Sociālo mediju iestatīšanas kontrolsaraksts palīdz uzņēmumiem sasniegt mērķauditoriju, ietverot mērķu izvirzīšanu, piemērotu platformu izvēli, profilu izveidi un veiktspējas indikatorus. Pieejams latviešu valodā.
Vai vēlaties izveidot sociālo mediju uzņēmuma kontu, bet nezināt, kur sākt? Neuztraucieties, mēs esam blakus.
Šeit mēs jums sniegsim sociālo mediju iestatīšanas kontrolsarakstu, kas palīdzēs ātri un ērti izveidot savus kontus.
Veiciet šos vienkāršos soļus, un jau drīz jūs būsiet ceļā uz panākumiem sociālajos medijos.
Kā biznesa īpašnieks jūs ziniet, ka sociālie mediji ir svarīgi. Tas ir lielisks veids, kā sazināties ar saviem klientiem un veidot ar viņiem attiecības. Bet, tā kā ir tik daudz sociālo mediju tīklu, var būt grūti izsekot tiem visiem.
Šeit izpaužas sociālo mediju iestatījumu kontrolsaraksta noderīgums, jo ir viegli kaut ko aizmirst, ja ir tik daudz informācijas elementu.
Ja vēlaties iestatīt sava uzņēmuma sociālo mediju kontus, bet nezināt, kur sākt, kontrolsaraksts var palīdzēt atcerēties visus svarīgos sīkumus. Tādējādi tiks ietaupīts laiks, un ātri tiks radīta jūsu klātbūtne sociālajos medijos.
Savā uzņēmumā par sociālo mediju mārketingu atbildīgajam cilvēkam sociālo mediju iestatīšanas kontrolsaraksts var būt noderīgs rīks, kas palīdz sekot visam. Rezultātā varat būt drošs, ka visi uzņēmuma sociālo mediju konti ir iestatīti un darbojas raiti.
Ja sākat jaunu sociālo mediju kampaņu, sociālo mediju iestatīšanas kontrolsarakstā tiks parādīts viss, kas jums šai uzsākšanai jāizdara. Šo izmantojot, varat koncentrēties uz kampaņas izpildi un vēlamo rezultātu sasniegšanu.
Pirms sākat veidot sociālo mediju kontus, ir svarīgi definēt, kādi ir jūsu mērķi.
Ja nezināt, ko vēlaties sasniegt, būs grūti izveidot sociālo mediju stratēģiju un satura veidu, kas atbilst jūsu mērķiem. Tādējādi jūs, iespējams, neieraudzīsiet tādus rezultātus, uz kādiem cerat. Veltot laiku savu mērķu noteikšanai, jūs varat koncentrēt savus sociālo mediju centienus un palielināt savu iespēju gūt panākumus.
Vai vēlaties izmantot sociālos medijus, lai sazinātos ar klientiem, veidotu zīmola atpazīstamību vai novirzītu datplūsmu uz savu mājaslapu? Ja zināt, kādi ir jūsu mērķi, varat izveidot saturu, kas tām atbilst. Tas palīdzēs jūsu uzņēmumam maksimāli izmantot sociālos medijus.
Tagad, kad zināt, kādi ir jūsu sociālo mediju mērķi, ir pienācis laiks izvēlēties tīklus, kas palīdzēs tos sasniegt.
Ne katrs sociālais tīkls ir izveidots vienādi, un daži būs labāk piemēroti jūsu biznesam nekā citi. Izvēloties pareizās sociālās platformas, jūs varat iegūt, ka jūsu saturu ierauga tie cilvēki, kurus tas visvairāk interesē.
Veiciet nelielu pētījumu katrā sociālajā tīklā, lai noskaidrotu, kuri no tiem jūsu mērķauditorijai ir vispopulārākie. Noskaidrojot, kurus tīklus viņi izmanto, varat veidot saturu, kas ir īpaši pielāgots katram tīklam.
Tiklīdz esat izveidojis sociālo mediju kontus, ir svarīgi piešķirt uzdevumus saviem komandas locekļiem.
Sociālajos medijos var būt daudz darba, tāpēc ir svarīgi, lai ikviens jūsu komandā zinātu, kādi ir katra pienākumi. Spēcīgas sociālās klātbūtnes saglabāšana, liekot ikvienam apzināties savu atbildību, palīdzēs sasniegt jūsu mērķus.
