Praktisks ceļvedis efektīva interesentu magnēta izveidei, sākot no mērķauditorijas izvēles līdz rezultātu mērīšanai un reklamēšanai. Ietver padomus par satura vērtību, resursiem, e-pasta noformējumu un mobilajām pielāgošanām.
Vai esat blogeris, satura stratēģis vai reklāmguvumu optimizētājs, kas vēlas izveidot neatvairāmu interesentu magnētu?
Izmantojiet šo kontrolsarakstu, lai garantētu, ka jūsu labā strādā visi veiksmīga interesentu magnēta elementi.
Interesentu magnēti ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt atbilstošus interesentus un uzlabot reklāmguvumus. Nepietiek ar lielisku emuāra publikācijas uzrakstīšanu un e-pasta adreses palūgšanu.
Radīt magnētus, kas reāli darbojas, ir izaicinājums. Tā kā viss process ir diezgan sarežģīts, mēs centīsimies to pēc iespējas vienkāršot.
Mūsu interesentu magnēta kontrolsaraksts palīdz aptvert visus interesentu magnēta izveides aspektus, kas padarīs potenciālos pircējus par maksājošiem klientiem un virzīs tos pa iepirkšanās ceļu.
Ikviens, kas vēlas radīt efektīvu interesentu magnētu. Šis kontrolsaraksts palīdzēs pārbaudīt, vai jums ir visi nepieciešamie elementi.
Pārliecinieties, vai jūsu interesentu magnēts atbilst atbilstošajai auditorijai, uzdodot sev jautājumu: “Kam tas noderēs?”.
Ja jūsu interesentu magnēts neattiecas uz mērķauditoriju, ir mazāka iespēja, ka viņi būs pietiekami ieinteresēti to abonēt un piesaistīties.
Var paveikt vairākas lietas, lai jūsu interesentu magnēts būtu atbilstošāks atbilstošajai auditorijai:
Kādas ir galvenās priekšrocības, ko potenciālie klienti gūs, abonējot jūsu potenciālo klientu magnētu un iesaistoties tajā?
Jūsu potenciālo klientu magnēts nebūs efektīvs, ja nepiedāvās savai mērķauditorijai kaut ko nenovērtējamu. Tāpēc jūsu vērtības piedāvājumam ir jāizceļas un jārunā tieši viņiem.
Laiks sākt domāt par to, kādi rīki un resursi jums būs nepieciešami, lai izveidotu interesentu magnētu.
Ties var ietvert programmatūru, grafikas, fontus vai pat rediģējamas sagataves, ja izmantojat noteiktu formātu, piemēram, e-grāmatu.
Ja jums nav nepieciešamo rīku un resursu, lai izveidotu interesentu magnētu, to izdarīt būs grūti (vai pat neiespējami). Ja nav atbilstošo rīku, arī var palēnināties izveides process, kas nozīmē, ka jūsu interesentu magnēts, iespējams, nebūs savlaicīgi gatavs palaišanas brīdī.
Interesentu magnēta uzmetums var būt noderīgs, ja veidojat kaut ko sarežģītāku, piemēram, tiešsaistes kursus vai ceļvedi (ieskats palīdzēs saglabāt projekta virzienu).
Uzmetums mudina jūs pārdomāt savu saturu un veikt visus uzlabojumus, pirms dodaties tālāk. Tas ir arī lielisks veids, kā noteikt, cik ilgi ilgs jūsu interesentu magnēts.
Tiklīdz esat noteicis, kas būs jūsu galvenais magnēts un kam tas būs piemērots, ir pienācis laiks sākt faktisko izveides procesu.
Saturam ir jābūt jūsu mērķauditorijai izmantojamam, vērtīgam un noderīgam.
Jums ir nepieciešams interesentu magnēts, kas patiesi dos labumu jūsu interesentiem, ja vēlaties, lai viņi kļūtu par jūsu nākošajiem klientiem.
Tiklīdz visi komponenti ir izvietoti savā vietā, ir pienācis laiks izveidot galveno lapu jūsu interesentu magnētam. Šeit potenciālie abonenti varēs uzzināt vairāk par to, kas ir jūsu interesentu magnēts un kā viņi tam var piekļūt.
Galvenā lapa ir svarīga interesenta izveides procesa daļa. Tas ir pirmais, ko redz potenciālie abonenti, tāpēc tai ir jābūt piesaistošai un pārliecinošai.
