Galvenās lapas kontrolsaraksts ir ceļvedis, lai izveidotu efektīvu galveno lapu, uzlabojot saturu, dizainu un navigāciju. Tas ietver padomus par optimizāciju, mērīšanu un aicinājumiem uz rīcību, lai palielinātu reklāmguvumus.
Pirms galvenās lapas palaišanas ir jāņem vērā daudzi dažādi aspekti. Šis uzdevums dažreiz var būt nogurdinošs, bet ir ļoti svarīgi savest kārtībā katru sīkumu, pirms cilvēki sāk apmeklēt jūsu lapu.
Tālāk ir sniegts to lietu saraksts, kas jāņem vērā pirms galvenās lapas izveides. Šis kontrolsaraksts aptvers visu, kas nepieciešams, lai jūsu galvenā lapa būtu veiksmīga.
Galvenās lapas kontrolsaraksts ir lielisks veids, kā pārliecināties, vai pirms mājaslapas palaišanas par visu ir padomāts. Ja jums tāds būs, tas palīdzēs atklāt visus sīkos vai trūkstošos elementus, pirms tiek atvērta galvenā lapa, kā arī novērsīs neparedzētas problēmas.
Tas palīdzēs iegūt skaidru priekšstatu par to, kādu ceļu apmeklētāji veic jūsu vietnē. Tas palīdzēs saprast ne tikai to, cik ilgs laiks nepieciešams, lai pārvietotos pa galvenās lapas piltuvi, bet arī to, kur no tās var izkrist potenciālie klienti.
Ko vēl varat iegūt no galvenās lapas kontrolsaraksta papildus iepriekš minētajām priekšrocībām?
Turpretim, ja nolemjat izveidot galveno lapu, nesekojot kontrolsarakstam, varat iestrēgt noteiktā vietā, palaist garām kādu būtisku elementu vai – vēl ļaunāk – neatrast tās uzlabošanas iespējas.
Vienkārši sakot, ikviens, kurš vēlas īpaši pievērsties reklāmguvumiem:
Būtībā ikviens, kurš vēlas izveidot vienotu, pareizi izplānotu un labi noformētu galveno lapu, neaizmirstot jebko svarīgo, kas varētu ietekmēt tās turpmāko darbību.
Tālāk ir pilns galvenās lapas kontrolsaraksts ar visiem elementiem, kas jāņem vērā, veidojot savu galveno lapu. Varat izmantot šo sarakstu kā iedvesmu, pievienojot vai noņemot noteiktas tā daļas, lai pielāgotu to savām vajadzībām un personiskajam stilam.
Sāksim no augšas un aplūkosim visus elementus, kas būtu jāiekļauj efektīvā galvenajā lapā.
Saturs ir pirmais, ko lietotāji redzēs jūsu galvenajā lapā. Tāpēc ir svarīgi pārliecināties, ka tas izskatās estētiski patīkami un tam ir skaidrs aicinājums uz rīcību (CTA), kā arī aicinājums uzzināt vairāk.
Kādus elementus jums nevajadzētu ignorēt, lai nodrošinātu, ka jūsu galvenās lapas saturs ir skaidrs un viegli izlasāms?
Virsraksts ir pirmais teksts, ko redz jūsu apmeklētāji, tāpēc tā ir viena no pirmajām iespējām, kā ietekmēt reklāmguvumu līmeni. Izmantojiet virsrakstu, kurā ir skaidri norādītas pašas nozīmīgākās priekšrocības, ko piedāvā jūsu produkts.
Galvenes izmanto, lai sadalītu lapu viegli uztveramās informācijas daļās. Ir jānodrošina, lai galvenā galvene nebūtu pārāk liela un neaizņemtu pārāk daudz vietas uz ekrāna.
Sānu galvenēs ir jāpaskaidro, par ko ir jūsu galvenā lapa un kāpēc apmeklētājiem tā būtu jāizlasa.
Pārdošanas piedāvājumā būtu jāiekļauj piedāvājuma īpašā vērtība. Tāpat tam ir jābūt skaidram un viegli saprotamam, lai cilvēki precīzi zinātu, ko iegūs, iegādājoties jūsu produktu vai pakalpojumu.
Ir svarīgi ne tikai pateikt, kā tas uzlabos viņu dzīvi, bet arī to, kāpēc šis uzlabojums ir pietiekami vērtīgs, lai klients to vēlētos. Pārdošanas priekšlikumam ir jābūt tādam, kas ļauj potenciālajiem klientiem izjust steidzamības spiedienu, piemēram, ka tā ir iespēja, ko viņi negribētu palaist garām.
