Jaunas mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts piedāvā risinājumus un norādes, tostarp auditorijas analīzi, satura plānošanu, zīmola toni, sociālo mediju profilu izveidi un mobilās lapas akseleratoru integrāciju, lai nodrošinātu veiksmīgu palaišanu.
Diena, kuru gaidījāt, beidzot ir klāt – jūsu jaunā mājaslapa ir gandrīz gatava. Jūs esat satraukts un dedzīgi alkstat to palaist, bet ir dažas lietas, kas jāizdara vispirms.
Mūsu kontrolsaraksta izmantošana palīdzēs nodrošināt, ka tiek nosegti visi šaubīgie momenti.
Sekmīga mājaslapas palaišana ir jāpaveic bez kļūdām. Kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūs nodrošinat visus galvenos punktus un ātri identificējat visas kļūdas.
Lai gan neviens nevēlas kavēt palaišanu, visaptverošs mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts palīdz nodrošināt, ka nekas nepaslīd garām un nepaliek ārpus redzesloka, ietaupot jums laiku un naudu ilgtermiņā.
Blogeri, mazo uzņēmumu īpašnieki un uzņēmēji būs ieguvēji no uzdevumu saraksta, kas jāizpilda pirms darba uzsākšanas. Ikviens, kurš meklē projekta ceļvedi vai vēlas sakārtot šo procesu, var to izmantot.
Padomājiet, ko vēlaties iegūt no savas mājaslapas un kā šos mērķus sasniegsit. Lai šis process būtu efektīvs, ir nepieciešams skaidrs redzējums par to, kurp dodaties. Savlaicīga mērķu izvirzīšana palīdzēs pieņemt labākus lēmumus un precizēt, kam būtu jāpievērš uzmanība.
Veltiet laiku, lai pārdomātu, kam paredzēta šī mājaslapa. Kurš lasīs rakstus? Kurš meklēs jūsu produktus vai pakalpojumus?
Uz šiem jautājumiem ir nepieciešamas atbildes, lai varētu izveidot vēstījumu un noformējumu, kas ir vērsts uz mērķauditoriju. Bez auditorijas nav mājaslapas.
Tagad jūs zināt, kas ir jūsu mērķa klients un ko viņš meklē. Ir pienācis laiks izveidot mājaslapas satura fragmentus. Sākot ar emuāra ziņām un beidzot ar pārdošanas lapām, pierakstiet visu, ko varat iedomāties. Tas palīdzēs sekot saturam un izvairīties no jebkādiem trūkumiem, kas varētu kaitēt jūsu vietnes sekmīgai darbībai.
Ir pienācis laiks veidot lapas, kas tiks skatītas visbiežāk, piemēram, “par mums”, “kontaktinformācija” un “pakalpojumi”. Sadaliet to vietnes kartējumā, lai jūs precīzi zinātu, kur viss atradīsies. Tostarp, kāda informācija tiks sniegta katrā lapā (piemēram, produktu apraksti) un kā tā saistīta arz vietnes primāro mērķi.
Veiksmīga mājaslapas palaišana sākas ar pareizās platformas izvēli. Saturam, kas tiek rādīts jūsu vietnē, būtu jānosaka tam vispiemērotākā platforma. Daudzi izvēlas WordPress, lai izveidotu savus emuārus, tīmekļa veikalus un citas vietnes. Pirmkārt ir lietošanas ērtums. Pat ne pārāk tehnoloģiski zinoši ļaudis to var īstenot bez aizķeršanās. Otrs iemesls ir plašā un pretimnākošā WordPress lietotāju kopiena. Pat ja jauns lietotājs saskaras ar grūtībām, neskaitāmi forumi, video un raksti norāda tam pareizajā virzienā un atbild uz viņa jautājumiem.
Papildus WordPress mājaslapas izveidei var noderēt arī vilkšanas un nomešanas mājaslapas konstruktors. Izvēlētā satura pārvaldības sistēma (CMS) ietekmēs jūsu mājaslapas izskatu, izkārtojumu un funkcionalitāti, tāpēc ir būtiski ieguldīt laiku lēmumu pieņemšanas procesā.
Sociālo mediju profilu izveide palīdzēs palielināt mājaslapas datplūsmu un vairāk pievērsties saturam. Neaizmirstiet pārliecināties, ka platforma atbilst jūsu uzņēmuma zīmolam.
