Mārketinga audita kontrolsaraksts ir praktisks rīks, lai noteiktu mērķa tirgu, izvērtētu mārketinga centienu efektivitāti un izstrādātu stratēģiju. Tas ietver tirgus analīzi, budžeta apstiprināšanu un digitālo aktīvu izveidi.
Mārketinga audita veikšana ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem jebkuram uzņēmumam. Tas nenozīmē tikai ķeksīšus izvēles rūtiņās, bet arī uzņēmuma izpratni un to, vai jums klājas labi un kur var veikt uzlabojumus.
Ja neesat pārliecināts, kā iesākt, vai ja ir kāda kritiska joma, kas jārisina vispirms, šis kontrolsaraksts palīdzēs jums veikt šo procesu.
Īsi sakot, mārketinga audits palīdz novērtēt stratēģiju efektivitāti, budžetu un jebkādus citus ieguldījumus mārketinga pasākumos.
Izmantojot mārketinga audita kontrolsarakstu, varat novērtēt, cik labi jūsu pieeja ir darbojusies, lai apmierinātu tirgus vajadzības.
Pieņemsim, ka jūs neapmierinat klientu pieprasījumu vai pašreizējās vajadzības attiecībā uz ieguvumiem no produkta, kvalitāti, drošību vai veiktspējas standartiem. Tādā gadījumā ir vērts rūpīgāk aplūkot iespējamās uzlabošanas jomas.
Inventarizācijas veikšana ļauj novērtēt, cik daudz darba ir nepieciešams, pirms izlemjat, vai pārveidot produktus vai paplašināt ražošanu, lai izlaistu jaunus produktus utt. Tādējādi ilgtermiņā tas varētu ietaupīt gan naudu, gan laiku.
Tas viss ir atkarīgs no jūsu pirms-mārketinga mērķiem — lai vai tie būtu saistīti ar zīmola atpazīstamību vai faktiski izpildīto pasūtījumu skaitu — tāpēc ir svarīgi, lai iepriekš būtu izstrādāts plāns un izmērāmi mērķi.
Mārketinga audits sniedz vadlīnijas efektīvākas stratēģijas īstenošanai. Tas samazina laiku, kas tiek izšķiests problemātiskajās jomās, un iezīmē izaugsmes iespējas. Tādējādi jūs varat efektīvi virzīties uz pārmaiņām ar vislabākajām iespējām uzlabot panākumu rādītājus.
Mārketinga audits var palīdzēt mārketinga komandai noteikt mērķus un nomērīt panākumus. Izprotot, cik lielā mērā jūsu līdzšinējie centieni atbilst klientu vajadzībām un vai visām jomās ir jāpievērš lielāka uzmanība, nākamajā mārketinga kampaņā varat noteikt reālus un sasniedzamus mērķus un izvairīties no tādu pašu kļūdu pieļaušanas.
Uzņēmumu īpašnieki var būt ieguvēji no mārketinga audita kontrolsaraksta. Tas palīdz noteikt jomas, kurās jāveic uzlabojumi, un maksimāli izmantot jaunās iespējas. Pat tad, ja viss rit gludi, ir svarīgi sekot līdzi nozares tendencēm, lai jūsu uzņēmums nejustos apdraudēts, kad konkurenti sāk efektīvāk uzrunāt jūsu perspektīvos pircējus efektīvāk nekā jūs.
Pirmais solis jebkurā mārketinga auditā ir noteikt jūsu pašreizējo tirgus daļu. Tas ietver izpratni par savu ideālo klientu, to, kuras no viņu vajadzībām var tikt atrisinātas un kā vislabāk to sasniegt.
Ja nezināt, ar ko sākt, izveidojiet pircēja tēlu — mērķa klienta fiktīvu attēlojumu, tostarp demogrāfisko informāciju un uzvedības iezīmes.
Nav iespējams izmērīt savu centienu panākumus vai neveiksmi, ja vien jums nav skaidra priekšstata par to, uz ko ir vērsts jūsu mārketings.
