Personāla atlases kontrolsaraksts klientu apkalpošanas speciālistam nodrošina vadlīnijas efektīvam pieņemšanas procesam, palīdzot atlasīt vispiemērotākos kandidātus un veicinot veiksmīgu uzņēmuma darbību.
Pareizās personas atrašana klientus apkalpojošā darbinieka lomai var būt laikietilpīga. Izmantojot personāla atlases kontrolsarakstu, varat aptvert kopskatu, pieņemot darbā labāko amata kandidātu. Esam izveidojuši kontrolsarakstu, kuru varat izmantot un pielāgot savām vajadzībām.
Klientu apkalpošanas dienesta darbinieka darbs ir vitāli svarīgs uzņēmuma panākumiem. Šajā lomā esošais ne tikai sniedz atbalstu klientiem, bet arī pārstāv uzņēmumu visu klientu priekšā.
Klientu apkalpošanas darbinieki ir atbildīgi par visdažādākajiem uzdevumiem, sākot ar klientu pieprasījumu un beidzot ar sūdzību izskatīšanu. Viņiem jābūt izcilām komunikācijas prasmēm un jāspēj strādāt komandā.
Darbā pieņemšanas process var būt ilgs un grūts, bet, tas atmaksājas atrodot ideālu kandidātu šim darbam. Veicot šos vairākos soļus, varat būt drošs, ka, pieņemot lēmumu par pieņemšanu darbā, neatstāsit bez uzmanības nevienu faktoru.
Personāla atlases kontrolsaraksts nodrošina vadlīnijas, kas jāievēro, pieņemot darbā šai lomai. Tas palīdzēs uzņēmuma īpašniekiem izvēlēties darbam viskvalificētāko personu.
Personāla speciālisti parasti ir atbildīgi vispārīgu pieņemšanu darbā par klientu apkalpošanas speciālistu. To rīcībā jābūt pamatīgam pārbaudes sarakstam, lai nodrošinātu, ka, pārbaudot kandidātus, tie neko nepalaiž garām.
Klientu apkalpošanas darbinieku darbā pieņemšanas kontrolsaraksts var palīdzēt vienkāršot darbā pieņemšanas procesu. Izmantojot to, Personāla nodaļas pārstāvji var nodrošināt, ka, izvēloties pareizo kandidātu, tiek ņemti vērā visi nepieciešamie faktori.
Ja runa ir par klientu apkalpošanas kandidātu pieņemšanu darbā, “darbinieku mednieki” var būt vērtīgs resurss. Viņiem ir pieredze un zināšanas, kas palīdz noteikt labākos kandidātus klientu apkalpošanas komandām, un viņi var arī vadīt personāla atlases procesu.
Izmantojot klientu apkalpošanas dienesta darbinieku darbā pieņemšanas kontrolsarakstu, “darbinieku mednieki” var optimizēt meklējumus un pārliecināties, vai viņi meklē labākos kandidātus saviem klientiem. Tas palīdzēs viņiem izcelties konkurentu vidū ar profesionālu pieeju un nodrošinās kvalitatīva pakalpojuma sniegšanu saviem klientiem.
Personāla atlases kontrolsaraksts var būt noderīgs tiem bijušajiem klientu apkalpošanas pārstāvjiem, kuri meklē jaunu darba vietu. Tas palīdz viņiem labāk saprast, ko meklē darba devējs. Tas viņiem var dot priekšrocības salīdzinājumā ar citiem kandidātiem un palīdzēt izcelties konkursa laikā.
Turklāt, ja kāds atkāpjas no klientu apkalpošanas dienesta darbinieka amata, viņš var izmantot šo kontrolsarakstu, lai pārbaudītu savu aizstājēju.
Sākumā ir jāuzstāda prasības ieņemamajam amatam. kamēr to neizdarat, jūs vienkārši nevarat virzīties uz priekšu.
