Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts ietver būtiskus elementus, lai nodrošinātu augstas kvalitātes zvanus: samaziniet fona troksni, pārbaudiet runas skaļumu, klausieties aktīvi, skaidri norādiet risinājumus un vaicājiet atsauksmes.
Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas pieredzi savā uzņēmumā, tad zināt, ka zvanu kvalitāte ir būtiska. Slikts klientu apkalpošanas zvans var novest pie negatīvām atsauksmēm, zaudētiem klientiem un pat samazinātiem ieņēmumiem.
Tāpēc ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka jūsu komanda nodrošina viskvalitatīvākos zvanus. Mēs esam izveidojuši kontrolsarakstu, lai jūsu komanda varētu tam sekot un sniegt labāko iespējamo klientu pieredzi.
Nav noliedzams, ka lieliska klientu apkalpošana ir svarīga jebkuram uzņēmumam. Galu galā laimīgie klienti visdrīzāk paliks lojāli un turpinās ar jums sadarboties. Turklāt, viņi arī drīzāk jūs ieteiks citiem.
Tā ir, ka pārliecināties, ka jūsu klientu apkalpošanas komanda sniedz kvalitatīvu pakalpojumu, var būt izaicinājums. Izmantojot vadlīnijas, kas jāievēro jūsu komandai, varat nodrošināt, ka visi zvani tiek apstrādāti profesionāli un efektīvi.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu var izmantot, lai noteiktu, vai jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji sniedz augstas kvalitātes pakalpojumus. Tas var noteikt viņu apmācības perspektīvas. Tas var arī palīdzēt salīdzināt jūsu kontaktu centru ar citiem jūsu nozares spēlētājiem.
Ja esat klientu apkalpošanas aģents, izmantojot zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat nodrošināt labāku apkalpošanu un izvairīties no iespējamām kļūdām. Izmantojot kontrolsarakstu, jūs precīzi zināsit, kas jāizdara katrā sarunā.
Turklāt kontrolsaraksta izmantošana palīdz risināt problēmas un tās nekavējoties atrisināt. Ja pastāvīgi lūdzat palīdzību savam priekšniekam, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var sniegt nepieciešamās vadlīnijas, lai pats atrisinātu problēmas.
Ja esat atbildīgs par klientu pakalpojumu sniedzēju pieņemšanu darbā, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noskaidrot labākos kandidātus.
Šo kontrolsarakstu var izmantot arī, lai apmācītu jaunus klientu apkalpošanas speciālistus. Izmantojot vadlīnijas, kas tiem jāievēro, jūs varat palīdzēt viņiem mācīties un ātri visu apgūt.
Ja pārraugāt klientu apkalpošanas komandu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt pārvaldīt un noteikt jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Regulāri uzraugot zvanus un sniedzot atsauksmes, jūs varat palīdzēt savai komandai sniegt labāku atbalstu un sasniegt savus biznesa mērķus.
Turklāt kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt izstrādāt procesus biežāk sastopamo klientu problēmu risināšanai. Iestatiet atbilstošas procedūras, lai palīdzētu komandai ātri un efektīvi atrisināt problēmas.
Ja esat atbildīgs par klientu apkalpošanas zvanu auditēšanu, zvanu kvalitātes kontrolsaraksts var palīdzēt noteikt izmaiņu potenciālu. Tas ļaus būt pārliecinātiem, ka visi zvani tiek apstrādāti atbilstoši uzņēmuma standartiem.
Viena no nepieciešamākajām lietām, ko varat darīt, lai uzlabotu zvanu kvalitāti, ir samazināt fona troksni. Tas attiecas gan uz ārējo troksni (piemēram, satiksmi, būvniecību), gan uz iekšējo troksni (piem., blakussarunas, atbalsi).
Ja klienti jūs labi nedzird vai jūs viņus, tas būs sarūgtinājuma pilns zvans visām iesaistītajām pusēm. Lai sarunas būtu jēgpilnas un bez traucējumiem, klientam un zvanu centra aģentam jābūt iespējai sadzirdēt citam citu.
