Etsy veikala atvēršanas kontrolsaraksts palīdz izvēlēties veikala nosaukumu, noformēt un reklamēt veikalu, pievienot produktu sludinājumus, pārvaldīt piegādi un maksājumus, kā arī veidot attiecības ar klientiem un saņemt atsauksmes.
Vai esat domājis atvērt Etsy veikalu? Ja tā ir, jums būs nepieciešams viss nepieciešamais.
Šeit mēs sniegsim sarakstu ar visu, kas nepieciešams, lai sāktu darbu – sākot ar sava veikala izveidi un beidzot ar pirmā sludinājuma izveidi, mēs jums šajā visā palīdzēsim.
Lai gan, iespējams, jums ir lieliskas idejas pašdarinātām rotaslietām vai retiem, seniem atradumiem, jūs varbūt tomēr nezināt, kā uzturēt veikalu.
Ļaujiet jums to parādīt.
Neatkarīgi no tā, ko plānojat pārdot Etsy platformā, ja pirms veikala atvēršanas jums būs visa nepieciešamā kontrolsaraksts, jūs nepalaidīsiet garām nevienu soli un tas ļaus gūt panākumus.
Šis kontrolsaraksts ir ātrs un vienkāršs veids, kā izvairīties no jebkādām problēmām Etsy veikala atvēršans laikā (un pēc tam).
Pārdot savu mākslas darbu Etsy un kļūt par veikala īpašnieku varat neatkarīgi no tā, vai gleznojat, zīmējat, dizainējat vai esiet kāda cita veida mākslinieks. Šis kontrolsaraksts palīdzēs veikt pirmos soļus, lai nopelnītu naudu ar jūsu aizraušanos.
Apsverat, vai Etsy veikals jums būtu piemērots? Ja vēlaties pārdot tādus unikālus dārgumus kā amatniecības izstrādājumus vai senlietas, Etsy ir lieliska vieta, kur atrast savu auditoriju un nišu. Nodrošinot jums šādu kontrolsarakstu, mēs vienkārši atvieglojam jūsu tiešsaistes biznesa uzsākšanu.
Padariet sevi pamanāmu – Etsy ir tirgus cilvēkiem, kas meklē kaut ko neparastu, unikālu. Neatkarīgi no tā, vai jūs tikko sākat vai esat pieredzējis profesionālis, šis kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu Etsy veikalam ir stabils pamats.
Pirms pareizi sākat, jums ir jāizanalizē, vai produkts vai pakalpojums, ko vēlaties pārdot, ir jūsu darba laika un enerģijas vērts kā bizness.
Etsy ir fantastiska platforma ar rokām darinātu un amatniecības priekšmetu pārdošanai. Tomēr jums jābūt pārliecinātam, ka ir pieprasījums pēc tā, ko vēlaties pārdot.
Abi ir bezmaksas, tāpēc tos noteikti vajadzētu pārbaudīt, pirms atvēriet savu pirmo Etsy veikalu.
Mēs nespēlējam vārdu spēles – bez šī vienkārši nevar iesākt.
Tiešsaistes veikala atvēršana ir daudz dārgāka un sarežģītāka, ja neizmantojat Etsy kontu. Etsy ir laba alternatīva maksājumam par uzturēšanu un tīmekļa domēnu jūsu e-komercijas vietnei, ja jūs tikko sākat darbu un vēlaties uzzināt, kā tas notiek. Papildus tam, ka līdz minimumam samazināsiet risku izšķiest daudz naudas, Etsy platformā jūs arī pamanīs.
Vai jūs tikko sapratāt, ka jūsu sapnis par maza tiešsaistes biznesa uzsākšanu pārvēršas realitātē un esat pārsteigts par to?
Dziļi ievelciet elpu un noklikšķiniet šeit, lai izveidotu Etsy kontu.
Neuztraucieties, mēs jūs pavadīsim visa procesa garumā.
