Sveiki un Laimīgu Jauno gadu! Ienākot svaigā un jaunā gadā, mēs esam entuziasma pilni jūs aicināt apskatīt mūsu LiveAgent jaunumu jaunāko izdevumu. Pilns ar uzlabojumiem, kas vērsti uz jūsu pieredzes uzlabošanu, šī mēneša jaunievedumi ir veltīti jūsu darba plūsmas optimizēšanai, lai nodrošinātu vēl lielāku efektivitāti. Tātad, bez liekas kavēšanās, sāksim jauno gadu, iedziļinoties jaunajās funkcijās, ko esam jums sagatavojuši!
Uzlabojumi GET /tickets API v3: Uzlabota meklēšanas funkcionalitāte
Mēs esam izmainījuši mūsu GET / tickets API v3 , lai izmantotu Elasticsearch, nevis tiešus datu bāzes pieprasījumus. Šis uzlabojums ir paredzēts datu bāzes slodzes mazināšanai un meklēšanas funkciju uzlabošanai. Pēc 5.43 versijas, jūs varat pamanīt intuitīvāku pieteikumu izgūšanu. Piemēram, filtrējot pēc {“temats”:”pasūtījums”}, tiks kārtīgi parādīti visi atbilstošie pieteikumi, piemēram, pieteikumi ar tematu “Pasūtījums #123”, “Pasūtījums #456”, un pat “Pasūtījuma pieprasījums”.
Papildus tam, mēs esam ieviesuši jaunu “meklēšanas” parametru līdzīgu kā meklēšanas lauku panelī, vēl vairāk optimizējot jūsu pieprasījumus, piemēram, _filters={“meklēt”:”pasūtījums”}.
Ja rodas neskaidrības vai jautājumi, mūsu tikko atjauninātais raksts par API v3 filtrēšanu ir jūsu rīcībā. Tāpāt kā mūsu vienmēr gatavā atbalsta komanda, kas ir pieejama visu diennakti, izmantojot 24/7 tiešsaistes čatu vai e-pastu.
Pirmais mūsu MI Atbilžu Asistenta (AI Answer Assistant) apskats
Mūsu MI funkcija veidojas harmoniski, un mēs ar prieku paziņojam, ka tās pirmie komponenti drīzumā tiks ieviesti LiveAgent. Lai jums dotu sajūtu par to, kas gaidāms, mēs atklājam nelielu pārsteiguma dāvanu: pirmos attēlu ekrānuzņēmumus ar mūsu MI Atbilžu Asistentu!
Ar tā ieviešanu, jūs pamanīsiet jaunu “burvju nūjiņas” ikonu teksta redaktorā, atbildot uz pieteikumiem. Vienkāršs klikšķis ļauj jums ātri izstrādāt vai uzlabot savas atbildes gluži viegli. Vai nu jūs pulējat savu toni līdz pareizajai profesionalitātes pakāpei, vai labojat gramatikas kļūdas – šis rīks ir jūsu jaunais palīgs.
Vai jums kādreiz ir bijis grūti izdomāt, ko atbildēt klientam? Vienkārši uzrakstiet savas sākotnējās domas, un Atbildes Asistents jums palīdzēs pārvērst tās “normālā” atbildē.
Kā rīkoties, ja jums jau ir melnraksts? Bez bažām! Iezīmējiet savu tekstu, aktivizējiet Atbildes Asistentu un redzēsiet, kā tas darbina savu maģiju, uzreiz uzlabojot jūsu melnrakstu.
Atcerieties, tas ir tikai acumirklīgs uzmetums par to, kas mūs gaida – mums ir sagatavots daudz kas vairāk, lai revolucionizētu jūsu LiveAgent pieredzi. Sekojiet līdzi notikumu attīstībai!
Ieviests pieteikumu statuss ‘Slēgts’
Jūs prasījāt, mēs radījām! Reaģējot uz lietotāju atsauksmēm, esam pievienojuši galīgo pieteikuma statusu Slēgts, nodrošinot skaidru pieteikuma dzīves cikla beigu punktu bez atkārtotas atvēršanas iespējas. Mēs neapstājamies ar to — šai funkcijai tiek veikti papildu uzlabojumi, tāpēc pievērsiet uzmanību mūsu gaidājamajiem jaunumiem.
Vienoti laika joslu iestatījumi
Mēs esam optimizējuši laika joslu iestatījumus visā LiveAgent sistēmā, atmetot manuālo pielāgojumu nepieciešamību saistībā ar pāreju uz vasaras laiku. Jūsu lokālā iestatījuma izvēle ir viss, kas nepieciešams, lai nodrošinātu precīzu laika norādīšanu noteikumiem un nosacījumiem. Tagad LiveAgent laika joslas, kas ir definētas visa veida noteikumos un SLA līmeņos, automātiski sinhronizējas ar pāreju uz vasaras laiku, kas nozīmē, ka jūsu plānošana aizvien ir precīza bez vajadzības papildus par to domāt.
Jauna izskata panelis paziņojumiem
Mēs esam pārvērtuši mūsu paneļa paziņojumus, lai uzlabotu pārredzamību un estētiku. Jaunais dizains ir gan funkcionāls, gan patīkams acīm, nodrošinot, ka svarīgā informācija tiek uzsvērta, neaizkavējot jūsu darba plūsmu.
Savelkot to visu!
Noslēdzot mūsu decembra jaunumu izdevumu, vēlamies izteikt visdziļāko pateicību par jūsu nenovērtējamajām atsauksmēm un ieteikumiem, kas ir būtiski turpmākai LiveAgent uzlabošanai. Nākotnē mēs dziļāk iedziļināsimies “Slēgts” pieteikumu statusā, apspriedīsim pabeigtā SLA pārstrādi un atklāsim citas funkcijas, kas ir izstrādes stadijā un kas vēl ir slepenas.
Kā vienmēr, paldies, ka esiet šeit, ar mums, šajā ceļojumā. Novēlam jums ražīgas gada beigas ar LiveAgent jaunākajām funkcijām. Sekojiet līdzi jaunumiem!
Kopīgot šo rakstu
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.