Skaidru prasību noteikšana palīdz nodrošināt, ka, veicot kandidātu pārbaudi, tiek meklēta atbilstošā kvalifikācija un pieredze. Zināšanas par to, kāda prasmju un īpašību kopa ir nepieciešama šai lomai, palīdz koncentrēt uzmanību, intervējot kandidātus.
Labi ir izprast darba pienākumus un atbildību. Būtiski ir arī atcerēties, ka prasības laika gaitā var mainīties. Pieaugot jūsu uzņēmumam, var pieaugt arī klientu apkalpošanas dienesta speciālista amata prasības. Ja nepieciešams, pārskatiet un atjauniniet tās.
Tiklīdz ir noteiktas amata prasības, ir pienācis laiks izveidot personāla atlases plānu.
Jums nekad nevajadzētu sākt personāla atlases procesu bez plāna. Ar personāla atlases plānu jums būs skaidrs priekšstats par to, kas ir jādara un kad. Tas palīdzēs padarīt procesu pēc iespējas raitāku.
Jūsu personāla atlases plānā ir jāiekļauj viss, sākot ar kandidātu meklēšanu un beidzot ar interviju veikšanu. Tajā būtu arī jānorāda, kurš ir atbildīgs par katru procesa posmu.
Pirms sākt faktisko personāla atlases procesu, ir jāsagatavo budžets.
Sakārtojiet budžetu tā, lai zinātu, cik daudz naudas esat gatavs tērēt personāla atlasei. Tas palīdzēs jums maksimāli efektīvi izmantot savu naudu un novērst pārtēriņu.
Budžetā ir jāiekļauj visas izmaksas, kas saistītas ar personāla atlasi. Tai skaitā tādas lietas kā darba sludinājumi, reklāma un ceļa izdevumi. Ir ļoti svarīgi pēc iespējas precīzāk novērtēt šīs izmaksas, lai tās nepārsniegtu budžetu.
Tiklīdz jums ir sagatavots personāla atlases noteikumu plāns, nākamais solis ir personāla atlases noteikumu plānu personāla atlases nodaļai.
Tajā izklāstīti noteikumi un kārtība darbinieku pieņemšanai darbā. Tas palīdz nodrošināt, ka visi iesaistītie saprot, kas no viņiem tiek sagaidīts.
Jūsu personāla nodaļas personāla atlases noteikumos ir jāiekļauj tādi jautājumi kā darba pieteikumu iesniegšanas process, veicamo interviju veidi un piedāvājumu veids.
Nākamais solis personāla atlases procesā ir aprakstīt vakanto darba vietu.
Tas potenciālajiem kandidātiem sniedz labāku izpratni par to, ko nozīmē šis amats. Tas var palīdzēt piesaistīt kvalificētākus kandidātus un samazināt to kandidātu skaitu, kuri nav piemēroti šim amatam.
}}Darba aprakstā jāiekļauj īss pārskats par amatu, kā arī pienākumu un atbildību saraksts. Akcentējiet to, kas padara amatu unikālu un kādas prasmes ir nepieciešamas. Iepazīstoties ar detalizētu darba aprakstu potenciālajiem kandidātiem būs labāka izpratne par to, ko nozīmē šis amats.
Tiklīdz esat pabeidzis tā veidošanu, vēlreiz pārbaudiet precizitāti.
Neprecīzs darba apraksts var atturēt atbilstošus kandidātus no pieteikšanās.
Jūsu darba apraksts ir jāpārskata cilvēkam, kurš pārzina šo amatu. Viņš var pārbaudīt, vai pienākumi un atbildība ir precīzi, kā arī norādīt kādas papildu iemaņas, kas varētu būt nepieciešamas. Noteikti pārbaudiet arī darba nosaukumu.
Vēršanās pie esošajiem darbiniekiem pirms publicēšanas var palīdzēt iegūt to viedokli par sludinājumu.
