Pašapkalpošanās pakalpojumi strauji kļūst par primāro izvēli aizvien lielākam patērētāju skaitam, kad runa ir par klientu atbalstu. Pētījumi liecina, ka 2 no 3 patērētājiem labprātāk meklē atbildes paši, nevis sarunājas ar klientu apkalpošanas pārstāvi, tāpēc visbiežāk izmantotā pašapkalpošanās iespēja ir biežāk uzdotie jautājumi (BUJ) un atbildes uz tiem.
Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta un BUJ programmatūru, Jūs varat dot saviem klientiem iespēju pašiem ātri, efektīvi un ērti atrast atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.
Ja vairāki klienti atkārtoti sazinās ar atbalsta komandu ar vieniem un tiem pašiem jautājumiem, tas traucē aģentiem risināt citus jautājumus un samazina viņu produktivitāti. Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) programmatūra ļauj uzņēmumiem atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko tie regulāri saņem no klientiem par saviem produktiem vai pakalpojumiem, un samazina klientu atbalsta komandu darba slodzi. Tā parasti ir daļa no sarežģītākas klientu atbalsta platformas.
BUJ programmatūra piedāvā vairāk nekā vienu veidu, kā kārtot, uzglabāt un parādīt Jūsu uzņēmuma zināšanas Jūsu klientiem. Lūk, kādēļ no tās ieguvēji ir gan klienti, gan aģenti:
Biežāk uzdotie jautājumi ir efektīvs papildinājums jūsu pašapkalpošanās funkcijām, kas palīdz samazināt klientu atkārtotu jautājumu skaitu, sniedzot atbalsta komandai vairāk laika koncentrēties uz sarežģītākām problēmām.
Vairāk nekā 70% patērētāju dod priekšroku meklēt atbildes uz saviem jautājumiem uzņēmuma mājaslapā, nevis sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Biežāk uzdoto jautājumu sadaļa ļauj viņiem ātri atrast atbildes un palielina gandarījumu.
BUJ programmatūra var uzlabot aģenta efektivitāti un produktivitāti. Izveidojiet iekšējo zināšanu bāzi savai atbalsta komandai un saglabājiet svarīgo informāciju viegli pieejamu vienuviet.
Izveidojiet visaptverošu zināšanu bāzi ar BUJ, veicot 4 vienkāršus soļus, lai atbildētu uz biežāk uzdotajiem klientu jautājumiem, nodrošinātu diennakts pašapkalpošanās atbalstu un ļautu jūsu klientiem palīdzēt sev pašiem.
Izmantojot vienkāršu, taču jaudīgu iebūvēto WYSIWYG redaktoru, varat viegli izveidot glīti formatētu saturu, ko var sakārtot rakstos dažādās kategorijās. Pievienojiet attēlus un citus vizuālos elementus, lai padarītu saturu saistošāku un vieglāk uztveramu.
Padariet zināšanu bāzes saturu vēl noderīgāku un vērtīgāku, papildinot to ar lejupielādējamiem pielikumiem, kurus klienti var saglabāt savos datoros un piekļūt tiem, kad vien nepieciešams.
Veidojot kategorijas un pievienojot rakstus zināšanu bāzei un BUJ, varat izvēlēties, vai saturs būs publiski pieejams un sasniedzams visiem klientiem, vai arī paliks iekšējs un redzams tikai atbalsta komandai aģentu panelī.
Izmantojot LiveAgent zināšanu bāzes rīkus, uzņēmumi var savus klientus informēt un padarīt apmierinātus, nodrošinot viņiem ērtu piekļuvi vajadzīgajai informācijai. Iestatiet neierobežotu skaitu zināšanu bāzu un BUJ sadaļu dažādām auditorijām no viena LiveAgent konta, piešķiriet katrai no tām savu unikālu dizainu, iestatījumus un saturu. Tas ir ļoti noderīgi, ja pārvaldāt vairākus uzņēmumus, produktus, pakalpojumus vai zīmolus.
Ļaujiet saviem klientiem ātri un bez piepūles atrast meklēto informāciju, izmantojot meklēšanas logrīku, kas ģenerē ieteikumus automātiski un reāllaikā. Šis logrīks ieteiks saistītu saturu no Jūsu zināšanu bāzes, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.
