Izmantojiet zvanu centra kontrolsarakstu, lai optimizētu ieviešanas procesu, nosakot mērķus, aplēšot budžetu, izvēloties aģentus un apmācot tos. Tas palīdzēs uzturēt vienmērīgu darbību un uzlabos klientu apmierinātību.
Ir daudz dažādu zvanu centra komponentu, kas ir jāuzrauga un jāpārvalda. Ja jūs esat jaunpienācējs šajā nozarē, var būt grūti saprast, ar ko jātiek galā.
Lai palīdzētu jums uzsākt, mēs esam izveidojuši šo pamatelementu sarakstu, kam vienmēr jābūt jūsu zvanu centra iestatīšanas kontrolsarakstā. Lai uzzinātu vairāk, izlasiet to.
Šis ir dokuments, kurā izklāstīti soļi un procedūras, kas nepieciešamas, lai pārvaldītu zvanu centru. Tas ietver visu, sākot no tālruņa līniju un datoru uzstādīšanas līdz jaunu darbinieku apmācībai un klientu sūdzību izskatīšanai.
Ir svarīgi nodrošināt visu zvanu centra aspektu vienmērīgu darbību. Turklāt tā var novērst problēmas un noteikt iespējamos sarežģījumus, pirms tie saasinās.
Apvienojumā ar zvanu centra audita kontrolsarakstiem tas var palīdzēt uzlabot darbinieku produktivitāti, kā arī palielināt jūsu klientu apmierinātību.
Kontrolsarakstu var izmantot kā vadlīnijas, lai pārliecinātos, ka visi uzdevumi ir izpildīti. Tas arī palīdz jaunajiem darbiniekiem iekļauties darbā.
Tas var būt vērtīgs līdzeklis gan jauniem, gan pieredzējušiem komandas biedriem. Jaunajiem darbiniekiem tas var sniegt pamatpārskatu par soļiem, kas jāveic, lai labi pildītu savus pienākumus. Pieredzējušie komandas darbinieki to var izmantot kā atsauci, lai pārliecinātos par visu savu pienākumu izpildi.
Zvanu centra kontrolsaraksta kopskats ir noderīgs tiem mazo uzņēmumu īpašniekiem, kuri vēlas uzsākt darbību, bet nevēlas ieguldīt lokālajā zvanu centrā. Tajā apskatīti visi nepieciešamie uzdevumi un nodrošināts, ka netiek izlaists neviens solis.
Ja esat atbildīgs par ārpakalpojuma komandas vadību, jūs nevēlaties nervozēt, vai visi uzdevumi ir paveikti. Visaptverošs soļu saraksts ievērojami atvieglos jūsu darbu.
Pirmais, kas jānosaka, ir zvanu centra biznesa mērķi. Pajautājiet sev, ko jūs cerat paveikt.
Zinot savus ilgtermiņa mērķus, tiek nodrošināts, ka viss pārējais tiek koncentrēts uz tiem. Tas arī palīdzēs jums izlemt, kuri uzdevumi ir tie, kam jāpievērš uzmanība.
Varat kopā ar savu komandu veikt mērķu noteikšanas vingrinājumu un pārbaudīt katru zvanu centra funkciju, lai noskaidrotu, kā to var uzlabot. Noteikti nosakiet gan īstermiņa, gan ilgtermiņa biznesa mērķus. Pārliecinieties, ka jūsu plāni ir ambiciozi, bet sasniedzami.
Katram kontaktu centra veidam ir savi unikālie izaicinājumi, tāpēc tas ir jāapsver jau sākumā.
Lai efektīvi pārvaldītu kontaktu centru, jums jāzina, kāds būs tā veids. Turklāt jums ir jāpārliecinās, ka izvēlētais ir piemērots jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Lasiet atsauksmes, pārbaudiet savus konkurentus un iegūstiet svaigāko informāciju. Mūsdienu tirgus piedāvā dažādus jaunus risinājumus, tostarp mākoņdatu un lokālos zvanu centrus. Pirms lēmuma pieņemšanas pārliecinieties, ka jums ir pamatzināšanas par attiecīgo tehnoloģiju.
