Pārdošanas zvana kontrolsaraksts palīdz efektīvi slēgt darījumus, koncentrējoties uz būtisko un rūpīgi plānojot. Izmantojiet padomus, lai izceltos starp konkurentiem, izprastu klienta vajadzības un veiksmīgi vadītu sarunas.
Pārdošanas zvana veikšana var būt nervus plosoša, it īpaši, ja tā ir jūsu pirmā reize. Neuztraucieties – mēs esam šeit, lai jums palīdzētu. Šis kontrolsaraksts sniedz ērtu uzdevumu sarakstu, lai jūs neko nepalaistu garām. Sāksim.
Veiksmīga zvana saruna nozīmē gatavošanos. Tāpēc ir noderīgi izmantot pārdošanas zvana kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka pirms sarunas esat pārdomājis visu nepieciešamo.
Pārdošanas zvana kontrolsarakstam ir daudz priekšrocību – tas palīdz uzturēt kārtību un nodrošina visu procesa galveno punktu apskatu vai arī nepieciešamo korekciju veikšanu. Turklāt tas palielina jūsu pārliecību, veicot pārdošanas zvanu.
Ja esat iesācējs pārdošanā, pārdošanas zvanu kontrolsaraksts palīdz atcerēties, ko teikt un ko darīt tikšanās vai zvana laikā un pēc tam. Neatkarīgi no tā, cik esat pieredzējis, tas vienmēr var noderēt un palīdzēt uzturēt kārtību.
Pārvaldot pārdošanas komandu, varat izmantot pārdošanas zvana kontrolsarakstu, lai palīdzētu komandas locekļiem sagatavoties tikšanās reizēm. To varat izmantot arī, lai sekotu savas komandas progresam un identificētu jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Kontrolsaraksti var arī palīdzēt identificēt vājās vietas pārdošanas procesā.
Tie, kas strādā pārdošanas apkalpošanā, var izmantot pārdošanas zvana kontrolsarakstu, lai uzlabotu viņu komandas sarunu efektivitāti. Labi izveidots kontrolsaraksts var arī palīdzēt samazināt laiku, kas nepieciešams jūsu komandai, lai sagatavotos sarunām un varētu koncentrēties uz pārdošanu.
Uzņēmumu īpašnieki var izmantot pārdošanas zvanu kontrolsarakstu, lai tas palīdzētu slēgt vairāk darījumu. Visaptverošs pārdošanas zvanu kontrolsaraksts viņiem atgādinās par visiem galvenajiem jautājumiem, kas tiem jāaptver tikšanās laikā. Tas ļaus tiem koncentrēties uz svarīgāko.
Galvenais ir tas, ka pārdošanas zvanu kontrolsaraksts ir vērtīgs rīks ikvienam, kas cenšas gūt panākumus pārdošanā.
Klientu apkalpošanas programmatūras integrācija CRM pārdošanas pārstāvjiem ir lielisks sākumpunkts. Tādējādi visas klientu mijiedarbības un ar tiem saistītos datus varat skatīt vienuviet.
Lai pirms zvana iegūtu jaunāko informāciju par potenciālo pircēju. Pārdošanas pārstāvji var izmantot klientu datus savā CRM, lai iegūtu informāciju, kas ietver iepriekšējās mijiedarbības, kontaktpersonu vēsturi un konta datus. Ja šī informācija tiek iegūta asavlaicīgi, tā var palīdzēt pārdevējiem personalizēt to piedāvājumus un veidot saturīgākas sarunas ar potenciālajiem pircējiem.
Izmantojot LiveAgent iebūvēto CRM, varat apskatīt vēsturi par klienta mijiedarbību ar uzņēmumu. Jūs varēsit skatīt visus iepriekšējos ziņojumus un informāciju par katru mijiedarbību, ieskaitot kontekstu, kanālu un iepriekšējo sarunu saturu.
Varat arī rakstīt pielāgotas privātas piezīmes par katru klientu, lai būtu drošs, ka nepalaižat garām nevienu sīkumu.
Ja jums vēl nav LiveAgent, nekādu problēmu. Jūs aizvien varat izmantot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, lai saprastu, kā programmatūra darbojas, un redzētu, vai tā ir piemērota jūsu uzņēmumam.
