Zvanu centra drošības kontrolsaraksts piedāvā ieteikumus un rīkus maksimālai drošībai, tostarp piekļuves kontroles pasākumus, aģentu tiesību ierobežošanu, paroles maiņu, sistēmu atjaunināšanu un datu šifrēšanu.
Vai esat pārliecināts, ka zvanu centrs ir drošs? Ja tā nav, izmantojiet šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu.
Mēs apskatīsim svarīgākos drošības pasākumus, kas jāveic, lai aizsargātu jūsu uzņēmumu. Mēs aptversim visu, sākot ar paroļu aizsardzību un beidzot ar datu šifrēšanu. Sekojot mūsu padomiem, varat būt drošs, ka zvanu centrs būs drošs pret hakeriem un citiem ārējiem draudiem.
Zvanu centrs ir jebkura uzņēmuma būtiska daļa. Tā ir dzīvības līnija, kas savieno jūs ar jūsu klientiem. Un, tāpat kā jebkurš cits svarīgs aktīvs, tas ir jāaizsargā.
Tāpēc esam apkopojuši šo zvanu centra drošības kontrolsarakstu. Tas palīdzēs identificēt visus kontaktcentra drošības vājos punktus, kā arī sniegs zvanu centra drošības padomus par to, kā tos novērst.
Šis kontrolsaraksts palīdzēs novērtēt zvanu centra drošību un apmierināt uzņēmuma vajadzības.
Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai novērtētu zvanu centra drošību un pārliecinātos, ka tā ir viskvalitatīvākā.
Ja strādājat IT komandā, šis kontrolsaraksts ir noteikti jāizlasa. Tas palīdzēs jums identificēt drošības riskus zvanu centrā un atrast risinājumus to mazināšanai.
Spēcīgi piekļuves kontroles pasākumi ir būtiski jebkuram zvanu centram. Tās palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi jūsu sistēmai un datiem. Liela izvēle ir daudzfaktoru autentifikācija, vienota pierakstīšanās un uz lomām balstīta piekļuves kontrole.
version=”1.0″ ?><root/Daudzfaktoru autentifikācija pievieno papildu drošības līmeni. Tādējādi urķiem ir grūtāk piekļūt jūsu sistēmai.
version=”1.0″ ?><root/Daudzfaktoru autentifikācijas sistēma prasa, lai lietotāji sniegtu vairāk nekā vienu pierādījumu, lai apstiprinātu savu identitāti. Vienota pierakstīšanās ļauj lietotājiem pieteikties ar vienu akreditācijas datu kopu, nevis vairākām kopām. Uz lomām balstīta piekļuves kontrole ierobežo lietotāju piekļuvi tikai tām zonām un datiem, kuriem tie ir nepieciešami.
version=”1.0″ ?><root/ {{}} version=”1.0″ ?><root/Klientu apkalpošanas pārstāvjiem ir piekļuve sensitīviem klientu datiem. Tāpēc ir svarīgi ierobežot piekļuves līmeņa tiesības.
Tas palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi sensitīviem klientu datiem un novērst to aizplūšanu no uzņēmuma.
Ierobežojiet piekļuvi noteiktiem zvanu centra apgabaliem. Ierobežojiet laiku, ko aģents var pavadīt katrā apgabalā. Pārraugiet aģenta darbību un atzīmējiet jebkuru aizdomīgu rīcību.
Regulāra paroles maiņas pieprasīšana ir elementārs drošības pasākums.
Regulāri mainot paroles, tiek novērsta nesankcionēta piekļuve jūsu sistēmai. Tas arī palīdz aizsargāt jūsu datus gadījumā, ja parole ir noplūdusi vai nozagta.
Varat izmantot paroles pārvaldības rīku, kas ģenerēs un glabās paroles. Varat arī iestatīt savu paroļu rotācijas grafiku. Piemēram, varat pieprasīt lietotājiem mainīt paroles ik pēc 30 dienām. Tiem arī nekavējoties jāmaina noklusējuma paroles.
