Klientu apkalpošanas standartu kontrolsaraksts nodrošina konsekventu un profesionālu pieeju klientiem, piedāvājot ieteiktos rīkus un prasmes, lai uzlabotu apkalpošanu un atbildes ātrumu.
Klientu atbalsts un apkalpošana ir būtiski svarīga uzņēmumiem, kas ikdienā nodarbojas ar klientiem, jo pret klientiem ir jāizturas pareizi.
Nav svarīgi, kāda veida produktu vai pakalpojumu jūs pārdodat: ja tas nav pietiekami labs jūsu klientiem, viņi atradīs kādu citu, no kura to iegādāties.
Bet, ja jūs saglabājat augstus klientu apkalpošanas standartus, lai nodrošinātu saviem klientiem pēc iespējas labāku servisu, viņi turpinās atgriezties.
Skatiet mūsu klientu apkalpošanas standartu kontrolsarakstu, lai noteiktu skaidras vadlīnijas jūsu aģentiem un uzturētu pakalpojumu visaugstākajā līmenī.
Attiecībā uz klientu atbalsta nodrošināšanu daudzi uzņēmumi cīnās ar konsekvences nodrošināšanu. Iemesls bieži vien ir konkrētu vadlīniju trūkums klientu atbalsta personālam.
Tas var radīt nekonsekvenci piedāvāto pakalpojumu kvalitātē, kas galu galā atspoguļosies sliktā klientu pieredzē. Labs veids, kā cīnīties ar šo problēmu, ir ieviest standartu kontrolsarakstu jūsu atbalsta personālam. Tas palīdzēs uzturēt augstu apkalpošanas kvalitāti, un to var izmantot arī gadījumā, ja rodas pārpratumi ar klientiem.
Klientu apkalpošanas pārstāvji
Sekojot šīm vadlīnijām, klientu apkalpošanas komanda klientiem var sniegt kvalitatīvu pakalpojumu. Tas īpaši svarīgi ir uzņēmumiem ar vairākām atrašanās vietām, lai saglabātu konsekvenci attiecībā uz katras filiāles sniegtajiem pakalpojumiem. Tas palīdzēs arī uzlabot klientu apmierinātību, kā rezultātā viņi nākotnē atgriezīsies.
Vadības komanda
Vadības komanda var izmantot apkalpošanas standartu kontrolsarakstu, lai pārbaudītu atbalsta personāla piedāvāto pakalpojumu kvalitāti. Tas palīdzēs viņiem noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un sniegs priekšstatu par to, cik labi darbojas viņu uzņēmums.
Apskatīsim, kādi klientu apkalpošanas nozares standarti ir jāievēro jūsu uzņēmumam, lai nodrošinātu augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu.
Tas ir jūsu klientu apkalpošanas pamatstandartu mugurkauls. Tajā ir jāizklāsta, kā jūsu uzņēmums sniegs atbalstu saviem klientiem. Jābūt skaidrībai par procedūrām, kas jāievēro, lai atrisinātu jebkādas sūdzības vai jautājumus.
Tas nodrošina jūsu darbiniekiem skaidru vadlīniju kopumu, kas jāievēro, kad viņi palīdz klientiem. Tādējādi viņi varēs sniegt pakalpojumus ar nemainīgu kvalitātes līmeni, un darbiniekiem būs vieglāk atrisināt iespējamās domstarpības.
Jūsu noteikumos ir jāiekļauj šādi elementi:
Pastāv dažādi rīki, kurus var izmantot, lai palīdzētu pārvaldīt klientu apkalpošanas noteikumus, tostarp šādi:
Caurskatāma komunikācija ir svarīga lieliskai klientu apkalpošanai. Tā nodrošina, ka vadības un atbalsta personālam ikdienā risinot sarunas ar klientiem, neveidojas pārpratumi un nesaprašanās.
Caurskatāmības trūkums atbalsta komandas un vadības starpā var radīt neuzticību. Tas var kavēt saziņu, negatīvi ietekmējot jūsu iekšējo organizāciju.