Dodiet sev laiku vismaz 2 mēnešus iepriekš visu izveidot un sagatavot lielajai dienai. No tā laika būs nepieciešamas vairākas nedēļas, lai saturs tiktu aktivizēts “dzīvajā” un jūsu vietne sāktu saņemt skatījumus (lai palielinātu datplūsmu, sociālo mediju publikācijām parasti ir nepieciešams šis laiks).
Profesionāls dizains ir neatņemama daļa no tādas vietnes izveides, kurai cilvēki uzticas. Vislabāk šo soli nesasteigt un neizvēlēties īsākos ceļus, izmantojot attēlus no interneta krātuvēm. Turklāt pārliecinieties, ka vietnes noformējums atbilst vispārējai zīmola stratēģijai.
Tas ir tonis, kā jūs runājat ar savu auditoriju. Pārliecinieties, vai tas atbilst jūsu un jūsu klientu vēlmēm. Ja nepieciešams, nebaidieties palūgt citu viedokli.
Vai vēlaties, lai jūsu mājaslapa būtu ļoti minimālistiska ar lieliem brīviem laukumiem, vai arī dodat priekšroku vairākām krāsām un noformējumiem? Izvēlieties viegli lasāmus fontus. Ja iespējams, veiciet aptauju, lai noskaidrotu, kuras krāsu shēmas cilvēkiem šķiet vispievilcīgākās. Lēmumu varat pieņemt, balstoties uz to, kurš variants šķiet pievilcīgāks.
Vai savā mājaslapā iekļaujat fotogrāfijas, videoklipus vai mūziku? Ja tā ir, pārliecinieties, vai jums ir atbilstošas licences. Uz dažiem attēliem, iespējams, neattiecas autortiesības saskaņā ar Creative Commons licenci, bet citiem ir nepieciešams maksājums. Katrā lapā skaidri norādiet, vai pastāv ar autortiesībām aizsargāta satura izmantošanas ierobežojumi un kā var iegūt atļaujas.
Daudzas viedierīces var piekļūt jūsu mājaslapai. Tai jābūt adaptīvai, lai ietilptu dažāda izmēra ekrānos. Iespējams, tā būs īpaši jāpielāgo viedtālruņiem un planšetdatoriem, ja izkārtojums neizskatīsies labi. Ja neesat pārliecināts, kā mājaslapa izskatās dažādās ierīcēs, varat izmantot daudzus tiešsaistes adaptīvā dizaina testa rīkus.
Pārliecinieties, vai viss mājaslapas saturs ir precīzs un oriģināls. Ja ir kādi avoti statistikai, padariet tos viegli atrodamus, lai lasītāji zinātu tos.
Klienta ceļam jābūt skaidram un viegli saprotamam. Piemēram, vai vēlaties, lai viņi tieši sazinātos ar pārdošanas pārstāvjiem vai aizpildītu e-pasta formu? Skaidru norādījumu lietošana var palīdzēt nodrošināt apmeklētāju iesaistīšanos un labāk kontrolēt viņu ceļu jūsu vietnē.
Testējiet katru lapu ar virkni apmeklētāju, lai pārliecinātos, ka viņu pieredze ir vienmērīga un vienota visā vietnē. Sava budžeta, pūļu un nervu dēļ veiciet visas nepieciešamās izmaiņas, pirms lapas palaišanas.
Pārliecinoties, ka attēli tiek saspiesti, varat saīsināt mājaslapas ielādei nepieciešamo laiku. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir e- komercijas vietne, jo potenciālie klienti sagaida ātru ielādi.
Pārliecinieties, ka jūsu kontaktforma darbojas. Tas palīdzēs novērst potenciālo klientu zaudēšanu un nodrošinās, ka apmeklētāji var sazināties ar jums, kad vien nepieciešams. Pārbaudiet visus formas laukus un arī nosūtīšanas procesu.
Tas var būt postoši, ja pēc palaišanas jūsu vietnē tiek rādītas 404 lappuses vai tukšas vietas, kurās būtu jābūt saturam. Iespējams, ka Google vēl indeksē dažas vecās jūsu lapas versijas. Jums būs jāpaziņo Google, ka to vairs nav.
Var būt arī gadījumi, kad apmeklētājiem joprojām ir redzami nelieli izdzēstas informācijas fragmenti (piemēram, paziņojums “Šis produkts vairs netiek piedāvāts”). Lai izvairītos no negatīvām atsauksmēm, pārliecinieties, ka tā nenotiek.