Piezīme. Jūsu priekšmetiem jābūt izgatavotiem ar rokām, amatniecības darinājumiem vai senlietām (vismaz 20 gadus vecām), un jums jābūt vismaz 18 gadus vecam (ja vien jūsu kontu nav reģistrējis vecāks vai likumīgs aizbildnis).
Ievadiet savu e-pasta adresi vai reģistrējieties izmantojot Google, Facebook vai Apple kontu. Pēc tam vienkārši pievienojiet savu vārdu un iestatiet paroli. Jūs esat iekšā.
Tagad, kad jums ir Etsy konts, ir pienācis laiks iestatīt jūsu veikala iestatījumus. Tie ietver tādus aspektus kā valoda un valūta, ko vēlaties izmantot, kā arī informāciju par jūsu atrašanās vietu un nodokļiem.
Šie iestatījumi noteiks, kā jūsu veikals izskatās pircējiem, kā arī ietekmēs tādas lietas kā piegādi un nodokļus.
Sāciet sava veikala iestatīšanu, noklikšķinot uz Atvērt savu Etsy veikalu.
Atlasiet noklusēto veikala valodu, kuru izmantosit preču aprakstiem.
Piezīme. Izvēlieties uzmanīgi — to nevar mainīt, toties vēlāk varat pievienot arī citas valodas.
Pēc tam atlasiet veikala valsti un veikala valūtu. Citu valstu klienti automātiski redzēs produktu cenas vietējās valūtās.
Pēdējais solis ir norādīt informāciju par sevi – tādu, kas vislabāk raksturo jūs, piemēram, vai pārdošana ir jūsu pilna laika darbs.
Pienācis laiks nosaukt savu veikalu. Paskatīsimies uz mūsu padomiem.
Jūsu veikala nosaukums ir viens no pirmajiem, ko pircēji ieraudzīs, kad atradīs jūsu Etsy veikalu, tāpēc ir svarīgi izvēlēties nosaukumu, kas atspoguļo jūsu pārdotos produktus un zīmola tēlu, kuru vēlaties attīstīt.
Piezīme. Etsy veikalu nosaukumiem jābūt 4–20 rakstzīmes gariem, un tos vēlāk var mainīt.
Ir ļoti svarīgi, lai Etsy veikalā būtu preces, jo bez precēm jūs neko nevarēsiet pārdot.
Cilvēki veic pirkumus balstoties uz to, ko viņi redz. Lai potenciālie klienti varētu sevi iztēloties, izmantojot jūsu produktus, ir svarīgi publicēt augstas kvalitātes attēlus.
Pēc Etsy domām, vislabākie fotoattēli ir tie, kas parāda produktus no visiem leņķiem, parāda produkta atsevišķos elementus un demonstrē, kā tos lietot.
Pamatojoties uz Etsy 2020.gada analīzi, pircēji biežāk iegādājas videoklipos parādītās preces.
Piezīme. Daži drukas produkti pēc pieprasījuma, kas tiek pārdoti, izmantojot Etsy, tiek izplatīti, izmantojot tādas vietnes kā Printful vai Printify. Etsy parasti prasa, lai cilvēki savus izstrādājumus (keramiku, pulksteņus, kreklus, rotaslietas, rokassomiņas, telefona somas utt.) iestata šajā otrajā vietnē, lai ievietotu tos pēc tam Etsy.
Tagad ir pienācis laiks pastāstīt pasaulei par saviem produktiem un to, kāpēc cilvēkiem viņus iemīlēt.
Tas ir obligāts solis, jo nevarēsit pievienot nevienu jaunu sludinājumu, to neizdarot.
Piezīme. Izmantojiet priekšskatījuma pogu, lai redzētu, kā jūsu sludinājums izskatīsies pēc publicēšanas.
Skaidri paziņojiet pircējiem pasūtījuma apstrādes laiku, lai viņiem būtu skaidrība attiecībā uz piegādi.
Pretējā gadījumā pircēji var kļūt nepacietīgi un atcelt savus pasūtījumus, kas varētu novest pie negatīvām atsauksmēm un biznesa zaudēšanas.
