Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts ir būtisks rīks, kas palīdz uzraudzīt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti, izstrādāt rezultātu kartes un procedūras, lai nodrošinātu augstākā līmeņa klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir viens no svarīgākajiem aspektiem, lai noteiktu, vai klients atgriezīsies jūsu uzņēmumā, lai saņemtu vairāk pakalpojumu. Ja neesat pārliecināts, kā tam sekot, jums var būt nepieciešams visu uzņēmuma veicamo darbību kontrolsaraksts.
Mēs esam apkopojuši dažus no svarīgākajiem punktiem mūsu klientu apkalpošanas kvalitātes kontrolsarakstā. Apskatiet un izmantojiet to savā labā.
Klientu apkalpošanas uzturēšana augstā līmenī nav vienkārša un prasa laiku, tāpēc kontrolsaraksta izveide var būt patiešām izdevīga. Tas ne tikai ietaupīs daudz pūļu, bet arī palīdzēs atklāt jebkādus trūkumus uzlabojumu un attīstības jomā, kā arī palīdzēs efektīvai saziņai.
Ir tik daudz aspektu, kā nodrošināt labu klientu apkalpošanu, ka tos visus ir grūti atcerēties. Nav brīnums, ka meklējat sarakstu, kas apkopos visas prasības labai kvalitātes nodrošināšanai.
Izmantojiet šos kontrolsaraksta elementus kā pamatsagatavi, lai neaizmirstu neko tādu, kas varētu ietekmēt jūsu klientu apkalpošanas veiktspēju.
Jebkurš uzņēmums, kas mijiedarbojas ar klientiem, var gūt ievērojamu labumu no šī kontrolsaraksta izmantošanas. Nav svarīgi, ko pārdodat vai kāda veida pakalpojumus sniedzat, šis saraksts var palīdzēt sasniegt labākus rezultātus.
Tas ir tikai labs sākums, tāpēc nevilksim garumā – sāksim uzlabot savu apkalpošanu.
Vispirms ir jāsagatavo rezultātu tabulu, kas ir lielisks rīks, lai redzētu, kā jums veicas ar klientu apkalpošanu. Tas sniedz jums vispārēju priekšstatu par jūsu centieniem un parāda jomas, kurām jāpievērš vairāk uzmanības.
Rezultātu tabulas ir veiktspējas pārvaldības rīks stratēģisko mērķu salīdzināšanai ar rezultātiem. Zinot, ka jūsu klientu apkalpošana tiek pastāvīgi uzraudzīta, jūs varat ne tikai to uzlabot, bet arī motivēt klientu atbalsta komandu uzlabot vispārējo aģenta veiktspēju.
Lai izveidotu rezultātu tabulu, ir jāapkopo visa svarīgā informācija par klientu apkalpošanu. Tas var ietvert šādus aspektus:
Mērķis ir noskaidrot, kur ir jūsu stiprās un vājās puses, nodrošinot lielisku klientu pieredzi. Šie dati jums nepieciešami, lai noteiktu mērķus un novērtētu savu progresu, tāpēc neaizmirstiet analizēt gan pozitīvās, gan negatīvās atsauksmes.
Jūs varat izvēlēties tādus faktorus, kuriem vēlaties pievērst uzmanību vispirms vai ari noskaidrot, vai ir veiktas kādas izmaiņas. Tomēr vienmēr ir jāseko, kā rezultātu tabulu ietekmē jūsu klientu apkalpošana.
Tiklīdz esat saņēmis datus un dažas atsauksmes no saviem klientiem, ir pienācis laiks izveidot rezultātu tabulu. Kategorijām ir jāatbilst jūsu mērķiem un kvalitātes standartiem, kā arī jāparāda, kā tās ietekmē cita citu.
Tas sniegs jums labāku pārskatu par jūsu veikumu un to, kas ir jāuzlabo.
Ja runa ir par tabulām, kategorijas ir noderīgas satura organizēšanai un kopskata ieraudzīšanai. Izmantojot dažādas kategorijas, varat viegli salīdzināt datus un redzēt, kurām jomām jāpievērš vislielākā uzmanība.