Galvenās lapas apmeklētāju ieguvumu pasniegšana ir svarīga, jo šādi rīkojoties jūs skaidri parādīsiet, kā viņi var atrisināt savas problēmas un iegūt pozitīvas izmaiņas. Parādiet sava produkta vērtību katrā satura sadaļā, lai apmeklētāji nešaubītos par to, ka jūsu produkts vai pakalpojums var uzlabot viņu dzīvi.
Iepazīstiniet mērķauditoriju ar tā saukto vērtību hierarhiju, vispirms iezīmējot jūsu produkta visbūtiskāk noderīgo funkciju un kā pēdējo – vismazāk ietekmīgāko aspektu.
Noslēdzošajam argumentam ir jābūt neatvairāmam, un tam ir jāuzsver produkta vai pakalpojuma priekšrocības. Tas ir svarīgi ne tikai tāpēc, ka tas pārliecinās cilvēkus, kas izšķiras par pirkuma veikšanu, bet arī tāpēc, ka tas viņus pārliecinās, ka viņi izdara pareizo izvēli.
Noslēdzošais arguments var ietekmēt pirkšanas lēmumu, tāpēc pārliecinieties, ka tas ir pietiekami spēcīgs, lai pamudinātu cilvēkus veikt vēlamo darbību.
Titulattēls ir viens no svarīgākajiem galvenās lapas vizuālajiem aspektiem. Tas būs tas, kas piesaistīs cilvēku uzmanību un pārliecinās viņus lasīt, tāpēc tam ir jāatspoguļo jūsu zīmola attēls, vienlaikus sniedzot informāciju par to, ko tieši jūsu produkts vai pakalpojums dara.
Ja iespējams, izmantojiet augstas izšķirtspējas, kvalitatīvus attēlus, kas ir atbisltoši gan jums, gan jūsu klientiem.
Izkārtojumam ir jābūt skaidram, lai apmeklētāji pa to varētu ērti pārvietoties. Viņiem ir jāspēj saskatīt viss, ko jūs vēlaties, nenomācot ar pārāk plašu informāciju vai neorganizētu lapas struktūru.
Jūsu mājaslapai ir nepieciešams gan spēcīgs sākumpunkts, gan skaidrs tālākais ceļš. Apmeklētāji jāmudina attiecīgi rīkoties.
Pievienojot eksperta komentāru, tiks uzlabota jūsu zīmola uzticamība. Ir svarīgi noskaidrot, kas ir jūsu ekspertu specializācija un kāpēc viņu sacītais ir īpaši vērtīgs jūsu galvenās lapas apmeklētājiem.
Pievienojot esoša klienta teikto, tiks palielināta apmeklētāju uzticēšanās. Pārliecinieties, vai klienti vēlas publiskot savu produkta vai pakalpojuma lietošanu.
Tas ir īpaši svarīgi, ja pārdodat pakalpojumu, jo klientu teiktais pārliecina apmeklētājus, ka kāds cits jau ir novērtējis jūsu uzņēmumu kā vērtīgu.
Ir svarīgi ļaut cilvēkiem redzēt, ko tieši jūs piedāvājat. Attēliem jābūt augstas kvalitātes un jāizceļ jūsu piedāvātie produkti vai pakalpojumi.
Papildus atbilstošo fotoattēlu izlasei ir jāatlasa arī attēli, kas ilustrē, kā prece izskatītos, ja klients to izmantotu un kāda būtu tā kvalitāte.
Tāds video, kas demonstrē jūsu produkta priekšrocības, var būt ļoti ietekmīgs. Skatītāji atceras 95% no video iekļautās informācijas.
Produkta video pievienošana uzlabos klientu pieredzi, atvieglojot viņiem iespēju uzzināt vairāk par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Turklāt tas ir personiskāks veids, kā nodot ziņu un sazināties ar potenciālajiem klientiem. Veidojiet video, kas ir iedvesmojošs un atraktīvs.
Pētījumu statistikas pievienošana palīdzēs uzlabot jūsu lapas uzticamību. Skaitļus var izmantot kā apstiprinošus pierādījumus jūsu paveiktajam un palīdzēt potenciālajiem klientiem saprast, ko jūs pārdodat.
Statistikai jābūt no uzticamiem avotiem, tādiem, kam apmeklētāji uzticas.
Ja jūsu produkts vai pakalpojums ir līdzīgs citiem tirgū esošajiem, šāda tabula var būt noderīga cilvēkiem, kuri vēlas tos nolikt līdzās. Tādējādi apmeklētājiem būs vieglāk redzēt, kas jūs atšķir no citiem un kāpēc viņiem vajadzētu izvēlēties tieši jūs.
Varat arī izmantot šo sadaļu, lai salīdzinātu savu produktu vai pakalpojumu ar konkurenta produktu vai pakalpojumu un parādītu savu unikālo pārdošanas aspektu.