Aplēšot budžetu, noskaidrojiet, cik daudz naudas jums jāatvēl aprīkojumam, algām un citiem saistītajiem izdevumiem.
Ir ļoti svarīgi, lai jums būtu reālistisks priekšstats par to, cik daudz naudas jūs iztērēsit, lai izveidotu un vadītu kontaktu centru. Tas palīdzēs jums pieņemt pārdomātus lēmumus, piemēram, par to, kāda veida tehnoloģiju iegādāties un cik darbinieku pieņemt darbā.
Ir dažas galvenās lietas, kas jāpatur prātā, aprēķinot zvanu centra budžetu:
Tiešsaistē ir pieejami daudzi dažādi rīki, tostarp:
Notestējiet vairākus zvanu centra rīkus un programmatūras risinājumus, pirms izvēlaties savam uzņēmumam labāko.
Tas attiecas uz tālruņu sistēmām, interaktīvo balss atbildi (IVR), automātiskajiem zvanu sadalītājiem (ACD), tālruņa maskēšanu un daudz ko citu.
Lai atrastu savam uzņēmumam piemērotāko. Katram rīkam ir savs funkciju un priekšrocību kopums, tāpēc ir ļoti svarīgi izvēlēties savai komandai vispiemērotāko.
Dažiem zvanu centriem ir nepieciešami dažādi automatizēti numura sastādītāji – DNIS un ANI, savukārt citiem var būt nepieciešams neierobežots zvanu ieraksts un citi sadarbības rīki.
Izmantojiet visas bezmaksas izmēģinājuma versijas un demonstrācijas pirms pirkuma veikšanas. Apsveriet šādus faktorus:
Uzņēmumi noskaidrojuši, ka zvanu centra programmatūras integrēšana ar citiem rīkiem atvieglo zvanu pārvaldību.
Lai labāk pārvaldītu saziņu ar klientiem, izmantojiet CRM programmatūru un sekojiet mijiedarbībai ar klientiem. Varat arī integrēt e-pasta mārketinga platformas, lai pēc zvana nosūtītu automatizētus e-pastus, vai sociālo mediju platformas, lai uzraudzītu klientu atsauksmes.
Pirms investēt jebkurā programmatūrā vai rīkā, pārbaudiet, kādas integrācijas tas nodrošina.
Ir vairāki dažādi rīki, kurus varat integrēt zvanu centra programmatūrā. Šeit ir daži izplatītākie piemēri:
Pēc atbilstošo zvanu centra rīku izvēles jums jāizstrādā ieviešanas plāns. Tas ietver palaišanas laika noteikšanu, atbildīgo par katru uzdevumu utt.
Ieviešanas plāna izveide palīdz nodrošināt netraucētu zvanu centra palaišanu.
Ieviešanas plānā jāiekļauj informācija par to, kam jānotiek pirms palaišanas, tās laikā un pēc tās. Ir svarīgi arī noteikt pienākumus pa nodaļām, lai visi zinātu, par ko viņi ir atbildīgi.
Šis ir būtisks solis, lai nodrošinātu zvanu centra efektīvu darbību. Ir svarīgi, lai jaunie darbinieki justos ērti šajā procesā un saprastu savus pienākumus.
Pareiza aģentu apmācība var palīdzēt viņiem sagatavoties jaunajam darbam. Tas nodrošina, ka viņi var nodrošināt labāko iespējamo klientu pieredzi. Pareiza apmācība samazina zvanu centra mācību līkni un palielina tā efektivitāti.
Tas parasti ietver apmācību, orientācijas un mentoringa kombināciju. Ir svarīgi pielāgot šo procesu tā, lai tas atbilstu jūsu uzņēmumam, darbiniekiem un mērķiem.
