WordPress SEO kontrolsaraksts piedāvā optimizācijas padomus, kas aptver hostingu, domēna izvēli, saturu, atslēgvārdu izpēti, atpakaļsaites, kā arī rekomendācijas par SEO spraudņiem, Google rīkiem, lapas ātrumu un SSL sertifikātiem.
Vai vēlaties iegūt augstāku reitingu meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP)? Ja tā ir, jums jāveic atslēgvārdu izpēte.
Viens no svarīgākajiem meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) aspektiem ir nodrošināt, ka jūsu saturs ir optimizēts meklētājprogrammām. Šajā rakstā ir apskatīts viss, kas jums jāzina par WordPress SEO, un sniegts kontrolsaraksts pareizai jūsu mājaslapas optimizēšanai.
Kāpēc jums ir vajadzīgs šis SEO kontrolsaraksts?
Ja SERP vēlaties iegūt augstāku reitingu, saturs ir jāpielāgo SEO. Ir jāņem vērā daudz dažādi faktori, un tas brīžiem var šķist nomācoši, īpaši jau sākumā.
Šis kontrolsaraksts palīdzēs jums parūpēties par visiem nepieciešamajiem elementiem pareizai optimizācijai un nodrošināt, ka esat uz pareizā ceļa. Tas palīdzēs jums soli pa solim optimizēt savu mājaslapu meklētājprogrammām.
Neatkarīgi no tā, vai esat iesācējs vai eksperts, šis kontrolsaraksts jums noderēs, tiklīdz uzzināsit, kas ir SEO un kā tas darbojas. Pat vienkāršākais SEO kontrolsaraksts ir labāks kā nekāds.
Nav svarīgi, vai jūsu mājaslapa ir emuārs, e-komercijas vietne vai cita veida saturs. Šiem padomiem būtu jāpalīdz ikvienam: mārketinga speciālistiem, rakstu rakstītājiem, emuāru autoriem un pat mājaslapu veidotājiem.
Tomēr, ja tikai tagad sākat un vēlaties uzzināt, kā palaist WordPress vietni no nulles (bez SEO padomiem), skatiet mūsu WordPress Palaišanas Kontrolsarakstu šeit. Sākumam tas jums noderēs labāk (bet vēlāk atgriezties pie šī).
Aplūkosim, kuriem elementiem jāpievērš īpaša uzmanība, optimizējot WordPress vietni.
Pirms turpinām, pārbaudiet, vai hostinga pakalpojums atbilst WordPress SEO prasībām. WordPress ir ieteicamo nodrošinātāju saraksts, tāpēc, ja vēlaties atvieglot sev darbu, izvēlieties kādu no šī saraksta: Hostinger, Bluehost, Siteground vai Hostgator.
Mēs ceram, ka jūs izvēlējāties domēna nosaukumu, kas ir īss, atbilstošs jūsu nišai un kurā nav pareizrakstības kļūdu. Lai gan šīs ir dažas no izplatītākajām prasībām laba domēna nosaukuma izvēlē, jums arī jānodrošina, lai tajā nebūtu simbolu (piemēram, pasvītrojumu), jo meklētājprogrammu rāpuļprogrammām var būt problēmas ar tiem.
Neizmantojiet IP adresi kā domēna nosaukumu. Lai to pārbaudītu, Google meklēšanas joslā ir jāieraksta vietnes adrese un jāapskatās, kas notiek: ja tas neparāda nekādus rezultātus, tad viss ir kārtībā, bet, ja tas aizved uz mājaslapu, kas nodarbojas ar interneta protokoliem, tad kaut kas nav kārtībā.
Ja izvēlaties izveidot daudzvalodu mājaslapu, katrai publikācijai ir jābūt savam tulkošanas domēnam (TLD). Tas palīdzēs Google labāk izprast jūsu vietnes struktūru un indeksēt TLD atsevišķi, lai tie nesajauktos savā starpā (tos varat pat izņemt no meklēšanas rezultātiem, ja ir pārāk daudz satura dublikātu problēmu).
Tāpēc ir būtiski izmantot dažādus TLD, ja jūsu vietnē ir vairākas valodas, un katrā ziņā pārliecināties, ka katrai publikācijai ir norādīti tās mērķa atslēgvārdi, metaapraksts, lapas virsraksts utt., lai Google varētu tos atbilstoši klasificēt atsevišķi savos SERP reitingos.
Šeit būtisks ir arī Hreflang (vairāk par to tālāk).
Jums jāpārbauda, vai tēma atbilst WordPress SEO labākajiem ieteikumiem, lai būtu labs pamats optimizācijai. Astra, OceanWP un DIVI ir vienas no populārākajām un visātrāk ielādējamajām WordPress tēmām, kas regulāri seko jaunākajām tendencēm tīmekļa dizainā un SEO.
