klientiem, ka esat gatavs, vēlaties un spējat palīdzēt.
Sniedzot palīdzību saviem klientiem, jūs parādat, ka jums rūp viņu vajadzības un vēlmes.
Uzmanīgi klausieties, vai nav norādes par to, ko piedzīvo zvanītāji. Pēc tam uzdodiet konkrētus papildu jautājumus, lai noteiktu, kā tiem vislabāk pakalpot.
Izmantojiet savu balss toni, lai izteiktu empātiju attiecībā uz jūsu klientu bažām. Tas ļaus zvanītājam justies tā, ka viņus sadzird un saprot kāds, kurš zina, kā vislabāk viņiem palīdzēt.
Jums vajadzētu būt rūpīgai attieksmei pret klientiem. Klausieties uzmanīgi un piedāvājiet risinājumus, kas ir vispiemērotākie katra konkrēta zvanītāja vajadzībām vai bažām.
Tas liecina, ka jūs rūpējaties par sava klienta vajadzībām un vēlmēm, piedāvājot viņiem palīdzību, lai ar personīgu attieksmi atrisinātu viņu jautājumus. Tas vairos jūsu zvanītāju uzticību, kā rezultātā viņi nākotnē kļūs par uzticamiem klientiem.
Vispirms veltiet laiku, lai uzklausītu, ko saka klients, un tad palūdziet precizēt jautājumus, lai viņu bažas varētu labāk saprast. Klausieties uzmanīgi un izrādiet, ka uztverat zvanītāja bažas nopietni.
Ja varat, mēģiniet iejusties viņu ādā un saprast, kur ceļas viņu raizes. Turklāt palīdz, ja varat izmantot balss toni, lai paustu zvanītājam izpratni, sakot tādus vārdus kā “es zinu, ko jūs sajūtat” vai “Izklausās, ka tas jums liek patiešām vilties”.
Pateicieties viņiem, ka pievērš jūsu uzmanību šim jautājumam, un sakiet, ka darīsiet visu iespējamo, lai palīdzētu to atrisināt.
Labs aģents ir tāds, kas saviem klientiem var pajautāt, ko tie vēlas no mijiedarbības. Ja zināt, ko klienti vēlas, vieglāk būs piedāvāt risinājumu, kas apmierina šīs vajadzības vai bažas.
Ja aģenti nepavada pietiekami daudz laika, lai veiktu šo soli, viņi var netikt galā ar klienta problēmu pilnībā un ne tikai viņus apbēdināt, bet arī padarīt situāciju ļaunāku visām iesaistītajām pusēm. Paātriniet atrisināšanas procesu, uzreiz noskaidrojot, kas klientam ir nepieciešams.
Vispirms pajautājiet zvanītājam, kāds ir viņu vēlamais risinājums. Tas varētu būt jebkas, sākot ar vēlmi saņemt atmaksu un beidzot ar notikušā izskaidrojumu. Šeit prioritātei būtu jābūt klientu gaidām.
Ja nevarat šo problēmu atrisināt uzreiz, informējiet viņus, ka pēc iespējas ātrāk sniegsiet risinājumu. Ņemiet vērā: ja jums nav pietiekamu zināšanu par produktu, daži klienti pirms jebkādu lēmumu pieņemšanas var vēlēties parunāt ar citu jūsu uzņēmuma darbinieku.
Ja saviem klientiem spējat noteikt reālistiskas gaidas, tas palīdz atrisināt problēmu savlaicīgāk un apmierinošāk.
Tas palīdz izvairīties no jebkādiem pārpratumiem vai nesaprašanos, kas varētu rasties sarunas laikā. Šādi rīkojoties, klients var uzzināt, ko sagaidīt un cik ilgs būs risināšanas process.
Ļaujiet klientam uzzināt, kas notiek un kas viņam ir jādara. Centieties būt skaidri un kodolīgi ar saviem norādījumiem, lai abpusēji neatliktu vietas nepareizai interpretācijai.
Tāpat informējiet klientus par visām darbībām, kas jāveic, lai atrisinātu šo problēmu. Piemēram, jūs varat viņiem pateikt, kādi dokumenti ir jānosūta vai cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai veiktu atmaksu.
Ja iespējams, pasakiet viņiem aptuvenu laiku, kad viņi var gaidīt risinājumu.
Ja aģents pats nevar atrisināt klienta problēmu, iespējams, ka zvans ir jāpārsūta vadītājam vai kādam citam uzņēmumā.