Ir būtiski pārbaudīt, kā jūsu apmeklētāji pārvietosies pa jūsu vietni, kad tā būs publicēta. Pārbaudiet, cik labi darbojas iekšējās saites, un pārbaudiet, no kurienes saite nāk (jūs noteikti nevēlaties, lai saites būtu bojātas).
Lai izvairītos no neveiklām kļūdām, kad jūsu vietne jau darbojas, pirms palaišanas pārliecinieties, ka esat pārlasījis visu saturu. Ieteicams to iedot pārlasīt arī citiem komandas biedriem, jo viņi var pamanīt kaut ko, ko esat palaidis garām.
Jūsu vietnes noformējumam jāatbilst uzņēmuma zīmolam un vīzijai. Turklāt pārliecinieties, vai jūsu vietne ir saderīga ar citiem mārketinga materiāliem, piemēram, sociālo mediju lapām vai iespiedmateriāliem (piemēram, bukletiem vai vizītkartēm).
Pārbaudiet, vai jūsu favikona (vietnes ikona, kas atrodas tīmekļa pārlūkprogrammas augšdaļā, adresu joslā) tiek rādīts pareizi. To var viegli piemirst starp visām citām dizaina izmaiņām, tāpēc vienmēr veiciet dubultu pārbaudi.
Pārliecinieties, ka visas sīkdatnes un atbilstošie piekrišanas lodziņi darbojas pareizi. Tas ir īpaši svarīgi, ja izmantojat trešās puses pakalpojumus, piemēram, Google Analytics programmatūru vai mārketinga platformas, kas glabās jūsu mājaslapas datus (piemēram, MailChimp). Pārbaudiet, vai sīkdatņu informācija tiek pareizi rādīta, kad kāds apmeklē jūsu mājaslapu.
Lai izveidotu saskaņotu pieredzi visā jūsu mājaslapā, ir nepieciešami papildu rīki, piemēram, formas, tiešsaistes čati vai sociālo mediju integrācija.
Varat izmantot risinājumu, kas apvieno šos visus vienā, piemēram, LiveAgent. Tas ir rīks, kas var palīdzēt ietaupīt jums daudz laika, ja integrēsiet tā risinājumus savā mājaslapā, un ar to ir viegli sākt strādāt.
Veicot tikai dažus vienkāršus soļus, varat ieviest tiešsaistes čatu (kas piesaista interesentus), zvanu centru, izmantot sociālo mediju atbalsta programmatūru un pārvaldīt visas klientu mijiedarbības no vienas vienotas iesūtnes.
LiveAgent varat izmēģināt pilnīgi bezmaksas un uzzināt, cik labi tas darbojas jūsu mājaslapā.
Pārbaudiet, vai jūsu maksājumu integrācijas pakalpojumu sniedzēji (piemēram, Stripe) darbojas. Piemēram, ja izmantojat Shopify, pārbaudiet, vai visi dati tiek saņemti pareizi, lai nodrošinātu, ka pēc palaišanas nevienam klientam nav problēmu saistībā ar savu pasūtījumu.
Pārbaudiet savas mājaslapas ielādes ātrumu. Ja jums ir daudz attēlu vai video failu, izmantojiet, piemēram, GTmetrix vai PageSpeed Insights, lai redzētu, kur varat veikt uzlabojumus. Tas ir īpaši svarīgi, ja paredzat, ka jūsu vietnē būs liela datplūsma. Pārliecinieties, ka visi attēli ir optimizēti un, ka visi videoklipi vai animācijas tiek rādīti, kā nepieciešams, kad lapa ir ielādēta.
Pārbaudiet, vai RSS saite darbojas pareizi. Tas būs būtiski, ja jums ir emuārs un vēlaties, lai lietotāji abonētu atjauninājumus vai dalītos ar jūsu saturu savās auditorijās.
Ja jūsu mājaslapā ir uzstādīti izsekošanas kodi, skripti vai trešās puses mārketinga rīki, pārliecinieties, lai kāda kļūda netraucē tiem pareizi darboties. Pārbaudiet šos elementus pēdējās dienās pirms palaišanas, lai varētu izķert visas problēmas, pirms tās rada būtiskas galvassāpes.
Ja jums tāda vēl nav, tad tagad ir īstais brīdis integrēt analīzes rīku (ieteicams izmantot Google Analytics). Tas palīdzēs sekot svarīgām metrikām, piemēram, no kurienes nāk apmeklētāji un kā viņi atrod ceļu uz jūsu vietni. Tas ir arī ļoti svarīgi, lai uzlabotu reitingu meklētājprogrammās.