Iepriekšējās mijiedarbības sniedz labu ieskatu par to, kā nākotnē runāt ar klientu.
Pirmszvana izpēte palīdz izvairīties no vienas un tās pašas kļūdas atkārtošanas, sniedz priekšstatu par to, no kurām tēmām jāturas tālāk, un parāda, kuras jomas ir visatbilstošākās jūsu klientiem. Šie ieskati var palīdzēt pielāgot pārdošanas metodes, lai tās labāk atbilstu klientu vajadzības, kā arī radītu uzticību un uzticamību.
Ja pirmo reizi strādājat ar klientu, vaicājiet saviem pārdošanas pārstāvjiem vai kolēģiem par jebkuru iepriekšējo mijiedarbību ar klientu. Pārvaldot pārdošanas komandu, apsveriet iespēju izmantot CRM, kas ietver vēsturiskos klienta datus, lai labāk izprastu viņa iepriekšējo uzvedību.
Jūs saņemat jēgpilnus ieskatus no LiveAgent vienotajā iesūtnē, kas apvieno pieteikumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Vairāk zināšanu par savu interesentu jums palīdzēs labāk izprast viņa vajadzības un motivāciju.
Tas palīdz izmantot reklamēt pārdošanas uzsvaru un parāda, ka esat ieinteresēts iepazīt savus interesentus. Noskaidrojot šo pamatinformāciju, atklāsies daudz norāžu par to, kuras tēmas apspriest. Pietiekami daudz informācijas var palīdzēt arī personalizēt sarunu, kas ir būtiski, ja vēlaties veidot uzticēšanos starp sevi un interesentu.
Jautājiet viņiem tieši. Varat arī tiešsaistē izpētīt uzņēmumu, lai uzzinātu vairāk par tā produktiem un pakalpojumiem. Ja izmantojat CRM, skatiet sava interesenta kontaktinformāciju, lai noskaidrotu, no kurienes viņš ir un kāda veida darbus viņš veic.
LinkedIn ir jaudīgs tīklošanas rīks, kas var palīdzēt uzzināt vairāk par interesentiem.
Tas palīdz saskatīt sava interesenta darba vēsturi, izprast viņu pašreizējo lomu un gūt priekšstatu par viņu interesēm. Varat arī izmantot LinkedIn, lai atrastu kopējas saiknes.
Ir vairākas iespējas, kā apskatīt jūsu interesenta LinkedIn darbību. Varat doties tieši uz viņa LinkedIn lapu vai izmantot tādu rīku kā Sales Navigator, lai atrastu viņa profilu un apskatītu papildinformāciju. Ja izmantojat CRM, varat arī skatīt savu potenciālo klientu LinkedIn profilus tieši no turienes.
Ir ļoti svarīgi sākt gatavoties jau no brīža, kad informējat klientu par darba kārtību un uzaiciniet viņu uz sapulci.
Tas nodrošina, ka jūs abi runājat par vienu un to pašu, tas arī parāda, ka cienāt klientu laiku, un dod viņiem iespēju uzdot visus iespējamos jautājumus. Tas liecina arī par to, ka esat organizēts un gatavojies, tādējādi veidojot uzticības pilnas attiecības ar interesentu.
Vislabāk ir nosūtīt klientam uzaicinājumu uz tikšanos vai e-pastu, pirms vēl informējat par darba kārtību. Vai arī varat to darīt sarunas pa tālruni ievadā. Ja izmantojat automatizācijas rīku, varat izveidot e-pasta un tikšanās uzaicinājuma sagataves, kurās automātiski tiks iekļauta darba kārtība.
Pirms sākat sarunu, veltiet pāris minūtes pārdomām par to, ko tieši jūs vēlaties panākt.
Tas palīdz koncentrēties un nodrošina, ka abām pusēm ir skaidrs tas, ko jūs cenšaties paveikt. Tas ļauj arī pēc tam noteikt, vai zvans bijis veiksmīgs.
Pirms sākat sarunu, izlemiet, ko vēlaties sasniegt. Kāds būtu jums labākais iznākums? Jūs varat pieminēt šo mērķi ievadsarunā tālruņa zvana laikā.
