Zvanu centra atbilstības kontrolsaraksts palīdz nodrošināt drošu tīkla infrastruktūru un aizsargāt klientu datus, ievērojot juridiskās prasības. Tas uzlabo drošību ar piekļuves kontroli un balss darījumu šifrēšanu, piemērojams visiem uzņēmumu izmēriem.
Kā uzņēmuma īpašnieks jūs zinat, cik svarīgi ir ievērot atbilstību likumiem un noteikumiem. Īpaši apdraudēti ir zvanu centri, kas glabā daudzus sensitīvus klientu datus. Kā palielināt palīdzības dienesta drošību?
Lūk, kā: izmantojot ērtu zvanu centra atbilstības prasību kontrolsarakstu. To pabeidzot, jūs palīdzēsit aizsargāt savu zvanu centru.
Tas ir rīks, kas palīdz visu veidu kontaktcentriem izpildīt jaunākās juridiskās prasības. Nodrošinot, ka jūsu aģenti ievēro tālāk uzskaitītos noteikumus, jūs varat samazināt soda naudu vai citu sodu risku.
Zvanu centra atbilstības kontrolsarakstu var izmantot visu lielumu uzņēmumi. Mūsu kontrolsaraksts palīdzēs jūsu uzņēmumam ievērot likumu neatkarīgi no tā, vai tas ir mazs uzņēmums ar vienu kontaktcentru vai uzņēmums ar vairākiem zvanu centriem.
Tas ir atbilstības programmas pamats. Bez droša tīkla visas zvanu centra darbības ir atvērtas briesmām.
Jo tas palīdz aizsargāt jūsu klienta datus no nesankcionētas piekļuves, zādzības vai modifikācijas.
Ja neesat pārliecināts, ar ko sākt, apsveriet iespēju sadarboties ar IT drošības konsultantu. To var izdarīt divos veidos:
Padoms: lai iegūtu plašāku informāciju par drošas tīkla infrastruktūras izveidi un uzturēšanu, sazinieties ar ASV Valsts Standartizācijas un tehnoloģiju institūtu (NIST).
Tīmekļa pakalpojumi lielā mērā ir ļaunprogrammatūras uzbrukumu mērķis. Kredītkaršu darījumi nav izņēmums, tāpēc arī kontaktcentri ir jāaizsargā no šiem uzbrukumiem. Šādas programmas izstrāde ir proaktīva pieeja kiberdraudu un ievainojamības pārvaldībai.
Tas palīdz noteikt, prioritizēt un novērst drošības problēmas, pirms tās kļūst par problēmām jūsu uzņēmumam vai klientiem. Šāda programma var arī precīzi pateikt, kas ir jādara drošības pārkāpuma gadījumā.
Aizsargāta piekļuve kartes turētāja datiem attiecas uz jebkādu informāciju par klientu, kas glabājas jūsu sistēmā. Tas var ietvert vārdus, adreses, tālruņu numurus, kredītkaršu numurus un daudz ko citu.
Tas neļauj hakeriem piekļūt karšu īpašnieku informācijai un izmantot to, lai veiktu krāpšanu vai identitātes zādzību. Turklāt tā novērš neatļautu karšu īpašnieku datu pārsūtīšanu.
Vispirms pārliecinieties, vai atbilstat Maksājumu karšu nozares datu drošības standarta (PCI DSS standarts) prasībām. Pēc tam ieviesiet stingrus piekļuves kontroles pasākumus, lai aizsargātu klientu privāto informāciju.
Padoms: izvairieties glabāt klienta datus un dzēsiet visus iepriekš saglabātos datus.
Ir nepieciešama spēcīga šifrēšanas sistēma un šifrēšana, lai nodrošinātu sensitīvu karšu turētāju datu drošu pārraidi.
Tas ir dokuments, kurā izklāstīta organizācijas pieeja tās elektroniskās informācijas aizsardzībai.
Tas nodrošina ietvaru, kas darbiniekiem jāievēro, apstrādājot sensitīvus datus, un tādējādi palīdz aizsargāt uzņēmumu.
Piekļuves kontrole ir process, kas ļauj kontrolēt to, kam ir piekļuve jūsu sistēmām un datiem. Šeit obligāti jāizvēlas palīdzības dienesta programmatūra, kurai ir visas jaunākās drošības iespējas.