Pievienojiet visu informāciju, piemēram, to, uz kurieni jūs esat gatavs piegādāt, kurus pakalpojumus pircēji var izvēlēties norēķinoties, un to, vai jūs piedāvājat bezmaksas piegādi.
Neaizmirstiet pievienot precīzus izmērus un preces svaru, ieskaitot iepakojumu.
Piezīme. Varat saglabāt visu šo sludinājuma iespējas kā piegādes profilu.
Galamērķa valsts var piemērot importa nodokļus, muitas nodokļus un nodevas par starptautiski piegādātajām paciņām.
Ja jūs nepildat likumu, jūs pakļaujat sevi smagu sodu maksāšanas riskam. Etsy var arī slēgt jūsu veikalu.
Muitas nodevas, nodevas un nodokļi parasti ir pircēja atbildība. Dažās valstīs Etsy ir pienākums iekasēt PVN no importētajām precēm un to samaksāt valdībai.
Ja pircējs un pārdevējs atrodas dažādās valstīs, Etsy informē pircējus, ka var tikt piemēroti papildu nodevas un nodokļi.
Piezīme: Etsy nesen grozīja noteikumus (2022. gada 1.jūlijs), ka ikvienam, kas veic piegādi uz Vāciju, ir jāpiesakās Vācijas valdības sertifikācijai. Ja jūs nereģistrējaties un nosūtat paciņu uz Vāciju, jums var tikt piespriests sods 200’000 eiro apmērā. Uzziniet vairāk šeit.
Ļaujiet Etsy zināt, kā jums samaksāt.
Etsy piedāvā daudz dažādas maksājumu iespējas, tāpēc jāizvēlas tā, kas jums der vislabāk.
Etsy Maksājums ir vispopulārākā iespēja, ko izvēlas pārdevēji. Izmantojot šo iespēju, jūs pieņemsiet PayPal, Apple Pay un Etsy dāvanu kartes un iegūsit lielāku kontroli pār savām finansēm. Šāda veida iepirkšanās ir daudz drošāka, tāpēc pircēji jums vairāk uzticēsies.
Piezīme. Lai saņemtu maksājumu depozītus no Etsy, maksājumu iestatījumos ir jānorāda savs bankas konts un adrese.
Ir vērts atzīmēt faktu, ka Etsy bija paredzēts galvenokārt ASV iedzīvotājiem, tāpēc tā elastīgākās maksājumu iespējas ir pieejamas galvenokārt viņiem. Ja esat no Eiropas, jums varētu būt grūtības tās izmantot. Noteikumi ir atkarīgi no jūsu valsts. Pārbaudiet tos, lai atrastu piemērotāko maksājumu apstrādes sistēmu maksājumu saņemšanai.
Lai gan jūsu veikala banneris un veikala logotips ir atsevišķi attēli, tie darbojas kopīgi, lai Etsy pircējiem pastāstītu par jūsu zīmolu.
Veikala noformējumam, esošam kā īsam sveiciena vēstījumam potenciālajiem klientiem, jūsu veikalam ir jābūt saistošam, viegli saprotamam un atbilstošam tam, ko pārdodat. Tiklīdz jūsu veikalā ienāk pircēji, tam nekavējoties jāatklāj, ar ko nodarbojas jūsu uzņēmums.
Etsy veikala noformēšana ir vienkārša, izmantojot iebūvēto rīku palīdzību.
Varat augšupielādēt fotoattēlus, pievienot tekstu aprakstošajai sadaļai un pat izmantot HTML, lai pielāgotu veikala izskatu.
Piezīme. Veikala ikona Etsy lietotnē, aktivitāšu plūsmās un rēķinos būs daudz mazāka. Radot logotipu, ņemiet to vērā.
Jūsu banneris, iespējams, ir pirmais, ko klienti, apmeklējot jūsu veikalu, pamanīs.