Vienmēr veiciet zvanus klusās vietās, lai samazinātu ārējo troksni. Sniedziet saviem kolēģiem skaidrus norādījumus par to, kā samazināt fona troksni, lai viņi tos varētu pielietot.
Varat arī ieguldīt tādās zvanu centra komandas austiņās, kas novērš troksni. Tās palīdz samazināt iekšējo troksni un uzlabot zvanu kvalitāti.
Pārliecinieties, ka centra aģenti izvēlas pareizo skaļumu, kad viņi runā.
Ja skaļums ir pārāk zems, klienti, iespējams, jūs nedzirdēs. Ja tas ir pārāk augsts, viņiem var būt grūti saprast, ko jūs sakāt. Atrodiet zelta vidusceļu, kad runa ir par jūsu balss skaļumu – jūs negribēsiet kliegt, bet arī ne čukstēt.
Pārliecinieties, ka runājat skaidri un mērenā skaļumā. Ja klientam rodas problēmas ar dzirdēšanu, pamēģiniet aplikt roku ap muti, lai skaņa būtu skaļāka.
Pirms sākat klientam zvanīt, ir jāpārbauda tā kontaktinformācija. Tai skaitā vārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese.
Ja jums ir nepareiza klienta kontaktinformācija, tas var apgrūtināt problēmas atrisināšanu vai pat vispār iespēju sazināties ar klientu. Turklāt, ja zvanu nepieciešams pārsūtīt uz citu nodaļu, ir noderīgi turēt pa rokai korektu kontaktinformāciju.
Uzmeklējiet klienta informāciju sava uzņēmuma datu bāzē. Tas ir noderīgi, ja ir problēmas ar klienta kontaktinformāciju vai arī, ja tā ātri jāpārbauda pirms nākamā zvana.
Ir ļoti svarīgi būt aktīvam klientu apkalpošanas zvanu klausītājam. Tas nozīmē, ka jūs ne tikai dzirdat, ko saka klients, bet arī reaģējat uz viņa vajadzībām.
Aktīva klausīšanās ir būtiska klientu apkalpošanas nodrošināšanas daļa. Tā parāda klientam, ka esat iesaistījies sarunā. Aktīva klausīšanās var arī palīdzēt novērst pārpratumus un nesaprašanos.
Sniedziet savam klientam pilnu uzmanību, kas nozīmē, ka nenodarbojieties vienlaikus ar vairākiem uzdevumiem. Centieties koncentrēties uz sarunu un izvairieties no uzmanības novēršanas.
Veiciet arī piezīmes, lai vienmēr varētu atskatīties, ko klienti teica.
Izprotot zvanītāja vajadzības un bažas, pirms sākat sarunu, varat efektīvāk vadīt sarunu.
Ja neizprotat zvanītāja vajadzības, var būt grūti atrisināt viņa problēmu. Ja neapzinaties klienta bažas, varbūt nejauši pateiksiet ko tādu, kas situāciju padarīs vēl sliktāku.
Vienkārši pajautājiet viņiem tieši – šis parasti ir ātrākais veids, kā gūt izpratni par to, kas viņam nepieciešams. Varat arī nosūtīt aptaujas, formas vai balsošanas, ko viņam aizpildīt. Šādā veidā varat iegūt to informāciju, kas nepieciešama pārdošanas zvanam.
Tiklīdz esat savācis no klienta visu nepieciešamo informāciju, ir pienācis laiks atvērt pieteikumu LiveAgent programmā. Tas palīdzēs nodrošināt, lai jautājums tiktu atrisināts pēc iespējas ātrāk.
Liveagent šeit ir tikai kā variants, bet tas var optimizēt visu pieteikumu pārvaldības procesu un palīdzēt nodrošināt klientu apkalpošanu. Visi aģenti spēs ātrāk un efektīvāk tikt galā ar pieteikumiem.
