Kontrolsaraksts jauna klienta pievienošanai, ietverot pārstāvju iecelšanu, līguma apstiprināšanu, klienta cerību noteikšanu un mērķu uzstādīšanu. Ieteicami procesi un rīki, lai uzturētu ilgtspējīgas klientu attiecības.
Vai jūs esat uzņēmuma īpašnieks, kas meklē veidus, kā uzlabot jūsu klienta pievienošanās procesu? Ja tas tā ir, tad jūs esat īstajā vietā – šis raksts nodrošinās jums jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta sagatavi, kas palīdzēs padarīt procesu raitāku un mazāk apgrūtinošu gan jums, gan jūsu klientiem. Lai uzzinātu vairāk, turpiniet lasīt.
Jums, kā uzņēmuma īpašniekam, ir svarīgi izmantot jauna klienta pievienošanās kontrolsarakstu, lai nodrošinātu, ka cilvēkiem veidojas vislabākā klientu pieredze sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu. Izmantojot kontrolsarakstu, varat paātrināt klientu pievienošanās procesu un padarīt to efektīvāku.
Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts var palīdzēt jums optimizēt procesu un nodrošināt, ka jūs sniedzat saviem klientiem labāko iespējamo apkalpošanu. Sekojot kontrolsarakstam, varat būt drošs, ka tiek veikti visi nepieciešamie pasākumi, lai klienti būtu apmierināti ar savu pieredzi.
Vadītāji bieži vien ir atbildīgi par klientu pievienošanās pieredzi, tāpēc viņiem būtu jānodrošina šāds kontrolsaraksts. Tas palīdz izvairīties no kaut kā svarīga palaišanas garām, nodrošinot visu nepieciešamo soļu veikšanu un efektivitātes uzlabošanu, novēršot dublēšanos.
Jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksts ļauj klientu apkalpošanas aģentiem ātri un viegli iegūt jaunu klientu sadarbībai ar jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem. Tas var arī palīdzēt izvairīties no kļūdām un jau no paša sākuma sniegt pozitīvu klienta pieredzi.
Arī klienti gūst labumu no jauna klienta pievienošanās kontrolsaraksta. Ieraugot visu nepieciešamo informāciju un dokumentus vienuviet, viņi zinās, ko sagaidīt, un tādējādi izvairīsies no neapmierinātības. Laba klientu pieņemšanas pieredze var novest pie atkārtotiem darījumiem ar jūsu uzņēmumu un pozitīvām atsauksmēm tiešsaistē.
Šī persona būs atbildīga par kontaktu uzturēšanu ar klientu, kā arī par informācijas sniegšanu par jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.
Tirdzniecības pārstāvis ir galvenais kontakts starp klientu un uzņēmumu, ar kuru tas sadarbojas. Izraudzītā persona būs atbildīga par attiecību veidošanu un to, lai klientam būtu pozitīva pieredze. Tādēļ klienta tirdzniecības pārstāvim jābūt kādam, uz kuru var paļauties, saņemot atbildes uz visiem galvenajiem jautājumiem vai bažām.
Vadītājam, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu, jāieceļ tirdzniecības pārstāvis. Vadītājs ņems vērā klienta vajadzības un prasības, kā arī uzņēmuma produktus vai pakalpojumus, lai izlemtu, kurš būtu labākais pārstāvis, ko piešķirt katram konkrētajam klientam.
Šajā gadījumā piešķirtais būs atbildīgs par klienta atbalstīšanu un atbildēšanu uz visiem iespējamiem jautājumiem.
Ikreiz, kad klientam rodas jautājums vai problēma, viņam būs jāpaļaujas uz cilvēku, kas var sniegt viņam atbildes un savlaicīgi atrisināt šo problēmu.
Klientu apkalpošanas pārstāvi var piešķirt tāpat kā tirdzniecības pārstāvi, kas atbild par klienta pieņemšanas procesu. Tā viņš veiks līdzīgu procesu kā iepriekšējais, lai noteiktu, kurš, viņuprāt, būtu vispiemērotākais konkrētam klientam.