Tas aizsargā jūsu datus no neatļautas piekļuves, samazina iekšējās krāpšanas un ļaunprātīgas izmantošanas risku un palīdz aizsargāt klientu konfidencialitāti.
Galvenais ir izvēlēties automatizētu palīdzības dienesta programmatūru, piemēram, LiveAgent, lai kontrolētu visus pasākumus jūsu vārdā. Tas ir risinājums, kas palīdz droši pārvaldīt visus klientu pieprasījumus no vienas saskarnes.
Izvēloties šādu rīku, jūs palielināsiet savu klientu datu drošību. Liveagent nodrošina:
Pirms finanšu saistību uzņemšanās varat pārbaudīt LiveAgent bez maksas.
Šifrēšana ir process, kurā dati tiek pārvērsti šifrētā tekstā, lai tiem varētu piekļūt tikai tie, kam ir atšifrēšanas atslēga.
Tādējādi klientiem tiek nodrošināts, ka pārraidāmā informācija ir aizsargāta pret noklausīšanos un citiem pārtveršanas veidiem.
Ir vairāki dažādi šifrēšanas protokoli, kurus var izmantot, piemēram, Secure Sockets Layer (SSL) un Transport Layer Security (TLS).
Padoms. Ja izmantojat LiveAgent palīdzības dienestu, varat izmantot tajā iebūvēto šifrēšanu. Liveagent pēc noklusējuma šifrē visus datus, izmantojot SSL (HTTPS) un TLS, tāpēc visa datplūsma starp jūsu mājaslapu/lietotni un mūsu serveriem ir droša.
Lai novērstu krāpnieciskas darbības, ir svarīgi novērst piekļuvi klientu maksājumu informācijai.
Novēršot piekļuvi, tas palīdz pasargāt jūsu klientu finanšu datus no kibernoziedzniekiem.
Vispirms pārliecinieties, ka darbinieki apzinās savus pienākumus attiecībā uz sensitīvu datu aizsardzību. Izmantojiet spēcīgas autentifikācijas procedūras, piemēram, divfaktoru autentifikāciju un vienreizējās paroles. Šifrējiet arī visas datu pārraides starp maksājumu termināļiem un serveriem, lai neviens nevarētu tos pārtvert starpposmos.
Ja šie dati ir jāreģistrē, pārliecinieties, vai tie ir saglabāti drošā vietā un piekļuve tiem ir ierobežota tikai pilnvarotam personālam.
Šāda rīcība neatbilst GDPR likumam un nepilnvarotām personām atvieglo piekļuvi šai informācijai.
Ja ir jāveic piezīmes, noteikti izmantojiet drošu to glabāšanas metodi. Tas var ietvert piezīmju grāmatiņu ieslēgšanu seifā vai šifrētas failu krātuves sistēmas izmantošanu.
Mobilo tālruņu izmantošana kontaktu centrā palielina datu noplūdes vai zādzības risku.
Tas samazina iespēju zaudēt vai tikt nozagtai sensitīvai informācijai darbinieku kļūdas dēļ, piemēram, pazaudējot savu ierīci.
Izglītojiet darbiniekus par kiberdrošības riskiem, kas saistīti ar personiskās ierīces lietošanu, un pārliecinieties, ka viņi saprot datu drošības nozīmi. Pieprasiet darbiniekiem aizsargāt savas ierīces ar paroli un instalēt tikai uzticamas programmas. Pirms glabāt vai pārsūtīt datus mobilajā ierīcē, pārliecinieties, vai visi sensitīvie dati ir šifrēti.
Šis ir viens no labākajiem veidiem, kā identificēt ievainojamības, pirms tās kļūst par problēmu jūsu uzņēmumam vai klientiem.
Tas palīdz novērst nesankcionētu piekļuvi, datu zudumu vai hakeru zādzību, kuri, iespējams, mēģina iekļūt sistēmā, izmantojot trūkumus un nepilnības, kas vēl nav atklātas.
Instalējiet tīkla drošības uzraudzības rīku, lai kontrolētu informāciju par visām darbībām. Iestatiet brīdinājumus, kas jūs varētu informēt par jebkādām aizdomīgām darbībām, kas notiek reāllaikā. Regulāri pārbaudiet tīklu drošību, veicot ievainojamības skenējumus un ielaušanās testus.
