Sveiki, laipni lūdzam mūsu ikmēneša emuāra janvāra izdevumā. Ienāciet mūsu virtuālajā jaunumu telpā, kur esam izstādījuši virkni jaunu funkciju un uzlabojumu, kur katrs ir aizraujošāks par iepriekšējo. Šī mēneša jaunumos ir iekļauti uzlabojumi, kuru mērķis ir uzlabot jūsu ikdienas darbu. Iedziļināsimies tajos!
Pārstrādāta SLA funkcionalitāte: ir iespējota uzlabota efektivitāte
Uzminiet nu! Beidzot esam šķērsojuši finiša līniju strādājot pie SLA pārstrukturēšanas! Mēs esam sakārtojuši jucekli un ieviesuši skaidru, viegli saprotamu loģiku. Tagad pieteikumi bez SLA līmeņa automātiski iegūst 7 dienu fona taimeri, lai viss noritētu gludi un izvairītos no to uzkrāšanās Pieteikumu saraksta apakšā.
Mēs esam uzlabojuši arī pieteikumu secību Pieteikumu sarakstā pēc to svarīguma un uzlabojuši kārtošanu Prioritāte sarakstā. Turklāt SLA žurnālā ir veikti daži uzlabojumi, tagad tiek rādīti tikai slēgtie ieraksti un tiek noņemti neapstiprinātie ieraksti, lai izvairītos no pārpratumiem un atskaišu izmaiņām laika gaitā.
Īss atgādinājums: SLA laika salāgošana nepārrēķinās esošo pieteikumu SLA laikus, bet tiks piemērota tikai jaunajiem pieteikumiem.
Un tā kā mums patīk paveikt ko papildus uzreiz pēc kaut kā jauna ieviešanas, drīzumā jau būs pieejama funkcija, kas ļauj pielāgot noklusējuma SLA līmeni!
Pieteikuma statusa “Slēgts” zemākais līmenis
Vai atceraties jauno “Slēgto” pieteikumu statusu, par kuru mēs minējām iepriekš? Tas ir pieteikumu galapunkts — nav iespējas atgriezties atpakaļ, ja pieteikums ir atzīmēts kā Slēgts. Pagaidām pieteikumu slēgšana ir manuāla, lai izvairītos no nejaušas masveida slēgšanas, izmantojot lielapjoma darbības vai nosacījumus. Bet neuztraucieties, mēs gatavojam dažus uzlabojumus, lai padarītu šo pieteikumu slēgšanas procesu ātru, taču drošu pret kļūdām.
Turklāt ir vēl kas, un mēs to uzskatām par vienu no odziņām — mēs ieviešam jaunu pielāgotu lomas atļauju pieteikumu slēgšanai, kā arī drīzumā parādīsies jauns SLA veids, lai saglabātu pēdējo pieteikuma slēgšanas laika zīmogu.
Tikai brīdinājums uzmanīties: statuss Dzēsts ir mainījies. Līdz ar statusa “Slēgts” ieviešanu versijā 5.44, tagad var dzēst tikai “Slēgtus” pieteikumus. Šīs izmaiņas nozīmē, ka pieteikumus, pirms ir iespēja tos slēgt, vispirms ir jāatrisina — vai nu manuāli, izmantojot lielapjoma darbību, vai automātiski, izmantojot nosacījumus. Pieteikumus ar citu statusu, izņemot “Atrisināts”, nevar aizvērt.
Pieteikuma slēgšana ir manuāla darbība, lai nodrošinātu drošību, jo šī darbība ir neatgriezeniska. Tiklīdz pieteikums ir slēgts, tad un tikai tad to var dzēst manuāli, ar lielapjoma darbību vai automātiski. Šī pieeja ir izstrādāta, lai novērstu nejaušu pieteikumu aizvēršanu un padarītu pieteikumu pārvaldību loģiskāku un darbplūsmai draudzīgāku. Iemesls, kāpēc netiek ļauts slēgt pieteikumus ar lielapjoma darbībām vai nosacījumiem, ir saglabāt kontroli un izvairīties no neatgriezeniskām darbībām bez viennozīmīga apstiprinājuma, tā nodrošinot vienmērīgāku un drošāku pieteikumu pārvaldības procesu.
Turklāt mēs apzināmies, cik svarīgi ir optimizēt šo procesu, un apsveram ieteikumus uzlabojumiem mūsu izstrādes komandai, lai uzlabotu lietotāju pieredzi un efektivitāti.
Īsinājumtaustiņu arsenāls čatiem un zvaniem
Īsinājumtaustiņi ir kā slepenie ieroči efektivitātei, vai ne? Jo vairāk īsinājumtaustiņu, jo labāk, tāpēc esam pievienojuši vairākus jaunus ātrākai čatu un zvanu apstrādei nekā jebkad agrāk. Veiciet dubultskārienu Vadība vai nospiediet taustiņu Control + ⇧ Shift + ?, lai tos apskatītu.
Apvienošanas un sadalīšanas funkcijas: vienmērīga došanās uz priekšu
Labas ziņas par apvienošanas un sadalīšanas funkcijām! Mēs saprotam, cik tās ir būtiskas jūsu darbplūsmai, un atvainojamies par nesen pieļautajām kļūdām. Par laimi, mēs esam ieviesuši labojumu versijā 5.44, lai piekļūšana pieteikumiem ar apvienotām vai sadalītām ziņām būtu ērta neatkarīgi no nepareizi pieprasītās nodaļas piekļuves.
Noslēgumā
Pēc pieteikumu kontroles pogu iedarbināšanas mēs ar to neapstājamies. Pateicoties visām pārsteidzošajām atsauksmēm un ieteikumiem, mēs izdomājam turpmākus dizaina uzlabojumus, lai pogas būtu jums vēl ērtākas. Šeit ir agrīns ekrānuzņēmuma ieskats, taču ņemiet vērā, ka galīgais izskats var tikt vēl vairāk pielāgots.
Tas vēl nav viss! Kur beidzas viena rekonstrukcija, sākas cita. Mums ir paredzama Čata rekonstrukcija, tāpēc turiet acis plaši. Un arī vēl tikai neliels ieskats — mūsu jaunais motīvs tiek veidots, lai iegūtu nostrādātāku izskatu.
Pagaidām tas arī būtu viss! Sekojiet līdzi jaunumiem — mums, LiveAgent, vienmēr top kas jauns. Liels paldies, ka pievienojāties mums, un ceram, ka drīzumā varēsim jums pastāstīt vēl vairāk.
Kopīgot šo rakstu
Integrējiet Asana ar LiveAgent, lai automatizētu uzdevumus un uzlabotu darbplūsmu. Izmantojiet Zapier, lai viegli pārvaldītu projektus un uzdevumus vienotā platformā, un palieliniet komandas efektivitāti bez nepieciešamības pārslēgties starp saskarnēm. Izmēģiniet bezmaksas un vienkāršu integrāciju jau šodien!