Apdomājiet, cik labi saprotat potenciālos klientus un viņu bažas, kas saistītas ar jūsu produktu vai pakalpojumu piedāvājumu.
Noskaidrojiet, kāds izskatās jūsu ideālais klients un kā viņš uzvedas. Vispirms apsveriet esošos klientus un pēc tiem izveidojiet ideālo klientu. Izpētiet atsauksmes, ko saņemat no potenciālajiem klientiem sabiedrisko mediju kanālos, izmantojot sabiedrisko mediju klientu apkalpošanas programmatūru. Šī programmatūra var palīdzēt analizēt un izprast klientu vēlmes, vajadzības un uzvedību, ļaujot precizēt klientu profilus un atbilstoši pielāgot mārketinga stratēģijas.
Kādus rīkus izmantot šajā solī?
Nodrošiniet, lai visas jūsu darbības palīdzētu sasniegt kopīgu mērķi un lai laika gaitā varētu sekot līdzi progresam.
Bez noteiktiem mērķiem ir grūti spriest par to, vai mārketings ir vai nav veiksmīgs. Aprakstiet, ko jūs cerat sasniegt ar savu mārketingu un kā jūs zināsiet, ka esat guvis panākumus.
Jūsu mērķiem jābūt konkrētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem, atbilstošiem un laikā piesaistītiem (VIEDIEM). Sadaliet tos īstermiņa un ilgtermiņa mērķos, lai gūtu skaidru priekšstatu par to, ko vēlaties sasniegt un kad.
Tagad, kad jums ir laba izpratne par savu mērķa tirgu, ir pienācis laiks analizēt, kā viņi izmanto jūsu piedāvātos pakalpojumus vai produktus. Gūstiet ieskatu par to, kāda ir cilvēku attieksme pret šo nozari, pārraugot atbilstošos atslēgvārdus un frāzes, kā arī sociālo plašsaziņas līdzekļu kanālus, kur klienti runā par savām vajadzībām un problēmām.
Tas palīdz saprast, ko meklē jūsu klienti, kā viņi to atrod, un to, kādu valodu lieto, apspriežot savas vajadzības. Šī informācija palīdz veidot mārketinga stratēģijas un izveidot saturu, kas uzrunā.
Noskaidrojiet, kā darbojas jūsu nozare un konkurenti. Ko cilvēki saka par jūsu konkurentiem tiešsaistē? Vai ir kādi jauni pakalpojumi vai produkti, kas jums būtu jāzina?
Meklējiet veidus, kā atšķirties no konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu.
Viens no efektīvākajiem veidiem, kā noteikt, kas jums būtu jādara savā mārketingā, ir SVID (SWOT) analīzes veikšana. Stiprās puses, Vājības, Iespējas un Draudi ir faktori, kas ietekmē to, cik labi varat piedāvāt savu uzņēmumu vai produktu/pakalpojumu piedāvājumu.
Tā palīdz koncentrēt jūsu pūles un piešķirt resursus visefektīvāk.
Identificējot vājās un stiprās puses un ar tiem saistītos apdraudējumus un iespējas, tiek radīts reālistisks skatījums uz jūsu pašreizējo situāciju. Tas kalpo kā sākumpunkts, lai izlemtu, ko ar to varētu un ko vajadzētu darīt.
Uzskaitiet visus būtiskos faktorus, kas varētu jūs ietekmēt, un novērtējiet tos kā stiprās puses, vājās puses, iespējas vai draudus.
SVID analīzē ir jāiekļauj detalizēts pārskats par ikkatru jomu, ieskaitot to, kā tā attiecas uz jūsu mārketinga stratēģiju.
Tāpat vajadzētu nākt klajā ar stratēģijām uzņēmuma nepilnību uzlabošanai un visu iespēju kapitalizēšanai. Piemēram, jūs, iespējams, vēlēsities koncentrēties uz jaunu produktu izstrādi, lai maksimāli izmantotu visas neaizpildītās tirgus nišas.