Viena no izplatītākajām bistamībām kontaktu centrā ir datu zādzības vai zaudēšanas risks. Aģentiem ir pieeja daudz personiskajai informācijai, ieskaitot sociālās apdrošināšanas numurus, bankas konta datus un kredītkaršu numurus. Tāpēc ir svarīgi, lai visi aģenti saņemtu atbilstošu darbinieku apmācību par to, kā droši glabāt un pārsūtīt šos datus.
Zvanu centra aģenti var radīt risku centram, ja viņiem ir piekļuve sensitīvai informācijai un viņi ir neapmierināti. Ir svarīgi regulāri pārraudzīt aģenta aktivitātes un ieviest noteikumus, kas ierobežo piekļuvi noteiktiem datiem.
Zvanu centri bieži izmanto pagaidu darbiniekus, lai tiktu galā ar maksimālajiem apjomiem vai aizstātu slimos darbiniekus. Ir svarīgi veikt pasākumus, lai nodrošinātu, ka šie darbinieki ir apmācīti par centra noteikumiem un procedūrām un ka viņi saprot riskus, kas saistīti ar darbu zvanu centrā, pretējā gadījumā viņi var netīši apdraudēt tā drošību.
Dažreiz darbinieki noklikšķina uz saitēm vai atver failus, kurus nevajadzētu, kā rezultātā tiek instalēta ļaunprātīga programmatūra vai notiek datu zādzība. Ir būtiski nodrošināt aizsardzību pret šādām kļūdām, piemēram, stingru paroles aizsardzību un drošības programmatūru.
Darbinieks ar aizvainojumu pret uzņēmumu vai citu aģentu var nodarīt lielu kaitējumu. Piemēram, viņi var nopludināt sensitīvus datus, sabotēt sistēmas vai izmantot citus darbiniekus. Ir svarīgi cieši uzraudzīt darbinieku aktivitātes un izstrādāt noteikumus šādu situāciju risināšanai.
Hakeri un krāpnieki ārpus uzņēmuma var izmantot pikšķerēšanu vai citus paņēmienus, lai mēģinātu nozagt informāciju vai instalēt ļaunprogrammatūru zvanu centra datoros. Labākais veids, kā aizsargāties pret šiem draudiem, ir īstenot stingrus drošības pasākumus, piemēram, ugunsmūrus, pretvīrusu programmatūru un surogātpasta filtrus.
Termins “atbilstība” attiecas uz CSR ievērošanu konkrētajos uzņēmuma noteikumos un procedūrās klientu mijiedarbības laikā.
TCPA piekrišana ilgst līdz brīdim, kad patērētājs to atsauc vai attiecīgais uzņēmums beidz attiecīgo mārketinga kampaņu.
Lai uzlabotu kontaktu centra atbilstību, uzņēmumā ir jāievieš atbilstoša aģentu apmācība, jāuzrauga darbinieku darbs un jāveic regulāras NPS aptaujas. Regulāri jāatjaunina arī noteikumi, lai nodrošinātu, ka visi CSR ir informēti par visaktuālākajām atbilstības prasībām.
DNC (Nezvanīt!) noteikumi aizliedz telemārketinga zvanus tiem klientiem, kuri reģistrējuši savus numurus valsts DNC sarakstā. TCPA (Tālruņa Patērētāju Aizsardzības Akts) noteikumi aizsargā patērētājus no nevēlamiem mārketinga zvaniem un īsziņām.
Atbilstības jautājumi ir specifiska informācija par to, ka aģentiem var lūgt pārbaudīt klienta vai pasūtījuma autentiskumu. Piemēram, CSR var pieprasīt klienta dzimšanas datumu vai sociālās apdrošināšanas numuru, lai pārbaudītu viņa identitāti.
Tā nodrošina, ka aģenti klientiem sniedz precīzu un konsekventu informāciju. Tā arī palīdz aizsargāt CSR no atbildības, ja klientu mijiedarbības laikā tie sniedz nepareizu vai maldinošu informāciju.
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Kā noslēgt vairāk darījumu, runājot ar savām perspektīvajiem klientiem? Mūsu pirmreizējā zvana kontrolsaraksts palīdzēs jums maksimāli palielināt pārdošanas apjomus.
Visaptverošs zvanu centra kontrolsaraksts
Esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz to paveikt.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Klientu uzticamības pārbaudes kontrolsaraksts
Klientu uzticamības kontrolsaraksts palīdz uzņēmumiem pārbaudīt klientu identitāti un riskus, nodrošinot finansiālo drošību.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team