To var izdarīt, organizējot regulāras sanāksmes, kurās piedalās vadība un personāls. Tas ļauj abām pusēm atklāti dalīties ar visiem jauninājumiem vai problēmām, kas tām varētu rasties, un uzturēt saziņu atvērtu.
Kontaktējoties ar uzņēmumu, klientiem jāpiedāvā konsekvents informācijas līmenis.
Tā palīdz klientiem jums uzticēties. Klienti, kas mēģina saņemt atbalstu, var būt apjukuši, ja katram darbiniekam ir atšķirīga izpratne par uzņēmuma noteikumiem.
Šādi soļi var palīdzēt uzlabot jūsu klientu apkalpošanas konsekvenci:
Ir vairāki rīki, kurus var izmantot, tai skaitā:
Ļoti svarīga ir klientu apkalpošanas standartu kontrolsarakstam pieejamība. Tā jūsu darbiniekiem būs ērti tajos ieskatīties, kad vien viņiem tas būs nepieciešams, kā arī būs vieglāk ievērot dokumentā izklāstītās vadlīnijas.
Ja klientu apkalpošanas standarti nav viegli pieejami, tad darbinieki tajos ieskatīsies retāk, kas var vest pie pakalpojuma kvalitātes pazemināšanās. Tas var mulsināt atbalsta darbiniekus.
Glabājiet tos ērtā vietā, piemēram, koplietojamā mapē uzņēmuma tīklā. Varat tos padarīt pieejamas arī tiešsaistē vai pat izdrukāt, lai darbinieki varētu piekļūt fiziskai kopijai.
Viens no galvenajiem klientu apkalpošanas standartu mērķiem ir nodrošināt, lai atbildes laiki būtu pēc iespējas īsāki. Tas parāda, ka jūsu uzņēmumam rūp tā klienti, ka viņi tiek novērtēti un atzīti.
Klientu apmierinātības līmenim ir nepieciešams īss vidējais atbildes laiks. Tas parāda, ka jūsu uzņēmums ciena savu klientu laiku.
To var izdarīt, ieviešot pieteikumu apstrādes sistēmu vai izmantojot palīdzības dienesta programmatūru. Tas ļaus izsekot katra atbalsta pieprasījuma gaitai un palīdzēs ātri atbildēt uz visiem pieprasījumiem.
Vienmēr jābūt pieklājīgiem pret klientiem, lai palīdzētu uzņēmumam veidot un saglabāt labu reputāciju.
Ņemiet vērā klientu vajadzības, ja vēlaties, lai viņi redz jūsu uzņēmuma pozitīvo tēlu. Klientu apkalpošana bieži vien rada pirmo iespaidu, kas cilvēkiem rodas par jūsu uzņēmumu, tāpēc ir svarīgi būt pārliecinātam, ka tas ir labs.
Varat noteikt darbinieku uzvedības standartus un nodrošināt apmācības kursus, kuros galvenā uzmanība pievērsta pieklājībai un labām manierēm. Varat izmantot arī klientu apkalpošanas skriptus.
Lai jūsu klientiem būtu pozitīva klientu pieredze un tie kļūtu par regulāriem klientiem, ļoti svarīgi faktori ir precizitāte un uzmanības pievēršana sīkumiem.
Kad darbinieki ir laipni un izrāda precizitāti, klienti, visticamāk, uztvers jūsu uzņēmumu pozitīvi.
Varat izmantot rīkus, piemēram, LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, lai cieši sekotu visām klientu mijiedarbībām. Turklāt visi klientu pieprasījumi ir pieejami no vienas vienotas iesūtnes. Ar šo sistēmu nekas netiks palaists garām. Jūsu darbinieki var iegūt arī no klientu apkalpošanas skriptiem ar visu vajadzīgo detalizēto informāciju.
Klienti pēc viņu pieprasījuma labprāt saņem tūlītēju apkalpošanu. Labākais risinājums būtu, ja kāds no darbiniekiem būtu pieejams 24/7, izmantojot tiešsaistes čatu, lai nekavējoties varētu atbildēt uz klientu jautājumiem, bet tas, protams, ne vienmēr ir iespējams. Turklāt, arī Zināšanu Bāze ir labs veids, kā dot iespēju klientiem pašiem atrisināt problēmas.