Līgums ir pamatdokuments, kurā ir izklāstīti vienošanās noteikumi starp jūsu uzņēmumu un klientu.
Līgums ir juridiski saistošs dokuments, kurā izklāstīti divu vai vairāku pušu vienošanās noteikumi. Ir svarīgi apstiprināt līgumu, lai nodrošinātu, ka noteikumi ir godīgi un saprātīgi, visi sīkumi ir pareizi, un abas puses ir gandarītas par pārdošanas procesa līgumu pirms turpināt sadarbību.
Par klienta pievienošanās procesu atbildīgais vadītājs pārskatīs līgumu un pārliecināsies, ka visi noteikumi ir skaidri un kodolīgi. Viņš arī pārbaudīs, vai visi sīkumi ir precīzi un vai abas puses ir gandarītas par vienošanos.
Sveiciens jaunajam klientam ir lielisks veids, kā sākt pievienošanas procesu.
Apsveikuma e-pasts ir pieklājīgs žests, kas palīdz radīt labu pirmo iespaidu. Tas arī sniedz iespēju iepazīstināt ar uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem, kā arī izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pievienošanās procesa.
Nosūtīt klientam sveiciena e-pastu ir viens no iepriekš norīkotā tirdzniecības pārstāvja pienākumiem, kurš turklāt iepazīstinās ar sevi šajā procesā. Šajā ziņā būtu jāiekļauj arī kopskats par to, ko klients var sagaidīt šajā pieņemšanas procesā, klientu apkalpošanas pārstāvja kontaktinformācija (piemēram, e-pasta adrese), pievienota līguma kopija un cita būtiska informācija.
Lai turpinātu klientu pievienošanās procesu, jums jāvienojas par tikšanos ar viņiem personīgi vai tiešsaistē.
Šī ir vislabākā iespēja iepazīties ar visām līguma detaļām, atbildēt uz visiem jautājumiem un nodrošināt, ka viņi saprot vienošanos. Šī tikšanās dod arī iespēju izskaidrot, ko klients var sagaidīt no pārējā pievienošanās procesa.
Par klientu atbildīgais tirdzniecības pārstāvis noskaidros laiku un datumu, kas derētu abām pusēm un izvēlēsies labāko sapulces formātu (personīgi vai tiešsaistē). Ņemiet vērā, ka to var iekļaut kā daļu no iepriekšējajā solī veiktā sveiciena e-pasta.
Tikšanās laikā klientam, visticamāk, radīsies daži jautājumi un bažas par pievienošanās procesu, līgumu un/vai jūsu turpmākajām attiecībām.
To darot, jūs varat uzrunāt visus tikšanās dalībniekus. Tas palīdzēs nodrošināt, ka klients jūtas uzklausīts un ka viņu bažas tiek uztvertas nopietni, kā arī noteikt jomas, kurās klientam varētu būt nepieciešama lielāka skaidrība.
Piešķirtajam tirdzniecības pārstāvim ir jāveic piezīmes par visiem jautājumiem, ko klients izvirza sapulces laikā. Viņš var arī pajautāt klientam, vai ir pieņemami, ka saruna tiek ierakstīta, lai vēlāk varētu to pārskatīt.
Izskatot klienta uzdotos jautājumus un bažas, jūs varat identificēt dažus iespējamos šķēršļus.
Šī ir iespēja uzrunāt viņus tieši un ļaut klientam justies ērti, dodoties uz priekšu pievienošanās procesā. Tas arī ļaus viņiem norādīt visas jomas, kurās uzņēmumam, iespējams, nāksies veikt kādas izmaiņas.
Ievērojiet visus “sarkanos karodziņus” vai problēmas, ko paceļ klients. Tirdzniecības pārstāvis, kas ir atbildīgs par klientu, var tos vai nu pierakstīt, vai ierakstīt.