Pārliecinieties, ka pašapkalpošanās portāls atbilst Jūsu uzņēmuma identitātei. Viegli pielāgojiet savu zināšanu bāzi, izvēloties tēmu, kas vislabāk atbilst Jūsu uzņēmuma tēlam, logotipam, zīmola krāsām, mainot galveni vai kājeni, pielāgojot CSS un daudz ko citu.
BUJ un zināšanu bāzes programmatūra ir tikai daļa no mūsu kompleksā daudzkanālu risinājuma, kurā ir vairāk nekā 180 funkciju. Uzlabojiet savu vispārējo klientu apkalpošanas stratēģiju un uzlabojiet klientu apmierinātību, izmantojot visas LiveAgent piedāvātās uzlabotās funkcijas.
Izmantojiet pilnu palīdzības pieteikumu pārvaldības funkciju klāstu, tostarp viedo palīdzības pieteikumu pārvirzīšanu, automatizācijas nosacījumus, SLA, pieteikuma atbildības pārvaldību, iepriekšsagatavotas atbildes, aģentu sadarbības rīkus, stabilas atskaišu funkcijas un daudz ko citu. Viegli pārvaldiet visu daudzkanālu saziņu ar klientiem vienuviet, izmantojot mūsu vienoto iesūtni.
63% patērētāju ir lielāka iespēja atgriezties mājaslapā, kurā tiek piedāvāts tiešsaistes čata atbalsts. LiveAgent tiešsaistes čata rīks piedāvā gan parastas, gan uzlabotas funkcijas – sākot ar vairākiem čatu sadales variantiem, proaktīviem čata uzaicinājumiem un tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību un beidzot ar čata vēsturi, iekšējo čatu un reāllaika rakstīšanas skatu.
Izveidojiet virtuālu mākonī balstītu zvanu centru, integrējiet to ar jebkuru VoIP pakalpojumu sniedzēju un saņemiet zvanus no fiksētajiem tālruņiem vai tieši no savas mājaslapas (gan balss, gan video) bez papildu maksas par katru minūti. Veidojiet sarežģītus un personalizētus IVR kokus, veiciet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu un daudz ko citu!
LiveAgent nemanāmi integrējas ar populārākajiem sociālo mediju kanāliem, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram. Sekojiet līdzi visām sociālo mediju ziņām, komentāriem un zīmola pieminējumiem, pārvaldiet tos no viena vadības paneļa bez nepieciešamības manuāli uzraudzīt vairākus kontus vai kopīgot pieteikšanās informāciju.
90 % patērētāju sagaida, ka zīmoli piedāvās tiešsaistes portālu pašapkalpošanās vajadzībām. Papildus zināšanu bāzei un biežāk uzdotiem jautājumiem varat paplašināt pašapkalpošanās iespējas ar kopienas forumu, kas ļauj klientiem viegli iesniegt atbalsta pieteikumus un sekot to statusam tieši no Jūsu klientu portāla. To var viegli paveikt, izmantojot zināšanu bāzes programmatūru.
LiveAgent piedāvā 4 dažādas paketes — bez līgumiem un par pilnībā pārredzamām, godīgām cenām. Mūsu pašapkalpošanās iespējas, kas aprīkotas ar zināšanu bāzi un BUJ, ir iekļautas ikvienā maksas paketē. Izvēlieties savam uzņēmumam vispiemērotāko un paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī.
Populārākais
Atklājiet labāko tiešraides tērzēšanas alternatīvu
Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Apmeklē mūsu ceļvedi un uzzini, kā izveidot efektīvu BUJ lapu, kas uzlabos klientu pieredzi un optimizēs tavu mājaslapu. Izmantojot mūsu 7 soļu metodi, tu izveidosi strukturizētu un vizuāli pievilcīgu BUJ lapu, kas ietaupīs laiku un resursus. Skaties video un uzzini vairāk!
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu iesaisti ar LiveAgent! Piedāvājiet personalizētu un daudzkanālu atbalstu, kas nodrošina pozitīvu klientu pieredzi un veicina atkārtotus pirkumus. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, lai atklātu, kā uzlabot jūsu klientu piesaistes stratēģijas un iegūtu konkurences priekšrocības.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un kontaktu centra veiktspēju. Saņemiet padomus par labāku saziņu, empātiju un risinājumu piedāvāšanu, lai nodrošinātu spožu klientu apkalpošanu. Skatiet vairāk mūsu mājaslapā!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team