Elementi, kas sakrīt ar jūsu prioritātēm, ir vissvarīgākās kategorijas. Piemēram, ja jūsu mērķis ir uzlabot klientu apmierinātības rādītājus, tad šai kategorijai jābūt saraksta augšpusē.
Piemēram, rezultātu tabulai var izmantot šādas kategorijas:
Nākamais solis ir kategoriju sarindošana. Jums jāzina, kurām jomām ir lielāka nozīme veiksmīgas klientu apkalpošanas stratēģijas veidošanā.
Šī informācija palīdzēs noteikt prioritātes tam, kam nepieciešama tūlītēja uzmanība un kur izmaiņas var veikt vēlāk.
Sarindošana ir svarīga, jo tā ļauj novērtēt savu progresu. Jūs varat sekot rezultātiem un noskaidrot, vai tie laika gaitā uzlabojas. Ja jums būs šādi dati, varēsit turpināt darbu ar saviem mērķiem.
Visvienkāršākais veids, kā sarindot rezultātu tabulas kategorijas, ir izmantot skaitļus no viens līdz pieci, kur viens ir mazākais iespējamais rezultāts, un pieci nozīmē izcilu sniegumu šajā kategorijā. Jo augstāks rezultāts, jo labāk uzņēmumam.
Tomēr veids, kā jūs izlemsiet sarindot kategorijas, ir jūsu ziņā, tāpēc izvēlieties sev piemērotāko metodi.
Tagad ir pienācis laiks izmantot rezultātu tabulu, lai sāktu datu pārskatīšanu. Tas ir pakāpenisks process, kas sākas ar katru kategoriju atsevišķu novērtēšanu, pēc tam to salīdzināšanu un visbeidzot ar to, kā tā ietekmē citas kategorijas sarakstā.
Atcerieties, ka šis nav sasteidzams darbs, tāpēc veltiet tam tik daudz laika, cik nepieciešams, lai varētu iziet cauri katram solim.
Rezultātu tabulas pārskatīšana ir svarīga, jo tā sniedz jums skaidru priekšstatu par savu progresu. Nepārskatot rezultātu tabulas veiktspēju, jūs vienkārši nevarat novērtēt, vai sniedzat labāko iespējamo klientu pieredzi. Tieši tāpēc ir ļoti svarīgi veltīt vairāk uzmanības šim rīkam un izmantot to savā biznesā.
Ir divi veidi, kā jūs varat pārskatīt veiktspēju, izmantojot rezultātu tabulu:
Rezultātu tabula jāpārskata periodiski, vismaz reizi ceturksnī. Tas palīdzēs sekot progresam un veikt nepieciešamās izmaiņas, lai sasniegtu vēlamos rezultātus.
Katras analīzes laikā ir jāapskata visi atbalsta kanāli. Tas nozīmē, ka ir jāskata ne tikai tālruņa zvani, bet arī tērzēšanas sarunas, e-pasta ziņojumi un sociālo mediju ziņojumi, lai redzētu, kā tie ietekmē viens otru.
Pārskatot visus atbalsta kanālus, jūs iegūsit vēl labāku pārskatu par klientu apkalpošanas veiktspēju. Tas ir tāpēc, ka tas ļauj jums redzēt, kā dažādi kanāli funkcionē kopā un no kurienes nāk visvairāk sūdzību. Izmantojot šos datus, varat koncentrēties uz šīm jomām un veikt nepieciešamās izmaiņas.
Pirmais solis ir apkopot visus nepieciešamos datus un pēc tam tos analizēt, lai varētu redzēt, kurās jomās ir nepieciešami uzlabojumi. Pēc tam jums ir jāizveido plāns, kā uzlabot šos klientu apkalpošanas aspektus.
Varētu būt ļoti laikietilpīga visu atbalsta kanālu pārskatīšana pa vienam.
Padoms. LiveAgent rūpējas par to un ļauj vienuviet pārvaldīt visus atbalsta kanālus: e-pastus, Slack ziņas, forumus, atsauksmes, sociālos saziņas līdzekļus un daudz ko citu. Pateicoties tam, visu nepieciešamo datu apkopošana ir ātra un vienkārša.