Tik daudzu pārdevēju konkurencē esot, ir ļoti svarīgi, lai būtu skaidrs un kodolīgs veids, kā izskaidrot, kas jūs padara īpašu.
Tas palīdz izcelties konkurentu vidū, atvieglo jūsu interesenta izpratni par to, kas padara jūs unikālu, un tādējādi var palīdzēt jums noslēgt vairāk darījumu.
Apdomājiet, kas jūs padara par īpašu un ko varat piedāvāt saviem interesentiem, ko neviens cits nespēj. Nodrošiniet, lai UVP būtu caurskatāms un izceltos starp konkurentiem. Varat arī izveidot UVP sagatavi, ko izmantot katrā pārdošanas zvanā.
Pēc neliela ievada, varat pāriet pie diskusijas sāls – darījuma tēmas.
Jums ir jāpatur prātā, ka klienta laiks ir vērtīgs, tāpēc nodrošiniet, ka pietiekoši ātri nonākat pie būtiskā. Ir arī svarīgi pievērst uzmanību darba kārtībai, lai norādītajā laikā jūs varētu aptvert visas paredzētās tēmas.
Iepazīstiniet ar sevi un uzņēmumu, tad sniedziet īsu pārskatu par to, ko vēlaties pārrunāt zvana laikā. Varat arī minēt jebkuru iepriekšējo mijiedarbību ar klientu. Tiklīdz tas paveikts, varat pāriet pie nākamā darba kārtības punkta.
Ar atvērtā tipa jautājumiem pārdošanas speciālisti var uzzināt vairāk par viņu potenciālajiem pircējiem tikai dažu sekunžu laikā.
Tie ļauj iegūt vairāk informācijas par saviem potenciālajiem pircējiem un palīdz veidot kopskatu. Tie arī parāda, ka jūs esat ieinteresēts uzzināt vairāk par klientu, un var palīdzēt jums atklāt viņa iebildumus.
Jāizvairās no jautājumiem, uz kuriem var atbildēt ar jā vai nē. Tā vietā koncentrējieties uz jautājumiem, kas sākas ar: kurš, kas, kad, kur, kāpēc, vai kā. Tas dod jūsu interesentiem iespēju paplašināt atbildes, tādējādi sniedzot vairāk datu. Tā vietā, lai atbildētu ar vienu vārdu, jūs varat iegūt ieskatu, ko jūs negūtu nekādā citā veidā.
Lai dziļāk izprastu atbildes, varat izmantot arī papildu jautājumus.
Lai noteiktu, vai interesents ir ieinteresēts jūsu piedāvājumā, uzziniet vairāk par tā mērķiem un izaicinājumiem.
Papildus idejām par iespējamiem risinājumiem tas palīdz novērtēt, vai jūsu produkts ir tiem piemērots vai ne. Tas liecina arī par to, ka esat ieinteresēts palīdzēt saviem klientiem sasniegt to mērķus.
Sarunas laikā uzdodiet jautājumus, kas palīdzēs izprast viņa biznesa vajadzības. Jums vajadzētu atklāt arī visus iespējamos viņiem problemātiskos punktus. Ja viņi izmanto citu produktu vai pakalpojumu, noskaidrojiet, kāds tas ir salīdzinot ar jūsējo.
klienta prasību izpratne palīdzēs labāk pozicionēt jūsu produktu kā risinājumu.
Beidzot ir pienācis laiks iepazīstināt ar savu risinājumu!
Tā bieži ir vienīgā iespēja parādīt visas jūsu produkta funkcijas. Tas arī sniedz iespēju izskaidrot, kā jūsu produkts var palīdzēt klientam un atbildēt uz jebkuru no viņa jautājumiem.
Vispirms iepazīstiniet ar produktu vai pakalpojumu un izskaidrojiet, kā tas atrisina potenciālā klienta problēmu. Sniedziet demonstrāciju vai piemēru apskatu, lai parādītu, kā tā darbojas. Noteikti sagatavojiet cenu lapu vai piedāvājumu, lai varētu apspriest budžetu un nākošos soļus.