Ja sniedzat atsaucīgu apkalpošanu, esiet pārliecināts, ka visi jautājumi vai problēmas tiks nekavējoties risināti. Ja klients nesaņem atbildi, tas var likt viņam domāt, ka tiek ignorēts vai uzņēmumam tas nav svarīgi.
Piedāvājiet lietotājiem vienkāršu veidu, kā jūs sasniegt (piemēram, e-pasta adresi), un pārliecinieties, vai kāds vienmēr pārrauga šo kanālu. Vislabāk ir nodrošināt daudzkanālu atbalstu, jo tas ļauj klientam mijiedarboties ar palīdzības dienestu vairākos sakaru kanālos. Daudzi klienti labprātāk sazinās ar zvanu centru vai tiešsaistes čatu, lai ātri atrisinātu savas problēmas.
Atsaucība nozīmē arī atbildi uz visām klientu sūdzībām.
Pārliecinieties, vai jums ir sistēma klientu vaicājumu un sūdzību izsekošanai. Var sekot līdzi jebkādām problēmām vai progresam ar atsevišķiem klientiem. Tāda programmatūra kā LiveAgent palīdzības dienests tam ir lieliska.
Pēdējo gadu laikā mākslīgais intelekts ir kļuvis par populāru risinājumu.
Tas piedāvā vairākas priekšrocības, tostarp spēju uzreiz atbildēt uz vairākiem jautājumiem vienlaicīgi un spēju nodrošināt klientiem līdzīgu pieredzi kā cilvēks.
Mākslīgo intelektu varat ieviest savā klientu atbalsta nodaļā, izmantojot virtuālos palīgus un dažādas integrācijas ar mašīnapmācības iespējām. Tas ļauj nodrošināt īpašu klientu atbalsta līmeni, kā arī palīdz samazināt darba slodzi atbalsta personālam.
Klientu apkalpošanas automatizācija ir neatņemama augstas kvalitātes atbalsta nodrošināšanas sastāvdaļa. Tas palielina jūsu personāla darba efektivitāti. Atkārtotus uzdevumus, kurus varat definēt pēc kritērijiem, var veikt automātiski.
Automatizācijas rīku izmantošana palīdz efektīvāk pārvaldīt klientu mijiedarbību. Tas arī padara procesu mazāk laikietilpīgu gan jums, gan klientiem. Automatizācijas nosacījumu izmantošana ir izdevīga lielam pieteikumu apjomam. Tas ļauj samazināt cilvēcisko kļūdu skaitu un uzlabo reakcijas laiku.
Automatizācijas rīkus var izmantot, lai palīdzētu veikt sekojošos uzdevumus:
Klientu cerības aizvien ir augstas, bet tās var kontrolēt, izmantojot pārvaldības praksi.
Jūs varat labāk apmierināt savu klientu vajadzības, ja jūs zinat viņu cerības. Katru reizi, kad nepiepildāt klientu cerības, tie var kļūt neapmierināti. Vienmēr centieties nodrošināt pēc iespējas labāku servisu, bet nesoliet to, ko nevarat paveikt.
Uzklausiet savu klientu vajadzības un pēc tam aprakstiet, kas ir un kas nav iekļauts jūsu pakalpojumu standartos. Esiet vienkārši un godīgi, nevis pārspīlējiet savas spējas. Ja iespējams, esiet elastīgs, bet nodrošiniet, lai klientu apkalpošanas komanda varētu izpildīt pieprasījumu.
Ņemiet vērā, ka uzņēmuma klientu atbalsta standarti bieži tiek vērtēti pēc darbinieku attieksmes pret klientiem.
Tas palīdz personālam veidot spēcīgas attiecības ar klientiem.
Klientu apmierinātību var uzlabot ar darbinieku apmācības programmu, kurā galvenā uzmanība pievērsta uz klientu vērstai komunikācijai un rīcībai.
Iesaistiet savus darbiniekus klientu apkalpošanas standartu izstrādes procesā un nodrošiniet viņus ar profesionālu apmācību.