Pievienojot sadaļu Biežāk Uzdotie Jautājumi, lietotājiem būs vieglāk atrast atbildes uz viņu jautājumiem un saprast, ko jūs piedāvājat. Jautājumi jāuzraksta skaidri, lai nemulsinātu apmeklētājus, tomēr tiem jābūt informatīviem.
Ir noderīgi arī, ja šajā sadaļā izmantojat bieži uzdoto jautājumu Shēmas atzīmēšanu, lai tā augstāk tiktu parādīta meklēšanas reitingos. Tādējādi Google var labāk izprast, kāds jautājums tiek uzdots un kādas atbildes atbilst šiem jautājumiem.
Ja rodas papildu jautājumi, kontaktinformācijai jābūt skaidri redzamai un viegli pieejamai. Personām, kas apmeklē jūsu galveno lapu, nevajadzētu rasties problēmām ar kontaktinformācijas atrašanu.
Vēl viena kontaktu iespēja ir čata logs, kurā var sazināties tieši ar jums. LiveAgent tiešsaistes čata funkcija ļauj lietotājiem sarunāties ar aģentiem, kuri var viņiem sniegt palīdzību.
Vienkārši jāizvēlas tiešsaistes čata poga, jāpielāgo čata logs, jāintegrē tas galvenajā lapā un jāsāk sniegt lielisku atbalstu.
Iekļaujot klientu citātus, priekšrocību un funkciju sarakstus un citus formatēšanas paņēmienus, jūsu galvenā lapa kļūs vieglāk lasāma. Šos elementus varat izmantot, lai to sadalītu un padarītu mazāk nomācošu.
Neaizmirstiet noņemt visas navigācijas saites, kas novērš uzmanību, un koncentrēties uz to, lai apmeklētājiem būtu jāveic tikai viena konkrēta darbība.
Īsu formu lapās ir mazāk informācijas, kas nozīmē mazāku uzmanības novēršanu, kas novirza lietotājus no informācijas sniegšanas. Noformējot pierakstīšanās formu, atcerieties to saglabāt pēc iespējas īsāku.
Īsas formas pievienošana lapas augšpusē vai kā uznirstošais logs ir vienkāršs veids, kā apmeklētāji var veikt darbību un reģistrēties. Tādejādi lietotājiem būs vienkārši veikt šo pirmo soli, iesniedzot savu informāciju, nevis ritināt gari līdz lapas beigām, lai nonāktu pie formas.
Lai cilvēki varētu tās viegli atrast, ir svarīgi pogas aicinājumam uz rīcību izcelt. Ieteicams izvēlēties krāsas, kas kontrastē ar jūsu lapu, lai nodrošinātu labāku pamanāmību, bet vienlaikus jāseko, lai tās nav pārāk konfliktējošas ar citiem elementiem.
Pogām Aicinājumam uz Rīcību jābūt uzkrītošām un vērstam uz darbību. Tādu garlaicīgu vārdu vietā kā “iesniegt” vai “ievadīt” izmantojiet vārdus “saņemt”, “rezervēt” un “izmēģināt”. Jūsu darbības vārdi satur konkrētu tekstu, kas saistīts ar jūsu piedāvājumu, un izmantojiet izteiksmi pirmās personas vārdā, lai sasniegtu vislielāko ietekmi, piemēram, “Sāciet savu Bezmaksas Izmēģinājumu”.
Lapas korektūra un rediģēšana ir svarīga, lai nodrošinātu, ka tajā nav pareizrakstības vai gramatisku kļūdu, kas apmeklētājiem liktu apšaubīt jūsu uzticamību. Jo profesionālāka būs jūsu galvenā lapa, jo lielāka būs iespēja, ka kāds pierakstīsies.
Tāpat ir svarīgi paturēt prātā, ka, ja apmeklētājiem kaut kas šķiet mulsinoši vai grūti saprotams, viņi drīzāk dosies prom. Saglabājiet saturu īsu, minimālistisku līdz beigām.
Nodrošiniet, lai jūsu lapa ātri ielādējas, tā, lai apmeklētāji varētu uzreiz izmantot informāciju. Jo ātrāk viņi to visu redzēs, jo lielāka iespēja, ka pārvērtīsit tos par interesentiem vai klientiem.
Testējiet savas galvenās lapas noformējumu un saturu, izmantojot Google Optimize lai iegūtu mērķtiecīgas, atbilstošas galvenās lapas, kas uzbūvētas, lai iegūtu vairāk reklāmguvumu un nodrošinātu labāku ieguldījumu atdevi. Varat integrēt Google optimizāciju ar citiem Google produktiem, piemēram, Analytics, Google Ads un Firebase, lai iegūtu vēl plašāku ieskatu.
Pirms lapa sāk darboties, pārliecinieties, vai tā ir adaptīva un labi izskatās visās ierīcēs, tostarp mobilajos tālruņos un planšetdatoros. Lēns ielādes ātrums ir reklāmguvumu nāve.
