Laipni lūdzam šī mēneša LiveAgent atjauninājumu publikācijā! Ar prieku dalāmies ar jums atjauninājumos, ko LiveAgent ir ieviesis jūnijā. Saglabājot mūsu apņemšanos nepārtraukti uzlabot jūsu pieredzi, mēs esam ieviesuši vairākus uzlabojumus, kas, kā mēs ticam, lieliski ietekmēs jūsu komandas efektivitāti un jūsu klientu pieredzi. Sekojiet līdzi un mēs apskatīsim katru no šiem atjauninājumiem.
Pieteikumu eksportēšana izmantoja konta laiku, nevis aģenta laiku
Kad jūs eksportējāt pieteikumu uz HTML vai PDF formātu, laiks eksportētajā failā bija nepareizs. Tas bija tāpēc, ka laiki tika eksportēti, pamatojoties uz laika joslu, kas iestatīta kontam datu bāzē, savukārt panelī laiks tika rādīts, ņemot vērā tā aģenta datora laika joslu, kurš eksportēja pieteikumu. Šī labojuma rezultātā laiks atkal ir vienots, tādējādi panelī un eksportētajā pieteikumā tiks rādīts viens un tas pats laiks.
Uzlabots teksta kontrasts dizaina tēmā Material, lai uzlabotu lasāmību
Iepriekšējais pelēkā teksta krāsas uz pelēka fona kontrasts aģenta ziņā ar tēmu Material nebija pietiekami spilgts un mēs saņēmām vairākas sūdzības no klientiem par zemu kontrastu. Mēs esam mainījuši teksta krāsu, lai tā būtu tumšāka un labāk redzama uz pelēka fona.
Laiki vairākās paneļa sadaļās tagad tiek attēloti pareizi.
Vairākas LiveAgent paneļa sadaļas, piemēram, aģenta reitinga atskaite un audita žurnāls, rādīja nepareizu laiku un bloķēšanas funkcija nedarbojās pareizi, jo netika ievērota konta laika zona. Mūsu izstrādātāji ir novērsuši problēmu, tādējādi tagad laiki tiek atkal attēloti pareizi.
E-pastu saņemšana tagad izveido pieteikumus korekti
E-pasti, kuros bija hederis “Precedence: bulk”, netika saņemti LiveAgent vai tika saņemti, bet izveidoja tukšus pieteikumus, jo iestatījumu kodā bija apgriezta loģika, lai saņemtu lielapjoma un nevēlama e-pasta ziņas. Mūsu izstrādātāji to ir salabojuši un iestatījumi Saņemt lielapjoma/nevēlamā pasta ziņas sadaļā Konfigurācija > E-pasts > E-pasta iestatījumi atkal darbojas pareizi.
Zvani vairs nezvana aģentiem pauzes laikā
Aģentiem radās problēma, jo zvans varēja zvanīt arī laikā, kamēr viņi bija pauzē, un palīdzēja tikai atteikšanās no paneļa. To izraisīja metode, kas tika izmantota aģenta statusa atjaunināšanai datu bāzē, kas nepareizi izmantoja novecojušu aģenta tiešsaistes statusu. Mūsu komanda identificēja un nekavējoties atrisināja šo problēmu, nodrošinot, ka aģenti vairs netiek traucēti pauzes laikā.
Uzlabota Dark Blue dizaina tēma uzlabo satura redzamību
Klientiem, kas izmanto Dark Blue tēmu, bija grūti saredzēt saturu, ko radīja pielāgotais spraudnis pieteikuma informācijas sadaļā, ja saturs saturēja tikai tekstu bez jebkāda fona. Pielāgotā spraudņa iframe ietvaram esam pievienojuši debeszilu noklusējuma fona krāsu.
Atrisināta birku uzticamība caur API
Viena un tā paša API v3 PUT pieprasījuma api/v3/tickets/{ ticketId} izpilde, lai pievienotu birkas, bija nekorekta – tā pievienoja un noņēma birkas vairākas reizes katrā izpildes reizē. Mūsu izstrādātāji noskaidroja šo problēmu un to atrisināja, nodrošinot, ka API tagad pareizi pievieno birkas pieteikumiem bez neprognozējamas birku noņemšanas katras izpildes laikā.