Viņi var sniegt atsauksmes par darba aprakstu un palīdzēt izplatīt informāciju par amatu. Viņi var arī norādīt šim amatam atbilstošus kandidātus. Klientu atbalsta komanda var arī labāk zināt, kādas prasmes nepieciešamas, lai rūpētos par klientu panākumiem, klientu aprūpi vai risinātu citas problēmām klientu apkalpošanas jomā.
Varat sazināties ar esošajiem darbiniekiem, nosūtot e-pasta ziņu vai publicējot ziņu savā iekšējā saziņas kanālā. Sniedziet viņiem visu attiecīgo informāciju, piemēram, amatu, pienākumus un atbildību, kā pieteikties. Tie, kurus interesē šī pozīcija, var pieteikties tieši caur jūsu mājaslapu.
Tiklīdz darba apraksts ir pabeigts, varat vakanci reklamēt.
vakances publicēšana ļauj pieteikties visiem interesentiem. Tas ļauj arī kontrolēt pieteikšanos un to, kurš ir pieteicies amatam.
Varat to publicēt uzņēmuma mājaslapā, kā arī darba sludinājumu lapās un sociālajos medijos. Varat arī tieši sazināties ar potenciālajiem kandidātiem un nosūtīt tiem saiti uz darba sludinājumu. Jūs varat sazināties ar iepriekšējiem kandidātiem, kas jau ir jūsu “talantu fondā”, un informēt viņus par esošo vakanci.
Savlaicīga kritēriju izstrāde palīdzēs jums pieņemt objektīvu lēmumu, izvēloties kandidātu.
Tas ļauj objektīvi izvērtēt visus kandidātus un izvēlēties amatam tikai visatbilstošākos. Tas ļauj arī sekot līdzi progresam personāla atlases procesā un noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Turklāt tas ļauj salīdzināt kandidātus vienu blakus otram, padarot atlases procesu efektīvāku.
Atlases kritērijiem ir jāietver amatam nepieciešamās prasmes, pieredze un kvalifikācija. Apsveriet kandidāta kulturālo iederību un to, vai viņš labi iederētos jūsu uzņēmumā. Bez kritērijiem var būt grūti objektīvi salīdzināt kandidātus.
Iepriekš sagatavojot intervijas jautājumus, varat uzdot pareizos jautājumus un saņemt informāciju, kas nepieciešama lēmuma pieņemšanai.
Pareizo jautājumu uzdošana intervijas laikā var palīdzēt novērtēt kandidāta kvalifikāciju, prasmes un pieredzi. Tas sniedz ieskatu arī par viņa personību un piemērotību uzņēmumam. Bez jautājumu sagatavošanas var būt grūti izvērtēt visu būtisko informāciju par kandidātu.
Jūs varat sagatavot strukturētas intervijas, apdomājot visu informāciju, kas jums jāzina par kandidātu. Tiklīdz jums ir jautājumu saraksts, varat sākt tos sakārtot kategorijās. Piemēram, jums varētu būt saraksts ar dažādiem jautājumiem par katra kandidāta kvalifikāciju, prasmēm un pieredzi.
Atbilstošu kandidātu izpēte un uzaicināšana var būt laikietilpīgs process, taču tas ir jādara rūpīgi.
Atbilstoši kandidāti drīzāk gūs panākumus šajā amatā, tāpēc dariet visu, ko spējat, lai tiktu pie iespējami labākajiem kandidātiem. Tas palīdzēs uzlabot jūsu kopējo darbaspēka kvalitāti.
Ir vairāki veidi, kā izpētīt un uzaicināt atbilstošus kandidātus. Varat izlikt vakanci darba sludinājumu lapās un sociālajos medijos vai tieši sazināties ar potenciālajiem kandidātiem. Varat arī izvēlēties izmantot novērtēšanas rīku, lai apskatītu kandidātus un identificētu atbilstošākos cilvēkus.
Klausīšanās ir būtiska prasme klientu apkalpošanas darbiniekiem. Viņiem jāspēj izprast klientu vajadzības un jārod risinājumi to problēmām.