Tagad, kad jums ir saturs, jums ir jāizlemj, kā tas tiks izplatīts.
Tas nodrošinās, ka viss izskatās noslīpēti un profesionāli, kad tas tiks izsūtīts abonentiem.
Tiklīdz jūsu interesentu magnēts ir publicēts, jums vajadzētu kontrolēt tā veiktspēju. Izmēriet rezultātus un salīdziniet dažādas interesentu magnēta variācijas. Izmēģiniet, mācieties un uzlabojiet.
Jums vajadzētu testēt un mērīt interesentu magnēta rezultātus, lai redzētu, kuras variācijas darbojas vislabāk. Tas palīdzēs uzlabot interesentu magnētu efektivitāti nākotnē.
Tiklīdz jums ir veiksmīgs vadošais magnēts, svarīgi ir to stratēģiski popularizēt. Dalieties ar to sociālajos medijos, iekļaujiet to savā e-pasta parakstā un izmantojiet digitālā mārketinga metodes, piemēram, sabiedrisko mediju klientu apkalpošanas programmatūru, lai paplašinātu tā sasniedzamību un ietekmi.
Ja cilvēki nezina par jūsu interesentu magnētu, viņi neabonēs jūsu jaunumu biļetenu utt. Lai maksimāli palielinātu tā efektivitāti, tas ir jāpopularizē.
Jūsu interesentu magnētam ir jāsola sniegt kaut kas, ko vēlas jūsu auditorija, vai kas tai ir nepieciešams.
Atrodiet tādu interesentu magnēta virsrakstu, kas ir intriģējošs un mudina auditoriju uzzināt vairāk.
Padomājiet, ar kādām problēmām jūsu potenciālie pircēji šobrīd saskaras. Padomājiet par to, kā jūs varat palīdzēt tās risināt, un gādājiet, lai šis risinājums būtu tāds, kas rosinātu viņus ar jums sadarboties ilgtermiņā.
Ir vairāki dažādi rīki, kurus varat izmantot, lai izveidotu lieliskus interesentu magnēta virsrakstus. Daži populārākie no tiem ir:
Nav tādas vienas labākās atbildes, ja runa ir par interesentu magnēta garumu, bet tas viss ir atkarīgs no tā, kādu interesentu magnētu jūs veidosiet.
Jūsu interesentu magnētam vajadzētu būt pietiekami garam, lai nodrošinātu vērtību, bet ne tik garam, lai tas kļūtu nomācošs.
Ideālā gadījumā jātiecas pēc interesentu magnēta, kas ir dažas lappuses garš. Ja tas būs īsāks, jūs, iespējams, nenodrošināsiet pietiekamu vērtību. Ja garāks – jūs riskējat pazaudēt lasītāju uzmanību, pirms viņi paspēj pierakstīties.
Praktiski katrā teksta redaktorā ir vārdu skaitīšanas funkcija, kas ir vienkārši lietojama.
Tas ir būtisks paņēmiens tekstu noformēšanā, lai tos būtu vieglāk saprast.
Interesentu magnēta sadalīšana mazākos gabalos ļauj lasītājam to vieglāk saprast un uztvert.
Ja jūsu interesentu magnēts ir, piemēram, kāda procesa soļu saraksts, tad katra posma attēla iekļaušana palīdzēs lasītājam vizualizēt, kā tas darbojas, un vieglāk atcerēties katru no tiem.
Dažas populāras metodes, kā pārtraukt interesentu magnēta saturu, ir šādas:
Tas ir īpaši svarīgi, ja rakstāt garu tekstu,kas saistīts ar vienu konkrētu atslēgvārdu.
Lai palīdzētu jūsu interesentu magnētam ierindoties augstākās vietās meklētājprogrammās.
Iekļaujiet atslēgvārdus virsrakstā un visā dokumentā. Primārie atslēgvārdi ir jāiekļauj jūsu interesentu magnēta pirmajā rindkopā.
Varat izmantot daudzus dažādus rīkus, lai atrastu atbilstošus atslēgvārdus, piemēram, Google Adwords Keyword Tool.
Iekšēju saišu ievietošana ir paņēmiens, kā jūsu interesentu magnēta saturā iekļaut saites, kas norāda uz citām jūsu mājaslapas lapām.
Papildu satura nodrošināšana lasītājiem ir lielisks veids, kā palielināt iesaisti un noturību, kā arī palīdz novirzīt datplūsmu uz blakus esošu saturu.