Periodiska veiktspējas plāna uzturēšana jūsu klientu atbalsta komandai nodrošina jūsu iestatīto standartu ievērošanu.
Veiktspējas plāni informē par uzņēmuma stratēģijām un mērķiem. Tie arī palīdz uzlabot darbinieku produktivitāti un motivāciju, kā arī nodrošina, ka viņi pārzina uzņēmuma mērķus.
Nosakiet mērķus un uzdevumus, kas saistīti ar jūsu personāla veiktspēju. Rezultātu kartes var izmantot, lai izsekotu to progresam un identificētu jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
Ir svarīgi, lai jūsu servisa aģentiem būtu apmācības plāns, kas tos uzturētu kopsolī ar jaunākajām izmaiņām.
Jūsu aģentiem ir jāzina par jaunākajiem notikumiem. Apmācības programma ir ļoti svarīga jūsu aģentiem, lai nodrošinātu uzticamu un jaunumiem atbilstošu servisu.
Noskaidrojiet, kurās jomās nepieciešami uzlabojumi, un ap tām izveidojiet apmācību plānu. Jūs varat arī noteikt mērķus un uzdevumus, kas uzlabos jūsu aģentu veiktspēju, kā arī palīdzēs uzturēt viņu motivāciju.
Rezultātu analīze palīdzēs noskaidrot, kuras kampaņas darbojas labi, un kurām vajadzētu uzlabojumus un kā katra mārketinga kampaņa darbojas.
Lai pieņemtu pārdomātus lēmumus, ir jānoskaidro, kuras mārketinga metodes ir efektīvas.
Pārliecinieties, ka visas atsauksmes ir reģistrētas pareizi (CRM programmatūra tam lieliski noder), lai vēlāk tās varētu analizēt.
Sekojiet savas mājaslapas analīzei, lai noskaidrotu, cik cilvēku to apmeklē un kādas lapas skatās. Tas palīdzēs saprast, kāds saturs ir populārs un kādi uzlabojumi nepieciešami.
Salīdziniet savus rezultātus ar konkurentu rezultātiem – ko viņi dara tādu, ko jūs nedarat?
1. Courtesy: being polite and courteous to your customers at all times will help to create a positive image of your business. 2. Efficiency: customer support is often the first impression that people have of your company, so it's important to make sure that it's a good one. Customer satisfaction: provide your customers with a service that they are happy and satisfied with.
Self-serve: customers resolve issues themselves. Live: customer service transactions are performed by a live agent. Web-based: customers interact with the company via the website or a chatbot. Community: customer service is delivered through e.g. social media channels.
Provide your employees with effective training and support and set high standards for their behavior and interactions with clients. Use performance plans to help motivate your staff and to keep them up-to-date with the latest changes and developments. Improve your agents’ knowledge and skills. Make sure they understand your organization's goals and objectives.
It is a tool that can be used to measure the effectiveness of your customer service department. It consists of three elements: customer satisfaction, customer loyalty, and customer retention.
They are a set of guidelines to be followed by all employees when providing support to clients. Customer service agents should be polite, helpful, and professional at all times. They should also make every effort to resolve any complaints or queries that customers may have.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs.
Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Due to lower turnover rates, customer loyalty and retention rates increase, resulting in lower costs. Gaining a loyal client base that you can utilize later on in many ways. Improved customer satisfaction, which will lead to greater profits for your company. Having excellent customer service will differentiate your company from the competition.
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Klientu apkalpošanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu, izmantojot parocīgu klientu apkalpošanas kontrolsarakstu — izmantojiet visas iespējas, lai gūtu panākumus.
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas sniegumu, identificējot vājās vietas un sekmējot komandas attīstību. Iegūstiet vērtīgus padomus, kā efektīvi izmantot LiveAgent, analizēt klientu atsauksmes un veikt veiktspējas novērtējumus. Iespēja uzlabot klientu pieredzi sākas šeit!
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
Jūs nekad nevarēsit apmierināt visus savus klientus, bet, izmantojot šo klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat sniegt izcilu atbalstu tiem, kam tas visvairāk nepieciešams.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team