Nosakiet, cik labi jūs pašlaik sasniedzat mērķauditoriju. Tas ietver visu jūsu pašreizējo mārketinga pasākumu efektivitātes novērtēšanu, sākot ar jūsu mājaslapu un tiešsaistes klātbūtni un beidzot ar jūsu sociālo mediju kampaņām un e-pasta jaunumu biļeteniem.
Tas palīdz noteikt, kas darbojas un kas – nē, lai jūs varētu koncentrēt savas pūles uz darbībām, kas dod vislabākos rezultātus. Tas ļauj arī noteikt, vai nepieciešams veikt kādas izmaiņas jūsu pašreizējā mārketinga stratēģijā vai taktikā.
Aplūkojiet savas mājaslapas datplūsmu, reklāmguvumus, sociālo mediju sekotājus, atvērtos e-pastus un klikšķu skaitu.
Bez šiem rādītājiem var būt grūti noteikt, cik efektīvs ir jūsu mārketings un vai ir jāveic kādas izmaiņas.
Ja jums izdevās paveikt detalizētu konkurentu analīzi, tad jums arī vajadzētu būt izpratnei par to, kas ir jūsu unikālais pārdošanas piedāvājums (UPP).
Jūsu unikālais pārdošanas piedāvājums jūs atšķir no konkurentiem un piesaista klientus, kuri meklē kaut ko tādu, ko neviens cits nepiedāvā. Mārketinga audita laikā ir jāveic UPP analīze un jāizstrādā plāns, kā to izmantot (ja to vēl neesat paveikuši).
Sagatavojiet sarakstu ar visiem veidiem, kā jūs atšķiraties no konkurentiem, un pēc tam izdomājiet, kā informēt potenciālos klientus par šīm atšķirībām. To var izdarīt, izmantojot jūsu mājaslapu, sociālo plašsaziņas līdzekļu publikācijas, e-pasta jaunumu biļetenus un pat pārdošanas materiālus. Izstrādājiet skaidru un kodolīgu paziņojumu, kurā izskaidroti jūsu unikālie pārdošanas punkti, un atsaucieties uz tiem.
Tagad, kad jums ir laba izpratne par mērķa tirgu, UPP un pašreizējiem mārketinga centieniem, ir pienācis laiks pārbaudīt jūsu mārketinga budžetu. Tas dos pārliecību, ka jums ir pieejami līdzekļi, ko piešķirt darbībām, kuras, iespējams, tiks veiktas.
Ir ļoti svarīgi, lai būtu reālistisks priekšstats par to, cik daudz jūs varat atļauties tērēt mārketingam, lai sasniegtu sev vēlamos rezultātus.
Pārskatiet pašreizējo budžetu un noskaidrojiet, cik daudz varat piešķirt mārketinga aktivitātēm katru mēnesi vai ceturksni. Ir jāizstrādā arī mārketinga budžeta piešķiršanas plāns, pamatojoties uz tām pieejām, kuras esat noteicis par prioritārām. Piemēram, ja sociālo mediju mārketings ir jūsu augstākā prioritāte, jums vajadzētu piešķirt līdzekļus tādām darbībām kā reklāmu apmaksa vai sekotāju bāzes palielināšana.
Lai sasniegtu savus biznesa mērķus, neizvairīties no konkrēti veicamo darbību apraksta.
Tas palīdzēs jums koncentrēt pūles, piešķirt resursus visefektīvākajā veidā un laika gaitā sekot līdzi progresam.
Iekļaujiet detalizētu plānu katram šajā rokasgrāmatā aprakstītajam solim. Norādiet, cik ilgu laiku dosit katrai aktivitātei, lai iegūtu rezultātus un noteiktu mērķus tam, ko vēlaties sasniegt.
Viens no efektīvākajiem veidiem, kā uzlabot savu mārketingu, ir satura stratēģijas izstrāde. Tajā tiks iezīmēti jūsu veidotā satura veidi un paredzamais publicēšanas biežums.