Katrā interesentu magnēta dokumenta rindkopā būtu jābūt vismaz vienai iekšējai saitei.
Dažas populāras iekšējas saistīšanas metodes ir:
Jūsu interesenta magnēta formatējumsjāizvēlas, pamatojoties uz to, kā vēlaties, lai tas izskatītos un kādu iespaidu atstātu.
Interesentu magnēta formatējums ir tikpat svarīgs kā satura formatējums, jo tam ir jāpiesaista pirmajā acu uzmetienā. To var nodrošināt tikai formatējums.
Jūsu potenciālais interesentu magnēts var izmantot daudzus dažādus formātus, tai skaitā video, audio, PDF, e-grāmatas vai tīmekļa seminārus/videoklipus ar slaidiem (slideshare).
Nav svarīgi, kādu formātu izmantojat, ja vien savai auditorijai sniedzat vērtību. Jums tikai jāizvairās mulsināt lasītāju, piedāvājot pārāk daudz dažādu formātu.
Rīki, kas var palīdzēt formatēšanā:
Iekļaujiet attēlus vai video, lai vajadzības gadījumā jēdzienus izskaidrotu dziļāk.
Attēlu vai video iekļaušana ir lielisks veids, kā papildināt jūsu interesentu magnēta saturu un saglabātu lasītāju iesaisti.
Jūsu meteriāliem jābūt augstas kvalitātes, atbilstošiem un jāpapildina jūsu tēma.
Video varat izmantot arī kā īsus aprakstus, kas mudina cilvēkus lejupielādēt interesentu magnētus vai kā ievadu turpmākajam saturam.
Tonis, noskaņa un vispārējais stils mainīsies atkarībā no tēmas, kuru apskatāt interesentu magnētā.
Rakstības tonis un noskaņa uzlabo saturu. Turklāt tie labāk uzrunā mērķauditoriju, jo var saistīties ar to.
Ievērojiet divus pielāgošanās līmeņus. Pirmkārt, kopumā vienmēr veidojiet savu interesentu magnētu noderīgu, informatīvu un pozitīvu. Konkrētākā līmenī pielāgojiet toni savai mērķauditorijai. Piemēram, varat izmantot neformālāku valodu apskatot populāru tēmu, bet joprojām būt profesionāls, ja ir zināms, ka mērķauditorija lieto biznesa žargonu.
Izvēlieties vienkāršu, viegli lasāmu izkārtojumu, kas ir vizuāli pievilcīgs.
Veidojot interesentu magnētu, ir svarīgi apsvērt, kā saturs tiks sakārtots un izkārtots. Tas palīdzēs lasītājiem vieglāk uztvert informāciju.
Izveidojiet plānu, sagatavojiet dažādus izkārtojumus, lai redzētu, kurš izskatās vislabāk. Neaizmirstiet par vizuālo hierarhiju.
Ineteresentiem nedrīkstētu radīt grūtības plašākas informācijas atrašana par jums vai papildu jautājumu uzdošana.
Tas ir lielisks veids, kā nodrošināt tiešāku klientu atbalstu, kā arī tas var palīdzēt apkopot inetresentus. Čatboti kļūst arvien populārāki, tāpēc, pievienojot tādu jūsu mājaslapai, jūs varētu gūt virsroku pār konkurentiem, lai gan nekas nespēj pārspēt tiešsaistes čata atbalstu.
Interesentu magnēta galvenajai lapai varat pievienot čata logrīku. Izmantojot LiveAgent, varat pievienot tiešsaistes čatu, veicot dažas vienkāršas darbības:
Un tas arī viss, tas ir gatavs palīdzēt jūsu klientiem!
Iekļaujiet spēcīgu aicinājumu uz rīcību (CTA), kas jūsu auditorijai parāda, ko vēlaties, lai viņi darītu tālāk, un palīdz saīsināt viņu reklāmguvuma ceļu.
Labs aicinājums uz rīcību ir nepieciešamība, ja vēlaties saglabāt visu savu interesentu magnēta lasītāju interesi un gatavību rīkoties.
Tas var būt kaut kas pavisam vienkāršs, piemēram, “lejupielādējiet tūlīt” vai “lasiet vairāk”, taču jums ir jāpārliecinās, ka jūsu interesenta magnēts ir sagatavots lejupielādei.
2023. gadā noteikti vajadzētu pievērst uzmanību mobilajām ierīcēm.