Pat ja esat visu izdarījis pareizi, vienmēr pastāv iespēja, ka klientam būs iebildumi. Ir ļoti svarīgi sagatavoties, lai jūs varētu tos pārvarēt un noslēgt darījumu.
Kliedējot šaubas, jūs pierādāt, ka ieklausāties klientā un esat ieinteresēts kliedēt viņa bažas. Varat arī paskaidrot sīkāk, kā tieši jūsu piedāvājums risina viņu problēmas.
Pieņemiet iebildumus un pēc tam sniedziet atbildi, kas izskaidro, kā jūsu produkts vai pakalpojums var to atrisināt. Ja jums nav atbildes, esiet godīgs un sakiet potenciālajam pircējam, ka atgriezīsieties pie viņa ar atbildi. Šajā solī varat piedāvāt arī atlaidi vai izmēģinājumu, lai palīdzētu pārvarēt viņu iebildumus.
Pirms noslēdzat darījumu, jums ir jāsaprot, kurš ir lēmumu pieņēmējs. Šādi jūs varat pārliecināties, ka runājat ar īsto cilvēku un ka viņš saprot jūsu piedāvājumu.
Bez šī soļa jūs varētu tērēt daudz laika – tāpēc jums būtu jāidentificē lēmumu pieņēmējs, lai nodrošinātu, ka visa nepieciešamā informācija ir pieejama atbilstošajam cilvēkam.
Sarunas laikā uzdodiet jautājumus par to, kurš ir iesaistīts lēmuma pieņemšanas procesā. Palūdziet viņa kontaktinformāciju, lai varētu sazināties ar viņu. Ja tas nav jūsu sarunas biedrs, varat palūgt, lai viņš savieno ar atbilstošo cilvēku.
Pajautājot par potenciālā klienta budžetu, varat būt drošs, ka netērējat enerģiju tiem klientiem, kuri nevar atļauties jūsu produktus vai pakalpojumus.
Tas liecina, ka esat ieinteresēts sadarboties ar klientu un vēlaties pielāgot savu risinājumu viņu vajadzībām. Budžeta pārzināšana palīdz noskaidrot, vai kopējam risinājumam ir kāds elastīgums.
Vienkārši pajautājiet, cik daudz klients ir gatavi tērēt konkrētam risinājumam. Jums arī jānoskaidro, vai viņu budžets ir elastīgs un vai viņi ir atvērti cenu diskusijai.
Lai noslēgtu darījumu, ir jāiestata termiņš, cik ilgi piedāvājums ir derīgs.
Termiņa norādīšana parāda, ka vēlaties strādāt paredzami. Tas arī dod jūsu interesentiem steidzamības sajūtu, tāpēc viņi izjutīs nepieciešamību pieņemt lēmumu.
}}Piedāvājumā vai cenu lapā iekļaujiet datumu, līdz kuram piedāvājums ir derīgs. Varat arī noteikt termiņu, līdz kuram viņiem jāizlemj, vai viņi vēlas virzīties uz priekšu.
Pirms darījuma noslēgšanas pārliecinieties, vai jūsu produkts vai pakalpojums spēj apmierināt klienta īpašās vajadzības.
Tas parāda saviem klientiem, ka jūs ļoti vēlaties ar viņiem strādāt. Tas palīdz arī atklāt, vai tiem ir kādas prasības vai ierobežojumi, nodrošinot, ka jūsu produkts vai pakalpojums atbilst viņu vajadzībām.
Sarunas laikā uzdodiet jautājumus par to, ko viņi meklē risinājumā. Ņemiet vērā to, kas ir nepieciešams un vai jūsu produkts var pilnībā atbilst šīm prasībām.
Slēdzot darījumu, ir noderīgi piedāvāt individuālu pieeju. Tas liecina, ka vēlaties sadarboties ar klientu ilgtermiņā.
Tas apliecina jūsu apņemšanos sadarboties. Tas nodrošina arī risinājuma pielāgošanu atbilstoši viņa vajadzībām, liekot saprast, ka esat ieinteresēts atrast veidu, kā nākotnē sadarboties kā partneriem.
