Kontrolsaraksts programmatūras un SaaS apskatu mājaslapām piedāvā padomus atsauksmju organizēšanai, apkopošanai un atbildēšanai, lai piesaistītu un noturētu klientus. Tajā ietilpst profila iestatīšana, kategorijas izvēle, atsauksmju vākšana un atbilstošas rīcības izveide.
Neatkarīgi no tā, vai esat jaunuzņēmums, vai jums pieder plaši pazīstama programmatūra vai SaaS uzņēmums, jūsu tiešsaistes klātbūtne programmatūras apskatu mājaslapās ir svarīga. Viena no SaaS īpašībām ir to līdzekļu pārpilnība, kas ir jāizprot, piedāvājot jūsu pašreizējiem un potenciālajiem klientiem informāciju par jūsu produktiem, iespēju dalīties atsauksmēs un saņemt konsultācijas par programmatūru, kas var būt noteicošais faktors, lai iegūtu jaunu klientu un saglabātu esošo.
Šis kontrolsaraksts ir pakāpenisks ceļvedis jaunuzņēmumiem un uzņēmumiem ar programmatūru kā pakalpojumu, lai sāktu un pārvaldītu produkta klātbūtni apskatu vietnēs (sauktas arī par apskatu portāliem, platformām vai arī vienkārši ar vispārīgu vārdu “vietnes”). Izskatiet šo kontrolsarakstu un izveidojiet labi pārvaldītu klātbūtni lielākajās programmatūras apskatu vietnēs.
Potenciālie klienti uzticas esošo lietotāju viedokļiem par viņu pieredzi. Nekas nav vērtīgāks par godīgām lietotāju atsauksmēm, jo lielākā daļa patērētāju (80%) pirms produkta vai pakalpojuma iegādes lasa tiešsaistes atsauksmes. Izmantojiet apskata mājaslapas savā labā, lieciet tām apkopot un organizēt ieskatu jūsu produktā un padarīt to pieejamu.
Autentiskas lietotāja pieredzes izpausmes ir sociālais pierādījums. Tādējādi autentiskas atsauksmes par programmatūru un SaaS rada būtisku iespaidu.
Ir pieejamas daudz programmatūras apskatu vietnes. Dažas koncentrējas uz mobilajām lietotnēm, savukārt citas aptver plašāku produktu klāstu. Pirmais solis ir izvēlēties vienu vai vairākas un reģistrēties tajās.
Savā meklētājprogrammā ievadiet programmatūras veidu un pievienojiet tekstu “atsauksmes”, piemēram, “palīdzības dienesta programmatūra” + “atsauksmes” vai “čats” + “atsauksmes”.
Tās, kas parādās meklētāja pirmajā lapā (piemēram, Capterra, GetApp utt.), sākumam būs lieliska izvēle. Atcerieties, ka meklējuma rezultāti mainās, kad mainiet pieprasījumu.
Sekojiet izvēlētajā mājaslapā sniegtajiem norādījumiem. Vispirms izvēlieties, vai reģistrējaties, izmantojot LinkedIn, Google vai savu e-pastu.
Pārliecinieties, ka reģistrējaties kā piegādātājs
Nākamajā solī izvēlieties vēlamo konta veidu.
Apskatu mājaslapās parasti tiek piedāvāti bezmaksas un maksas konti, turklāt dažās piedāvā MPK vai gada abonementus. Šajā posmā izsveriet savas budžeta iespējas un pieņemiet lēmumu, pamatojoties uz tām.
PADOMS. Apskatu vietnes iepazīšanas sākumā, iespējams, izvēlēsieties bezmaksas kontu. Tiklīdz jūsu profils ir iestatīts un jūs esat labāk iepazinis šo atsauksmju mājaslapu, varat arī izvēlēties maksas iespēju. Jebkurā gadījumā ir labi zināt, ka jums ir iespējas popularizēt savu produktu.
Populārāko programmatūras apskatu vietņu saraksts:
Lielākajā daļā atsauksmju mājaslapu ir daudz kategoriju, starp kurām jāatrod atbilstošā jūsu programmatūrai. Dažas no tām ļaus izvēlēties jebkuru kategoriju skaitu. Tomēr dažas ir stingrākas, ļaujot izvēlēties tikai galveno kategoriju un dažas papildu kategorijas.