Ja jūsu galvenā lapa netiek pareizi parādīta tiem lietotājiem, kas pārlūko lapu no mazākām ierīcēm, viņi var atstāt vietni pavisam.
Jūsu lapas satura publicēšana un plānošana ir svarīga, lai, cilvēkiem ierodoties apmeklēt vietni, tā būtu gatava. Izmantojiet ērtu satura pārvaldības sistēmu.
Tas ļauj arī atgriezties un rediģēt savas publikācijas.
Lai optimizētu satura reklamēšanu savā galvenajā lapā un piesaistītu apmeklētājus, ir svarīgi izmantot dažādas stratēģijas. Izmantojiet sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūru, lai tieši sazinātos ar potenciālajiem klientiem populārās platformās – veidojot attiecības un atbildot uz pieprasījumiem. Ieviesiet efektīvas e-pasta mārketinga kampaņas, lai nodrošinātu personalizētu un saistošu saturu, kas mudina apmeklētājus izpētīt jūsu galveno lapu tālāk. Apsveriet iespēju iekļaut radošus PR paņēmienus un saistošu “lipīgu” saturu, lai radītu interesi un piesaistītu plašāku auditoriju. Apvienojot šīs dažādās pieejas, varat maksimāli palielināt galvenās lapas satura redzamību un piesaisti, tādējādi nodrošinot lielākus panākumus jūsu mārketinga centieniem.
Jums jāveic arī atsevišķi konkrēto elementu testi, lai noskaidrotu, vai iespējams veikt izmaiņas, kas palīdzētu lapai gūt vairāk reklāmguvumu.
Varat arī pārbaudīt tikai atsevišķus savas galvenās lapas aspektus, lai atbildētu uz tādiem jautājumiem kā “Kuru krāsu pogas nodrošina visvairāk reklāmguvumu?”
Visbeidzot, jums vajadzētu izmērīt savu darbību rezultātus, lai zinātu, kas nostrādā un kas ir jāmaina. Jo vairāk informācijas jums būs, jo vieglāk būs uzlabot. Šādi rīkojoties, jūsu apmeklētāji atgriezīsies arī turpmāk.
Ātri aplūkojiet savu vispārējo pārskatu, lai iegūtu priekšstatu par to, cik labi darbojas jūsu galvenā lapa. Piedāvājam dažus jautājumus, kas palīdzēs noteikt, vai jūsu galvenā lapa ir efektīva vai arī ir nepieciešami uzlabojumi.
Jo vairāk uz jautājumiem varat atbildēt ar “jā”, jo lielāka ir iespējamība, ka jūsu galvenā lapa būs veiksmīga. Tomēr ar to vien nepietiek. Lai iegūtu priekšstatu par to, kā darbojas jūsu galvenā lapa, ir jākontrolē arī daži parametri un metrika.
Šī ir visvienkāršākā metrika, kurai vēlaties sekot. Vai jūsu galvenā lapa saņem datplūsmu? Un cik daudz skatījumu tā ieguva?
Tas ir svarīgi, jo bez apmeklētāju ierašanās, lai noskaidrotu, kāds ir jūsu piedāvājums, nav iespējas tos pārvērst par interesentiem vai klientiem. Šīs metrikas variācijas var norādīt, ka kaut kas ir mainījies, kas var ietekmēt to, cik veiksmīgi jūsu galvenās lapas saņem datplūsmu.
Kā uzzināt šos ciparus? Lai izveidotu šo atskaiti pakalpojumā Google Analytics, dodieties uz Izturēšanās → Vietnes saturs → Visas lapas. Tiklīdz esat nonācis līdz pēdējajam, varat izvēlēties konkrētas galvenās lapas un ieraudzīt attiecīgos datus.
Kas novirzījis datplūsmu uz jūsu galveno lapu? Vai apmeklētāji atrada ceļu uz turieni no publikācijas sociālajā medijā vai no e-pasta kampaņas, utt.?
Izpratne par to, no kurienes jūsu apmeklētāji nāk, palīdzēs jums uzzināt, kas nostrādā un vai pastāv kādas jaunas popularizēšanas iespējas.
Datus par datplūsmas avotiem varat atrast pakalpojumā Google Analytics sadaļā Iegūšana → Visa Datplūsma → Avots/Mediji.
Mērķu iestatīšana pakalpojumā Google Analytics ir pirmais solis, lai izsekotu reklāmguvumus jūsu galvenajā lapā. Izmantojot mērķi, kas sasaistīts ar jūsu kampaņas “paldies” lapu, varēsit izsekot apmeklētāju skaitam un to cilvēku skaitam, kuri veica nepieciešamās darbības.