Labākie WordPress dizaini ne tikai nodrošina lielisku lietotāja pieredzi, bet arī maksimāli palielina SEO efektivitāti.
Runājot par WordPress SEO, viena no svarīgākajām lietām ir labs spraudnis. Šim nolūkam iesakām Yoast, jo tas nodrošina visu nepieciešamo, lai jums būtu optimizēta vietne, sākot ar vienkāršām iespējām, piemēram, virsrakstu un metaaprakstu izveidi(kas ļauj optimizēt arī metaatslēgvārdus) un beidzot ar sarežģītākām iespējām, piemēram, XML vietnes karti un tīmekļa pārziņa rīku pārbaudi (kas ļauj sazināties ar Google, lai iekļautu jūsu vietni meklēšanas rezultātos).
Jums atliek tikai to instalēt, aktivizēt un iestatīt pamatiespējas.
Google Webmaster Tools ir ekvivalents Google Search Console mājaslapām. Ja to vēl neizmantojat, tas jādara, lai sekotu līdzi savas mājaslapas veselībai un jebkurām tehniskām problēmām, kas var kaitēt tās reitingiem (piemēram, pārmeklēšanas kļūdām vai ļaunprogrammatūrai).
Tajā sniegta arī informācija par populārākajiem atsauksmju sniedzējiem, indeksācijas statusu, pārmeklēšanas kļūdām un citiem tehniskiem aspektiem. Visas šīs lietas ir ļoti svarīgas, ja vēlaties iegūt kvalitatīvu mājaslapu ar lielisku reitingu, meklētājprogrammu datplūsmu un reklāmguvumu līmeni.
Lai gan tas nav tehnisks aspekts, adaptivitāte joprojām ir vitāli svarīga lietotāju pieredzei un SEO. Strādājot ar augstas konkurences atslēgvārdiem, ir nepieciešams optimizēts saturs gan galddatoriem, gan mobilajām ierīcēm.
Jūs nevarat atļauties zaudēt mobilo ierīču lietotājus tikai tāpēc, ka viņiem ir problēmas piekļūt jūsu mājaslapai no saviem tālruņiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai katram ekrānam tiktu pielāgoti vienādi satura tipi, un arī Google savos ieteikumos to ir pamatīgi ievirzījusi.
Jūsu vietnes ielādes ātrums ir ļoti svarīgs, ja runa ir par reitingu Google tīklā. Ja jūsu lapas ielādei ir nepieciešams pārāk ilgs laiks, lietotāji, iespējams, dosies prom, pirms viņiem būs iespēja uzzināt, ko tieši jūs piedāvājat.
Tāpēc katras publikācijas lapas ātruma kontrole un vidējā rādītāja nodrošināšana ir ļoti svarīga, lai jūsu vietne gūtu panākumus.
Tā kā kešatmiņas galvenais mērķis ir paātrināt mājaslapas darbību, ir skaidrs, kāpēc tā jāizmanto. Šo pakalpojumu nodrošina dažāda veida spraudņi. Tomēr iesakām WP Super Cache, jo to ir viegli konfigurēt un tā maz ietekmē vietnes veiktspēju (Tāpēc pat apmeklētāji ar veciem datoriem vai lēniem savienojumiem to nepamanīs).
Pēc spraudņa instalēšanas un aktivizēšanas dodieties uz tā iespēju lapu (Iestatījumi – > WP Super Cache) un iespējojiet kešatmiņu. Pēc tam noklikšķiniet uz “Izveidot jaunu kešatmiņu”, lai notīrītu visus iepriekšējos datus. Kad tas ir izdarīts, varat izmantot mūsu iecienīto triku, kas ir Google Chrome incognito režīms, lai pārbaudītu, cik ātri tiek ielādēta jūsu mājaslapa.
SSL sertifikāti tiek izmantoti starp apmeklētājiem un mājaslapu nosūtīto datu šifrēšanai. Lai gan tie nav nepieciešami veiksmīgai SEO kampaņai, mēs stingri iesakām izmantot SSL sertifikātus, jo to mērķis ir uzlabot drošību un padarīt jūsu vietni lietotāju acīs uzticamāku. Tas viss novedīs pie labākiem meklēšanas reitingiem, un labā ziņa ir tā, ka SSL sertifikāti ir bez maksas.
My Business Google konts ir bezmaksas pakalpojums, kas ļauj pārvaldīt visus uzņēmuma sarakstus vienuviet. Atliek tikai doties uz turieni, izveidot kontu un pievienot nepieciešamo informāciju par katru atrašanās vietu, kategoriju vai jebkuru citu svarīgu informāciju. Kad viss ir pievienots, pārbaudiet to, izmantojot Google Map Maker (rīks, kas ļauj pievienot informāciju par jūsu atrašanās vietu).