Etsy sniedz iespēju saistīt jūsu veikalu ar tādām sociālo mediju platformām kā Pinterest, Twitter, Facebook un Instagram.
Šis ir lielisks veids, kā popularizēt savus produktus un sasniegt plašāku auditoriju. Daloties ar saviem produktiem sociālo mediju vietnēs, varat piesaistīt jaunus klientus un veikt plašāku pārdošanu.
Atveriet sava veikala sadaļu Sociālie mediji un pēc tam noklikšķiniet uz sociālo mediju kontiem, lai pievienotu Etsy saviem profiliem.
Sadaļā Sociālie mediji varat arī izveidot ātrās publikācijas un dalīties ar svarīgiem atjauninājumiem par savu Etsy veikalu.
Etsy piedāvā sešus publikāciju veidus:
Lai efektīvāk sasniegtu potenciālos klientus, izmantojot sociālos medijus, apsveriet iespēju ieviest tādus rīkus kā LiveAgent sociālo mediju atbalsta programmatūru. Tā ļauj iestatīt automatizācijas nosacījumus un apstrādāt visas sociālo mediju ziņas no vienas universālas iesūtnes.
Etsy Ads ir lielisks veids, kā reklamēt savus produktus gan meklēšanas rezultātos, gan citās Etsy lapās.
Ieguldījums maksas reklāmā ļauj sasniegt plašāku auditoriju un potenciāli piesaistīt jaunus klientus.
Kā sākt lietot Etsy Ads?
Piezīme. Šī ir maksimālā summa, ko esat gatavs tērēt, reklamējot savas preces dienā un to jebkurā laikā varat mainīt. Noklusētais minimālais dienas budžets ir $1.
Pēc tam etsy piemeklēs jūsu produktiem atbilstošos pircējus.
Veidojot reklāmas kampaņu, atcerieties:
Visā Etsy vietnē.Tas nozīmē Etsy Meklēšanā, Kategoriju Lapās un Tirgus Lapās gan Etsy.com, gan Etsy lietotnē.
Lai sāktu vai pārtrauktu atsevišķu sludinājumu reklamēšanu, atveriet Etsy Ads un pārvaldiet visas pašreizējās kampaņas no turienes.
Jūs varat piedāvāt cenas samazinājumu precēm, nosūtīšanai vai gan tam, gan tam.
Tie ir lielisks veids, kā iepriecināt pircējus, it īpaši, ja jūs tikko sākat darbu. Piedāvājot atlaides, varat pievērst uzmanību savam veikalam un panākt, ka arvien vairāk cilvēku iegādāsies no jums.
Etsy piedāvā pārdevējiem trīs veidus, kā savā veikalā precēm piešķirt atlaides: Pārdošana, akcijas kodi un mērķēti piedāvājumi.
Dodieties uz sadaļu Veikala pārvaldnieks > Mārketings > Pārdošana un atlaides, tad iestatiet šeit visas atlaides.
Jums izvēlei ir šādi atlaižu veidi – procentu atlaide, fiksēta summa vai bezmaksas standarta piegāde.
➡️ Ja nepieciešama papildinformācija, skatiet Etsy Palīdzības Centru.
Daži padomi preču atlaižu piedāvāšanai:
Tikai noteikti nospraudiet kādas robežas, lai nezaudētu naudu katrā darījumā.
Daudzi Etsy pārdevēji balstās uz šīm kopienām, lai audzētu savu biznesu, tāpēc pievienojas sarunām ar citiem pārdevējiem.
Tā ir lieliska vieta, kur veidot saiknes, veidot tīklu un atrast sadarbības kompanjonus. Čatojiet ar citiem pārdevējiem, lai uzzinātu, kas jauns Etsy, lūdziet padomu un apspriediet visu, ko vēlaties.
Labākais veids ir pievienoties kādai no vairākām pieejamajām komandām.
Ja esat saņēmis savu pirmo pasūtījumu, bet nezināt, ko darīt tālāk, Etsy Veikala Pārvaldniekā ir lielisks rīks, lai visam sekotu.