Jo klientu apkalpošanas pārstāvis, kurš nav spējīgs efektīvi klausīties, nespēs tikt galā ar sarežģītiem klientiem vai veiksmīgi atrisināt viņu jautājumus.
Uzdodiet viņiem jautājumus par viņu pieredzi un to, ko viņi darītu noteiktās situācijās. Var arī viņiem iedot scenāriju un palūgt izskaidrot, kā viņi ar to tiktu galā.
Klientu apkalpošanas speciālistiem ir nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes, un jums tās ir jāpārbauda, pirms jūs noslēdzat darījumu.
Komunikācija ir visa atslēga klientu apkalpošanā. Kandidātiem jāspēj efektīvi komunicēt ar neapmierinātiem klientiem, kā arī ar citiem komandas locekļiem.
Lai atrastu labāko klientu apkalpošanas speciālistu jūsu uzņēmumam, pārbaudiet kandidātu komunikācijas prasmes. To var izdarīt, veicot tālruņa intervijas vai lūdzot aizpildīt rakstiskus vingrinājumus saistītus ar konkrētu klientu problēmu risināšanu. Turklāt jums būtu arī jānovērtē viņu personisko attiecību prasmes un spēja tikt galā ar sarežģītām klientu pieredzes situācijām.
Klientu apkalpošanas darbiniekiem ir jābūt spējīgam izmantot CRM pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, LiveAgent, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.
Tas parāda, kā viņš tiktu galā ar klientu pieprasījumiem un sūdzībām. Turklāt viņam vajadzētu būt spējīgam parādīt klientu apkalpošanas komandai, kā pēc tam izmantot šīs produkta zināšanas, lai visu komandu padarītu veiklāku.
Pieteikumu apstrādes sistēmu, piemēram, LiveAgent, efektīva izmantošana ietekmē visu klientu apkalpošanas komandas darba plūsmu, atvieglojot iespēju sekot līdzi visiem pieteikumiem un klientu pieprasījumiem.
Jūs varat pārvaldīt pieteikumus no visiem kanāliem – e-pasta, čata, forumiem un pat sociālajiem medijiem – ar LiveAgent vienoto iesūtni. Izmantojot šo pieteikumu apstrādes programmatūru, varat pārraudzīt klientu apkalpošanas veiktspēju un pārbaudīt aģentu spēju rīkoties ar pieteikumiem. Iegūstiet precīzas veiktspējas atskaites, pārskatu par aģentu reitingiem un daudziem citiem analīzes līdzekļiem (to varat bez maksas izmēģināt).
Tāpēc kandidātu līmenī jums jau vajadzētu apskatīties uz viņu spēju izmantot šādu programmatūru. Rezultātā viņi arī varēs ātrāk pierast pie jaunas programmatūras.
Tas palīdzēs noteikt, vai kandidātam ir nepieciešamās klientu apkalpošanas prasmes.
Šāda veida tests ļauj redzēt, kā kandidāts tiktu galā ar reālām klientu apkalpošanas situācijām. Tā veiktspēja sniegs jums priekšstatu par viņa prasmēm un spējām, kā arī attieksmi pret klientiem, ļaujot jums pieņemt uz informāciju balstītu lēmumu par to, vai viņš ir vai nav īstais darbinieks šim darbam.
Ir vairāki veidi, kā veikt praktisku klientu apkalpošanas testu. Viens ir – dot kandidātam scenāriju (piemēram, jautājumu klientu apkalpošanas komandā) un lūgt, lai viņš paskaidro, kā viņš to atrisinātu. Cits veids ir klientu apkalpošanas uzdevuma atrisināšana līdzpilnīgai tā paveikšanai, piemēram, klienta sūdzības izskatīšana vai problēmas atrisināšana.
Šī priekšatlase var ietaupīt daudz laika un naudas, kas citādi tiktu tērēta, lai tiktos ar kandidātiem, kuri neatbilst jūsu uzņēmuma prasībām.