Iespējams, ka būs kārdinājums izvēlēties pēc iespējas vairāk kategoriju. Tomēr šī, iespējams, nav labākā stratēģija, jo tā var maldināt klientus par paredzēto produkta pielietojumu.
Izvēlieties kategoriju, kas vislabāk raksturo jūsu produktu.
Atsauksmju vietnes profils ir tā vieta, kur jūsu esošie un potenciālie klienti redzēs visu informāciju par jūsu produktu. Iedomājieties to kā sociālo mediju profilu, kas piedāvā iespēju aprakstīt jūsu pakalpojuma funkcijas.
Aizpildīšanas process ir pašsaprotams. Tas ir saistīts ar informācijas salikšanu pa lauciņiem, tomēr ir vērts ieguldīt enerģiju, lai to izdarītu labi.
Esiet radošs un izmantojiet savas sacerēšanas prasmes un plašās zināšanas par savu produktu un tā funkcijām. Paturiet prātā klientu redzespunktu un izceliet jūsu pakalpojuma labākās iezīmes.
Atcerieties, ka vēlāk varat rediģēt profilu un to paplašināt vai modificēt. Regulāri atjauninājumi ir tehniskās apkopes daļa, un tie ir ļoti vēlami.
Dažas uzlabotas atsauksmju mājaslapas piedāvā iespēju pievienot vairākas valodas. Ja jūsu jaunuzņēmums vai kompānija darbojas starptautiskā mērogā, profila tulkojumi var pozitīvi ietekmēt jūsu reklāmguvumu līmeni.
Pārliecinieties, ka tulkojumi ir pareizi un tos ir pārbaudījuši valodu eksperti, un ideālā gadījumā – kāds ar konkrētās valodas zināšanām, jo valodas nianses mēdz būt smalkas. Nevīžīgs tulkojums var šķist neprofesionāls vai izraisīt nevēlamus, uzjautrinošus pārpratumus.
Valodu izvēle dažādām atsauksmju mājaslapām ir atšķirīga, kā to varat redzēt šeit.
Daudzas programmatūras apskatu mājaslapas piedāvā dažādas Aicinājuma Uz Rīcību pogas, kas novirza potenciālos klientus tieši uz jūsu lapām. Tās izlaiž starpposmu un ceļš no apskata uz jūsu mājaslapu ir skaidrs. Tāpēc ir lietderīgi pievērst stratēģisku uzmanību Aicinājuma Uz Rīcību pogām.
Šādi Aicinājuma Uz Rīcību piemēri ir, piemēram, Reģistrēties Izmēģinājumam pogas, Bezmaksas Konta pogas, Produktu Demonstrācijas vai Cenu lapas pogas.
Pārliecinieties, vai tās ir pareizi novietotas un savienotas, lai jūsu klienti varētu viegli atrast meklēto.
Kā lielākā daļa mārketinga speciālistu jūs vēlaties uzzināt pēc iespējas vairāk par saviem datplūsmas avotiem. Jo vairāk zināsiet par avotiem, jo labāki būs jūsu pieņemtie mārketinga lēmumi.
Visdetalizētākās apskatu mājaslapas piedāvā iespēju pievienot savas UTM birkas, lai jūs varētu izsekot apskatu mājaslapu veiktspējai. Tas ir īpaši svarīgi, ja izmantojat MPK kampaņas.
Izpētiet savu profilu, pievēršot uzmanību šīm iespējām, pievienojiet savu UTM un notestējiet.
Tiklīdz esat apmierināts ar savu profilu, ir pienācis laiks sākt apkopot visas šīs, cerams, pozitīvās atsauksmes.
Ir daudz veidu, kā to izdarīt. Vislabākais ir nosūtīt saviem pašreizējiem klientiem e-pastu un pieklājīgi lūgt, lai viņi atstāj atsauksmi viņu izvēlētā atsauksmju vietnē. Reālie lietotāji jau ir strādājuši ar jūsu produktu, tāpēc viņi zina, kas viņiem patīk un kas ne, tāpēc tie var itin viegli uzrakstīt atklātu recenziju. Godīgas atsauksmes ir tieši tas sociālais pierādījums, ko potenciālie klienti meklē.