Izmantojot Veikala Pārvaldnieku, varat redzēt, kuri pasūtījumi ir apmaksāti un nosūtīti, kā arī izdrukāt nosūtīšanas etiķetes no vienas vietas. Turklāt regulāri informējiet savus pircējus par to pirkumu statusu, lai veidotu uzticību un nodrošinātu, ka tie atgriežas pēc iespējas ilgāk.
Pēc pirmā pasūtījuma saņemšanas dodieties uz Veikala Pārvaldnieku un atjauniniet pasūtījuma statusu. Šādi pircējs zinās, ka esat saņēmis pasūtījumu un strādājat pie tā. Varat arī nosūtīt tam ziņu, ja jums ir jautājumi par pirkumu.
Piezīme. Noklikšķinot uz Pabeigt Pasūtījumu, varat pievienot papildu piezīmi Pircējam, izsekošanas numuru, paciņas piegādes nodrošinātāju un iestatīt Nosūtīšanas Datumu.
Kad prece ir nosūtīta, Veikala Pārvaldniekā atzīmējiet pasūtījumu kā nosūtītu. Tas pircējam nosūtīs paziņojumu, ka viņa pasūtījums ir ceļā.
Veikala Pārvaldnieks ļauj jums arī:
Pēc pasūtījuma saņemšanas nosūtiet pircējam īsu pateicības ziņu caur Etsy.
Pirmkārt, tās ir vienkārši labas manieres. Pateicoties saviem klientiem, jūs sākat veidot attiecības ar tiem un palielinat iespēju, ka nākotnē viņi atgriezīsies, lai pirktu no jums atkal. Turklāt, ja ir kādas problēmas ar pasūtījumu, laicīga pateicība klientam var kliedēt situāciju.
Savā ziņā jums vajadzētu:
Iepakojiet savu pasūtījumu ar mīlestību un ir laiks to nosūtīt.
Īstenojot efektīvu izpildes un piegādes stratēģiju, varat ietaupīt laiku un naudu.
Piezīme. Ja nosūtīšanas uzlīme tiek iegādāta Etsy, pasūtījums tiek pabeigts automātiski un pircējam tiek nosūtīts piegādes paziņojums ar uz etiķetes esošo nosūtīšanas datumu.
Neaizmirstiet palūgt pircējam dažus vārdus par tā pieredzi jūsu produkta izmantošanā.
Pircēju atsauksmju palūgšana ir lielisks veids, kā saņemt atsauksmes par saviem produktiem, lai uzlabotu savu biznesu. Atsauksmes ir svarīgas arī potenciālo klientu uzticības veidošanā.
Etsy ļauj pircējiem atstāt atsauksmes pēc tam, kad pasūtījums izpildīts.
Jūsu pircēji var sniegt jums vērtējumu no 1 līdz 5 zvaigznītēm un klāt kādu aprakstu. Šīs atsauksmes var apskatīt publiski jūsu veikalā. Un neuztraucieties par anonīmajām atsauksmēm. Pircēji atsauksmes var atstāt tikai tad, ja ir pieteikušies Etsy platformā.
Piezīme. Jūs varat ziņot par atsauksmēm, kuras, jūsuprāt, ir pretrunā Etsy vadlīnijām.
Noskaidrojiet, vai jūsu ideja ir dzīvotspējīga biznesa iespēja
Ja vēlaties gūt maksimālu labumu no sava jaunā biznesa, LiveAgent var palīdzēt. Tas ir rīks, kas nodrošina daudz līdzekļu, kas palīdz nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu, piemēram, tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un sociālo mediju daudzkanālu iesūtni. Izmēģiniet to bez maksas!
Noteikti – tā ir viena no vadošajām tiešsaistes tirdzniecības vietām visā pasaulē. Ar Etsy veikala palīdzību var lieliski nopelnīt, un tā uzturēšana neko daudz nemaksā.