Dažas prasības ir būtiskas klientu apkalpojošā darbinieka lomai. Jūs taču negribat nolīgt cilvēku, kurš neatbilst tām pat pamatlīmenī, jo tāds droši vien nebūs labi atbilstošs jūsu uzņēmumam.
Nosūtiet viņiem e-pastu vai vēstuli, kas informē, ka viņi nav pieņemti, vai sazinieties ar viņiem pa tālruni. Jūs varētu arī sniegt atsauksmes pieteikuma iesniedzējam, lai viņš zinātu, kurās jomās viņiem ir jāpiestrādā, lai nākotnē gūtu panākumus.
Tiklīdz kandidāti ir izraudzīti, ir pienācis laiks viņus intervēt. Tas ļaus novērtēt viņu klientu apkalpošanas prasmes un zināšanas.
Tas ļauj labāk iepazīt viņus un uzzināt vairāk par viņu motivāciju darbam.
Uzdodiet viņiem jautājumus par klientu apkalpošanas pieredzi un prasmēm. Iedodiet praktisku uzdevumu, piemēram, izskatiet klienta sūdzību vai atrisināt problēmu. Video interviju gadījumā uzdodiet viņiem jautājumus par viņu motivāciju un to, ko viņi pienesīs komandai. Varat arī novērtēt viņu komunikācijas prasmes, uzdodot jautājumus par viņu klientu apkalpošanas pieredzi un to, kā viņi varētu vadīt klientu apkalpošanas komandu.
Regulāri informējiet pretendentus par intervijas norisi, jo tas parādīs, ka jūs esat ieinteresēts par viņu pieteikumu un ka jūs novērtējat viņu laiku.
Pretendentiem var rasties iespaids, ka jūs nenovērtējat viņu laiku un jūs neinteresē viņu pieteikums, ja neturpinat viņu informēt. Tas var novest pie tā, ka pieteikums tiek atsaukts vai ir mazāk ticams, ka pretendents pieņems jūsu darba piedāvājumu.
Dariet to īsi. Pieteikšanās process var būt garš un ievilkties, tāpēc kandidātus par progresu pastāvīgi informējiet. To var izdarīt, nosūtot viņiem e-pastu vai zvanot. Tai nav jābūt garai sarunai, tikai īsa informācija par procesa gaitu.
Tiklīdz esat pabeidzis intervēt kandidātus, pirms galīgā lēmuma pieņemšanas pārbaudiet viņu kvalifikāciju un atsauksmes.
Jums ir jāpārbauda, vai konkrētam kandidātam ir pieredze darbā ar klientiem, vai viņam piemīt pamatprasmes, un vai viņš reāllaikā var reaģēt uz dažādām problēmām klientu apkalpošanas jomā. Klientu apkalpošanas speciālistiem ir jābūt zināmam kvalifikāciju kopumam, lai viņi varētu nodrošināt vienreizēju klientu apkalpošanu.
Prasiet atsauksmes no viņu iepriekšējiem darba devējiem, kas varētu būt vai nu rakstiskas, vai mutiskas. Ja rodas šaubas, nododiet savus kandidātus pārbaudei un nolīgstiet profesionālu pakalpojumu, kas palīdzēs pārbaudes procesā.
Atsauksmēm nav jābūt garām un detalizētām. Pietiek ar vienkāršu e-pastu vai tālruņa zvanu.
Tas parāda, ka jūs novērtējat viņu laiku. Tas arī palīdz uzlabot viņu pretendēšanā turpmākajām lomām.
Nosūtiet viņiem īsu e-pastu vai piezvaniet, lai sniegtu atsauksmi par viņu pretendēšanu. Pateicieties viņiem par veltīto laiku un interesi par piedāvāto lomu. Varat arī ieteikt dažus veidus, kā uzlabot savu pieteikumu nākotnē vai pievienot viņu uzņēmuma talantu fondam, lai varētu nepieciešamības gadījumā sazināties.