Dažas programmatūras atsauksmju mājaslapas piedāvā pakalpojumu, kurā tās apkopos atsauksmes tiešsaistē. Jūsu klienti saņems nelielu kompensāciju par savu laiku, ko iztērējuši atsauksmes uzrakstīšanai, dažādu kuponu vai citu stimulu veidā. Esiet uzmanīgi daloties ar klientu datiem, piemēram, e-pasta adresēm, ar citām personām. Dažs varbūt par to nemaz nepriecājas. Mēģiniet iegūt tās dabīgi.
Ir svarīgi saglabāt savu profilu aktīvu un atjauninātu, bet negaidiet atsauksmju vilni tik ātri. Atcerieties, ka jūsu vērtējumiem un tiešsaistes atsauksmēm būs nepieciešams laiks, tāpēc esiet pacietīgs.
Regulāri atjauniniet to. Pievienojiet informāciju par jaunām funkcijām vai izmaiņām programmatūrā vai SaaS.
Nozīmējiet savai mārketinga komandai personu vai grupu, kas ir atbildīga par apskata mājaslapas profilu. Vai, ja vēl tikai esat jaunuzņēmums un jums vēl nepietiek resursu, iestatiet grafiku regulāriem profila atjauninājumiem.
Dažas plašākas atsauksmju mājaslapas piedāvās jums iespēju nozīmēt savu konta pārzini, kas palīdzēs uzturēt jūsu profilu un nodrošināt jūs ar noderīgu informāciju. Sazinieties ar to, lai nepalaistu garām svarīgus atjauninājumus vai izmaiņas.
Lai efektīvi izmantotu apskatu mājaslapas klātbūtnes potenciālu, ir trīs galvenās sastāvdaļas. Viens ir pats profils, otrs — pašu tiešsaistes atsauksmju vērtība, un trešais ir jūsu atbildes uz tām.
Jūs saņemsit e-pastus adresē, ko izmantojāt, reģistrējoties, ikreiz, kad tiks publicēta jauna jūsu produkta atsauksme. Tāpēc centieties atbildēt pēc iespējas ātrāk. Ja jums ir uzstādīta pieteikumu apstrādes sistēma, varat būt drošs, ka nejauši nepalaidīsiet garām nevienu atsauksmi, turklāt tā nonāks pie atbilstošās atbildīgās personas.
Sniedziet zinošas un personalizētas atbildes uz atsauksmēm. Atcerieties, cik liela nozīme un kādas priekšrocības jums sniedz oriģinālas atsauksmes.
Atbildiet arī uz pozitīvām atsauksmēm. Atcerieties, ka klients veltījis savu vērtīgo laiku, lai dalītos savā pieredzē. Atzīstiet to. Turklāt pozitīvas atsauksmes liek justies labi, tās motivē jūs un jūsu komandu.
Negatīva atsauksme ne vienmēr ir slikta lieta. Tā sniedz vērtīgu viedokli par to, ko uzlabot jūsu produktā, kā arī dod iespēju parādīt jūsu patiesās rūpes un profesionalitāti. Un jo īpaši negatīvas atsauksmes gadījumā jūsu atbilde ir svarīgāka par pašu atsauksmi. Tā liecina, ka vēlaties un spējat nekavējoties risināt šo jautājumu. Tas signalizē potenciālajiem klientiem, ka uztverat viņu atsauksmes nopietni.
Skatiet tālāk sniegtos piemērus.
Izmantojiet Google, lai atrastu atsauksmju mājaslapas, kurās ir līdzīgi produkti kā jūsu vietnē. Tos, kas parādās kā pirmie, noteikti ir vērts pamēģināt.
Tas ir atkarīgs no konkurences jūsu kategorijā. Pirms sākat darbu, veiciet izpēti un sazinieties ar savu konta menedžeri, lai iegūtu pēc iespējas vairāk informācijas.
Labākās atsauksmju mājaslapas nodrošinās jums iespēju pievienot savus izsekošanas kodus vai UTM pie Aicinājuma Uz Rīcību vai citām saitēm jūsu profilā.
Lūdziet klientiem atsauskmes par jūsu uzņēmuma profilu vai izmantojiet atsauksmju portāla sniegtos pakalpojumus.
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts
Neļaujiet, lai iespējamie "sarkanie karodziņi" izraisa neapmierinātību jau pašā sākumā. Iepazīstieties ar mūsu SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsarakstu un rīkojieties pareizi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team