Labi izplānot pieņemšanas procesu var būt izaicinājums. Tālāk ir sniegti daži ieteikumi, kas jums palīdzēs:
Definējiet mērķus, kurus vēlaties sasniegt ar savu apmācību programmu. Ko jūs cerat, ka jaunie darbinieki iemācīsies līdz beigām, un kā tas iekļaujas jūsu plašākā biznesa stratēģijā?
Efektīva aģentu apmācības programma parasti ietver apmācības klasē, e-apmācības un apmācības darba vietā.
Tas nodrošina, ka jūsu klienti saņem kvalitatīvu pakalpojumu katru reizi, kad viņi zvana. Turklāt tas var palīdzēt samazināt to zvanu skaitu, kas jāeskalē vadībai.
Atbilstošā apmācībā jāiekļauj:
Jums ir jāizveido zvanu centra aģentiem pozitīva darba vide.
Tas ir ļoti svarīgi, lai uzturētu darbinieku morāli un nodrošinātu, ka aģenti nodrošina izcilu klientu apkalpošanu.
Jebkurā klientu apkalpošanas vidē vienmēr būs kavēšanās un neparedzētas problēmas. Lai palīdzētu samazināt šo problēmu ietekmi, ir ļoti svarīgi savā grafikā iekļaut “bufera laiku”.
Jums ir nepieciešams “bufera laiks”, lai risinātu visas radušās problēmas, nesagraujot visu grafiku.
Tas arī samazina darbinieku stresu, uzlabo klientu apkalpošanu, kā arī samazina neatbildēto zvanu skaitu un klientu satraukumu.
Katru dienu atvēliet papildu laiku neparedzētām problēmām un kavējumiem. Jūs varat viegli atrisināt problēmas, ja ieplānojat šo laiku. Varat arī noteikt vidējo zvana laiku.
Tas var palīdzēt nodrošināt, ka zvanu centrs ir izveidots veiksmīgai darbībai. Šajā kontrolsarakstā var būt ietverti tādi elementi kā programmatūras un aprīkojuma veidi, kas jums nepieciešami, kā arī jūsu aģentiem nepieciešamā apmācība.
Tas palīdz jums noturēties uz pareizā ceļa. Prasību kontrolsaraksts sniedz vizuālu priekšstatu par faktoriem, kas jāņem vērā, lai izveidotu funkcionējošu zvanu centru.
Apsveriet iespēju iekļaut tajā šādas prasības:
Sekošana aģenta veiktspēja ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka tie atbilst jūsu gaidām.
Kad jūsu darbinieki tiek uzraudzīti, viņi parasti ir mazāk izklaidīgi un labāk pārvalda savu laiku.
To var izdarīt, pārskatot viņu veiktspēju katru dienu, nedēļu vai mēnesi. Varat arī apsvērt iespēju izmantot programmatūru, kas palīdz kontrolēt darbinieku produktivitātei.
Ir svarīgi rūpēties par savu zvanu centra aprīkojumu, lai pārliecinātos, ka tas darbojas labi. Pareiza aprīkojuma kopšana nodrošina arī to, ka varat kontrolēt visas problēmas ar atsevišķiem priekšmetiem, lai vajadzības gadījumā tos varētu salabot vai nomainīt.
Regulāra zvanu centra aprīkojuma apkope var nodrošināt zemākas izmaksas, palielinot efektivitāti un produktivitāti, kā arī novēršot stresu, ko rada nepareiza aprīkojuma darbība.
Jums regulāri jāpārbauda un jātīra zvanu centra aprīkojums. Katru nedēļu ir normāli. Tomēr dariet to atbilstoši savām individuālajām vajadzībām.
Izvēlieties personu, kas pārvaldīs projektu uz pilnu slodzi. Šī persona būs atbildīga par darbinieku ikdienas darba pārraudzību, kā arī zvanu centra rādītāju analīzi un mērķu noteikšanu.