Sasniegtos mērķus varat atrast, apskatot tos, kurus nesen iestatījāt sadaļā Reklāmguvumi → Mērķi → Pārskats.
Kas nostrādā, lai cilvēkus atvestu un kas nē? Vai jūsu vietā strādāja sociālo mediju publikācija, vai arī līdz šim visvairāk reklāmguvumu radījusi e-pasta mārketinga kampaņa?
Katras aktivitātes atšķirības izprašana palīdzēs pieņemt turpmākos lēmumus par darbības prioritāšu noteikšanu. Piemēram, ja e-pasta mārketinga kampaņa darbojas daudz labāk nekā citas darbības, tas varētu pamudināt vairāk laika veltīt ziņu sūtīšanai pa šo kanālu, nevis savas lapas popularizēšanu citur.
Kāda ir katras lapas vai sesijas ietekme uz interesentu reklāmguvumu? Šī statistika parādīs, cik ilgi cilvēki jūsu lapā uzturas un cik daudz pūļu nepieciešams, lai tie veiktu reklāmguvumu.
Ja reklāmguvumi netiek rādīti, tam par iemeslu var būt problēmas ar atslēgvārdu un tēmu atbilstības apstrādi. Varat to novērst, pievienojot sīkāku informāciju par to, kas tiek piedāvāts, un novēršot jebkādas problēmas, kas varētu rasties potenciālajiem klientiem.
Cik daudz apmeklētāju ierodas, bet nesper nākamo soli? Ja jūs zināt, ka liela daļa cilvēku, kas atrodas jūsu lapā, nekavējoties dodas prom, tas nozīmē, ka kaut kur ir problēma.
Iespējams, tas saistīts ar to, cik uzticama un profesionāla izskatās jūsu galvenā lapa, vai arī kaut kas rada šaubas. Var būt arī problēmas ar atslēgvārdiem un vietām, kur tās tiek ievietotas lapā. Tas viss var cilvēkus aizbaidīt.
Pieņemsim, ka mazāk nekā 20% apmeklētāju tiek pārvērsti par interesentiem (šis skaitlis var atšķirties atkarībā no nozares). Tas nozīmē, ka ir pienācis laiks rediģēt galvenās lapas saturu, lai iegūtu labāku skaidrību. Veiciet izmaiņas Aicinājuma uz Rīcību (CTA) pogas fontos un krāsā utt.
Cik cilvēku atnāk uz jūsu vietni un tūlīt dodas prom? Ja šis skaitlis ir augsts, ir laiks sākt rūpīgāk aplūkot pašu galveno lapu.
Virsraksts, attēli un saturs ietekmē to, cik ilgi apmeklētāji uzturas jūsu galvenajā lapā, tāpēc veltiet nedaudz laika, lai apdomātu iespējamos uzlabojumus.
Atlēcienu līmeni varat atrast sadaļā Izturēšanās → Vietnes Saturs → Galvenās Lapas.
Cik ilgu laiku cilvēki pavada jūsu galvenajā lapā? Ja cilvēki tur neuzturas pietiekami ilgi, tas jums būs izaicinājums pārliecināt viņus, ka tas, ko jūs piedāvājat, var atrisināt viņu problēmas.
Lai palīdzētu sniegt informāciju par priekšrocībām, varat izmantot tādas lietas kā klientu atsauksmes, gadījumu izpēti un plašsaziņas līdzekļu atspoguļojumu kā sociālo apliecinājumu. Ja tas nepalīdz vai šķiet, ka apmeklētāju vispār nav visai daudz, varbūt būtu prātīgāk koncentrēt pūles citur, līdz kamēr datplūsma dabīgi palielinās SEO aktivitāšu iespaidā.
Šo datu iegūšana pakalpojumā Google Analytics ir tāda pati kā atlēcienu līmeņa atrašana. Dodieties uz Izturēšanās → Vietnes Saturs → Visas Lapas.
Cik lapu vidēji apmeklē cilvēki? Ja šis skaitlis ir zems, tas nozīmē, ka apmeklētāji pirms došanās prom nesaņem pietiekami daudz informācijas. Tas arī nozīmē, ka var rasties problēmas ar to, kā līdz šim tiek apstrādāti atslēgvārdi un atbilstība tematam.
Jūs vienmēr varat sniegt sīkāku informāciju par to, kas šeit tiek piedāvāts, pievienojot produktu aprakstus, emuāra ziņas vai biežāk uzdotos jautājumus. Būtībā pievienojiet visu, lai palīdzētu atbildēt uz iespējamajiem jūsu klientu jautājumiem.
Lai izsekotu jūsu vietnes galvenās lapas lapas katrai sesijai pakalpojumā Google Analytics un redzētu vidējo apmeklēto lapu skaitu no jūsu vietnes galvenās lapas, dodieties uz Izturēšanās → Vietnes Saturs → Galvenās Lapas.