Kad esat pabeidzis visu savu atbalsta kanālu pārskatīšanu, ir pienācis laiks grupēt rezultātus. Tas nozīmē, ka jums būs jāapkopo daži apgabali ar līdzīgiem rādītājiem un jāsalīdzina to relatīvās stiprās puses.
Grupēšana var atklāt dažus interesantus datus, jo, ja dažiem klientu apkalpošanas aspektiem ir zemāki vērtējumi nekā citiem, iespējams, ir laiks pievērsties tiem. Turklāt grupēšana var arī parādīt, kurās jomās klājas labi, un tāpēc pašlaik nav nepieciešami uzlabojumi.
Ir vairāki veidi, kā grupēt rezultātus:
Kad rezultāti ir sagrupēti, ir pienācis laiks sākt tos analizēt. Nākamais solis ir apkopot visus šos datus un izveidot atskaiti, kurā jāiekļauj visa informācija, kas iegūta, pārskatot atbalsta kanālus, kā arī informācija, ko atklājāt, grupējot rezultātus. Izmantojot šos datus, varat pieņemt lēmumus par turpmāko rīcību.
Tas būs atkarīgs no jūsu pārskata rezultātiem un no tā, cik daudz jums ir darāmā, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un saziņu starp darbiniekiem.
Kvalitātes nodrošināšanas sesiju rīkošanas biežuma noteikšana ir svarīga, jo tā ļauj rīkoties proaktīvi. Tas nozīmē, ka tas palīdz jums sekot līdzi un regulāri vadīt šādas sesijas.
Ir daudz dažādu veidu, kā veikt kvalitātes nodrošināšanas sesijas:
Pārbaudiet dažādas metodes un noskaidrojiet, kura no tām sniedz vislabākos rezultātus, lai uzzinātu, kurš veids jums ilgtermiņā darbosies vislabāk.
Lai nodrošinātu, ka jūsu kvalitātes nodrošināšanas sesijas ir produktīvas, nosakiet sapulces mērķus un izveidojiet darba kārtību. Pirms sanāksmes pārliecinieties, ka visi dalībnieki ir informēti par darba kārtību un iepriekš sagatavojiet atskaites.
Padoms. Ja neesat pārliecināts, kurus rīkus izmantot, jautājiet komandas locekļiem. Viņiem var būt daži lieliski ieteikumi, kā padarīt sesijas produktīvākas.
Tas ir jāizdara, lai ikviens būtu informēts par standartiem un procedūrām, kas jāievēro klientu apkalpošanas jomā.
Uzņēmuma noteikumi visiem skaidri parāda, kas no darbiniekiem tiek gaidīts un kā rīkoties noteiktās situācijās.
Tiklīdz esat izveidojis klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus, ir svarīgi pārliecināties, ka visi tiem seko. To var izdarīt, izmantojot kontroles programmatūru, lai pārraudzītu darbinieku veiktspēju un redzētu, vai viņi pareizi ievēro protokolus.
Kvalitātes pārvaldnieks nodrošinās, ka visi standarti tiek ievēroti un kvalitātes nodrošināšanas process notiek bez sarežģījumiem regulāru kvalitātes nodrošināšanas sesiju laikā.
Pieņemot darbā kādu, kas ir īpaši atbildīgs par kvalitātes pārvaldību, tiks nodrošināts, ka tiek apskatīti visi klientu apkalpošanas aspekti un ka visi jautājumi tiek atrisināti ātri.
Vispirms pajautājiet sev, kādām pamatprasmām jāpiemīt kandidātam. Iespējams, vēlēsities paskatīties paskatīties kādu no savas komandas, kas būtu piemērots šai lomai. Ja jums nav neviena no savējiem, jums vajadzētu sākt skatīties uz ārējām aģentūrām vai ārštata darbiniekiem.
Kad esat izveidojis klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas noteikumus un nolīdzis kādu, lai to uzraudzītu, izmantojiet rīkus, lai optimizētu visu šo procesu.
Rīki palīdzēs automatizēt ikdienas uzdevumus un atvieglos procesu visiem iesaistītajiem.