Ja vēlaties būt drošs, ka nepalaidīsiet garām vērā neko svarīgu saistībā ar meklētājprogrammas optimizāciju, šeit ir mūsu Jaunas Mājaslapas SEO Kontrolsaraksts.
Ja vietne ir mobilajām ierīcēm draudzīga, apsveriet iespēju ieviest Mobilo Lapu Akseleratoru (AMP). Pateicoties šai jaunajai Google idejai, tiks ievērojami uzlabota redzamība mobilajās ierīcēs un attiecīgs SEO novērtējums. Tas kļūst obligāti, ja jūsu vietne ir ļoti atkarīga no mobilās datplūsmas.
Pārliecinieties, ka spējat kontrolēt savas vietnes saturu. Jums ir jāspēj veikt izmaiņas, kad tās ir nepieciešamas. Tas ir ļoti svarīgi, lai pasargātu jūsu vietni no uzlaušanas. Ja jums nav tehnisko prasmju, lai to paveiktu paša spēkiem, apsveriet iespēju nolīgt tīmekļa izstrādes uzņēmumu.
Pārliecinieties, ka saglabājat savus mājaslapas pieteikšanās datus utt. vienuviet, kur tie būs viegli pieejami un droši. Ja tos pazaudēsit vai nepierakstīsit pareizi, būs mājaslapa jāveido no jauna.
Ja neesat vietnes konkrētu sadaļu pirmautors, pārliecinieties, ka jums ir autortiesības tās reproducēt. Tas ir īpaši svarīgi, ja tie satur attēlus vai citu multivides saturu (Ņemiet vērā, ka tas ietekmēs to, kā meklētājprogrammas indeksē jūsu mājaslapu).
Neaizmirstiet iekļaut noteikumu un nosacījumu lapu, kā arī privātuma noteikumus. Tas palīdzēs pasargāt jūsu vietni no juridiskiem sarežģījumiem nākotnē, jo īpaši, ja tajos ir iesaistītas trešās personas.
Ja izmantojat Google Analytics, pārliecinieties, vai iekšējās IP adreses (t. i., tās, kuras ir jūsu birojā) netiek iekļautas jūsu mājaslapas datplūsmas analīzes pārskatos. Iekšējie klikšķi var sagrozīt rezultātus, un dati var neatspoguļot reālu mājaslapas datplūsmu un apmeklētājus.
Ja vēlaties uzlabot vietnes drošību tiešsaistē, apsveriet iespēju ieguldīt SSL sertifikātā. Tas nodrošinās lielāku uzticamību, un jūsu apmeklētāji varēs būt pārliecināti, ka atrodas drošā mājaslapā. Pārbaudiet, vai jūsu tīmekļa vietnes URL sākumā tiek rādīts HTTPS — ja jā, tas nozīmē, ka vietne ir droša.
Ja neizmantojat automātisko dublēšanas risinājumu, tagad ir pienācis laiks to uzstādīt. Ja tiek veiktas būtiskas izmaiņas (piemēram, pievienotas jaunas lapas), vietne ir regulāri, ideālā gadījumā – reizi nedēļā vai biežāk jādublē. Tas palīdz samazināt iespējamos mājaslapas bojājumus.
Tāpat ir vērts pārbaudīt, vai jūsu mājaslapa ir nodrošināta pret jebkuru iespējamu juridisku sarežģījumu, piemēram, datu aizsardzību un privātumu. Ja jums pašam nav ne zināšanu, ne laika to paveikt, apsveriet iespēju nolīgt juridisko ekspertu, kas jums palīdzētu.
Pārliecinieties, ka spējat uzraudzīt savu vietni. Piemēram, tāds pakalpojums kā Pingdom sūtīs brīdinājumus, ja rodas problēmas ar vietni vai viesošanu, lai jūs to varētu ātri atrisināt un līdz minimumam samazināt apmeklētāju dīkstāvi.
Ja jūsu mājaslapas saturs tiek pārvaldīts, izmantojot satura pārvaldības sistēmu (piemēram, WordPress), vienmēr pārliecinieties, ka tā atjaunināta līdz jaunākajai versijai. Tas palīdzēs novērst turpmākās drošības problēmas un nodrošināt, ka viss norit gludi arī apmeklētājiem.