Cik bieži ir jāmaina paroles? Vairums ekspertu iesaka tās mainīt ik pēc 3 līdz 6 mēnešiem. Ja tomēr jums ir daudz sensitīvas informācijas, iespējams, ka parole būs jāmaina biežāk.
Ja ir noticis drošības pārkāpums, jūs negribētu palikt bez piekļuves saviem žurnālierakstiem vai IP adresēm.
Piekļuve žurnālierakstiem un IP adrešu vēsturei palīdz atrast problēmas avotu un novērst tās atkārtošanos.
Izmantojiet drošu mākoņdatošanas pakalpojumu, kurā tiek glabāti žurnālieraksti un IP adreses. Tas ļaus piekļūt tiem no jebkuras vietas un saglabāt tos pareizi. Varat izmantot arī lokālu risinājumu, bet parasti tas ir dārgāks.
Viens no izplatītākajiem veidiem, kā ļaunprogrammatūra var atrast ceļu uz datoru, ir tādu programmu izmantošana, kuras ir instalētas bez lietotāja ziņas.
Tas ļauj novērst nesankcionētu piekļuvi sistēmai un datiem, kā arī pasargā uzņēmumu no atbildības, ja ir instalēta programma, kurā ir ļaunprogrammatūra.
Kā zvanu centra pārvaldniekam ir jānosaka stingri noteikumi programmu instalēšanai uzņēmuma datoros. Darbiniekiem ir atļauts instalēt tikai tās programmas, kas ir nepieciešamas viņu darba pienākumu veikšanai. Jāaizliedz visas pārējās programmas.
Turklāt visas programmas jāinstalē IT nodaļai, lai nodrošinātu, ka uzņēmuma datoros tiek instalētas tikai autorizētas programmas. Izmantojiet arī lietojumprogrammu “balto sarakstu”, kas ļauj jums noteikt, kuras lietojumprogrammas var instalēt sistēmā, un “melno sarakstu”, nosakot tās, kas ir aizliegtas.
Viens no labākajiem veidiem, kā novērst drošības pārkāpumus, ir visu sistēmu regulāra atjaunināšana.
Regulāra atjaunināšana palīdz novērst visas iespējamās drošības nepilnības. Tā arī palīdz aizsargāt sistēmu pret jauniem drošības apdraudējumiem, kas var rasties kopš pēdējās atjaunināšanas reizes.
Izmantojiet automātiskos atjauninājumus vai arī atjauniniet sistēmu manuāli. Tādā gadījumā ir ļoti svarīgi neaizmirst to darīt regulāri – pievērsiet tam lielu uzmanību.
Atcerieties, ka jūsu tīkla noteikumi ir jūsu drošības plāna pamats. Regulāri tos pārskatot, varat nodrošināt, ka tie turpina aizsargāt jūsu datus.
Jo izaug jūsu uzņēmums, jo pieaug arī ierīču un lietojumprogrammu skaits, kas piekļūst jūsu tīklam. Tas var radīt jaunus drošības riskus, kurus jūs, iespējams, neapzināties. Regulāri pārskatot tīkla noteikumus, varat nodrošināt, ka tie joprojām efektīvi aizsargā jūsu datus.
Tīkla noteikumi jāpārskata vismaz reizi 6 mēnešos. Tomēr, ja jūsu uzņēmumā ir kādas izmaiņas (piemēram, jaunu darbinieku vai lietojumprogrammu pievienošana), tīkla noteikumi ir jāpārskata biežāk.
Ja konstatējat, ka jūsu tīkla noteikumi vairs nav efektīvi, veiciet nepieciešamās izmaiņas un ieviesiet tās pēc iespējas ātrāk.
Jūsu darbiniekiem būtu jābūt pienācīgi apmācītiem par jūsu uzņēmuma drošības noteikumiem un procedūrām (arī pieņemšanas laikā). Nodrošiniet pastāvīgu apmācību, kas pielāgota jūsu zvanu centra specifiskajām vajadzībām.