Savā priekšlikumā vai cenu lapā iekļaujiet sadaļu par to, kā jūs sastrādāsieties un gūsiet savstarpēju labumu no sadarbības. Varat arī pieminēt, kā būsiet pieejams atbildēm uz jautājumiem visā procesā gaitā un kas var tikt pielāgots.
Pareizi sagatavots piedāvājums ievērojamā mērā noteiks jūsu panākumus.
Labi sagatavots, pielāgots piedāvājums bieži vien ļauj noslēgt darījumu ātrāk. Personalizējot piedāvājumu klientam, tiek parādīts, ka jūs saprotat viņu izaicinājumus un vēlaties pielāgoties viņu vajadzībām.
Jūsu pielāgotais piedāvājums nedrīkst būt pārāk sarežģīts vai klientu nomācošs. Tāpēc bieži vien ir lietderīgi visu turēt maksimāli vienkāršu un koncentrēties uz to, lai izceltu dažus galvenos ieguvumus, kas izceļas visvairāk. Iekļaujiet arī savu UVP (unikālo vērtības piedāvājumu).
Pēc sarunas pabeigšanas vai darījuma noslēgšanas nosūtiet klientam pateicības ziņu.
Tas apliecina jūsu atzinību gan viņu biznesam, gan viņu laikam. Pat ja jūs nepabeidzat darījumu uzreiz, šāda ziņa atstās pozitīvu iespaidu un var palīdzēt to noslēgt vēlāk.
Varat nosūtīt e-pastu, uzrakstīt vēstuli vai pat vēlreiz piezvanīt. Vienkārši noteikti izsakiet pateicību un informējiet, cik augstu vērtējat jūsu sadarbību.
Ja nevarat noslēgt darījumu ar pirmo zvanu, ieplānojiet sekojuma zvanus.
Saskarsme ar klientu ļauj veidot attiecības un vienlaikus turēt roku uz viņa vajadzību pulsa. Sekojuma zvani apliecina jūsu apņemšanos sadarboties ar viņu un noslēgt darījumu pēc iespējas ātrāk.
Paņemiet kalendāru, kurā atzīmēta jūsu pieejamība, un atzīmējiet potenciālo zvanu biežumu un regularitāti. Pieminiet arī to, ka plānojat vēlreiz piezvanīt klientam, un varat pat ieplānot precīzu datumu un laiku.
Pēc tam, kad esat noslēdzis darījumu vai pabeidzis sarunu, vienmēr palūdziet atsauksmes.
Palūdzot atsauksmes, varat uzlabot pārdošanas procesu. Varat ātri noskaidrot, kur nepieciešams pilnveidoties un kādas jomas ir labi paveiktas.
Varat nosūtīt e-pastu, uzrakstīt vēstuli vai pat klientam vēlreiz piezvanīt. Dažreiz labi nostrādā pat īsas aptaujas vai “jā/nē” anketas nosūtīšana.
Aukstais zvans ir pārdošanas zvans, kas izteikts potenciālajam pircējam, kuram iepriekšēja saskare ar pārdevēju nav bijusi. Aukstos zvanus parasti veic uzņēmumi, kas pārdod produktus vai pakalpojumus, kurus potenciālais pircējs vēl nav iepazinis. Aukstā zvana mērķis ir nodibināt attiecības ar potenciālo pircēju un radīt interesi par pārdevēja piedāvājumu.
Karstie zvani tiek veikti potenciālajiem klientiem, kuri ir identificēti kā ieinteresēti jūsu produktos vai pakalpojumos. Viņi var būt iepriekš pauduši interesi, lejupielādējuši saturu no jūsu mājaslapas vai apmeklējuši kādu pasākumu, ko sponsorējāt. Karstā zvana galvenais mērķis ir virzīt potenciālo pircēju uz priekšu pa pārdošanas piltuvi, veicot tālruņa zvanu un iesaistot to sarunā.
Tradicionālais pārdošanas zvans ir tikšanās starp pārdevēju un potenciālo klientu. Tradicionālie pārdošanas zvani parasti notiek pēc tam, kad ir konstatēts, ka potenciālais pircējs interesējas par jūsu produktu vai pakalpojumu, un zvana mērķis ir noslēgt darījumu un veikt pārdošanu.