Ja jums jau ir galvenā lapa, vai tā ir jābūvē no jauna? Atbilde ir “nē”, bet jums jāveic pamatīgs galvenās lapas audits.
Regulāra analīze ļauj redzēt, kas darbojas un kas ir jāmaina.
Galvenās lapas audita veikšana palīdzēs identificēt nepilnības. Tirgū ir pieejami galvenās lapas optimizācijas rīki, kas var ievērojami palīdzēt veikt šo uzdevumu.
Šādi rīki nodrošina funkciju kopumu, kas ļauj novērtēt vispārējo veiktspēju, noteikt mazefektīvus aspektus un uzlabot jūsu galvenās lapas, lai tās gūtu vairāk reklāmguvumu. Ja izmantojat galvenās lapas konstruktoru, pēc lapas publicēšanas ar to ir viegli veikt izmaiņas un korekcijas.
Šo optimizācijas rīku vienkāršība padara tos ļoti pievilcīgus lietotājiem. Turklāt daudzi no tiem piedāvā sagataves, kas palīdz uzlabot reklāmguvumu līmeni, it īpaši, ja nezināt, kā sākt.
Galvenās lapas audits nav viegls uzdevums. Tas prasa pacietību un uzmanības pievēršanu sīkumiem. Procesa laikā jāņem vērā šādas lietas:
Sadalīsim visu galvenās lapas audita procesu 7 soļos:
Ja uz kādu no iepriekš minētajiem jautājumiem esat atbildējis ar “nē”, ir pienācis laiks tūlītējai rīcībai.
Vienmēr meklējiet, kā uzlabot lietotāju apmierinātību, testējot galvenās lapas, analizējot vājos punktus un veicot nepieciešamās izmaiņas.
Kā jums būtu jāvērtē jūsu galvenā lapa atbilstoši mūsu kontrolsarakstam? Aplūkosim dažus sīkākas analīzes piemērus.
Ar krāsaino un dinamisko grafiku pirmajā acu uzmetienā Biteable galvenā lapa izceļas. Kā biznesa video rīks viņi lieliski izmanto arī šo formātu savā vietnē. Kā ir ar pārējām sastāvdaļām?
✅ Saturs:
Šajā galvenajā lapā ir pilna informācija par produktu un priekšrocībām, ko varat gūt. Iekļauts ir arī īss 5 soļu ceļvedis uzņēmuma video izveidei ar viņu rīku. Tādējādi potenciālie klienti var ātri izprast, kā produkts var saīsināt video veidošanas procesu.
✅ Stils:
Biteable zina, kā runāt ar savu auditoriju un ieinteresēt cilvēkus, kuri ir pilni ar jaunām idejām, kuras viņi vēlas nodot ar uzņēmuma video palīdzību. Saturs ir uzrakstīts profesionālā stilā un pilns ar padomiem, tomēr tas joprojām ir viegli saprotams visiem.
✅ Pārliecinātība:
Galvenie un apakšvirsraksti rada ieinteresētību auditorijā, un rīks šķiet skaidrs, viegli lietojams, kā arī noderīgs uzņēmumu video veidošanai jau no paša sākuma. “Pievienojieties dažās sekundēs. Izveidojiet dažu minūšu laikā” – tas ir pārliecinošs aicinājums uz rīcību, kas pievērš uzmanību.
✅ Dizaina pieredze:
Galvenās lapas dizains ir pievilcīgs, tajā ir aci piesaistoša grafika, un daži elementi ir animēti dinamiskākai pieredzei.
Biteable vietne ir lielisks piemērs galvenajai lapai, kas, visticamāk, pārvērtīs potenciālos klientus par klientiem. Teksta apjomu varēja nedaudz samazināt, bet visā visumā tai ir viss, kam vajadzētu būt labai galvenajai lapai: pārliecinošs CTA, animācijas, pievilcīgs dizains un video.
LiveAgent galvenā lapa ir labi izstrādāta un pa to ir viegli navigēt. No paša sākuma ir īsa trīs lauciņu forma bezmaksas izmēģinājuma sākšanai, kas nozīmē, ka apmeklētāji, sasniedzot vietni, var nekavējoties veikt vajadzīgās darbības.
✅ Saturs:
Tūlītēja uzmanība tiek pievērsta pogai, kas paredzeta, lai demonstrētu īsu animētu video, kas izskaidro un demonstrē rīku, skaidri parādot 3 iemeslus, kāpēc uzņēmumi izmanto LiveAgent. Šeit ir galvenās funkcijas, atsauksmes un recenzijas, kā arī galvenā lapa sniedz atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem biežāk uzdoto jautājumu sadaļā.