Kāpēc tas ir svarīgi jūsu SEO veiktspējai? Jo atbilstošāku informāciju sniedzat meklētājprogrammām, jo lielākas izredzes, ka jūsu mājaslapa parādīsies SERP augšgalā.
Tagad, kad viss ir pabeigts, ir pienācis laiks pārbaudīt, vai visa informācija ir pievienota pareizi. To varat izdarīt, veicot Google meklēšanu katram uzņēmuma sarakstam (piemēram, picu veikalam Palo Alto). Ja tie visi parādās rezultātu pirmajās lappusēs, viss ir kārtībā. Ja tā nav, sazinieties ar Google un lūdziet palīdzību.
XML vietnes kartes tiek izmantotas mājaslapas satura kartēšanai, lai meklētājprogrammas to varētu viegli pārmeklēt. Labi izstrādāta XML vietnes karte nodrošinās, ka meklētājprogrammas var navigēt jūsu mājaslapā bez problēmām. Tas ir vienkārši izdarāms, un jums ir nepieciešams tikai XML Sitemap spraudnis vai oficiālais Google spraudnis. Pēdējais ir bezmaksas, taču tam nepieciešamas tehniskas zināšanas par vietņu karšu programmatisku izveidi, izmantojot Google kontu.
Tāpēc spraudnis ir vienkāršākais un ātrākais risinājums, lai gan tam var neūt papildu funkciju, kas varētu noderēt. Pēc tā pievienošanas varat vienkārši iesniegt savas vietnes kartes tiešsaistē vai pārbaudīt to statusu.
Robots.txt fails tiek izmantots, lai meklētājprogrammām norādītu, vai tām ir jāpārmeklē un jāindeksē konkrētas jūsu mājaslapas sadaļas. To varat izmantot arī citiem tehniskiem aspektiem, piemēram, piekļuves bloķēšanai no botiem, kuriem nav jāredz konkrēta lapa (piemēram, administrēšanas sadaļa).
Šajā failā ir vairākas kārtulas, kas jāpatur prātā, piemēram, aizlieguma kārtula. Šis būtībā liek botiem neindeksēt visu jūsu tīmekļa vietnes saturu, jo tas var būt pārāk plašs un var izraisīt dažas tehniskas problēmas saistībā ar pārmeklēšanu (piemēram, bezgalīgas cilpas).
Ja vēlaties ieņemt augstāku vietu SERP reitingos un iegūt lielāku atpazīstamību, ļoti svarīgi ir iegūt daudz atpakaļsaišu no augstas autoritātes mājaslapām. Atpakaļsaites (ko sauc arī par ienākošajām saitēm) radīšana no augstas autoritātes mājaslapām var palīdzēt palielināt reklāmguvumus, jo šīs vietnes parasti reitingos ir augstākas par jūsu vietnēm (tas nozīmē, ka tās ir daudz cienījamākas).
Ārējā saite ir arī lielisks veids, kā veidot spēcīgākas attiecības ar klientiem un citiem uzņēmumiem. Tāpēc, ja vēlaties, lai nākotnē jums būtu veiksmīgs bizness, būtiski ir apgūt, kā darbojas saišu veidošana. Tomēr tas nav tik vienkārši, kā var šķist, un daudzas lietas var noiet greizi, mēģinot tās būvēt (piemēram, Google var sodīt vai nosūtīt nepareizus signālus par jūsu mājaslapu). Tāpēc daudzas aģentūras piedāvā SEO paketes, kurās iekļauts šis pakalpojums, kas palīdzēs veidot saites organiski, lai nodrošinātu pēc iespējas augstāku panākumu līmeni.
Ja vēlaties, lai jūsu vietne būtu reitingā labā vietā, pārliecinieties, vai Google to var pareizi indeksēt. Problēmas, pārmeklējot jūsu mājaslapu, negatīvi ietekmēs tās veiktspēju un, iespējams, pat neļaus to indeksēt vispār (kas SEO ir slikti). Tāpēc vienmēr pārbaudiet Google Webmaster Tools, lai noskaidrotu, vai nav problēmu ar vietnes pārmeklēšanu, un, ja ir, mēģiniet tās atrisināt pēc iespējas ātrāk.
Kanonisko saišu elementi tiek izmantoti, lai novērstu satura dublikātu problēmas, tāpēc tie ir jāievieš katrā mājaslapas lapā. Tie arī palīdz izvairīties no vienas un tās pašas publikācijas indeksēšanas divas reizes (par to var tikt piemēroti sodi).