Lai LiveAgent atvērtu pieteikumu, no klienta ir jāiegūst šāda informācija:
Tiklīdz esat ieguvis visus šos datus, varat pieteikties LiveAgent un izveidot jaunu pieteikumu. Aizpildiet visu nepieciešamo informāciju, lai aģents, kas ar to darbosies, varētu ātri atrisināt problēmu.
Pieteikumu pārvaldības sistēma visu klientu saziņu apkopo vienuviet. Mijiedarbību var apkopot vienlaikus no vairākiem kanāliem – e-pasta, sociālajiem medijiem, tālruņa zvaniem un forumiem un pēc tam to var pievienot pieteikumiem.
Šādi, ikreiz, kad klients sazinās ar jums, izmantojot sev vēlamo kanālu, jūs redzēsiet visu ar viņu kontaktēšanās vēsturi.
Tiklīdz esat apkopojis visu nepieciešamo informāciju un izveidojis pieteikumu, tas ir atbilstoši jāaizpilda.
Pieteikumi seko problēmas gaitai, un tos var izmantot arī, lai sazinātos ar citiem jūsu komandas locekļiem.
Aizpildot pieteikumu, iekļaujiet visu būtisko informāciju par šo problēmu, nepieciešamo informāciju par klientu, kā arī visas sarunas laikā veiktās piezīmes.
Ja nepieciešams, apskatiet informāciju par šo problēmu uzņēmuma iekšējā zināšanu bāzē. Tā var noderēt, ja neesat pārliecināts, kā problēmu atrisināt.
Iekšējā zināšanu bāze var būt vērtīgs resurss klientu problēmu risināšanā un var palīdzēt izvairīties no kļūdām.
Izmantojiet meklēšanas funkciju, lai atrastu noteiktu informāciju. Parasti tas ir ātrākais veids, kā atrast meklēto, un tas ļauj sašaurināt rezultātus līdz atbilstošajai informācijai.
Zināšanu bāzi var pārlūkot arī pēc kategorijām. Tas var noderēt, ja neesat pārliecināts, kādus atslēgvārdus ievadīt meklēšanas funkcijā.
Tiklīdz esat visu nepieciešamo informāciju apkopojis pieteikumā, ir pienācis laiks noteikt situācijas atrisināšanas iespējas.
Klients, kurš nesaprot jūsu piedāvāto risinājumu, iespējams, nevarēs pieņemt pamatotu lēmumu. Tas var izraisīt klientu neapmierinātību. Jums tas var prasīt ilgāku sarunas laiku, kurā jūs mēģināsiet izskaidrot šīs iespējas.
Risinājumi būtu jāpasniedz skaidri un kodolīgi. Pārliecinieties, ka sniedzat visu būtisko informāciju par dažādām iespējām, ieskaitot katras iespējas plusus un mīnusus. Zvanītājam vajadzētu sniegt arī ieteikumu par to, kādu izvēli izvēlēties konkrētajā viņa gadījumā.
Papildus jautājumiem par iespējām atrisināt šo problēmu, klients, iespējams, vēlēsies pajautāt kaut ko citu, kas saistīts ar pašu problēmu.
Ir būtiski atbildēt uz ikkatru klienta jautājumu, lai viņš justos pilnībā izprasts. Ja neatbildēsiet uz klienta jautājumiem, viņš, iespējams, būs apjucis par notiekošo. Turklāt viņš var justies tā, it kā jūs nebūtu ieinteresēts palīdzēt viņam atrisināt viņa problēmu. Līdz ar to var ciest klientu apmierinātības rādītāji.
Jums vajadzētu paredzēt sava klienta jautājumus un nekavējoties atbildēt uz tiem. Ja jums nepieciešams vairāk laika, lai atbildētu, palūdziet klientam nedaudz paciesties. Visbiežāk uzdotajiem jautājumiem izmantojiet scenārijus un sagataves.
Sarunas beigās apkopojiet pasākumu plānu. Tajā jāiekļauj grafiks, kurā jānorāda, kad un kā problēma tiks atrisināta.