Tas var palīdzēt ātrāk un efektīvāk atrisināt klienta problēmu. Dažos gadījumos aģenta rīcībā var nebūt visa nepieciešamā informācija, lai pilnībā atrisinātu klienta problēmu. Pārsūtot klientu vadītājam vai citam aģentam, jūs sniedzat viņam iespēju saņemt visu nepieciešamo informāciju un atbalstu.
Lai gan process var atšķirties dažādos uzņēmumos, ir lieliski, ja kontaktu centrā ir zvanu centra programmatūra, kas atvieglo visu procesu. Izmantojot LiveAgent zvanu pārvirzīšanu, zvanu varat pārsūtīt ar vienu klikšķi.
Pretējā gadījumā jums tas būs jāpārsūta pašam, vispirms pavaicājot atļauju un pēc tam piezvanot vadītājam vai citam uzņēmuma aģentam, kurš var palīdzēt atrisināt šo problēmu. Tas var būt ļoti laikietilpīgi un palielināt klientu neapmierinātību.
Padoms: aģentiem vienmēr ir jāpārliecinās, ka viņi ir darījuši visu, kas ir viņu spēkos, pirms viņi pārsūta tālāk zvanītājus, lai netērētu vairāk laika, nekā absolūti nepieciešams.
Tiklīdz aģentam ir visa nepieciešamā informācija, ir pienācis laiks sākt risināt zvanītāja problēmu.
Katra klientu apkalpošanas pārstāvja mērķis ir atrisināt katru problēmu pēc iespējas ātrāk, lai klientiem nebūtu jāpavada vairāk laika pie tālruņa nekā absolūti nepieciešams.
Jums vajadzētu piedāvāt risinājumu, kas ir taisnīgs, saprātīgs un ņem vērā klienta vajadzības. Ir svarīgi nesniegt nepamatotus solījumus, tāpēc, ja aģents nezina, vai ir iespējams kāds risinājums, ir labāk, ja viņš tā arī saka, nevis sola kaut ko nereālu.
Iespējams, ka daži klienti vilcinās piekrist risinājumam, jo viņi nesaprot tā izmaksas un ieguvumus. Lai precīzi izskaidrotu visus klientu noteikumu plusus, jums tie ir rūpīgi jāpārzina.
Zvanītājs var pieņemt pārdomātu lēmumu par to, ko vēlas darīt, un saprast, kam viņš piekrīt.
Sniedziet klientam konkrētus piemērus un paskaidrojumus par to, kā risinājums sniegs labumu vai izskaidrojiet visas saistītās izmaksas. Esiet atklāti par iespējamiem riskiem, kas varētu rasties, izvēloties vienu vai otru risinājumu.
Tiklīdz klients ir piekritis risinājumam, viņam ir svarīgi zināt, kas notiks tālāk. Ja viņi saņems kompensāciju vai kaut ko e-pastā, kad viņi var sagaidīt, ka tas notiks?
Klients vēlas pārliecību, ka viņa problēma tiek risināta un ka viņš netiek aizmirsts.
Daudzi klienti nezina, ko sagaidīt pēc zvana beigām. Tāpēc aģentiem vienmēr ir jāpaskaidro, kas notiks tālāk un kā klients vajadzības gadījumā varēs atkal saņemt atbalstu.
Samaziniet viņu pūles un nodrošiniet, lai klienti justos, ka jūs labi rūpējaties par viņu problēmu.
Pirms noslēgt sarunu, pajautājiet, vai zvanītājam ir vēl kādi jautājumi.
Tas dod aģentam iespēju noslēgt sarunu un dot pozitīvu noslēgumu, kā arī ļauj klientam uzdot visus pēdējos jautājumus, ja tādi ir.
Nemēģiniet neko slēpt no klientiem un, atbildot, vienmēr stāstiet patiesību. Tas nozīmē to darīt pat tad, ja tas, ko jūs sakāt, nav tas, ko zvanītājs gribētu dzirdēt.
Norādiet kontaktinformāciju, lai klients varētu sazināties ar atbalsta komandu.
Veltiet mirkli, lai pateiktos zvanītājam par tā laiku un pacietību.
Nav iespējams pārvērtēt, cik svarīgi ir pateikt “paldies” – šis vienkāršais žests ir ļoti svarīgs, lai nodrošinātu klientu apmierinātību ar viņu pakalpojumu gūšanas pieredzi. Tas arī palīdz veidot uzticību aģentiem un veicina lojalitāti, kad izrādat rūpes par klientiem.
Daži aģenti zvana beigās var teikt vienkārši “paldies”, savukārt citi var vēlēties pievienot personiskāku akcentu, uzrunājot klientu vārdā vai pievienojot nelielu komentāru.