Šī uzdevuma veikšanai jums būs nepieciešams pieredzējis izstrādātājs, jo kanonisko vietrāžu URL iestatīšana programmiski nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Galu galā bez šiem tehniskajiem SEO aspektiem nevar iztikt arī tad, ja tie nav tik “aizraujoši” kā daži citi. Tie ir nozīmīgi jūsu reitingiem, un tie jāņem vērā jau no pirmās dienas, strādājot ar jaunu mājaslapu vai pārveidojot vecāku. Tādā veidā turpmāk nav saigādāmi nekādi pārsteigumi, ja un kad pēkšņi ieraudzīsiet savas dabīgās datplūsmas kritumu.
Hreflang anotācijas tiek izmantotas, lai norādītu, kura ir valodas un valsts mērķauditorija. Tas nozīmē, ka, lai gan vietnes apmeklētāji no Austrālijas redzēs īpašu jūsu mājaslapas versiju, lietotājs, kas ieradies no citas valsts, tiks novirzīts uz citu lapu, kur, piemēram, varēs visu par to izlasīt dzimtajā valodā.
Lai to iestatītu, vietnes galvenei jāpievieno koda rindiņa (tieši zem sākuma taga) un jānorāda, kuras valsts mērķauditorijai tā paredzēta. Plašāku informāciju par to varat atrast Google atbalsta lapā.
Katrai jūsu mājaslapas publikācijai ir jāatbilst pareizajai kategorijai. Šis ir viens no tiem aspektiem, ko daudzi cilvēki mēdz atstāt novārtā un uztvert kā “neobligātus”, taču viņi šajā jautājumā stipri kļūdās, jo Google tos izmanto kā vadlīnijas, cenšoties klasificēt mājaslapas. Tāpēc noteikti rūpīgi jānorāda kategorija, uz kuru katra publikācija attiecas un pēc tam, balstoties uz šiem atslēgvārdiem jāoptimizē saturs pēc iespējas vairāk.
Piemēram, ja jums ir emuāra publikācija par kafijas automātiem, labāk to novietot kategorijā ar nosaukumu “Virtuves ierīces”, nevis “Plaša patēriņa preces”. Tas palīdzēs Google labāk izprast jūsu vietnes struktūru, kas ir ļoti svarīgi, ja vēlaties SERPs reitingā ierindoties augstāk.
Ja vēlaties ilgtermiņā uzlabot meklēšanas reitingus un sasniegt labākus rezultātus, ir jāizveido lieliska satura mārketinga stratēģija, kas ļaus regulāri veidot augstas kvalitātes emuāra publikācijas. Tas nozīmē, ka pirms tam jāpadomā par tēmām, lai, cenšoties izdomāt jaunu saturu cilvēkiem, kurus interesē jūsu niša, nerastos problēmas.
Pastāvīgās saites (permalink) iestatījums tiek izmantots, lai definētu ziņu vietrāžu URL struktūru. Līdzīgi kā vietņu virsrakstiem, tiem jābūt unikāliem (un tajos nedrīkst būt skaitļu), lai Google un citas meklētājprogrammas izprastu jūsu permalink struktūru.
Ja izmantojat Yoast SEO spraudni, kā iepriekš ierosinājām, šī iespēja ir pieejama izvēlnē SEO – > Pastāvīgās saites. Kad esat tur, izvēlieties tādu iestatījumu, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.
Tā ir veiktspējas rādītāju grupa, kas analizē, cik labi jūsu mājaslapa darbojas no pieredzes viedokļa. Varat pārbaudīt savu lapu reitingus, izmantojot šo atskaiti Google meklēšanas konsolē, kas tos novērtē kā “Labu”, “Uzlabojamu” vai pat “Sliktu”.
Šādas atskaites ir noderīgas, lai noteiktu tādas problēmas kā lēns mājaslapas ātrums, bloķēti resursi, trūkstoši virsraksti un nekvalitatīvs saturs.
Saišu sulīgums ir SEO lietotais termins, kas apzīmē to, cik svarīga jūsu mājaslapa ir meklētājprogrammām. Jo kvalitatīvākas saites norāda uz jūsu vietni (tas ir, jo augstāks to reitings(PageRank)), jo jaudīgāks ir “sulīgums”, ko jūsu vietnes saņem.
Lai pārbaudītu atpakaļsaišu stiprumu, programmā Open Site Explorer ir jāievada tikai jebkurš vietrādis URL un redzēsiet visas izejošās saites, kas uz to norāda. Ja ir vairāk nekā 100 ārējo saišu, apsveicu, jums jau ir jaudīga mājaslapa. Bet, ja tādu nav tik daudz, jāsāk strādāt pie tā, lai pēc iespējas ātrāk iegūtu vairāk saišu.