Katram klientu apkalpošanas centram, lai tas darbotos pareizi un efektīvi, ir nepieciešams atbildīgais vadītājs. Vadītājs ne tikai motivē, apmāca un apkalpo personālu, bet ir arī zvanu centra mugurkauls.
Jums vajadzētu apsvērt iespēju veikt izpēti un intervēt kādu savā uzņēmumā vai ārpus tā.
Apsveriet iespēju pieņemt darbā kandidātu, kurš iepriekš ir strādājis pie līdzīgiem projektiem un kuram ir spēcīgas vadītāja un pārvaldības prasmes.
Izveidojot tālruņu stāva plānu, varat maksimāli izmantot telpu.
Labi izstrādāts stāvu plāns palīdz nodrošināt zvanu centra nevainojamu darbību. Tas nodrošina, ka aprīkojums ir viegli pieejams jūsu aģentiem. Tas palielina personāla produktivitāti.
Zvanu centra plānā jāiekļauj:
Ja neesat pazīstams ar šīm programmām, iespējams, vēlēsities konsultēties ar speciālistu, kas palīdzēs jums izveidot tādu plānu, kas vislabāk derēs jūsu uzņēmumam.
Regulāri auditi nosaka jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Tie sniedz informāciju par to, vai ir nepieciešamas izmaiņas.
Regulāri izvērtējiet sava zvanu centra veiktspēju, lai nodrošinātu, ka tas atbilst jūsu uzņēmuma un klientu vajadzībām. Tas ļauj noturēt klientus, samazināt izmaksas, palielināt produktivitāti un palielināt peļņu.
Jums būtu jāpārbauda zvanu centra darbība vismaz reizi ceturksnī.
Izanalizējiet klientu apmierinātību, darbinieku produktivitāti, finansu datus un iespējamo uzlabojumu iespējas.
Lai saglabātu konkurētspēju mūsdienu tirgū, ir svarīgi pilnībā izmantot pieejamās tehnoloģijas. Izmantojot īstos rīkus, varat palielināt produktivitāti un efektivitāti, ļaujot zvanu centram vajadzības gadījumā paplašināties.
Tādas tehnoloģijas kā CRM vai automatizācija var uzlabot jūsu uzņēmuma veiktspēju, saīsinot klientu gaidīšanas laiku un palielinot aģentu pieejamību aizņemtības periodos.
Jums jākonsultējas ar speciālistu, lai noteiktu, kuri risinājumi ir vispiemērotākie jūsu zvanu centram. Viņš var palīdzēt izvēlēties īstos rīkus un tos atbilstoši iestatīt.
Tas ir laiks, kas nepieciešams aģentam, lai nodrošinātu risinājumu klienta pieprasījumam. Tas ietver laiku, kas nepieciešams, lai izprastu jautājumu, atrastu risinājumu un iepazīstinātu ar to klientu.
Apstrādes laiku var ietekmēt vairāki faktori, tai skaitā pieprasījuma veids, risinājuma sarežģītība un to, cik labi aģents pārzina attiecīgo produktu vai pakalpojumu.
Lielākā daļa uzņēmumu cenšas pēc iespējas saīsināt apstrādes laiku, lai klientiem nav jāgaida.
Lai saņemtu palīdzību pieprasījuma atrisināšanai, aģentiem var būt jāsazinās arī ar citām nodaļām vai klientiem. Tas var palielināt kopējo apstrādes laiku.
Klientu apmierinātības rādītājs (CSAT) ir standarta rādītājs, ko izmanto, lai noteiktu, cik lielā mērā atbalsts apmierina klientu vajadzības.
Rādītāju parasti izsaka procentos.
CSAT aptauja parasti tiek veikta klientiem pēc saskarsmes ar uzņēmuma klientu apkalpošanas vai atbalsta komandu.
Šī ir svarīga statistika, ko mērīt, jo tā atspoguļo to zvanu skaitu, uz kuriem jūsu dienests neatbildēja un tāpēc tie tika noraidīti.