Izveidojiet visu to sociālo mediju uzdevumu sarakstu, kas jāveic, piemēram, satura izveide, publikāciju plānošana, atbildēšana uz komentāriem un analīzes pārraudzība. Pēc tam uzticiet katru pienākumu konkrētam grupas dalībniekam, lai visi jūsu sociālo mediju uzdevumi tiktu paveikti laikus.
Jūsu sociālā medija lietotājvārds ir veids, kā lietotāji jūs identificēs katrā tīklā, kurā veidojat kontu.
Izvēloties tādu, kas ir gan unikāls, gan viegli iegaumējams, jums palīdzēs dažādu sociālo tīklu lietotājiem atrast jūsu uzņēmuma profilu. Izmantojot konsekventu lietotājvārdu visos jūsu dažādajos sociālo mediju kontos, jūs varat palīdzēt lietotājiem vieglāk sazināties ar jums.
Izdomājiet vairākas sociālo mediju lietotājvārda iespējas un pēc tam izmantojiet tādu rīku kā NameCheckr, lai redzētu, vai tās ir pieejamas. Tiklīdz esat atradis tādu, kas vēl nav aizņemts, mēģiniet to izmantot pēc iespējas vairāk sociālajos tīklos, lai izveidotu konsekventu klātbūtni.
Ar šiem attēliem cilvēki jūs vizuāli identificēs sociālajos medijos.
Jūsu profila attēls parasti ir pirmais, ko kāds redz, apmeklējot jūsu sociālo mediju kanālu, tāpēc ir svarīgi parādīt savu uzņēmumu pozitīvā gaismā. Jūsu titulattēls ir vēl viena iespēja parādīt, kas jūs esat un ko stādat priekšā, tāpēc izvēlieties attēlu, kas piesaistīs cilvēku uzmanību un mudinās viņus uzzināt vairāk par jums.
Izlemiet, kāda veida vēstījumu vēlaties nosūtīt ar saviem sociālo mediju profiliem, lai radītu labu iespaidu. Ja neizdodas atrast pareizo profila attēlu, apsveriet iespēju tā izveidei izmantot tādu rīku kā Canva.
Tagad, kad esat paveicis izpēti un apkopojis visu nepieciešamo informāciju, ir pienācis laiks izveidot savus sociālos profilus.
Tas ir nepieciešams solis tiešsaistes klātbūtnes radīšanai. Tas ļauj mijiedarboties ar potenciālajiem un pašreizējiem klientiem, dalīties ar informāciju par savu uzņēmumu un sazināties ar citiem savas nozares uzņēmumiem.
Dodieties uz dažādu sociālo tīklu vietnēm, kurās vēlaties izveidot kontu, un aizpildiet nepieciešamo informāciju.
Izvēlieties katra jūsu izveidotā sociālo mediju konta pieteikšanās datus.
Ja kāds varētu piekļūt jūsu sociālo mediju kontam, tas, iespējams, varētu radīt lielus zaudējumus jūsu uzņēmumam. Glabājot paroles drošā vietā, varat to novērst.
Ir vairākas paroļu noglabāšanas iespējas, bet viena no drošākajām ir izmantot paroļu pārvaldnieku. Šādi varat izveidot stipru paroli katram sociālo mediju kontam un nav jāuztraucas par to visu atcerēšanos.
Tagad, kads esat izveidojis savus sociālo mediju kontus, ir pienācis laiks aizpildīt tajos esošās lapas.
Jūsu sociālo mediju profils ir viena nav pirmajām lietām, ko potenciālie klienti redzēs, apmeklējot jūsu lapu. Pilnībā aizpildot savu profilu ar nepieciešamo informāciju jūs sniegsiet tiem un arī meklētājprogrammai informāciju, kas jūs esat, turklāt arī uzlabos SEO optimizāciju.
Noteikti aizpildiet visu nepieciešamo informāciju katrā sociālo mediju profilā, piemēram, aprakstu par sevi, uzņēmuma nosaukumu, mājalapas adresi, kontaktinformāciju utt.
Padoms! Liveagent sociālo mediju atbalsta programmatūru var izmantot, lai, pateicoties uzlabotai automatizācijai, vienkāršotu saziņu jūsu sociālo mediju kontos. Visu dažādo tīklu savienošana, lai ikkatra ziņa nonāktu vienotā iesūtnē, optimizējot veidu, kādā apstrādājat klientu pieprasījumus.