Meklēšanas apjomi ir viens no svarīgākajiem Veiktspējas Indikatoriem, kas jāskatās, lai noteiktu, kuri atslēgvārdi būtu vispiemērotākie katras publikācijas optimizācijas centieniem. Tie norāda, cik cilvēku kopumā meklē kaut ko saistītu ar to, kas ir jūsu piedāvājumā. Kopumā meklēšanas apjoma līmeņa datus varat izmantot, lai pārraudzītu jūsu reitinga izmaiņas laika gaitā un redzētu, kā tas ietekmē reklāmguvumus, datplūsmu vai jebkuru citu metriku, kas jums var šķist svarīga.
Spēja kontrolēt savus reitingus ir obligāta nepieciešamība, ja vēlaties pilnībā kontrolēt savas mājaslapas panākumus. Šim uzdevumam noderīgi ir daudzi rīki, daži ir precīzāki par citiem. Tomēr vissvarīgākais ir atrast tādu, kas labi atbilst jūsu mājaslapas vajadzībām, un pēc tam pārliecināties, vai ar to var sasniegt vēlamos rezultātus.
Tā kā katram uzņēmumam ir atšķirīgi mērķi (piemēram, datplūsmas vai potenciālo klientu skaita palielināšana), reitinga pārraudzība vien jums neko daudz nepalīdzēs, ja vien galarezultātā nepalielinās dabiskā meklēšanas datplūsma. Tāpēc to vajadzētu papildināt ar citiem Veiktspējas Indikatoriem, kas var parādīt, vai reitingi tiešām palīdz sasniegt šos mērķus vai ne (un kā tieši). Galvenais šeit būtu gūt skaidru priekšstatu par vēlamajiem rezultātiem – kas tieši ļautu uzskatīt savu vietni par veiksmīgu, un rūpīgi uzraudzīt visu, kas to varētu ietekmēt, lai varētu atbilstoši pielāgot savu stratēģiju.
Google Analytics ir lielisks veids, kā sekot jūsu mājaslapas datplūsmai un redzēt, kā tajā uzvedas apmeklētāji. Datplūsmas avoti, populāras lapas, ieejas/izejas lapas un katrā lapā pavadītais laiks ir tikai daži piemēri dažādiem datiem, ko varat iegūt no šīs platformas. Ar tiem var uzlabot lietotāja pieredzi, noskaidrojot, kas darbojas un kas ne.
Google Analytics ietver arī rīku kopu ar nosaukumu Google Optimize, kas ir Google testēšanas un personalizācijas platforma (iepriekš saukta Satura Eksperimenti). Tas var palīdzēt lapās veikt A/B testus, lai noskaidrotu, kam apmeklētāji dod priekšroku un kam – ne. Varat notestēt tādus elementus kā pogu krāsas, navigācija, noformējuma izkārtojumi vai būtībā jebkas cits.
Regulārs SEO audits nodrošinās, ka viss darbojas pareizi un nav problēmu ar indeksēšanu vai satura dublēšanos (kas var ietekmēt jūsu vietni). Tāpēc, ja vēlaties laika gaitā uzlabot savas vietnes reitingus, ir ieteicams veikt periodiskus SEO auditus.
Ja ar laiku vēlaties sasniegt labākus rezultātus un noskaidrot, kuras tēmas cilvēkus interesē, tad ir vitāli svarīgi jau laikus veikt kādus pētījumus. Tādējādi varat būt drošs, ka jūsu publikācijas ir pietiekami labi optimizētas, lai meklētājprogrammas tās varētu viegli indeksēt un kļūt pamanāmākas SERP.
Turklāt būtu noderīgi izveidot atslēgvārdu sarakstu, kas varētu labi darboties ikvienā publikācijā, lai tos varētu iekļaut metaapraksta laukā un lapas nosaukumā. Izmantojiet atslēgvārdu izpētes rīku, lai atrastu atbilstošākos.
Ir arī labi, ja cenšaties atslēgvārdu izmantot katras publikācijas pirmajos 100 vārdos, tādējādi meklētājprogrammas zina, par ko tā ir. Tā kā tas tām palīdzēs labāk izprast publikācijas mērķi, tie var to ierindot augstāk nekā publikācijas, kurām nav skaidri redzamas saiknes starp tēmu un atslēgvārdiem.
Nav ieteicams, ka atslēgvārds jūsu publikācijā parādītos pārāk bieži. Jūs nevēlaties, lai tas izskatītos pēc surogātpasta vai izskatītos nedabiski, jo neviens nebūs ieinteresēts lasīt tādu jūsu saturu.
Netērējiet vērtīgu vietu, ko varētu izmantot vārdiem un frāzēm, ko cilvēki patiesībā meklē. Laiku pa laikam varat iekļaut atbilstošo atslēgvārdu savā publikācijā, taču nepārcentieties.