Plānošana pirms zvana:
Zvana laikā:
Noslēgumā:
Lai strukturētu pārdošanas zvanu, ir jāzina, kādi ir tā mērķi. Parasti ir divu veidu mērķi: atklāšana un pārliecināšana. Atklāšanas mērķi ietver informācijas par klientu un viņu vajadzībām paplašināšanu, savukārt pārliecināšanas mērķi ietver mēģinājumu panākt, lai viņi kaut ko iegādājas no jums. Tiklīdz jūs zināt savu mērķi, jums ir jāizveido tāda zvana struktūra, kas palīdzētu to sasniegt. Parasti tas nozīmē uzdot jautājumus un pēc tam uzmanīgi uzklausīt atbildes. Neuzmācieties vienlaikus ar pārāk daudziem jautājumiem, jo tas var būt nomācoši un var pat pārtraukt viņu sadarbību ar jums. Veltiet laiku un ļaujiet sarunai plūst dabiski.
Četri pārdošanas zvanu veidi ir ievadzvani, produkta demonstrācijas zvani, cenu iebildumu zvani un noslēdzošie zvani. Ievadzvans ir jūsu iespēja iepazīstināt potenciālo klientu ar sevi un savu uzņēmumu. Produkta demonstrācijas zvans ir jūsu pārdošanas iespēja, lai parādītu klientam, kā jūsu produkts var viņiem dot labumu. Cenu iebilduma zvans ir jūsu iespēja novērst jebkādas klienta bažas par jūsu produkta izmaksām. Un noslēdzošais zvans ir jūsu iespēja veikt pārdošanu, iegūstot apstiprinājumu no klienta.
Pirms katra zvana caurskatiet to, lai pārliecinātos, ka aptverat visas nepieciešamās tēmas un sekojat līdzi saviem panākumiem. Var būt noderīgi pārskatīt piezīmes no iepriekšējiem zvaniem, lai varētu redzēt, kas izdevās labi un kas ne tik ļoti.
Jebkura pārdošanas zvana mērķim ir jābūt sadarbības izveidošanai ar potenciālo klientu, tā vajadzību noteikšanai un pēc tam izpratnei, vai jūsu produkts vai pakalpojums var to apmierināt.
Nav burvju formulas, lai sagatavotos pārdošanas zvaniem, bet ir dažas lietas, ko var darīt, lai gūtu panākumus. Vispirms izpētiet savu potenciālo klientu. Tas palīdzēs pielāgot pārdošanas uzsvaru konkrētajai situācijai. Otrkārt, trenējiet savu pārdošanas uzsvaru, līdz esat par to pārliecināts un jūtaties ērti tajā. Jūs nevēlēsities izklausīties tā, it kā lasītu scenāriju, tāpēc iegaumējiet galvenos punktus un atslēgpunktus, nevis vārdu pa vārdam. Jums jābūt gatavam atbildēt arī uz visiem jautājumiem, ko klients var uzdot.
Iepazīstiniet ar sevi un pastāstiet, ko darāt. Pārliecinieties, ka sniedzat iespēju iegūt pietiekami daudz informācijas, lai klients saprastu, ko pārdodat, bet ne tik daudz, lai justos nomākts. Esiet draudzīgs un personisks. Jābūt pieejamam kādam sākuma piedāvājumam vai atlaidei, lai piesaistītu potenciālo pircēju, kaut ko, kas varētu būt izšķirošs lēmuma pieņemšanā.
Personāla atlases kontrolsaraksts klientu apkalpošanas speciālistam
Apmeklējiet mūsu lapu par personāla atlases kontrolsarakstu klientu apkalpošanas speciālistam, lai nodrošinātu veiksmīgu pieņemšanas procesu. Iegūstiet vadlīnijas amata prasību izstrādei, atlases kritērijiem un intervijas jautājumiem, lai atrastu viskvalificētākos kandidātus un uzlabotu savu personāla atlases stratēģiju.
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Kā noslēgt vairāk darījumu, runājot ar savām perspektīvajiem klientiem? Mūsu pirmreizējā zvana kontrolsaraksts palīdzēs jums maksimāli palielināt pārdošanas apjomus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team