Klients zinās, ko sagaidīt, un viņam nebūs jāatzvana. Visa informācija būs vienkopus, un to varēs izmantot, lai uzturētu jūsu atbildību.
Apkopojot plānu, nevajadzētu vienkārši nolasīt scenāriju. Personalizējiet katram klientam sakāmo un pārliecinieties, ka sniedzat visu atbilstošo informāciju. Esiet konkrēti tajā, kas tiks darīts un kad.
Pēc zvana ir noderīgi nosūtīt turpinājuma ziņu. Tas var būt e-pasts, īsziņa vai pat ar roku rakstīta vēstule.
Nosūtot pat īsu ziņu, klientam tiek izrādīts, ka vēlaties ar viņu veidot attiecības. Tas ļauj arī pievienot papildu informāciju, kas varētu būt noderīga.
Jūsu turpinājuma ziņai vienmēr jābūt personiskai un atbilstošai. Varat tajā arī iekļaut saiti uz sarunas atšifrējumu vai ierakstu. Atgādiniet klientam par plāniem, kas nosprausti un kad viņš var sagaidīt risinājumu.
Pēc tam, kad problēma ir atrisināta, jums ir jānosūta pateicības e-pasts.
Pateicības ziņa parāda klientam, ka jums rūp viņa apmierinātība. Un vēl aizvien ir jauki pateikties viņam par saziņu, pat ja jautājums vēl nav pilnībā atrisināts.
Koncentrējieties uz to, par ko vēlaties pateikties klientam. Piemēram, varat pateikties viņam par tā laiku, pacietību un/vai sapratni. Ja jūs to darāt pareizi, tas var būt lielisks veids, kā veidot attiecības ar klientu. Iespējams, vēlēsities nosūtīt šādu ziņu arī, ja plānojat piedāvāt papildu atlaides vai kuponus.
Tiklīdz viss ir pateikts un izdarīts, ir ļoti svarīgi prasīt atsauksmes. To var izdarīt, izmantojot aptauju, e-pastu vai pat tālruni.
Klientu atsauksmju iegūšana ļauj uzlabot darbu. Praktisku atsauksmju izmantošana var palīdzēt atrisināt problēmas, kā arī izvairīties no tādām pašām kļūdām nākotnē.
Skaidri pasakiet, kas jums vajadzīgs, bet arī atvieglojiet klientam atgriezenisko saiti. Piemēram, varat lūgt, lai viņš novērtē savu apmierinātību notikušo zvanu skalā no viens līdz pieci.
Ja sarunas laikā problēma tika atrisināta, jums vajadzētu pieteikumu slēgt.
Pieteikuma slēgšana nodrošina, ka klienta problēma tiek atzīmēta kā atrisināta un novērš atkārtotu sazināšanos ar to. Tas palīdz arī izsekot, kuras problēmas ir atrisinātas un kuras vēl ir atvērtas.
Aizverot pieteikumu, pārliecinieties, ka sistēmā ir ievadīta visa būtiskā informācija. Tai skaitā risinājums, zvana datums un klienta vārds. Iekļaujiet arī no klienta saņemtās konstruktīvās atsauksmes.
Veiksmīgam klientu apkalpošanas aģentam jāpiemīt dažām īpašībām.
Aģentam būtu jābūt:
Pozitīva attieksme var mainīt sarunas dinamiku. Ja aģents jūtas negatīvi, tas izpaudīsies viņu balsī un attieksmē. Klients to var sajust, un situācija tikai pasliktināsies.
Klientu apkalpošanā liela nozīme ir patiesumam, jo klienti var noteikt, kad aģents liekuļo. Tas var pārvērst iespējamo pozitīvo klientu mijiedarbību negatīvā virzienā. Ar patiesumu klienti var noteikt, ka aģents ir ieinteresēts viņiem palīdzēt.
Aģentam jāzina tas, par ko viņš runā, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Tas ietver būšanu lietas kursā par jaunāko informāciju par produktiem un izpratni par uzņēmuma politikām.