Iegūstiet savu tīmekļa adresi, ko varat izmantot saviem sociālo mediju profiliem.
Ja jums tāda ir, lietotājiem ir vieglāk jūs atrast tiešsaistē, un tas ir vēl viens elements, kas var palīdzēt uzlabot jūsu SEO. Savukārt tas var piesaistīt vairāk mājaslapas apmeklētāju un potenciālo klientu.
Dodieties uz sociālo mediju kanālu, kuram vēlaties pieprasīt unikālo URL, un sameklējiet iespēju to izdarīt. Tā parasti atrodas iestatījumu vai konta informācijas sadaļā (vairākums sociālo tīklu ļauj to veikt). Tiklīdz esat to atradis, vienkārši izpildiet dotos norādījumus.
Ja jums ir fiziska atrašanās vieta, noteikti pievienojiet savu adresi un darba laiku saviem sociālo mediju profiliem.
Šīs informācijas pievienošana var palīdzēt uzlabot vietējo SEO, kas var palielināt jūsu uzņēmuma datplūsmu. Tas ir noderīgi arī potenciālajiem klientiem, kuri var gribēt zināt, vai esat atvērts un kad tie var jūs apmaklēt.
Lielākajai daļai sociālo mediju tīklu ir iespēja pievienot šo informāciju savam profilam, parasti iestatījumos vai konta informācijas sadaļā. Aizpildiet laukus ar atbilstošo informāciju un saglabājiet izmaiņas.
Šie digitālie identifikatori ir lielisks veids, kā piesaistīt jūsu saturu apskatei vairāk cilvēku, un tie var palīdzēt jums veidot saikni arī ar citiem, kas interesējas par līdzīgām tēmām.
Tēmturi var uzlabot jūsu sociālo mediju publikāciju sasniedzamību, padarot tās pamanāmākas tiem lietotājiem, kuri meklē šo konkrēto tēmu. Tie ir arī lielisks veids, kā sazināties ar citiem, kam ir līdzīgas intereses.
Viens no veidiem ir vienkārši sameklēt katrā sociālo mediju platformā ar jūsu tēmu saistītos terminus un redzēt, kas notiek. Vēl varat izmantot tēmturu izpētes rīku, piemēram, Hashtagify.
Tagad ir laiks padomāt par to, kā jūs mērāt savus panākumus.
Galvenie Veiktspējas Rādītāji (KPI) palīdzēs sekot jūsu progresam un noskaidrot, vai jūsu sociālo mediju pūliņi atmaksājas. Tie var būt jebkas, sākot ar mājaslapas datplūsmu un beidzot ar sociālo mediju iesaistes metriku.
Daži aspekti, kas jāņem vērā, nosakot jūsu sociālo mediju klātbūtnes KPI, ir mājaslapas datplūsma, sociālo mediju iesaiste (patīk, komentāri, dalīšanās), piesaistīto interesentu daudzums un noslēgtie darījumi. Šo galveno rādītāju kontrole sniegs jums labu priekšstatu par to, vai jūsu sociālo mediju klātbūtne palīdz sasniegt jūsu biznesa mērķus.
Tiklīdz esat pabeidzis visus iepriekšējos soļus, atlicis tikai publicēt savu pirmo saturu sociālo mediju profilos.
Šī ir jūsu iespēja iegūt labu iespaidu un noteikt turpmāko publikāciju toni. Ielieciet dažas domas tajā, ko sakiet un kā to pasakiet.
Labākais veids, kā to paveikt, būs atkarīgs no jūsu izmantotā sociālo mediju kanāla. Piemēram, ja publicējat vietnē Facebook, iespējams, vēlēsities uzrakstīt īsu stāstu par savu uzņēmumu un iekļaut saiti uz savu mājaslapu, savukārt, ja to publicējat vietnē Twitter, varat dalīties ar emuāra ziņu vai rakstu, kas, jūsuprāt, jūsu sekotājiem šķistu interesants.
Tagad, kad pārzināt sociālo mediju iestatīšanas procesu, tālāk ir sniegti daži padomi, kas jāievēro, veidojot sociālo mediju profilus.
Ne visas sociālo mediju platformas ir veidotas vienādi. Nav jēgas veidot profilus sociālo mediju platformās, kuras jūsu mērķauditorija nelieto. Veiciet pētījumus un noskaidrojiet, kuros sociālajos medijos apgrozās jūsu ideālais lietotājs un koncentrējiet savus pūliņus tajās.