Jo jūsu darbinieki ir pirmā aizsardzības līnija pret drošības apdraudējumiem. Nodrošinot viņiem īpašu apmācību par drošības protokoliem, jūs varat būt droši, ka tie ir pienācīgi sagatavoti, lai viņi identificētu drošības riskus un reaģētu uz tiem.
Pārliecinieties, ka visi darbinieki izprot drošības nozīmi un to, kāpēc sekošana protokolam ir būtiska. To var izdarīt ar regulārām apmācībām un atgādinājumiem.
Piešķiriet visiem darbiniekiem piekļuvi jūsu uzņēmuma drošības noteikumu rokasgrāmatai. Turklāt, sākot no pašas pirmās dienas, jaunajiem darbiniekiem jāsaņem atbilstoša apmācība par drošības protokoliem, lai tie būtu pilnībā gatavi tiem.
Simulācijas ir lielisks veids, kā apmācīt darbiniekus par to, kā noteikt drošības riskus un reaģēt uz tiem. Iekļaujiet informāciju par uzņēmuma drošības noteikumiem un procedūrām jūsu darbinieku rokasgrāmatā un regulāri pārskatiet to kopā ar visiem darbiniekiem.
Gamifikācija ir process, kurā citās aktivitātēs iekļauj spēles elementus, lai iesaistītu un motivētu cilvēkus. Kāda ir tās ietekme uz zvanu centra drošību?
Jo tā iesaista un motivē darbiniekus. Iekļaujot mācību procesā spēles elementus, to var padarīt par interaktīvu izklaidi. Tas var mudināt darbiniekus turpināt mācīties pat pēc sākotnējās apmācības pabeigšanas, uzlabojot zvanu centra drošību.
LiveAgent gamifikācijas līdzekļi iesaista jūsu aģentus, lai uzlabotu viņu veiktspēju. Atrisinot pieprasījumus un uzlabojot savas prasmes, aģenti laika gaitā sasniedz atbilstošu līmeni. Lai vēl vairāk motivētu darbiniekus, varat piešķirt balvas un žetonus saviem čaklākajiem darbiniekiem vai izmantot etalonus un līderu sarakstus.
Izmantojot šos līdzekļus klientu apkalpošanā, aģenti kļūst aktīvāki un tiek veicināta veselīga konkurence. Rezultātā palielināsies produktivitāte un sadarbība.
Zvanu centra zināšanu bāze ir centralizēta, mākonī balstīta platforma, kurā tiek glabātas zināšanas pamācību un dokumentu veidā. Tā ir pieejama jebkurā laikā un no jebkuras ierīces.
Jo jūsu zināšanu bāzei ir izšķiroša loma zvanu centra drošības procedūrā. Tā optimizē zvanu centra darbību, nodrošinot aģentiem ātru un vienkāršu piekļuvi vajadzīgajai informācijai.
Maksājumu karšu nozares datu drošības standarts (PCI DSS) ir drošības standartu kopums, kas izstrādāts, lai aizsargātu karšu turētāju datu pārraidi.
Tāpēc, ka PCI atbilstība ir nepieciešama visiem uzņēmumiem, kas apstrādā, glabā vai pārraida kredītkartes informāciju. Aizsargājot piekļuvi karšu turētāju datiem, varat nodrošināt uzņēmuma atbilstību PCI standartiem. Tas novērš datu pārkāpumus un aizsargā jūsu klientu informāciju.
Zvanu centra darbinieku apmācības sesijā iekļaujiet datu drošību. Šifrējiet visu kredītkaršu informāciju, kas tiek pārraidīta pa tālruni, un nekad nepierakstiet un neglabājiet kredītkaršu numurus. Pieprasīt darbiniekiem izmantot spēcīgas paroles, lai piekļūtu sistēmām, kas apstrādā vai glabā kredītkartes datus.