Veids, kādā rakstāt teikumus, arī var ietekmēt meklētājprogrammu reitingus. Tas nozīmē ne tikai to, ka jāiekļauj atslēgvārdu, bet tas ir jāiekļauj turklāt pareizi, ja vēlaties, lai Google un citas platformas saprastu, par ko vispār ir jūsu publikācija vai lapa.
LSI atslēgvārdi ir vārdi, kas saistīti ar jūsu primāro atslēgvārdu. Jums tie nav jāizmanto visu laiku, bet pārīti šur un tur iestarpināt var būt noderīgi, jo īpaši, ja tie dabiski iekļaujas jūsu publikācijas kontekstā. Tas palīdzēs Google saprast, ka ne tikai mēģinat savā saturā ievietot pēc iespējas vairāk atslēgvārdu, bet arī to, ka jums rūp satura kvalitāte.
Lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapa vai emuārs efektīvi pilda tā uzdevumu, ir jāiekļauj dažāds vizuālais saturs, piemēram, attēli, video, audio faili un infografika. Turklāt varat izveidot savas profesionālas dizaina veidnes un videoklipus reklāmkarogiem, reklāmām un sociālo mediju publikācijām, izmantojot tiešsaistes noformējuma redaktoru. Izmantojot ērti lietojamas grafikas, ikviens var ātri sākt darbu un izveidot saistošus vizuālos materiālus, lai uzlabotu savu klātesamību tiešsaistē.
Jums jābūt īsam, aprakstošam faila nosaukumam, kā arī ALT tagam un nosaukumam. Aprakstam jābūt arī īsam attēla kopsavilkumam. Parakstus varat izmantot, lai vajadzības gadījumā sniegtu papildinformāciju. Ir svarīgi pārliecināties, vai jūsu publikācijā izmantotajiem attēliem ir visi šie atribūti un vai tie ir atbilstoši optimizēti.
Ja izmantojat tādu spraudni kā Yoast SEO, tas palīdzēs pārliecināties, ka visi attēli ir optimizēti pareizi. Attēlu optimizācija palīdzēs SEO efektivitātei un vietnes ātrumam, jo lielu attēlu ielādei var būt nepieciešams ilgs laiks (Kad vien iespējams, mēģiniet saglabāt failu izmēru mazāku par 100KB). Tomēr joprojām pārliecinieties, ka izmantojat augstas kvalitātes attēlus, lai uzlabotu savu SEO un lai publikācija kopumā izskatītos labāk.
Runa vairs nav tikai par attēliem. Jūs vēlaties, lai tiktu optimizēts arī video saturs, jo tas palīdzēs sasniegt pēc iespējas labākus rezultātus, ja runa ir par meklētājprogrammu reitingiem arī šim multivides formātam.
Varat izmantot visdažādākos multivides failus, piemēram, video, audio un pat infografikas, taču tiem jābūt viegli pieejamiem un pareizi formatētiem. Tas nozīmē, ka katram ir jāizmanto atbilstošais faila nosaukums, ALT tags, virsraksts, apraksts un paraksts, lai lietotāji (un Google) varētu tos viegli atrast, izmantojot meklētājprogrammas.
Tas ir tas, kas jādara jau no paša sākuma, jo tas palīdzēs ātri indeksēt jūsu mājaslapu vai emuāru. Nosaukums un metaapraksti ir tie, kas parādās SERP lapās, tāpēc jums jāpārliecinās, vai tie ir pietiekami, lai lietotāji uz tiem noklikšķinātu. Atcerieties šeit iekļaut atslēgvārdus un izcelt tos, kuriem esat piešķīris vislielāko uzsvaru.
Šis ir tas attēls, kas tiek rādīta jūsu publikācijas vai lapas augšdaļā, un ir būtiski, lai tas tiktu pareizi optimizēts, lai cilvēki to uzreiz varētu redzēt. Saite prezentē lapas saturu, tāpēc pārliecinieties, vai tā darbojas pareizi, pretējā gadījumā tā var atturēt lietotāju no noklikšķināšanas. Jāizmanto arī aci piesaistošs attēls, kas liks viņiem vēlēties izlasīt vairāk.
Jums arī jāpārliecinās, vai galvenes tags ir pareizi noformatēts, lai tas sniegtu atbilstošos atslēgvārdus un pievērstu lietotāju uzmanību tur, kur vēlaties. Tas nozīmē izmantot H tagus (t. i., virsraksta tagus) galvenajiem virsrakstiem un apakšvirsrakstiem utt., kas atbilst attiecīgajam lapas vai publikācijas saturam.
Katrai lapai ir nepieciešams tikai viens H1 tags, un tajā ir jāiekļauj šīs lapas galvenais atslēgvārds. Katrā mājaslapas vai emuāra lapā nav iemesla izmantot vairāk par vienu H tagu, vienkārši noteikti izmantojiet to pareizi, lai jūs varētu iegūt maksimumu no savām SEO pūlēm.