Pārbaudiet, vai jūsu uzņēmuma logotipam un virsrakstiem un visam citam ir augsta kvalitāte un pareizais attēla izmērs, kas atbilst jūsu izmantotajai sociālo mediju platformai. Piemēram, jūs noteikti nevēlēsieties izmantot zemas izšķirtspējas attēlu vietnē Facebook, ja tas izskatīsies graudains, kad tiks palielināts.
Jūsu sociālo mediju klātbūtne ir jūsu uzņēmuma paplašinājums. Tas nozīmē vienādu krāsu shēmu, logotipu un vispārējo izskatu un izskatu visos sociālo mediju profilos, jo konsekvence palīdzēs lietotājiem vieglāk atpazīt jūsu zīmolu.
Jūsu sociālo mediju profila aprakstam ir liela nozīme, jo tas palīdz lietotājiem gūt priekšstatu par to, kas ir jūsu uzņēmums, un meklētājprogrammas tos izmanto, lai indeksētu jūsu lapas. Tas nozīmē, ka jums vajadzētu veltīt laiku, lai uzrakstītu aprakstus, kas ir gan informatīvi, gan ar atslēgvārdiem bagāti.
Ir svarīgi regulāri atjaunināt savas sociālo mediju lapas ar jaunāko informāciju par jūsu uzņēmumu. Tai skaitā tādu informāciju kā adreses, tālruņa numura, mājaslapas adreses u.c. izmaiņas.
Ja vēl tikai uzsākat darbu, var paiet dažas nedēļas, līdz viss tiek iestatīts un izskatās labi, bet, tiklīdz tas ir izdarīts, savas klātbūtnes uzturēšanai sociālajos medijos nevajadzētu aizņemt vairāk par pāris stundām nedēļā. Protams, ja tēmējat uz augstu iesaistes līmeni un sasniedzamību, jums būs jāvelta vairāk laika un pūļu, bet galu galā tikai jūsu ziņā ir tas, cik daudz laika vēlaties veltīt sociālajiem medijiem sava uzņēmuma vajadzībām.
Pirmais solis ir noteikt biznesa mērķus, pēc tam varat izstrādāt metriku, lai sekotu līdzi to sasniegšanai. Piemēram, ja vēlaties palielināt zīmola atpazīstamību, varat sekot sekotāju skaitam vai “patīk” skaitam, ko saņem jūsu lapa. Galvenais ir pielāgot metriku, precīzi atspoguļojot mērķus, lai jūs varētu novērtēt panākumus un veikt nepieciešamās korekcijas.
Ja vēlaties palielināt zīmola atpazīstamību, publikāciju grafikam būtu jābūt vismaz dažas reizes nedēļā, bet, ja vēlaties piesaistīt interesentus vai organizēt pārdošanu, publicējiet biežāk – vismaz reizi dienā. Savukārt, ja tikai cenšaties noturēt savus sekotājus iesaistītus, pietiek ar 3-5 reizēm nedēļā.
Tas ir atkarīgs no jūsu nozares un mērķa tirgus, bet dažas no populārākajām sociālo mediju platformām uzņēmumiem ir Facebook, Twitter, LinkedIn un Google+. Katrai ir savas unikālās priekšrocības un iezīmes, tāpēc ir svarīgi atbilstoši pielāgot savu sociālo mediju stratēģiju.
Tas ir veids, kā sazināties ar potenciālajiem klientiem un izveidot saikni ar viņiem. Agrāk uzņēmumi balstītos uz tradicionālām mārketinga metodēm, lai sasniegtu savu mērķauditoriju, bet sociālie mediji to ir mainījuši. Mūsdienās cilvēki vairāk laika nekā jebkad pavada sociālo mediju vietnēs, kas ir milzīga iespēja uzņēmumiem sazināties ar saviem ideālajiem lietotājiem. Tātad, ja neizmantojat sociālo mediju mārketingu, lai reklamētu savu uzņēmumu, jūs palaižat garām daudz potenciālo klientu.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Atklājiet 12 soļus sava podkāsta izveidei un popularizēšanai ar mūsu praktisko kontrolsarakstu! Sāciet savu šovu tagad!
Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts
Vai vēlaties pārvaldīt sociālos medijus kā profesionālis? Izmantojot šo sociālo mediju pārvaldības kontrolsarakstu, jūsu sociālo mediju konti iegūs jaunu elpu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team