Pēc kandidātu iztaujāšanas un viņu kvalifikācijas pārbaudīšanas ir pienācis laiks pieņemt lēmumu un pieņemt darbā izvēlēto(-os) kandidātu(-us).
Ar šo darbību tiek pabeigts darbā pieņemšanas process un atrasts atbilstošais darbinieks darbam. Izvēloties sev piemērotāko kandidātu atbilstošajai lomai, varat būt droši, ka viņš nodrošinās nepieciešamo klientu apkalpošanas līmeni.
Jums vajadzētu dot viņiem rakstisku darba piedāvājumu, kas viņiem būs jāparaksta un jāatgriež. Tiklīdz viņi būs atgriezuši parakstīto līgumu, viņi būs oficiāli nolīgti un varēs sākt darbu. Iespējams, būs nepieciešama arī līguma sagatave par ziņu neizpaušanu.
Pabeidziet šo darījumu ar darba līgumu, kas ir saprotams visām pusēm.
Darba līgums ir juridiski saistošs dokuments, kurā izklāstīti darba attiecību noteikumi un nosacījumi. Tas ir svarīgi, lai abām pusēm būtu skaidrība par to, kas tiek sagaidīts, bez jebkādas neskaidrības par lomu vai uzņēmuma gaidām.
Jūs varat izmantot darba līguma sagatavi, kuru varat atrast tiešsaistē vai saņemt no jurista. Pārliecinieties, vai tā ir piemērota jūsu uzņēmumam un konkrētajai lomai. Tiklīdz jums ir līgums, palūdziet izvēlētajam kandidātam to parakstīt, vēl pirms darba uzsākšanas.
Pieņemšanas process ir personāla atlases procesa pēdējais posms. Tas ir tad, kad palīdzat jaunajam darbiniekam uzņemties savu jauno lomu un iejusties uzņēmuma ritmā.
Tas palīdz jaunajam darbiniekam iejusties savā lomā un pēc iespējas ātrāk kļūt produktīvam. Tas arī palīdz celt tā lojalitāti uzņēmumam.
Pieņemšanas process jāsāk pirmajā darba dienā. Jaunajam darbiniekam jāapmeklē birojs, tas jāiepazīstina ar tā komandu un jānodrošina ar nepieciešamo apmācību. Viņam ir arī jāiedod darbinieku rokasgrāmata, lai viņi varētu iepazīties ar uzņēmuma noteikumiem un procedūrām.
Pat ja tas šķiet acīmredzams, darba nosaukums ir būtiska darba apraksta daļa, jo tas informē kandidātus par šo lomu.
Papildus darba nosaukumam ir jāiekļauj arī īss lomas apraksts. Tajā būtu jāizklāsta darba galvenais mērķis un to, kādi uzdevumi būs jāveic veiksmīgam kandidātam.
Ir ļoti svarīgi, lai, pieņemot darbā darbiniekus, būtu skaidri caurredzama alga, jo tas palīdzēs piesaistīt īstos kandidātus. Iekļaujiet darba aprakstā algas diapazonu, lai kandidāti zinātu, ko sagaidīt, un vēlāk nebūs nekādu neskaidrību.
Tā kā klientu apkalpošana ir prasmjietilpīga, jums būs jāuzskaita nepieciešamā kvalifikācija un pieredze. Tas varētu ietvert klientu apkalpošanas apmācību, iepriekšējo pieredzi līdzīgā lomā vai jebkuru citu atbilstošu kvalifikāciju. Katram klientu apkalpošanas dienesta speciālistam būs atšķirīgas prasības, tāpēc pārliecinieties, vai darba apraksts ir piemērots konkrētajai lomai.
Tā būs atkarīga no lomas līmeņa. Sākumlīmeņa klientu apkalpošanas darbiem var būt nepieciešams tikai vidusskolas diploms. Augstākiem amatiem jums var būt nepieciešams koledžas grāds.