Jums arī jāpārliecinās, ka jūsu teksta saturs ir pareizi optimizēts mērķa atslēgvārdiem. To varat izdarīt, iekļaujot tos pašā tekstā, kā uz lapas un publikāciju virsrakstos un metaaprakstos. Lai vēl vairāk uzlabotu savus SEO rezultātus, savā mājaslapā vai emuārā izmantojiet arī ar atslēgvārdiem saistītos vārdus.
Publikācijas un lapas, kas tiek pastāvīgi atjauninātas, meklētājprogrammas rezultātos tiek ierindotas augstāk nekā tās, kas netiek. Tas ir tāpēc, ka Google un citas platformas uzskata tās par atbilstošākām pašreizējam stāvoklim, tāpēc ir lielāka iespējamība, ka tās parādīsies, kad lietotāji meklēs atbilstošus tematus.
Enkursaites ir vēl viena svarīga lapas SEO daļa, un tās jāizmanto, kad vien iespējams, lai palīdzētu lietotājiem pārvietoties jūsu mājaslapā vai emuārā. Tas nozīmē izmantot teksta saites ar atbilstošiem atslēgvārdiem, kas aizvedīs cilvēkus tur, kur viņi vēlas doties.
Pārliecinieties, ka jūsu iekšējās saites ir efektīvas. Saistiet citas saistītās publikācijas savā vietnē no publikācijas satura un izmantojiet aprakstošu enkurtekstu, lai palīdzētu Google (un lasītājiem) saprast, par ko ir šīs publikācijas.
Ja saturā iekļaujat izejošās saites, pārliecinieties, ka tās tiek atvērtas jaunās cilnēs, lai lasītāji nepazaudētu vietu, kur atrodas jūsu vietnē. Tādējādi viņi varēs turpināt pētīt saturu, un pēc tam vēl atgriezties un pabeigt oriģinālās ziņas lasīšanu.
Ja nolemjat dzēst publikāciju vai lapu, pārliecinieties, vai izmantojat 301.pārvirzīšanu, lai visas saites, kas uz to norāda, tiktu automātiski novirzītas uz citu atbilstošu lapu jūsu vietnē. Tas palīdzēs uzturēt jūsu SEO labā stāvoklī un nodrošināt, ka cilvēki nenokļūst lapā, kuras vairs nav.
Pārliecinieties, ka saturs ir pareizi strukturēts, pareizi izmantojot Shēmas marķierus. Tas palīdzēs Google un citām platformām labāk izprast informāciju jūsu mājaslapā un parādīt to saviem lasītājiem visnoderīgākajā veidā.
Shēmas marķieri nav vienīgais veids, kā palīdzēt Google izprast jūsu saturu, jo varat izmantot arī sociālos marķierus. Tas palīdzēs jūsu saturam izskatīties labāk, ja tas tiks kopīgots arī sociālo mediju platformās.
Ja vietnē ir sadaļa Biežāk Uzdotie Jautājumi (BUJ), pārliecinieties, ka tā ir optimizēta WordPress SEO. Katram jautājumam izmantojiet skaidrus un kodolīgus virsrakstus un iekļaujiet atbildi lapas pamattekstā.
Pārliecinieties, ka emuāra birkas ir loģiskā secībā un marķētas ar atslēgvārdiem, kas apraksta saturu.
Iekļaujiet īso biogrāfiju personām, kas raksta jūsu publikācijas, un pārliecinieties, vai tajās ir saite uz autora mājaslapu vai emuāru. Tas ir lielisks veids, kā apvienot visu saturu vienuviet. Tas noder arī lasītājiem, kuri ir ieinteresēti sekot autoram vai apskatīt šī cilvēka emuāru.
Katrai publikācijai varat pievienot īso autora biogrāfiju vai arī vietnē ir tikai kopēja īso biogrāfiju lapa, kurā ir saites uz visām jūsu publikācijām. Ja jūsu blogā ir viespublikācija, neaizmirstiet arī tajā iekļaut arī autora īso biogrāfiju.
Pārliecinieties, ka jūsu emuārā ir poga, kas ir saistīta ar jūsu sākumlapu. Tas ir lielisks veids, kā saglabāt lasītāju iesaisti un atgriešanos uz sākumu, lai apskatītu vairāk. Tas arī ļauj viņiem dziļāk izpētīt jūsu vietni, tādējādi radot vairāk emuāra sekotāju un abonentu.
Mērķējiet uz vārdu skaitu, lai tas katrā publikācijā būtu vismaz 500 vārdu. Tas ir atkarīgs no tēmas, bet garākas publikācijas parasti ir labākas priekš SEO, jo Google dod priekšroku aktuālākam tēmas saturam.