Zvanu centra programmatūras atjaunināšana, izmantojot jaunākos drošības pasākumus, ir ļoti svarīga.
Zvanu centra programmatūrai jāatbilst jaunākajiem drošības pasākumiem, lai aizsargātu zvanu centra datus.
Izvēloties zvanu centra programmatūru, sazinieties ar programmatūras pakalpojumu sniedzēju, vai tam ir atbilstības sertifikāts. Datu drošībai jābūt uzņēmuma galvenajai prioritātei.
Pajautājiet nozares speciālistiem, vai viņi iesaka šo programmatūru zvanu centriem un lasiet tiešsaistes atsauksmes, lai noskaidrotu, vai citiem zvanu centra speciālistiem ir pozitīva pieredze. Vienmēr varat arī sazināties ar zvanu centra drošības konsultantu, lai uzzinātu viņa viedokli par labāko atbilstības pārbaudes veidu.
Reāllaika brīdinājumi palīdzēs ātri atklāt un izmeklēt aizdomīgas aktivitātes un novērst datu noplūdi.
Nekavējoties saņemot brīdinājumu par nesankcionētu piekļuvi, varat veikt darbības, lai novērstu pārkāpumu.
Sazinieties ar zvanu centra programmatūras nodrošinātāju, lai uzzinātu, vai tie piedāvā drošības līdzekļus, kas ietver paziņojumus par nesankcionētu piekļuvi. Varat arī izveidot atsevišķu paziņojumu sistēmu, izmantojot šim nolūkam tādu rīku kā IFTTT, vai likt savai IT komandai iestatīt brīdinājumus, lai paziņotu par neautorizētu piekļuvi.
Cilvēciska kļūda ir viens no galvenajiem datu uzlaušanas cēloņiem. Automatizējot pēc iespējas vairāk zvanu centra procesu, varat palīdzēt novērst iespējamos drošības riskus.
Automatizējot zvanu centra uzdevumus, tiek palielināta iespēja tos izpildīt pareizi un droši. Tas arī palīdz atbrīvot darbinieku laiku, lai viņi varētu koncentrēties uz citiem uzdevumiem un uzlabot zvanu centra efektivitāti.
Nosakiet, pie kādiem uzdevumiem jūsu kontaktcentra aģentiem ir jāpavada visvairāk laika un vai tos var automatizēt. Dažus uzdevumus, piemēram, klientu apkalpošanu vai pārdošanu, nevar pilnībā automatizēt. Tomēr automatizāciju joprojām var izmantot citām procesa daļām, piemēram, sekojuma ziņām vai tikšanos plānošanai.
Piemēram, LiveAgent var automatizēt zvanu pārvirzīšanu pēc prioritātes vai izmantot automātisko atzvanu. Turklāt palīdzības dienestā var iestatīt automatizācijas nosacījumus, lai pārsūtītu pieteikumus uz noteiktām nodaļām, pievienotu birkas, atzīmētu pieteikumus kā surogātpastu vai atrisinātu tos.
Ir daudzas vispāratzītas drošības sistēmas, piemēram, ISO 27001, NIST 800-53 un COBIT.
Tas ļauj sekot drošības vadlīniju kopumam, kas jau ir izmēģināts un pārbaudīts. Tas arī ļauj citiem uzņēmumiem labāk izprast jūsu drošības stāvokli un auditoriem novērtēt jūsu atbilstību.
Pirmais solis ir noteikt, kurš regulējums ir visatbilstošākais jūsu uzņēmumam. Kad esat to izdarījis, varat sākt kartēt stingrās drošības pārbaudes, kas nepieciešamas sistēmai, un ieviest tās savā zvanu centrā.
Ja jūsu zvanu centrs sniedz starptautiskus pakalpojumus, jums ir jāapzinās atšķirīgie datu un privātuma standarti, kas pastāv katrā valstī, piemēram, GDPR.