Kvalitatīvs saturs ir svarīgs jebkurai veiksmīgai mārketinga stratēģijai. Tas veicina lēmumu pieņemšanu par pirkumu, palīdz izglītot potenciālos klientus par jūsu uzņēmumu un vairo uzticību.
Vispirms izveidojiet sarakstu ar satura veidiem, kurus vēlaties izveidot, ieskaitot emuāra ziņas, sociālo mediju jaunumus un video. Izstrādājiet redakcionālu kalendāru arī katrai platformai tā, lai jūsu grafiks būtu skaidri noteikts.
Nodrošiniet, lai klienti jūs varētu viegli sasniegt un bez grūtībām iegūt svarīgu informāciju.
Jo tas palīdz veidot labākas attiecības. Viņi vairāk uzticas jums, kad zina, ka var paļauties uz jūsu palīdzību, kad vien viņiem varētu būt nepieciešama jūsu palīdzība.
Varat izmantot daudz dažādu metožu, lai optimizētu klientu iespējas ar jums sazināties. To starpā ir gan tās, kas ir redzamas jūsu klientiem, piemēram, tiešsaistes čata logrīki, gan tās, kas palīdz jūsu aģentiem efektīvāk pārvaldīt savu darba slodzi, kas savukārt palielina klientu apmierinātību.
Liveagent piedāvā tās visas — varat izmantot iebūvētu zvanu centra programmatūru, iegūt vairāk interesentu ar visātrāko tiešsaistes čatu tirgū un pārvaldīt visus čatus, īsziņas, e-pastus, zvanus utt. no vienas iesūtnes.
Tagad, kad jums ir sava satura plāns, ir pienācis laiks izveidot digitālos līdzekļus, kas nepieciešami, lai to realizētu.
Ir svarīgi nodrošināt, lai visi jūsu sociālo mediju profili un mājaslapas lapas būtu atjauninātas tā, lai varētu piesaistīt apmeklētājus un nodrošināt viņu ieinteresētību jūsu zīmolā. Tas arī palīdzēs jūsu uzņēmumam izskatīties profesionālākam un uzticamākam.
Vispirms izveidojiet vai atjauniniet savu mājaslapu un sociālo plašsaziņas līdzekļu profilus. Tas ietver atbilstošas informācijas pievienošanu, piemēram, uzņēmuma aprakstu, kontaktinformāciju un attēlus vai logotipus. Turklāt nodrošiniet visu jūsu lapu sasaisti, lai apmeklētāji varētu ērti pārvietoties starp tām.
Tiklīdz esat pilnībā izpratis savu uzņēmumu un tirgu, ir pienācis laiks izstrādāt rīcības plānu mārketinga stratēģijas uzlabošanai. Tajā būs aprakstītas konkrētas darbības, kas jāveic, lai uzlabotu neefektīvos mārketinga aspektus.
Tas palīdz noteikt uzlabošanas iespējas un izstrādāt plānu atbilstošajām izmaiņām.
Jūsu rīcības plānā ir jāiekļauj detalizēts pārskats par katru neefektīvo mārketinga stratēģijas aspektu, kā arī veicamās darbības, lai to uzlabotu.
Definējiet sava audita mērķi. Mārketinga audita mērķi atšķiras, bet parasti ietver:
Pēc mērķa noteikšanas ir pienācis laiks noteikt audita apjomu. Izlemiet, ko iekļaut un ko atstāt. Tas palīdzēs pieturēties pie nospraustā analīzes laikā. Daži faktori, kas jāņem vērā, ir šie:
Tiklīdz zināt, ko meklēsiet, ir pienācis laiks noteikt labāko veidu, kā iegūt informāciju. Ir pieejamas dažādas audita metodes. Izvēlieties to, kura jūsu vajadzībām derēs vislabāk.
Dažas standarta audita metodes ir:
Noskaidrojiet, vai jūsu mērķi ir sasniegti un kādas izmaiņas, ja tādas ir, ir jāveic. Noteikti iepazīstiniet ar saviem atklājumiem skaidri un kodolīgi, vadībai viegli saprotamā veidā.