Dalieties ar savu saturu sociālajos medijos un mudiniet sekotājus rīkoties līdzīgi. Jāizveido arī sociālās dalīšanās pogas, kuras varat ērti ievietot publikācijās. Tādējādi apmeklētāji varēs dalīties ar jūsu saturu ar saviem sekotājiem, neizejot no vietnes, tādējādi palielinot datplūsmu un, iespējams, izveidojot saiti uz jūsu lapu.
Tam ir paredzēti vairāki spraudņi, no kuriem daži populārākie ir SumoMe (piedāvā dažādas sociālās dalīšanās iespējas) un Shareaholic (populārs daudzfunkciju spraudnis, kas nodrošina dalīšanos sociālajos medijos, analīzi un daudz ko citu).
Mērķis ir publicēt vismaz vienu publikāciju nedēļā vai pat vairākas publikācijas ik dienu atkarībā no tā, cik bieži veidojat jaunu saturu. Google Search dod priekšroku svaigam saturam, tāpēc jūsu interesēs ir pēc iespējas biežāk publicēt emuāra publikācijas. Jo vairāk publicējat, jo lielākas ir izredzes, ka iegūsit augstu SERP novērtējumu un piesaistīsiet lietotājus.
Iekļaujiet emuāra publikācijas metadatos pēdējo atjaunināšanas datumu. Noteikti iekļaujiet arī pēdējo atjaunināto datumu (HTML) katrai emuāra publikācijai, jo tas norāda Google un citām meklētājprogrammām, kad saturs tika publicēts. Svaigums ir galvenais.
Neaizmirstiet dalīties ar saviem jaunajiem emuāra ierakstiem sociālajos medijos. Atvieglojiet sekotājiem un līdzjutējiem iespēju lasīt jaunāko saturu, daloties ar to Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ un citos populārajos tīklos. Varat pat automatizēt procesu, izmantojot tādus rīkus kā Hootsuite vai Kontentino, kas palīdz ietaupīt laiku, palīdzot saglabāt klātbūtni sociālajos medijos.
Šī ir svarīga piezīme, kas jāatceras. Pēc publicēšanas nemainiet nevienu no esošajiem emuāra ziņu virsrakstiem, jo tas var mulsināt Google un citas meklētājprogrammas. Ja nepieciešams veikt nelielu rediģēšanu kādā no vecākajām ziņām, mēģiniet mainīt ziņas metadatus (HTML), nevis pašu ziņas virsrakstu.
Daudzi noderīgi tiešsaistes rīki var palīdzēt izveidot labāku saturu, tostarp Yoast SEO spraudnis programmatūrai WordPress un lietotne Hemingway. Šie ir tikai daži piemēri, bet ir arī daudz citu variantu, kurus jūs varētu izmēģināt. Izvēlieties to, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām, un izmantojiet to, lai palielinātu satura radīšanu.
Ņemiet vērā, ka Google nepārtraukti maina savus algoritmus, un tas nozīmē, ka tas, kas jums reiz nostrādāja, iespējams, vairs nebūs efektīvs pēc nākamā atjauninājuma. Pēc iespējas vairāk centieties izvairīties no tādām lietām kā:
Būtiskākais:
Elementi, ko meklētājprogrammu algoritmi skatās:
SEO analīzes atskaite:
WordPress Emuāra SEO kontrolsaraksts:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Uzlabojiet savas mājaslapas veiktspēju un drošību ar LiveAgent mājaslapas audita kontrolsarakstu! Šī praktiskā rokasgrāmata palīdzēs identificēt un atrisināt problēmas, uzlabojot saturu, ātrumu un mobilitāti. Neļaujiet tehniskām problēmām apdraudēt jūsu biznesa mērķus, uzturiet augstu kvalitāti un palieliniet datplūsmu. Apmeklējiet lapu, lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapa ir vislabākā!
WordPress mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts
Atklājiet pilnīgu WordPress mājaslapas palaišanas kontrolsarakstu, lai nodrošinātu veiksmīgu projekta palaišanu bez kļūdām. Uzziniet par vietnes ātruma pārbaudēm, sīkdatņu brīdinājumiem, SSL sertifikātiem un daudz ko citu. Sagatavojieties izaugsmei ar soli-pa-solim pamācību!
Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts
Vai vēlaties pārvaldīt sociālos medijus kā profesionālis? Izmantojot šo sociālo mediju pārvaldības kontrolsarakstu, jūsu sociālo mediju konti iegūs jaunu elpu.
SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts
Neļaujiet, lai iespējamie "sarkanie karodziņi" izraisa neapmierinātību jau pašā sākumā. Iepazīstieties ar mūsu SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsarakstu un rīkojieties pareizi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team