Protams, klientu apkalpošanas darbiem svarīga ir pieredze. Jums darba aprakstā jānorāda nepieciešamā pieredze, lai kandidāti zinātu, ko sagaidīt. Tas varētu ietvert iepriekšējo pieredzi līdzīgā lomā vai jebkuru ar klientiem saistītu amatu.
Var būt noteiktas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas šai lomai. Tās varētu būt īpašas programmatūras prasmes vai nozarei raksturīgas zināšanas. Vēlreiz pārliecinieties, vai esat tās norādījis darba aprakstā, lai kandidāti varētu paši izlemt.
Darba aprakstā ir jāiekļauj pienākumu un atbildības saraksts, lai pretendenti par tiem būtu informēti jau iepriekš. Tas palīdzēs nodrošināt, ka viņi ir sagatavojušies lomai un var droši uzsākt darba gaitas.
Neiedziļinoties pārāk sīkumos, būtu jāiekļauj arī īss pārskats par šīs lomas ikdienas darbībām. Tas pieteikuma iesniedzējiem sniegs labāku izpratni par to, ko viņi darīs ikdienā.
Lai piesaistītu īstos kandidātus, ir jābūt pārredzamiem darba apstākļiem. Tas var ietvert darba laiku, maiņu plānu un to, vai šī loma ir biroja darbs vai attālināts.
Beidzot neaizmirstiet pieminēt labumus, kas tiek piedāvāti šai lomai. Starp tiem varētu būt veselības apdrošināšana, elastīgs darba grafiks vai uzņēmuma sponsorēta apmācība. Tas ir lielisks veids, kā piesaistīt savam uzņēmumam vislabākos talantus.
Personāla atlases kontrolsaraksts ir dokuments, kurā ir aprakstītas darbības, kas jāveic, pieņemot darbā jaunu darbinieku. Tas ietver darba apraksta izveidi, kandidātu piesaistīšanu, interviju veikšanu un piedāvājuma pagarināšanu. Izmantojot personāla atlases kontrolsarakstu, varat būt drošs, ka aptverat visas būtiskos jautājumus un pieņemat savam uzņēmumam vislabākos personāla atlases lēmumus.
Tas atkarīgs no darba devēja. Daži darba devēji prasa iesniegt pieteikumu tikai vienu reizi, un pēc tam to glabā lietas materiālos turpmākajām brīvajām darba vietām. Citi darba devēji var lūgt jums katru reizi iesniegt jaunu pieteikumu. Jebkurā gadījumā vienmēr ir ieteicams paturēt sava CV un motivācijas vēstules kopiju gadījumā, ja potenciālais darba devējs tos pieprasa.
Parasti tas sastāv no dažiem galvenajiem soļiem. Pirms pieteikšanās noteikti rūpīgi jāizprot darba prasības un uzņēmuma kultūra. Kad esat veicis izpēti, nākamā darbība parasti ir CV un motivācijas vēstules iesniegšana. Kad materiāli ir pārskatīti, jūs var lūgt piedalīties intervijā (vai vairākās). Tas ļauj abām pusēm uzzināt vairāk par vienai par otru un izlemt, vai esat viens otram īstais. Visbeidzot, piedāvājuma stadija rodas tad, kad darba devējs sniedz darba piedāvājumu kandidātam. Šajā brīdī pirms darba līguma parakstīšanas tiks apspriesta alga un bonusi.
Parasti tā iesākumā ir CV atsijāšana. Pēc tam jūs pāriesiet pie intervijām ar izvēlētajiem kandidātiem. Nākamais solis ir pārbaudīt viņu kvalifikāciju un atsauksmes. Tad – pieņemt lēmumu un nolīgt izvēlēto kandidātu. Visbeidzot ir jāparūpējas par viņa iesaisti jaunajā darba kolektīvā.
Pieteikumu iegūšana, caurskate, intervēšana un piedāvājums.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team