Ir daudz rīku, kas var palīdzēt nodrošināt klientu apkalpošanas kvalitāti. Jums ir jāatrod tie, kas vislabāk atbilst jūsu organizācijai, un jāpārliecinās, ka tie ir saderīgi ar citu programmatūru, ko jau izmantojat.
Izmantojot rīkus, jūs varēsiet uzlabot saziņu starp dažādām komandām, garantēt, ka klientu apkalpošana atbilst nepieciešamajiem standartiem, un daudz ātrāk noteikt visas jomas, kurām pietrūkst kvalitātes, nekā jūs to darītu bez rīkiem.
Padoms. Ja vēlaties optimizēt klientu atbalsta pārstāvja darbplūsmu, apsveriet iespēju izmantot palīdzības dienesta programmatūru un pieteikumu apstrādes sistēmas, piemēram, LiveAgent. Rezultātā jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji varēs uzlabot jūsu pakalpojumu kvalitāti un daudz ātrāk un efektīvāk atrisināt jūsu klientu problēmas.
Viena no pirmajām lietām, kas jums jāizdara, ir jānosaka, kas ir jūsu panākumi. Kādi ir jūsu mērķi un kā jūs uzzināsit, kad jūsu klientu apkalpošana atbildīs jūsu klientu prasībām?
Ir daudz faktoru, kas veicina klientu apkalpošanas kvalitāti. Iespējams, vēlēsities koncentrēties uz šādām jomām:
Ieraugiet grūtības un izstrādājiet plānu to pārvarēšanai, pirms tās pāraug lielās problēmās. Ja jums rodas ar to grūtības, apsveriet iespēju pieņemt darbā cilvēku, kuram ir lielāka pieredze šajā jomā, vai iecelt kvalitātes nodrošināšanas vadītāju savam personālam.
Saziņas prasmēm ir jābūt zvanu centra pamatkvalitātei. Atsauksmes ir labākais veids, kā noskaidrot, vai jūsu klientiem sniegtais pakalpojums atbilst viņu vēlmēm. Jums ir precīzi jānoskaidro, ko klienti domā, un tieši viņiem jājautā par viņu apmierinātības līmeni.
Tas palīdzēs saprast, kuri klientu mijiedarbības aspekti noteikti ir jāuzlabo, kā arī novērsīs neparedzētas problēmas nākotnē. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai klienti regulāri sniegtu jums atsauksmes.
Tas palīdzēs jums sekot līdzi visām jomām, kurās nepieciešami uzlabojumi, un pārliecināties, ka jūsu klientu apkalpošana atbilst nepieciešamajiem standartiem. Kvalitātes nodrošināšanas informācijas panelis ir rīks, kas palīdz kontrolēt dažādus klientu apkalpošanas aspektus, piemēram:
Lai nodrošinātu labāku saziņu starp nodaļām, ir svarīgi sekot līdzi klientu apkalpošanas kvalitātei. Tas nodrošinās, ka jūsu komanda vienmēr domās vienādi, kad runa ir par lielisku pakalpojumu sniegšanu.
LiveAgent ir viens no kvalitātes nodrošināšanas informācijas paneļa programmatūras risinājuma piemēriem. Tas ļauj kontrolēt visus svarīgākos klientu apkalpošanas aspektus un pārliecināties, ka viss atbilst nepieciešamajiem standartiem.
Labākā lieta LiveAgent ir tā, ka darbiniekiem to ir viegli izmantot, jo nav nepieciešamas īpašas apmācības programmas vai zināšanas. Tas palīdzēs ikvienam pievienoties procesam un justies vairāk iesaistītam savā darbā.
Jūsu pārdošanas aģenti ir pirmajās rindās un vislabāk zina, ko klienti meklē. Viņi var palīdzēt noteikt problēmas un izstrādāt risinājumus, kas uzlabos jūsu klientu apkalpošanu.
Iedrošinot viņus atklāti izteikt savas idejas un ieteikumus, tas ir lielisks veids, kā iegūt jaunas perspektīvas un uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Pievērsiet uzmanību arī savu aģentu apmācības procesam un plašajam viņu prasmju klāstam. Pārliecinieties, ka pieredzējuši aģenti dalās savās pamatzināšanās par produktiem ar nepieredzējušiem aģentiem. Tas palīdzēs uzlabot jūsu komandas vispārējo sniegumu un izvairīties no turpmākām klientu apkalpošanas problēmām.