Piemēram, tas var notikt, kad aģenti atrodas pārtraukumā, neatrodas tiem norādītajā darba zonā, vai vienkārši neatbild uz ienākošajiem tālruņa zvaniem.
Liels bloķēto zvanu skaits uzņēmumā slikti to iespaido, tāpēc parasti aģenti cenšas atbildēt uz katru saņemto zvanu.
Vidējais laiks gaidīšanas rindā ir laiks, ko klients gaida pirms savienojuma izveides ar klientu apkalpošanas aģentu.
Šis nosaka, cik efektīvi aģenti apstrādā klientu pieprasījumus un cik labi ir nokomplektēts jūsu kontaktcentra personāls.
Klientiem nepatīk ilgstoša gaidīšana, tāpēc ir svarīgi saglabāt šo laiku pēc iespējas īsāku.
To var izdarīt, nodrošinot pietiekamu klientu apkalpošanas aģentu skaitu un izmantojot tehnoloģiju, kas samazina vidējo gaidīšanas laiku rindā. Tas ietver interaktīvās balss atbildes (IVR) sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu (ACD).
Tas norāda, cik ilgs laiks ir nepieciešams aģentam, lai atbildētu uz klienta zvanu. Tas ietver laiku, kas nepieciešams tālruņa zvanam, līdz klients tiek savienots ar aģentu un lai aģents atrisinātu klienta pieprasījumu.
Šī statistika ir ļoti svarīga, jo tā atspoguļo, cik efektīvi jūsu kontaktu centrs var apstrādāt ienākošos zvanus.
Mazs atbildes ātrums nozīmē, ka jūsu aģenti daudz laika pavada, atbildot uz klientu jautājumiem, nevis ātri tos atrisinot un pārejot pie cita klienta.
Zvanu centra galvenie darbības rādītāji:
It varies depending on the service a company provides. It should, however, aim to keep the average waiting time under five minutes. The on-hold time can significantly affect the customer's perception of the company. If the customer is waiting too long, they may become frustrated and leave.
A cloud-based contact center is a service that lets organizations use the public telecommunication infrastructure, such as the Internet, to provide voice and other forms of communication with their customers. An on-premise contact center has all of the hardware and software needed to deliver customer contact services and resides within your company's facilities. The benefits of moving to a cloud-based contact center are many. They include: scalability (the ability to add or subtract agents as needed); reduced capital expenditure (no need to purchase or maintain hardware); enhanced security; easy access to customer data for reporting and analysis.
Usually, it takes between 60 and 90 seconds. However, some call centers have a much faster response time, while others may be slower. It depends on the type of company and the services they offer. It varies greatly depending on the volume of calls and the number of customer service reps available. Typically, the higher the volume of calls, the longer the wait time.
The formula for calculating average talk time is as follows: (Talk time for call A + Talk time for call B +...+ Talk time for call N)/Total number of calls completed
Usually during periods of intense activity or anticipation of an event, such as the holiday season approaching. It occurs when call volume increases while staffing decreases. It can lead to long wait times for customers.
Make customers aware of your typical off-peak hours. Ask them to get all of their account information and questions ready when they call. Further, make sure they are prepared to describe the problem in detail. Finally, keep conversations calm and polite.
This is the amount of time it takes for a call center to get up and running. The average setup time in a call center depends on the solution that you choose. Setting up an on-premises call center will take longer than setting up a cloud-based solution.
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Discover the ultimate Sales Call Checklist to turn cold calls into warm leads and close more deals. Learn how to effectively plan, engage, and handle objections with essential steps for every phase of the conversation. Enhance your sales success and client interactions today!
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Kā noslēgt vairāk darījumu, runājot ar savām perspektīvajiem klientiem? Mūsu pirmreizējā zvana kontrolsaraksts palīdzēs jums maksimāli palielināt pārdošanas apjomus.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
Jūs nekad nevarēsit apmierināt visus savus klientus, bet, izmantojot šo klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat sniegt izcilu atbalstu tiem, kam tas visvairāk nepieciešams.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team