Pēc visu jautājumu un bažu izskatīšanas ir pienācis laiks noskaidrot, ko tieši klients cer panākt, sadarbojoties ar jūsu uzņēmumu.
Tas nozīmē, ka abas puses būs vienotas izpratnē, un, virzoties uz priekšu, nebūs nekādu pārsteigumu. Tā ir arī iespēja noteikt reālus mērķus tam, ko uzņēmums var un ko nevar nodrošināt.
Tikšanās laikā jums tieši jājautā klientam par viņu cerībām. Jūs varat arī vaicāt par viņu mērķiem un uzdevumiem, lai labāk izprastu, ko viņi meklē.
Tagad, kad jūs zināt, ko vēlas klients, ir laiks sākt izvirzīt dažus mērķus.
Tas sniedz ceļvedi jūsu turpmākajām attiecībām ar klientu. Tas ļauj arī sekot progresam un izmērīt panākumus laika gaitā.
Mērķiem jābūt konkrētiem, izmērāmiem, sasniedzamiem un saistītiem ar noteiktu laiku. Tiem arī būtu jābūt saskaņotiem ar klientu cerībām.
Tagad, kad jums ir jauns klients, ir svarīgi saglabāt informāciju par viņu un atjaunināt to.
Šī informācija tiks izmantota, lai sazinātos ar klientu, izprastu viņa vajadzības un sniegtu labāko iespējamo pakalpojumu. Tā palīdzēs arī sekot līdzi sadarbībai ar klientu un novērtēt viņa apmierinātību laika gaitā.
Varat izmantot LiveAgent palīdzības dienesta kontaktus, lai saglabātu klienta vārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu personisko informāciju. Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj arī izveidot pielāgotus kontaktu laukus, lai saglabātu unikālu informāciju par klientiem personalizētai saziņai.
Tiklīdz jaunais klients ir sācis sadarboties ar jūsu uzņēmumu, ir pienācis laiks noteikt, kā tas izmanto jūsu pakalpojumus vai rīkus.
Tas palīdzēs saprast, kā klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus un vai viņi no tiem gūst maksimālu labumu. Tas var arī palīdzēt noteikt jomas, kurās klientam var būt nepieciešams lielāks atbalsts.
Pajautājot klientam tieši, novērojot viņu izturēšanos, pārskatot datus un analīzi un/vai veicot lietotāju pārbaudes. Pēc tam varat salīdzināt šo informāciju ar saviem mērķiem un uzdevumiem, lai redzētu, cik labi klienta lietojums tiem atbilst.
Tiklīdz esat novērtējis klienta jūsu pakalpojumu izmantošanu, ņemiet vērā jebkādas izmaiņas klientu uzvedībā.
Tas ļauj saprast, cik labi klients izmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Saskaņā ar šo informāciju jūs varat ieteikt papildu pakalpojumus vai atbalstu.
Laika gaitā izsekojot datiem un analīzei, var redzēt, kā mainās klienta lietojums. Ja pamanāt lietošanas samazināšanos, varat sazināties ar klientu, lai noskaidrotu, vai viņiem ir nepieciešama palīdzība.
Pēc tikšanās ar jaunu potenciālo klientu vienmēr ir ieteicams nosūtīt pateicības ziņu. Šis papildu e-pasts vai cita veida ziņa liecina, ka esat ieinteresēts veidot attiecības un esat pateicīgs par sadarbību.
Laika gaitā varēsiet tos regulāri informēt par jaunumiem savā uzņēmumā un veidot ar tiem stipras attiecības. Rezultātā nākotnē būs lielāka iespēja, ka viņi izmantos jūsu produktus vai pakalpojumus.
Sociālie mediji ir lielisks veids, kā uzturēt kontaktus ar saviem klientiem – sekojot viņu jaunumiem, jūs varat uzzināt vairāk par viņiem un viņu interesēm. Rezultātā jūs varēsiet nodrošināt viņiem labāku apkalpošanu un samazināt klientu neapmierinātību.