Šī ir arī iespēja individuālam aģentam iegūt skaidrāku priekšstatu par to, kā darbojas visa kvalitātes nodrošināšanas koncepcija, lai viņi varētu labāk tikt galā ar ikdienas darbiem.
Viens no labākajiem veidiem, kā pārliecināties, ka klientu apkalpošana sniedz kvalitātes garantiju, ir apkopot atsauksmes no dažādām jomām. Tas var palīdzēt noteikt pakalpojuma trūkumus un nodrošināt, ka tiek aptverti visi aspekti.
Mākslīgais intelekts, analīze un pārraudzības centra metrikas var palīdzēt klientu apkalpošanas dienestam sasniegt nākamo līmeni. Izsekojot klientu mijiedarbību, varat noteikt tendences un sakarības, kas palīdzēs uzlabot jūsu pakalpojumu.
Izmantojot mākslīgo intelektu un citas uzlabotas funkcijas, varat automatizēt dažus no garlaicīgākajiem uzdevumiem, lai jūsu komandai būtu vairāk laika pievērsties kvalitātes nodrošināšanai, koncentrēties uz citiem papildu uzdevumiem un izpildīt kvalitātes kritērijus. Vai mēs jau iepriekš pieminējām, ka LiveAgent var palīdzēt arī šajā jautājumā?
A quality assurance checklist is a list of things that you need to do or questions that you need to answer in order to provide the best possible service. Quality assurance checklists can be used across different areas and are crucial for consistently providing high-quality customer service. You can use our center quality assurance checklist template as a starting point and tailor it to your specific needs and expectations to increase the quality of your service and the number of satisfied customers.
You can use internal scoring to measure the different aspects of your service and identify the biggest challenges. This will help you improve customer service quality across all areas by addressing issues as they arise. Set up quality metrics such as average response time, average resolution time, customer satisfaction scores, or average handling times to enable effective business process management. A good idea is also to prepare audit templates and conduct such review sessions regularly. Service quality assurance audits assist in detecting any broken process faster and save some money (since corrective actions can be expensive).
Customer service quality refers to the quality of products or services and how they meet customers' needs. You can also define this in terms of meeting or exceeding customer expectations, based on what they specifically require. This will be unique for every business depending on company size, contact center leaders, service quality assurance program of the organization, and quality control procedures.
There are many benefits of quality assurance – the most important one being that it will help you provide a higher standard of customer service. This will improve your brand image, which in turn can lead to increased sales and revenue. Moreover, it makes it much easier to implement correct processes. As a result, quality assurance will help you retain existing clients and increase customer loyalty.
This will vary depending on the size of your business and how many areas you need to cover. However, it's best to set aside time each week (or month) to review your service and ensure that everything is running smoothly and all aspects have been covered. As you prepare such audit scores more often, the shorter the inspection time will be.
Klientu apkalpošanas standartu kontrolsaraksts
Atklājiet klientu apkalpošanas standartu kontrolsarakstu, kas palīdzēs nodrošināt konsekventu un profesionālu pieeju klientiem. Iegūstiet ieteikumus un rīkus, lai uzlabotu apkalpošanu, atbildes ātrumu un klientu pieredzi. Apmeklējiet lapu un paaugstiniet savu klientu servisu!
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un kontaktu centra veiktspēju. Saņemiet padomus par labāku saziņu, empātiju un risinājumu piedāvāšanu, lai nodrošinātu spožu klientu apkalpošanu. Skatiet vairāk mūsu mājaslapā!
Personāla atlases kontrolsaraksts klientu apkalpošanas speciālistam
Apmeklējiet mūsu lapu par personāla atlases kontrolsarakstu klientu apkalpošanas speciālistam, lai nodrošinātu veiksmīgu pieņemšanas procesu. Iegūstiet vadlīnijas amata prasību izstrādei, atlases kritērijiem un intervijas jautājumiem, lai atrastu viskvalificētākos kandidātus un uzlabotu savu personāla atlases stratēģiju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team