Pēc tam, kad saruna ir beigusies, ir svarīgi pārliecināties, ka klients ir apmierināts ar to, kā viss tika paveikts.
Tas ļauj aģentiem noslēgt zvanus uz pozitīvas nots un liek klientiem justies novērtētiem.
Pajautājiet klientam, vai viņi ir apmierināti ar risinājumu un vai ir kādi zvana aspekti, kas viņiem nepatika, kā arī par to, kas varēja tikt paveikts labāk.
Cits veids ir nosūtīt sekojuma ziņu ar aptaujas saiti vai papildu jautājumus par to, cik veiksmīgs bija zvans. Šī, iespējams, ir daudz efektīvāka stratēģija, nekā vienkārši pavaicāt, jo cilvēki būs godīgāki nekā sarunā ar uzņēmuma pārstāvi. Rezultātā uzreiz pēc sarunas uzzināsiet viņu patieso viedokli.
Pēc katra zvana aģentam būtu jāizvērtē savs sniegums un atbilstoši jānovērtē savas prasmes.
Nosakiet jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi vai apmācība, lai aģenti būtu labāk sagatavoti jebkurai situācijai, kas varētu rasties, apstrādājot zvanus.
Vienkāršākais veids ir, ka aģents pēc katra zvana novērtē savu veiktspēju, bet vēl viena iespēja ir, ka priekšnieks vai cits menedžeris to izdara aģenta vārdā.
Varat arī padomāt par kādu motivējošu programmu aģentiem, lai, piemēram, atalgotu visaugstākās veiktspējas zvanu centra darbiniekus. Šāda, piemēram, ir LiveAgent gamifikācija. Tas darba videi piešķir dažus spēles elementus un piesaista aģentus ar balvām, rangiem un daudzām citām pielāgojamām funkcijām.
Par atsauksmēm vairāk atbild vadītāji, nevis aģenti. Viņiem būtu jāvada aģenti to darbības uzlabošanas procesā.
Rūpīga novērtēšana ļauj darbiniekiem mācīties no kļūdām un augt kā klientu apkalpošanas speciālistiem. Tādējādi kopumā palielināsies klientu apmierinātības novērtējums.
Vislabākais veids ir formālie procesi, piemēram, uzraudzītāju un aģentu tikšanās klātienē/tiešsaistē, lai apspriestu, kā katrs zvans noticis un ko varētu nākamajā reizē izdarīt labāk utt.
Ja aģenta veiktspēja neatbilst jūsu standartiem, nosūtiet to uz apmācību.
Apmācība var palīdzēt aģentiem uzlabot savas prasmes un efektīvāk nodrošināt klientu apkalpošanu.
Jūs varat ieplānot apmācību sesiju kopā ar aģentu vai nodrošināt viņiem papildu resursus, kas palīdzēs uzlabot viņu veiktspēju. Vienmēr nodrošiniet izaugsmes iespējas visiem jūsu aģentiem, nodrošinot izglītības kursus vai apmācību darbavietā.
Tālāk ir sniegti padomi par to, kā izmantot mūsu zvanu centru uzraudzības kontrolsarakstu:
Kvalitātes nodrošināšana zvanu centrā ir aģentu sniegto pakalpojumu kvalitātes uzraudzības un uzlabošanas process. Tas nodrošina, ka katrs aģents laika gaitā nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Uzraugot un uzlabojot aģentu sniegto pakalpojumu kvalitāti, zvanu centri var nodrošināt, ka klienti ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu līmeni.
Pārraugot zvanu centra metrikas un galvenos veiktspējas rādītājus, piemēram, vidējo apstrādes laiku (AHT), klientu apmierinātību vai tīkla virzītāja rezultātu. Jums arī jānovērtē aģenta veiktspēja, pamatojoties uz šiem kritērijiem, kad auditējat ierakstus vai klausāties tiešsaistes zvanus
Pārliecinieties par klientiem, pārbaudot viņu identitāti, uzdodot attiecīgus jautājumus un skaidri un kodolīgi paskaidrojot turpmākos soļus. Esiet gatavs palīdzēt klientiem atrisināt viņu problēmas un nodrošināt, ka viņi ir apmierināti ar šo risinājumu.
Zvanu centra kvalitāti var novērtēt, klausoties ierakstītos zvanus, pārskatot aģenta veiktspējas rādītājus (piemēram, zvanu ilgumu) un lūdzot klientus sniegt atsauksmes par viņu pieredzi saistībā ar aģentiem.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Discover the ultimate Sales Call Checklist to turn cold calls into warm leads and close more deals. Learn how to effectively plan, engage, and handle objections with essential steps for every phase of the conversation. Enhance your sales success and client interactions today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team