Mobilās ierīces jau veido ievērojamu daļu no tīmekļa datplūsmas, tāpēc noteikti nevēlaties zaudēt lasītājus tikai tāpēc, ka teksts nelasās konkrētās ierīcēs.
Jums ir jāoptimizē interesentu magnēta galvenā lapa un jāformatē teksts tā, lai tas būtu lasāms arī mazākos ekrānos.
Ir daži rīki, kas var palīdzēt optimizēt interesentu magnētu mobilajām ierīcēm, piemēram, Google Search konsole vai Mobile-Friendly tests.
Lai pārliecinātos, ka jūsu interesentu magnētā nav pareizrakstības vai gramatikas kļūdu, pārlasiet to vairākas reizes.
Ir ārkārtīgi svarīgi, lai tekstā nebūtu kļūdu, ja vēlaties stādīt sevi priekšā kā ekspertu.
Vēlreiz pārbaudiet un nosūtiet savai komandai satura galīgo versiju. Ja nerakstāt savā dzimtajā valodā, pieņemiet darbā ekspertu, kas pārlasot jūsu veidoto saturu, noskaidros, vai tas izklausās dabiski, un pārbaudīs, vai tajā nav kļūdu.
Reģistrēšanās līmenis ir to cilvēku skaits, kas abonē jūsu interesentu magnētu, dalīts ar kopējo lapas apmeklētāju skaitu.
Šis rādītājs var palīdzēt novērtēt, cik labi darbojas jūsu interesentu magnēts, tāpēc regulāri pārbaudiet, vai nav jāveic kādas izmaiņas.
Šis ir to cilvēku skaits, kas ir aizpildījuši jūsu interesentu magnēta formu, dalīts ar kopējo šīs lapas apmeklētāju skaitu.
Ieguldījumu Atdeve (IA) ir naudas summa, ko jūs iegūstat no sava interesentu magnēta, dalīta ar tā izveides un reklamēšanas izmaksām, reizināta ar 100, lai iegūtu procentuālu izteiksmi.
Jo augstāka ir jūsu IA (citiem vārdiem sakot, jo vairāk pieaugumu ģenerē jūsu kampaņa), jo labāk. Tāpēc vienmēr uzmaniet šo skaitli.
Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri lejupielādēja jūsu interesentu magnētu pēc reģistrēšanās.
Šo metriku varat izmantot, lai noteiktu, vai jūsu interesentu magnēts pilda solīto un vai lietotāji izmanto savas reģistrācijas priekšrocības.
To interesentu procentuālā daļa, kuri pēc jūsu interesentu magnēta lejupielādes ir iesaistās aktivitātēs ar to (dalās ar informāciju sociālajos medijos, komentē, sūta jums e-pastu).
Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai lietotāji izmanto to, kam ir pieteikušies, un vai viņi vēlas ar to vēl arī dalīties.
Šī ir to interesentu procentuālā daļa, kuri atvēra jūsu interesentu magnēta e-pastu.
Tas var palīdzēt noteikt, cik labi jūsu temata rindiņa piesaista cilvēku interesi un pārliecina viņus atvērt ziņu.
To personu skaits, kas noklikšķināja uz saites jūsu interesentu magnēta e-pastā, dalīts ar to cilvēku skaitu, kuri to atvēra.
Ja vidējais klikšķu līmenis ir zems, tas nozīmē, ka lietotājus neinteresē tas, ko jūs piedāvājat. Tā rezultātā jums, iespējams, būs jāpārdomā savs interesentu magnēts vai veids, kā jūs to piegādājat.
Šis ir to interesentu procentuālais daudzums, kuri pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam nolēma atteikties no turpmāko e-pastu abonēšanas.
Ja šis skaitlis ir augsts, tā var būt zīme, ka jāveic dažas izmaiņas interesentu magnētā (pārliecinieties, vai saturs atbilst solītajam).
To interesentu kvalitāte, kas ģenerēti no jūsu interesentu magnēta.
Šī metrika var palīdzēt noteikt, vai iegūtie interesenti ir kvalitatīvi vai nav. Varat to kontrolēt, sekojot reklāmguvumu līmenim, reģistrēšanās līmenim un iesaistes līmenim.
Vidējais laiks, kas nepieciešams interesentam, lai konvertētos pēc reģistrēšanās jūsu interesenta magnētam.