Salabota pieteikumu koda iekšējā servera kļūda
Izmantojot pieteikuma kodu (XXX-XXXXX-XXX), kas atrodas API v3 PUT api/v3/tickets/{ ticketId} pieteikuma ID (xx0xxx0x) vietā, tika saņemta 500. atbilde ar paziņojumu: “Iekšējā servera kļūda: neizdevās iegūt Pieteikuma Birkas”. Problēma tika atrisināta, un pieteikuma koda izmantošana atkal ir pieejama.
Atrisināta apvienotu pieteikumu iegūšana
Bija problēma, kad klienti nevarēja iegūt pieteikumu ziņas, izmantojot API v1, kad tika sapludināti pieteikumi, saņemot kļūdu “Viens vai vairāki parametri ir nepareizi”. Izstrādātāji to ir salabojuši.
Pareizi pievienoti paziņojumu par atlēcienu tikai attiecīgo pieteikumu vienumiem
Atlēcienu paziņojumi par e-pastiem, kas netiek piegādāti, tika nepareizi pievienoti nesaistītiem pieteikumu vienumiem, kad tika saņemts atlēciena paziņojums kā atbilde uz automātiski nosūtītu e-pasta ziņu, kas nav redzama pieteikumā. Ņemot vērā neskaidrības, ko tas izraisīja, mēs tagad esam novērsuši šo problēmu, nodrošinot, ka paziņojumi par nepiegādātiem e-pastiem vairs netiek nepareizi pievienoti nesaistītiem pieteikumu vienumiem.
Facebook lapu aktivizēšana un pievienošana ir atrisināta
Dažiem klientiem bija grūtības aktivizēt vai pievienot savas Facebook lapas kļūdu dēļ “Facebook lapa netika aktivizēta. Paziņojums: Facebook atbildes kļūda. Trūkst nepieciešamo lauku:veiksmīgi “ vai “Nevarēja ielādēt Facebook lapu. Paziņojums: trūkst obligātā lauka: access_token”. Šī problēma tika novērsta, un tika pievienoti arī citi žurnālreģistri šādu kļūdu uzraudzībai.
Aģentu pieteikšanās un informācijas/iestatījumu atjauninājumi ir salaboti
Daži aģenti nevarēja pieteikties savos kontos vai administratori nevarēja atjaunināt sava konta informāciju/iestatījumus kļūdas “Aģenta pakalpojums nav atrasts” dēļ. Problēmu izraisīja tas, ka aģents datu bāzes aģentu repozitorijam netika pievienots pareizi. Mūsu komanda ir atrisinājusi šo jautājumu, un tagad tas ir salabots.
Uzlabota pielikumu funkcionalitāte spraudnī “Pieteikumu Pielikumu Pārvaldība”
Vecus pielikumus pieteikumos nevarēja izdzēst, izmantojot spraudni Pieteikumu Pielikumu Pārvaldība, nesen veikto izmaiņu dēļ. Mūsu izstrādātāji noņēma veco spraudni un tā vietā ieviesa jaunu paneli pieteikumu informācijas sadaļā, kur atradās iepriekšējais spraudnis, kas tagad ļauj klientiem apskatīt un dzēst visus pielikumus.
Zvanu ieraksti un pieteikumu piezīmes tagad ir pareizi sapludinātas
Dažiem klientiem, sapludinot divus pieteikumus, varēja rasties problēma. Problēma bija tāda, ka tad, kad aģents mēģināja apvienot pieteikumu A ar pieteikumu B, sarunu ieraksti un piezīmes no pieteikuma A netika pievienotas pieteikumā B. Tagad problēma ir novērsta un pieteikumi tiek apvienoti pareizi.
Izvēlņu panelis valodām, kurās teksta virziens ir no labās uz kreiso pusi, atkal tiek rādīts pareizi
Klienti ar LiveAgent paneli valodās, kurās teksta virziens bija iestatīts no labās puses uz kreiso, nevarēja redzēt paneļa izvēlni un apakšizvēlni. Mūsu izstrādātāji to ir salabojuši, un trūkstošie paneļi tagad atkal ir redzami.
Tie bija galvenie atjauninājumi, kurus mēs vēlējāmies izcelt. Turklāt veiktas arī dažādas ar dizainu un veiktspēju saistītas problēmas un jauninājumi. Mūsu komanda arī rūpīgi strādā pie SLA pārstrādes un MI integrācijas, tāpēc sekojiet mūsu turpmākajiem jauninājumiem, lai uzzinātu aizraujošos jaunumus, ko esam iecerējuši LiveAgent. Paldies, ka esiet kopā ar mums šajā ceļā uz nepārtrauktu uzlabošanu.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Kopīgot šo rakstu