Datu un privātuma standarti dažādās valstīs ir atšķirīgi, tāpēc ir svarīgi nodrošināt atbilstību standartiem vietās, kurās strādājat, lai izvairītos no sodiem.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir konsultēties ar juristu vai atbilstības speciālistu, kurš pārzina to valstu standartus, kurās jūs darbojaties. Nevajadzētu paļauties uz vispārīgu padomu no interneta, jo standarti var mainīties un atrastā informācija var nebūt pati jaunākā.
Šifrēšana no no viena gala līdz otram galam ir drošības pasākums, kas aizšifrē datus avotā (nosūtītājs) un atšifrē tos tikai galamērķī (saņēmējs).
Tādējādi tiek nodrošināts, ka tikai sūtītājs un saņēmējs var piekļūt datiem un neļauj starpniekiem tos atšifrēt vai lasīt.
Jums jāizvēlas ar zvanu centra programmatūru saderīgs pilnīgs šifrēšanas risinājums. Kad esat to izvēlējies, varat sākt zvanu šifrēšanu, izmantojot zvanu centru.
Hakeri nepārtraukti meklē jaunus veidus, kā izmantot drošības ievainojamības sistēmās, un zvanu centri nav izņēmums. Patiesībā viņu darba specifikas dēļ viņi var būt vēl neaizsargātāki kā citi uzņēmumi.
Viens no lielākajiem draudiem zvanu centra drošībai ir datu noplūde. Tā var notikt vairākos veidos, piemēram, darbinieks nejauši izsūta slepenu informāciju nepareizai personai vai hakeri iegūst fizisku piekļuvi sistēmām un zog datus. Tātad, kā jūs varat aizsargāt uzņēmumu?
Izglītojot darbiniekus par drošības svarīgumu un pareizi apstrādājot sensitīvu informāciju. Īstenojot stingrus noteikumus un procedūras sensitīvu datu apstrādei. Izmantojiet datu šifrēšanu, lai aizsargātu informāciju gan tranzītā, gan miera režīmā. Regulāri uzraugiet sistēmas, lai konstatētu neatļautas piekļuves pazīmes.
Vēl viens liels drauds zvanu centra drošībai ir nesegmentētie tīkli, kas nozīmē, ka tīkls, ko izmanto zvanu centrs nav atdalīts no pārējā uzņēmuma tīkla. Tā var būt problēma, jo tad drošības pārkāpums citā tīkla daļā var ietekmēt arī zvanu centru.
Tāpēc zvanu centru no pārējā uzņēmuma tīkla ir svarīgi segmentēt ar ugunsmūriem vai virtuālajiem privātajiem tīkliem (VPN).
Tāpat ir svarīgi ieviest drošības noteikumus un procedūras, kas ierobežo piekļuvi zvanu centra tīklam. Piekļuve drīkst būt tikai pilnvarotiem darbiniekiem, un viņiem jābūt iespējai to darīt tikai no apstiprinātām vietām.
Pikšķerēšana ir kiberuzbrukumu veids, kur iesaistīti hakeri, kas sūta krāpnieciskus e-pastus vai ziņas, mēģinot maldināt cilvēkus, lai tie sniegtu tiem sensitīvu informāciju. Tā var būt zvanu centru problēma, jo darbiniekus var piekrāpt, lai tie hakeriem nodrošinātu piekļuvi sistēmai.
Lai palīdzētu aizsargāties pret pikšķerēšanas uzbrukumiem, ir svarīgi izglītot darbiniekus par to, kā viņus atpazīt. Ieteicams arī ieviest drošības pasākumus, piemēram, divfaktoru autentifikāciju, kas apgrūtina hakeru piekļuvi sistēmām.
Sociālās inženierijas shēmas kļūst arvien sarežģītākas, un zvanu centra darbinieki bieži vien ir pirmā aizsardzības līnija pret šādiem uzbrukumiem. Hakeri izmanto sociālās inženierijas shēmas, lai apmānītu darbiniekus sensitīvas informācijas izpaušanā vai dotu hakeriem piekļuvi sistēmai.