Padomājiet, kā jūsu vietnei varēs piekļūt. Vai tā ir mobilajām ierīcēm draudzīga? Ja nē, uzlabojiet to pirms palaišanas.
Veltiet laiku, lai pārbaudītu, vai jaunajā vietnei nav problēmu ar visizplatītākajām pārlūkprogrammām (Chrome, Firefox un Safari). Pārlūkprogrammu testi nodrošinās, ka visas problēmas tiek noskaidrotas pirms vietnes palaišanas tiešsaistē.
Neaizmirstiet vēlreiz pārbaudīt, vai visas iekšējās saites darbojas pareizi un vai neviena nav bojāta. Tas nozīmē, ka jāiziet cauri katrai lapai un manuāli jāpārbauda, vai visi URL vietrāži norāda uz pareizo vietu. Varat arī izmantot tiešsaistes bojāto saišu pārbaudīšanas rīku, kas to izdarīs jūsu vietā.
Katrā jaunās vietnes lapā noteikti iekļaujiet atbilstošus aicinājumus uz rīcību (CTA). Tas palīdz virzīt auditoriju tās ceļā caur jūsu vietni. Ja vēlaties palielināt reklāmguvumus, izmantojiet šo iespēju, lai pievienotu atbilstošus CTA.
Tāpat, ja izmantojat sociālos medijus, pārliecinieties, ka ikviena plūsma darbojas pareizi. Piemēram, ja kopīgojat emuāra ziņas sociālajos medijos, apmeklētājiem ir jābūt iespējai redzēt šos atjauninājumus, kad viņi atgriežas jūsu vietnē. Ja tas tā nav, tad cilvēki ilgi nemeklēs šo saturu, tie dosies tālāk.
Palaišanas dienā jums vajadzētu būt pilnīgi gatavam tiešsaistei. Nevajadzētu būt nekādām trūkstošām lapām vai uzlabojumiem, kas nepieciešami. Pirms palaišanas veiciet dubultpārbaudi, vai viss, kas nepieciešams, lai dotos tiešsaistē, ir savā vietā.
Pārliecinieties arī, vai esat izplānojis mājaslapas palaišanas reklāmu. Tā varētu būt e-pasta kampaņa, Facebook publikācija vai pat vienkārši visus informējot, ka jūsu jaunā vietne ir izveidota un darbojas.
Visbeidzot, viens no labākajiem veidiem, kā palielināt datplūsmu un piesaistīt vairāk apmeklētāju, ir ieguldījumi Google reklāmās. Lieliski šajās reklāmās ir tas, ka tās ir ļoti mērķtiecīgas. Varat būt drošs, ka jums vienmēr būs atbilstoša mērķauditorija ikvienai kampaņai.
Ja jums ir laiks, apsveriet iespēju uzrakstīt arī paziņojumu presei. Tas ir lielisks veids, kā popularizēt savu jauno vietni, un tas var pat palīdzēt iegūt dažas atpakaļsaites SEO vajadzībām.
It's all about the promotion. Create a buzz and convey a compelling message to your audience. Make an offer your customers can’t refuse. This could be a discount on your services, free samples of products, or exclusive content.
It's called a 'private' website, meaning only people with authorized access can view its contents. On launch day, your new site becomes 'public,' and everyone is able to view it.
There are many ways to promote your new website. You can use social media, email marketing, or even a press release - just think about what will work best for your target audience and then go with it.
If your site does go down, it's essential to fix the problem as quickly as possible. This is especially true if you're relying on visitors to find your services or products online.
WordPress mājaslapas palaišanas kontrolsaraksts
Atklājiet pilnīgu WordPress mājaslapas palaišanas kontrolsarakstu, lai nodrošinātu veiksmīgu projekta palaišanu bez kļūdām. Uzziniet par vietnes ātruma pārbaudēm, sīkdatņu brīdinājumiem, SSL sertifikātiem un daudz ko citu. Sagatavojieties izaugsmei ar soli-pa-solim pamācību!
Pirmreizējā zvana kontrolsaraksts
Kā noslēgt vairāk darījumu, runājot ar savām perspektīvajiem klientiem? Mūsu pirmreizējā zvana kontrolsaraksts palīdzēs jums maksimāli palielināt pārdošanas apjomus.
Jaunuzņēmumu iesūtīšanas katalogu kontrolsaraksts
Mēs esam sagatavojuši detalizētu ceļvedi, kas palīdzēs jums atrast labākās platformas, lai uzstartētu jūsu jaunuzņēmumu.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team