✅ Stils:
Liveagent sniedz vissvarīgāko informāciju tiešā un pieejamā veidā. Turklāt tas prezentē uzticamu un profesionālu tēlu.
✅ Pārliecinātība:
Galvenajā lapā tiek parādīts uznirstošais logs, lai mudinātu cilvēkus notestēt bezmaksas izmēģinājumu, taču tas nav traucējošs. Tā vietā, lai vienkārši parādītu produkta funkcijas, galvenajā lapā ir izceltas tā priekšrocības un parādīts, kā rīks var palīdzēt lietotājiem.
✅ Dizaina pieredze:
LiveAgent galvenajā lapā ir viena fona krāsa, bet tajā ir arī dažādas grafikas, kas vietnei piešķir pievilcīgu aspektu. Vietne ir labi veidota, tāpēc apmeklētāji tajā var ātri atrast vajadzīgo informāciju.
Neskatoties uz to, ka tam ir daudz elementu, tas ir labs piemērs galvenajai lapai, kas nenomāc lietotājus.
Lai gan šajā vietnē nav dinamisku animāciju vai citu izklaidējošu elementu, tā ir lielisks piemērs labi izveidotai galvenajai lapai. Lietotājam nevar būt apjukuma par to, ko darīt vai ko lapa tiecas sasniegt.
✅ Saturs:
Lielākā uzmanība ir pievērsta reģistrācijai bezmaksas izmēģinājumam, un šis ir pirmais elements, ko apmeklētāji redz, kamēr lapa tiek ielādēta. Kontaktforma ir īsa un viegli aizpildāma.
Nozīmīga šīs galvenās lapas daļa ir “Izmēģini Kontentino un iegūsti”, kas vizualizē piecas lietas, kuras padara Kontentino par lielisku risinājumu. Turklāt katrs ieguvums ir savienots ar atbilstošu CTA pogu.
✅ Stils:
Tas ir rīks, kas paredzēts vadītājiem vai speciālistiem, kas ir atbildīgi par sociālajiem medijiem, un tā galvenais mērķis ir optimizēt viņu darba plūsmu. Kā tāda galvenā lapa ir ieturēta profesionālā stilā, kas ir nevis uzmācīgs, bet drīzāk informatīvs.
✅ Pārliecinātība:
Šīs galvenās lapas mērķis ir motivēt lietotājus lietot produktu, parādot viņiem priekšrocības, ko viņi var gūt, to darot. Tas var iedrošināt apmeklētājus izmēģināt Kontentino.
✅ Dizaina pieredze:
Galvenā lapa ir sadalīta divās lielās daļās: viena ar tumšu fonu, bet otra ar spilgtāku. Tās sākas un beidzas ar CTA pogu un aizpildāmu formu, padarot lapu viegli lasāmu un saprotamu.
Kontentino galvenā lapa izskatās lieliski, sniedz skaidru informāciju un informē par priekšrocībām, kā arī pārliecina potenciālos klientus izmēģināt šo rīku. Pārlūkojot šo lapu, jums nebūs šaubu, ka tā iedrošina cilvēkus izmēģināt piedāvāto risinājumu. Tādejādi apmeklētāji precīzi zina, kādas darbības veikt, nesaskaroties ar traucējumiem.
Galvenā lapa nav tas pats, kas sākumlapa. Sākumlapa parasti apkopo visas mājaslapas lapas izmantojot saites uz katru no tām, bet galvenā lapa koncentrējas uz vienu konkrētu produktu vai pakalpojumu, to reklamējot. Daudziem uzņēmumiem patīk izmantot galvenās lapas un sākumlapas, jo mērķis ir noturēt apmeklētājus “informācijas diētā”. ‘ Daži pētījumi ir atklājuši, ka cilvēki, kas nokļūst ar informāciju pārbagātā vietnē, kā piemēram, sākumlapā, mēdz aizvērt vietni un tā vietā doties uz kādu citu. Tas nozīmē, ka jūs vēlaties, lai apmeklētāji ne tikai klikšķina uz jūsu domēna pēc nejaušības principa, bet arī tāpēc, ka viņi ir atnākuši, lai meklētu ko konkrētu.
Kontrolsaraksti ir ļoti efektīvs veids, kā izmantot sistemātisku pieeju, lai sasniegtu biznesa mērķus. Turklāt, vienreiz izveidojot kontrolsarakstu, tā elementus var veikt arī pēc atmiņas ar mazāku piepūli un lielāku precizitāti. Visklasiskākais piemērs lielākajai daļai cilvēku ir darāmo darbu saraksts, kas bieži tiek izmantots, jo palīdz atcerēties, kas ir atšķirīgs no citiem uzdevumiem vai nosaka prioritātes. Šāds saraksts arī liek pievērst uzmanību visiem atzīmētajiem elementiem kopumā, pirms sākat nākošo. Tas pats attiecas uz galvenās lapas kontrolsarakstu. Iesakām pārskatīt jūsu vietni, lai atrastu izplatītākās problēmas, un pēc tam tās vēlreiz pārbaudīt, kad novēršat visas pārējās.