Izglītība ir labākais veids, kā aizsargāties pret sociālās inženierijas uzbrukumiem. Darbiniekiem vajadzētu būt informētiem par “sarkanajiem karodziņiem”, piemēram, negaidītiem informācijas pieprasījumiem vai zvaniem no nepazīstamiem numuriem.
Izspiešanas programmatūra un ļaunprogrammatūra abas ir ļaunprātīgas programmatūras, ko var izmantot, lai uzbruktu zvanu centriem. Izspiešanas programmatūru var izmantot, lai aizšifrētu sensitīvus datus un pieprasītu izpirkumu par atšifrēšanas atslēgu, bet ļaunprogrammatūru var izmantot, lai atspējotu sistēmas vai nozagtu datus.
Tādu drošības pasākumu īstenošana kā šifrēšana un regulāra dublēšana var palīdzēt novērst šāda veida uzbrukumus. Ir arī ieteicams ieviest drošības noteikumus, kas darbiniekiem pieprasa ziņot par aizdomīgiem e-pastiem vai ziņām.
Lai gan VoIP parasti tiek uzskatīts par drošāku nekā tradicionālās tālruņa līnijas, tomēr pastāv zināms risks. Piemēram, ja jūsu VoIP sistēma nav pareizi konfigurēta, iespējams, ka hakeri var iejaukties jūsu zvanos. Tomēr, ja izmantojat zvanu šifrēšanu un drošu zvanu centra programmatūru, kas ir saderīga ar visiem noteikumiem un drošības standartiem, jums nav par ko uztraukties.
Šifrēšana ir process, kurā lasāmie dati tiek konvertēti nelasāmā formātā. Tas nodrošina, ka informācijai var piekļūt tikai pilnvarotas personas. Šifrēšanu bieži izmanto kopā ar citiem drošības pasākumiem, piemēram, parolēm vai biometriju, lai vēl labāk nodrošinātu datu drošību. Ja šifrēšanas atslēgas tiek glabātas drošībā, tas var būt ļoti efektīvs veids, kā aizsargāt datus.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR) ir automatizētas zvanu sistēmas veids, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu pa tālruni, sniedzot atbildes uz iepriekš sagatavotiem jautājumiem. IVR sistēmas parasti uzskata par ļoti drošām, jo tām nav nepieciešama nekāda cilvēku mijiedarbība un visi zvani parasti tiek ierakstīti.
Tas aizsargā jūsu klientu informāciju pret neautorizētu personu piekļūšanu. Turklāt tas var palīdzēt novērst krāpšanu un citus kibernoziegumus. Zvanu centra drošības uzlabošana var arī uzlabot klientu apmierinātību un audzēt uzticību jūsu zīmolam.
Viņiem jāizmanto drošs interneta pieslēgums (nevis publiskie tīkli), lai aizsargātu attālināto piekļuvi, jāveido un jāpārvalda spēcīgas paroles, jāpiekļūst saviem darba kontiem tikai no uzticamām ierīcēm, un, pabeidzot darbu, noteikti pilnībā jāatvienojas no saviem kontiem. Izpildot šos vienkāršos drošības pasākumus, zvanu centra aģenti, kas strādā no mājām, var palīdzēt aizsargāt savus darba datus un informāciju.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Zvanu centra atbilstības kontrolsaraksts
Drošībai ir jābūt jūsu galvenajai prioritātei. Mūsu zvanu centra atbilstības kontrolsaraksts nodrošina, ka zvanu centrs ir aizsargāts pret jebkādiem draudiem un noplūdēm.
Zvanu centra iestatīšanas kontrolsaraksts
Zvanu centra izveide un palaišana nav viegls uzdevums. Šeit ir mūsu zvanu centru iestatījumu kontrolsaraksts, kas palīdzēs jums soli pa solim.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team