Dažas standarta analīzes metodes ietver:
Runājot par ieteikumiem, jūs vēlēsities iekļaut konkrētus pasākumus, ko var veikt, lai risinātu savā auditā norādītās problēmas. Tas radīs pārliecību, ka jūs zināt, kas ir jādara un kāds ir tālākais rīcības plāns. Raugieties, lai jūsu ieteikumi būtu realizējami un reālistiski, lai tos varētu īstenot nekavējoties.
Izveidojiet īstenošanas plānu. Norādiet, kurš ir atbildīgs par katru soli, kādi nepieciešami resursi un laika grafiku, kad jāveic uzdevumiem jābūt pabeigtiem. Labi organizēts ieviešanas plāns palīdzēs nodrošināt savlaicīgu un efektīvu izmaiņu veikšanu.
Kad izmaiņas ir veiktas, ir pienācis laiks novērtēt to efektivitāti. Šeit jūs nospriežat, vai jūsu mērķi ir sasniegti vai nav sasniegti un vai ceļā bijuši kādi šķēršļi.
Reklāmguvumu līmenis ir visprecīzākais jūsu mārketinga kampaņas efektivitātes rādītājs. Reklāmguvumu līmeni var aprēķināt, pamatojoties uz:
Atlēcienu līmenis ir metrika, ko izmanto, lai sekotu to cilvēku skaitam, kuri apmeklē jūsu vietni un nekavējoties to pamet. Tas var palīdzēt saprast, vai piesaistāt īsto auditoriju.
Atlēcienu līmeni nosaka, ņemot vērā to apmeklētāju kopskaitu, kuri pamet jūsu vietni pēc vienas lapas apskates un dalot to ar kopējo apmeklējumu skaitu. Ja šis procents ir augsts, jūsu tīmekļa vietnē, iespējams, ir kaut kas tāds, kas atgrūž lietotājus vai aizdzen viņus prom, pirms viņi turpina izpēti. Lai samazinātu atlēcienu skaitu, mēģiniet:
Vidējais klikšķu skaits (VKS) ir metrika, ko izmanto, lai mērītu klikšķu skaitu uz jūsu reklāmām un to, cik lietotāju apmeklē jūsu mājaslapu. Sekošana klikšķu skaitam var palīdzēt noteikt, kuri reklāmu formāti, izvietojumi vai tīkli vislabāk veicina datplūsmu uz jūsu vietni. Lai uzlabotu VKS:
Sociālie mediji ir jaudīgs rīks uzņēmuma mārketingam. Tas var palīdzēt sasniegt jaunus klientus, veidot attiecības ar pašreizējiem klientiem un radīt potenciālos klientus. Lai efektīvi izmantotu sociālos medijus:
Pārdošanas apjomi ir jūsu mārketinga centienu augstākais mērķis. Sekošana pārdošanas rādītājiem palīdzēs noskaidrot, vai jūsu kampaņas piesaista jaunus klientus un palielina klientu noturēšanas līmeni. Pārdošanas rādītājiem var sekot, izmantojot:
Zīmola atpazīstamības uzlabošana ir nepārtraukts process, kas prasa laiku un konsekventas pūles, lai redzētu rezultātus. Lai sekotu jūsu progresam:
Mārketinga auditam ir jāaptver visi jūsu mārketinga darbības aspekti, sākot no zīmola atpazīstamības līdz pat pārdošanas procesam. Tajā būtu jāiekļauj arī pārskats par jūsu mājaslapu, e-komercijas platformu un sociālo mediju klātbūtni. Kā redzat, ir jāaptver daudzi aspekti, jāiesaista vairākas komandas, ieskaitot jūsu finanšu un grāmatvedības nodaļas. Mūsu kontrolsarakstā ir apkopoti visi galvenie punkti, kas jums ir jāiekļauj savā auditā.