Pircējs maksā par Etsy piegādi. Tas ir jāņem vērā, nosakot preces cenu. Jāņem vērā arī iepakojuma materiālu izmaksas.
Etsy izmanto Direct Checkout, lai apstrādātu maksājumus pārdevējiem. Izmantojot Direct Checkout, pircēji var norēķināties ar kredītkartēm vai debetkartēm, Etsy Dāvanu Kartēm vai PayPal. Saņemot maksājumu par pasūtījumu, tas tiks ieskaitīts jūsu Etsy Maksājumu kontā. No turienes naudu varat pārskaitīt uz savu bankas kontu.
Jā – patiesībā ļoti daudz cilvēku tā dara. Ir svarīgi sākt ar produktu, ko cilvēki vēlas iegādāties. Tas var šķist acīmredzami, bet ir svarīgi to apzināties, jo tik daudz cilvēku cenšas pārdot lietas, ko neviens nevēlas. Veiciet izpēti, lai pārbaudītu, vai pastāv tirgus tam, ko vēlaties pārdot.
Etsy iesaka vismaz 10, jo, jo vairāk sludinājumu ir, jo vairāk klientu jūs atradīs. 10 produkti būs laba iespēja izvēlēties, kā arī palīdzēs novērtēt klientu interesi.
Jums jābūt vismaz 18 gadus vecam un jums jābūt kredītkartei vai debetkartei, lai atvērtu Etsy veikalu. Jums būs jāsniedz arī cita informācija, piemēram, jūsu juridiskais nosaukums, adrese un tālruņa numurs.
Ir vairākas maksājumu pozīcijas, ar kurām jārēķinās: Maksa par Etsy sludinājumu — jums tiks iekasēti $0.20 par katru preci, kuru izlieciet pārdošanai Etsy.com vai Etsy mobilajās lietotnēs. Katra sludinājuma ilgums ir 4 mēneši vai līdz preces pārdošanai. Pēc tam no jauna tiks iekasēta maksa par sludinājumu, ja izvēlēsities preci izlikt pārdošanai atkārtoti. Darījuma komisijas maksa — Veicot pārdošanu, izmantojot Etsy.com, jums tiks iekasēta maksa 6,5% apmērā no kopējās preces cenas, tai skaitā no summas, ko iekasējat par piegādi un dāvanu iepakojumu. Maksājumu apstrādes maksa – ja izmantojat Etsy Payments (kas ir ieteicamā metode), par katru darījumu būs neliela maksa. Etsy Payments ir vienkāršākais veids, kā saņemt apmaksu Etsy, jo ļauj pircējiem izmantot kredītkartes, debetkartes, Etsy dāvanu kartes un PayPal.
Lai sāktu pārdot Etsy, ir jāizveido konts un jāiestata veikals. Ir jāizveido arī produktu sludinājumi, katrā no tiem iekļaujot fotoattēlu, produkta aprakstu, cenu, piegādes informāciju un atslēgvārdus. Jums būs arī jāizvēlas klientu maksāšanas veids. Etsy kā maksājuma iespējas piedāvā Direct Checkout un PayPal. Izmantojiet šo mūsu kontrolsarakstu, lai, uzsākot Etsy veikalu, nepalaistu garām būtiskus soļus.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!
Zvanu centrs, kas tiek pārdots
Uzziniet, kā iegādāties funkcionējošu zvanu centru: franšīzes, neatkarīgi modeļi, programmatūras izvēle un aprīkojums.
Ebay Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Atklājiet, kā sazināties ar Ebay klientu atbalstu un atrisināt problēmas saistībā ar kontu, pasūtījumiem un vairāk. Pieejams tiešsaistes čats, e-pasts un tālruņa atbalsts. Apmeklējiet LiveAgent, lai uzzinātu vairāk!
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Atklājiet 12 soļus sava podkāsta izveidei un popularizēšanai ar mūsu praktisko kontrolsarakstu! Sāciet savu šovu tagad!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team