Šādi rīkojoties, jūs varēsit viņiem parādīt, ka esat ieinteresēts viņu biznesā un ka vēlaties viņiem palīdzēt augt. Tas jums ļaus uzzināt vairāk par viņu nozari un tīkla veidošanu.
Tas parādīs klientam, ka jūs interesē viņu panākumi, kā arī ļaus jums sniegt viņiem vērtīgu informāciju vai pakalpojumus. Šāds neliels žests nesīs savus augļus, veidojot spēcīgas attiecības ar klientu.
Regulāri sazinoties ar viņiem pat ar īsu zvanu vai e-pastu, varat pārliecināties, ka viņi ir apmierināti ar jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šādā veidā nepieciešamības gadījumā varat viņiem piedāvāt papildu atbalstu.
Tas ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma un tā, cik bieži jūsu procesi mainās, bet ideālā gadījumā tas ir jāatjaunina ikreiz, kad notiek izmaiņas jūsu uzņēmuma procedūrās, produktos vai klientu bāzē. Var būt noderīgi periodiski pārskatīt kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai ir kādas jomas, kurās jūs varētu uzlabot efektivitāti.
Jā, izmantojot tādu programmatūru kā CRM, e-pasta mārketinga platformas un projektu pārvaldības rīkus. Izmantojot tehnoloģijas, lai automatizētu jauno klientu iekāpšanas procesu, varat ietaupīt laiku un enerģiju, kā arī tās palīdzēs labāk sekot jūsu jaunajiem klientiem.
Plānojiet iepriekš veicamos pasākumus, piemēram, izmantojot šeit sniegto kontrolsarakstu, un pārliecinieties, vai viss, kas nepieciešams jaunajam klientam, ir sagatavots un gaida klienta ierašanos. Jo vieglāk jaunajiem klientiem sākt sadarbību, jo lielāka iespēja, ka viņi būs apmierināti ar jūsu pakalpojumiem un ilgi paliks pie jums. Tas savukārt palielinās jūsu vidējo klientu dzīves cikla ilgumu un klientu noturības līmeni.
Ir vairāki faktori, kas jāņem vērā, pievienojoties jaunam klientam, bet šeit ir dažas no visbiežāk sastopamajām kļūdām, piemēram, neizrunājot ar klientu projekta gaidas un mērķus, neadekvāti skaidrojot vai rādot, kā darbojas jūsu produkts vai pakalpojums, neizveidojot laika grafiku vai nenosakot gala termiņus, neturpinot sekot līdzi klientiem pēc darba pabeigšanas.
Lemjot par to, pajautājiet sev: “Vai viņi spēs nodrošināt tādu pakalpojumu līmeni, kas atbilst vai pārsniedz manas cerības?”, “Vai viņi spēs saglabāt mana uzņēmuma izaugsmi?”, “Vai viņiem varēs uzticēties, apstrādājot sensitīvus klientu datus?” un “Vai viņu risinājums būs rentabls?”. Ja uz visiem šiem jautājumiem atbildat ar atbildi “jā”, jūsu uzņēmumam piemērotākā iespēja var būt ārpakalpojumu izmantošana jaunu klienta pievienošanās procesā. Bet, ja jūs uz kādu atbildat ar “nē”, iespējams, ka vislabāk ir saglabāt pievienošanās procesu sava uzņēmuma pārziņā.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar mūsu kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu! Uzziniet, kā izstrādāt efektīvas procedūras, optimizēt veiktspēju un sasniegt ilgtermiņa panākumus. Ideāls rīks, lai saglabātu augstāko pakalpojumu kvalitāti un nodrošinātu klientu apmierinātību. Apmeklējiet mūs un sāciet ceļu uz izcilību!
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un kontaktu centra veiktspēju. Saņemiet padomus par labāku saziņu, empātiju un risinājumu piedāvāšanu, lai nodrošinātu spožu klientu apkalpošanu. Skatiet vairāk mūsu mājaslapā!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team