Šis skaitlis norāda, cik ilgs laiks nepieciešams, lai kāds varētu izmantot to, kam ir reģistrējies, un vai interesenti patiesībā interesējas par jūsu saturu.
Uz šo jautājumu nav gatavas atbildes, jo jūsu izveidotā interesentu magnēta veids būs atkarīgs no jūsu nozares un tā, kāda veida saturs jūsu klientus interesē visvairāk. Padariet savu interesentu magnētu neatvairāmu, nodrošinot, ka: Saturs ir augstas kvalitātes un atbilstošs jūsu mērķauditorijai. Piedāvājums ir vilinošs un atbilstošs jūsu klientu vajadzībām. CTA ir skaidrs un viegli izpildāms. Interesentu magnēta dizains un izkārtojums ir pievilcīgs un viegli tajā pārvietoties.
Tiklīdz esat izveidojis interesentu magnētu ar augstu reklāmguvumu līmeni, ir būtiski tam piesaistīt datplūsmu. Viens veids, kā to izdarīt, ir e-pasta parakstā vai mājaslapā iekļaut saiti. Varat arī reklamēt savu interesentu magnētu sociālajos medijos un iekļaut savās publikācijās aicinājumu uz rīcību. Ja kāds reģistrējas jūsu interesentu magnētā, jums pēc iespējas ātrāk jāveic nākošās darbības. Varat arī iekļaut papildu stimulu tiem, kas reģistrējas pirmajās 24 stundās vai nedēļā, piemēram, pēc palaišanas.
Interesentu magnēta efektivitāte būs atkarīga no jūsu mērķauditorijas un jūsu piedāvājuma. Tomēr ir daži galvenie komponenti, kuri atrodami viso efektīvajos interesentu magnētos. Šis raksts ir apskatījis visas nepieciešamās darbības, lai izveidotu augsta reklāmguvumu līmeņa interesentu magnētu, un sniedzis dažus padomus, kā nodrošināt, lai tas izceltos starp konkurentiem.
Jūsu interesentu magnētam ir jānodrošina vērtība un jābūt bez maksas. Ir svarīgi, lai tas ietver skaidru aicinājumu uz rīcību un tajā ir viegli reģistrēties. Jūsu interesentu magnētam ir jābūt atbilstošam jūsu mērķauditorijai un emuāra tēmai. Visbidzot, bet ne mazāk svarīgi, ir tā intensīva popularizēšana sociālajos medijos un citos kanālos, lai virzītu datplūsmu uz to.
Jums tas nav jādara, jo varat lejupielādēt mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu. Tas palīdzēs veikt visas darbības, kas nepieciešamas, lai izveidotu interesentu magnētu.
Jā, tas ir lielisks veids, kā izveidot savu e-pasta abonentu sarakstu un palielināt reklāmguvumu līmeni.
Lūk, mūsu padomi ideāla interesentu magnēta radīšanai: Sāciet ar pamatīgu piedāvājumu. Kas ir tas, ko jūsu auditorija vēlas visvairāk? Sniedziet to apmaiņā pret viņu kontaktinformāciju. Uzturiet to lakonisku. Neviens negrib lasīt garu, izstieptu interesentu magnētu. Tā vietā ķerieties pie lietas un ātri sniedziet vērtību. Padariet to vizuāli pievilcīgu. Cilvēkus piesaista lietas, kas izskatās glītas, tāpēc nodrošiniet, lai jūsu interesentu magnēts ir pievilcīgs un viegli piesaista acis. Izmantojiet efektīvu aprakstu. Aizķeriet savus lasītājus ar uzmanību piesaistošu virsrakstu un turpiniet viņus iesaistīt ar pārliecinošu saturu. Pārbaudiet, pārbaudiet, pārbaudiet. Nemēģiniet uzminēt, kas varētu darboties vislabāk, bet kontrolējiet sava interesentu magnēta veiktspējai un atbilstoši to optimizējiet.
Bezmaksas, atsevišķa nodaļa no pārdotākās grāmatas par attiecīgu tēmu. Infografika ar X soļiem noteikta mērķa sasniegšanai (izglītojošs interesentu magnēts). Lejupielādējams interesentu magnēts, piemēram, īss vienkāršs PDF kontrolsaraksts, kas palīdz lietotājiem pārliecināties, ka viņi aptver visu būtiskāko pirms konkrēta projekta sākšanas (“špikera” interesentu magnēts). 30 dienu(piemēram) e-pasta kurss.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team