Ja pašreizējo kampaņu vēlamie rezultāti netiek sasniegti, izmēģiniet A/B testus dažādiem reklāmu formātiem un izvietojumiem (piemēram, teksta vai attēla reklāmas). Turklāt pārraugiet vietnes datplūsmu, lai noteiktu, kādi ir izteiktākie neaktivitātes brīži, un meklējiet tendences, lai noteiktu, kuras reklāmas nodrošina jaunus klientus. Varat arī pārskatīt savas tīmekļa vietnes noformējumu, satura stratēģiju vai SEO atslēgvārdus, lai redzētu, ko varat uzlabot.
Labākais veids, kā sagatavoties mārketinga auditam, ir savākt visus attiecīgos datus un sagatavot tos pārskatīšanai. Tas ietver analīzes no jūsu mājaslapas, e-komercijas platformas, sociālo mediju kontiem un e-pasta mārketinga rīkiem. Jums vajadzētu sagatavot pārskatīšanai arī visus zīmola vai noformējuma līdzekļus, kā arī pārskatu par pašreizējām kampaņām un to rezultātiem. Varat lejupielādēt mūsu bezmaksas mārketinga audita kontrolsaraksta PDF failu, kas ietver kopsavilkumu par visiem būtiskākajiem jautājumiem, kas jāiekļauj savā auditā.
Un jau atkal nav “pareizas” atbildes uz šo jautājumu. Tomēr jums ir jāatvēl pietiekami daudz laika, lai pārskatītu visus datus un sniegtu ieteikumus uzlabojumiem. Izmantojot mūsu digitālā mārketinga audita kontrolsarakstu, jūs varat samazināt šo laiku līdz minimumam, jo jums nevajadzēs veikt papildu izmaiņas un nepalaidīsiet garām neko būtisku.
Uz šo jautājumu nav vienas universālas atbildes, jo mārketinga audita formāts var atšķirties atkarībā no uzņēmuma lieluma un sarežģītības. Tomēr lielākā daļa auditu ietvers: Kopsavilkumu – īsu pārskatu par galvenajiem jūsu audita jautājumiem, ieskaitot ieteikumus vai nākamos soļus. Pašreizējās mārketinga aktivitātes — visu notiekošo un pabeigto mārketinga kampaņu apraksts, kā arī tas, cik veiksmīgi tās darbojās pārdošanas veicināšanā. Mārketinga mērķus — detalizētu informāciju par uzņēmuma mērķiem katram kampaņas veidam, ko izmantojat, lai sniegtu skaidru izpratni par to, ko mēģināt sasniegt. Mārketinga aktivitāšu pārskatu — jūsu mājaslapas noformējuma, lietotāju pieredzes, satura, SEO, sociālo mediju un e-pasta mārketinga stratēģijas novērtējumu. Finanšu pārskatu – pārbaude par to, cik daudz jūs tērējat mārketingam un vai tas rada labu ieguldījumu atdevi (IA). Nākamās darbības — ieteikumus par veidiem, kā uzlabot mārketinga darbību, pamatojoties uz audita rezultātiem.
E-pasta mārketings ir viens no svarīgākajiem digitālā mārketinga kanāliem. Tas ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un informēt tos par jūsu jaunākajiem produktiem un pakalpojumiem. E-pasta mārketinga auditēšana ir būtiska veiksmīgas kampaņas sastāvdaļa.
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Uzlabojiet savas mājaslapas veiktspēju un drošību ar LiveAgent mājaslapas audita kontrolsarakstu! Šī praktiskā rokasgrāmata palīdzēs identificēt un atrisināt problēmas, uzlabojot saturu, ātrumu un mobilitāti. Neļaujiet tehniskām problēmām apdraudēt jūsu biznesa mērķus, uzturiet augstu kvalitāti un palieliniet datplūsmu. Apmeklējiet lapu, lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapa ir vislabākā!
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Galvenās lapas kontrolsaraksts
Satura stratēģijā iekļaujiet mūsu galvenās lapas kontrolsarakstu, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu un iegūtu vairāk klientu. Viegli pielietojams, punktu pa punktam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team