Klientu apkalpošanas zvani var būt sarežģīti, tāpēc aģentiem ir noderīgi uzturēt sarunu vienkāršu un mērķtiecīgu. Tas ietver skaidras un kodolīgas valodas lietošanu. Turklāt tas nozīmē, ka aģentam nevajadzētu mēģināt uzreiz klientam ko piepārdot vai sniegt pārāk daudz informācijas.
Aģentiem jārunā skaidri, lai klients tos varētu saprast. Tas ietver vārdu skaidru izrunu un runāšanu mērenā tempā. Turklāt tas nozīmē izvairīties no žargona un izmantot vienkāršu valodu.
Zvanītāja vārda izmantošana ir veids, kā aģents var radīt uzticēšanos uzņēmumam un parādīt, ka viņu interesē klients. Tas arī ļauj sarunai kļūt personiskākai, kas var palīdzēt veidot uzticību.
Katra klientu apkalpošanas zvana mērķis ir padarīt klientu apmierinātu. Tas nozīmē, ka jautājums ir atrisināts un klientu cerības ir piepildītas. Ir svarīgi arī, ka aģents pateicas klientam par tā laiku un pacietību.
Aģentam vajadzētu:
Pakalpojuma kvalitāti var mērīt vairākos veidos, tostarp, skatoties uz zvana skaidrumu, zvanu nomešanas līmeni un atbalsi. Zvanu kvalitātes mērījumus varat izmantot atsevišķu zvanu problēmu novēršanai vai tendenču izsekošanai laika gaitā. Identificējot un risinot jautājumus par zvanu kvalitāti, uzņēmumi var uzlabot klientu apmierinātības rādītājus un samazināt izmaksas, kas saistītas ar sliktas kvalitātes zvaniem.
Zvanu kvalitātes uzraudzība ir tālruņa sarunas kvalitātes novērtēšanas process. To var izdarīt, klausoties zvanu ierakstus vai izmantojot speciālu programmatūru, lai reālā laikā pārraudzītu zvanu kvalitāti. Zvanu kvalitātes uzraudzību var izmantot, lai identificētu problēmas ar tālruņu sistēmu vai novērtētu aģenta veiktspēju.
Ir daži atšķirīgi zvanu kvalitātes parametri, bet svarīgākie parasti ir skaņas skaidrība un skaņas skaļums. Skaņas skaidrība nozīmē to, cik labi sarunas otrā galā sēdošais cilvēks var jūs dzirdēt. To parasti nosaka jūsu interneta savienojuma kvalitāte un attālums no tālruņa. Ja atrodaties pārāk tālu vai jūsu interneta savienojums ir vājš, zvans var būt neskaidrs un grūti dzirdams. Skaņas skaļums ir tas, cik skaļi jūs esat dzirdams otram cilvēkam. To parasti nosaka tālruņa mikrofona un skaļruņa iestatījumi. Ja tālrunis ir iestatīts pārāk klusu vai ir daudz fona trokšņu, otram cilvēkam būs grūti dzirdēt jūsu runu.
Nozares standarts attiecībā uz vidējo atbildes laiku uz zvaniem ir pēc iespējas īsāks. Mūsdienu ātrdarbīgajā pasaulē klienti sagaida, ka uzņēmumi būs pieejami 24/7. Viņi bieži vien dodas citur, ja jūt, ka viņiem netiek pievērsta tā uzmanība, ko viņi sagaida. Ņemot to vērā, ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka jūsu komanda ir gatava atbildēt uz lielu zvanu apjomu un, ka klientu apkalpošanas dienesta pārstāvji ir apmācīti ātri un efektīvi rīkoties apkalpot zvanītājus.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Visaptverošs zvanu centra kontrolsaraksts
Esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz to paveikt.
Zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet šo zvanu centra kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai pārliecinātos, ka jūsu aģenti spēj apstrādāt ikvienu zvanu - bez izņēmuma.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team