Galvenās lapas tiek izmantotas dažādām tiešsaistes mārketinga stratēģijām. Viena no populārākajām pieejām ir izmantot tās kā daļu no reklāmas un e-pasta kampaņas, lai palielinātu reklāmguvumus no klikšķiem uz reklāmām vai reģistrēšanās jaunumu biļeteniem. Tādā veidā varat ātri paplašināt savu e-pastu sarakstu.
Ja jums jau ir galvenā lapa, kas pašlaik darbojas un strādā jūsu uzņēmuma labā, tad nē. Var būt lapas daļas, kurās varat izmantot dažus uzlabojumus, bet, ja tā jau dara to, kas jums nepieciešams (t.i., labi gūst reklāmguvumus), tad nav pamata veikt krasas izmaiņas, ja vien kaut kas nemainās saistībā ar pašu produktu vai pakalpojumu.
Grūti pateikt, neredzot jūsu lapu konkrēti. Jebkuram uzņēmumam vai produktam var izmantot daudz dažādu galveno lapu, tāpēc tas ir atkarīgs no tā, ko pārdodat un kāpēc cilvēkiem vajadzētu iegādāties no jums, nevis no konkurenta. Vienīgais veids, kā uzzināt, vai mūsu kontrolsaraksts noderēs tieši jūsu vietnei, ir izmēģināt to pašam. Tomēr paturiet prātā, ka dažreiz sīkām lietām, piemēram, fontiem vai atsauksmju pievienošanai, var nebūt tik lielas ietekmes, tomēr nozīmīgākas izmaiņas (piemēram, izkārtojums) varētu radīt būtisku atšķirības atkarībā no tā, cik apmeklētāji labi tās uztver.
Nav tāda viena “labākā” kontrolsaraksta, jo katrs uzņēmums ir atšķirīgs, un jums jāizvēlas tāds kontrolsaraksts, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām. Šāds galvenās lapas kontrolsaraksts palīdzēs nodrošināt to, ka neesat neko palaidis garām un samazinās kļūdas, lai jūs varētu ātrāk publicēt savas lapas. Labs process atvieglo arī darbu pie vairākiem projektiem vienlaikus, tā vietā, lai mētātos uz priekšu un atpakaļ starp tiem visiem vai pastāvīgi zaudētu pavedienu, cik tālu ar katru projektu tikāt.
Vispirms izmēģiniet mūsu bezmaksas kontrolsarakstu, lai redzētu, kāds tas ir un cik viegli ir to izmantot, pirms tērējat naudu maksas versijās. Mūsu bezmaksas kontrolsaraksts ir lielisks veids, kā sākt darbu pie tā, kas nepieciešams jūsu mājaslapai.
Tādu nav! Tas ir vienkārši efektīvs veids, kā nodrošināt, lai jūsu lapas darītu to, ko vēlaties, pirms pārejat pie citām lietām.
Nē, tās patiesībā ir ļoti viegli lietojamas.
Mājaslapas audita kontrolsaraksts
Uzlabojiet savas mājaslapas veiktspēju un drošību ar LiveAgent mājaslapas audita kontrolsarakstu! Šī praktiskā rokasgrāmata palīdzēs identificēt un atrisināt problēmas, uzlabojot saturu, ātrumu un mobilitāti. Neļaujiet tehniskām problēmām apdraudēt jūsu biznesa mērķus, uzturiet augstu kvalitāti un palieliniet datplūsmu. Apmeklējiet lapu, lai nodrošinātu, ka jūsu mājaslapa ir vislabākā!
Klientu apkalpošanas standartu kontrolsaraksts
Atklājiet klientu apkalpošanas standartu kontrolsarakstu, kas palīdzēs nodrošināt konsekventu un profesionālu pieeju klientiem. Iegūstiet ieteikumus un rīkus, lai uzlabotu apkalpošanu, atbildes ātrumu un klientu pieredzi. Apmeklējiet lapu un paaugstiniet savu klientu servisu!
Programmatūras un SaaS Apskatu Mājaslapu Kontrolsaraksts
Apmeklējiet mūsu "Programmatūras un SaaS Apskatu Mājaslapu Kontrolsarakstu", lai uzzinātu, kā efektīvi organizēt un reaģēt uz atsauksmēm, piesaistot vairāk klientu. Atklājiet padomus par profila iestatīšanu, atsauksmju apkopošanu un daudz ko citu, lai uzlabotu savu tiešsaistes klātbūtni un klientu attiecības.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team