Ja meklējat veidu, kā palielināt klientu apmierinātību un vispārējo pieredzi, CRM programmatūra ir noteikti nepieciešams rīks jūsu uzņēmumam. Pārdošanas ziņā tā palīdzēs jums pārspēt jūsu pārdrošākās cerības.
Ja esat uzņēmuma īpašnieks un vēl neizmantojat CRM tehnoloģijas, bet vēlētos palielināt pārdošanas apjomus, tad šis raksts ir tieši jums. Papildus pārdošanas palielināšanai, labākā CRM programmatūra jūsu uzņēmumam būs būtiska palīdzība, lai izveidotu un uzturētu labas attiecības ar klientiem.
Kas ir CRM programmatūra?
Saīsinājums CRM apzīmē Klientu Attiecību Pārvaldību, un tas ir stratēģiju un programmu kopums, ko izmanto klientu attiecību pārvaldībai. CRM programmatūra ir klientu datu pārvaldības rīks, kas palīdz uzņēmumiem apkopot, kārtot un piekļūt klientu saziņai un profiliem.
Ar sakārtotiem patērētāju datiem jūsu rīcībā jūs varat efektīvi nodrošināt izcilu pieredzi saviem klientiem.
Kāpēc izmantot CRM programmatūru savā uzņēmumā
Rodas aizvien vairāk uzņēmumu un ik dienu konkurence kļūst arvien sīvāka. Neapšaubāmi, ka jūsu uzņēmumam nepieciešama stabila stratēģija, lai uzturētu labu pārdošanas līmeni un uzturētu kontaktus, vai ne?
Tieši tur noderīga ir CRM programmatūra.
Šeit ir dažas no galvenajām priekšrocībām, izmantojot uzticamu CRM programmatūru:
1. Analizē savākto informācijas par produktiem un pakalpojumiem
Tiešsaistes datu bāzu sistēmas, kas īpaši paredzētas klientiem, kļūst aizvien izplatītākas. Kopumā šis pieaugums parāda, cik svarīga ir piekļuve klientu ieskatiem jebkura uzņēmuma izaugsmei un panākumiem.
CRM programmatūra glabā detalizētu informāciju par visu klienta ceļu un sniedz praktiskus ieskatus, kā uzlabot jūsu biznesa stratēģiju. Tā analizē jūsu uzņēmuma datus par produktiem un pakalpojumiem, kas savākti no klientiem.
Izmantojot saglabātos datus, jūs varat uzzināt vairāk par jūsu klientu vajadzībām un dotajām priekšrokām attiecībā uz konkrētu produktu vai pakalpojumu. CRM programmatūra ļauj uzņēmumiem izmantot klientu atziņas, lai uzlabotu jūsu produktus un pakalpojumus, kā arī iedrošina jūsu pārdošanas komandu to pieņemt kā noderīgu rīku.
Izmantojot reāllaika analīzi un detalizētas atbildes ātruma datus, CRM programmatūra sniedz pielietojamu ieskatu, kā uzlabot uzņēmuma piedāvājumus un joprojām uzturēt vispārējo veiktspēju.
2. Padara vieglāku labākās klientu pieredzes radīšanu
Labākie klientu pārvaldības vadītāji saka, ka pozitīva klienta pieredze ir fundamentāla jebkuram uzņēmumam vai organizācijai, kas tiecas pēc panākumiem. Katra uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt savus klientus, lai viņi atgrieztos vēlreiz. CRM to netraucēti nodrošina!
Ar pilnīgu skatu uz jūsu klienta profilu ir vieglāk personalizēt un uzlabot mijiedarbību ar klientu, kā arī uzlabot viņa pieredzi. CRM sistēma nodrošina jums vienotu platformu, lai jums būtu iespēja radīt labāko klientu pieredzi.
3. Ļauj jums izmērīt klientu apmierinātību
CRM programmatūra izmanto klientu apmierinātības rādītājus, lai noteiktu, cik apmierināti ir jūsu klienti ar konkrēto produktu vai pakalpojumu.
Jūsu klientiem ir dažādas vajadzības, un CRM programmatūras datu bāze palīdz jums tām izsekot. Viņu pieprasījumi tiek apmierināti ātrāk, un jūs spējat izstrādāt viņiem optimālus risinājumus. Tas dod jums pārskatu un iespēju uzlabot savus procesus. Klientu apmierinātības līmenis paaugstinās, kad klientu vajadzības tiek pilnībā apmierinātas.
4. Palielina klientu noturību
Patērētāju lojalitātes statistika rāda, ka jaunu klientu piesaiste uzņēmumiem maksā piecas reizes vairāk nekā esošo klientu pieturēšana. Labākais ir tas, ka 5 procentu noturēšanas līmeņa pieaugums var palielināt jūsu peļņu vismaz par 25 procentiem.
Tikai 18 procenti uzņēmumu piešķir prioritāti klientu noturēšanai, kas nozīmē, ka jūs varat izmantot to kā priekšrocību sava uzņēmuma uzplaukumam. Kā attiecību pārvaldības rīks CRM bieži nodrošina lietotājiem visus nepieciešamos rīkus klientu iesaistes uzlabošanai.
Tas papildus apkopo svarīgus datus par viņu uzvedību un sniedz jums praktiskas atziņas, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tādā veidā jūs varat nodrošināt, ka jūsu klienti ir ļoti apmierināti un gatavi turpināt sadarbību ar jums.
5. Palīdz uzlabot jūsu produktus un pakalpojumus
Pamatojoties uz praktiski pielietojamu informāciju par klientu, ko parasti sniedz CRM programmatūra, jūs varēsiet zināt, kāda veida priekšrokas izvēlas jūsu klienti.
Improve your services
LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Kādi ir CRM programmatūras veidi?
CRM programmatūras sistēmas pamatā nodrošina pamata funkcionalitāti, piemēram, informācijas panelī atrodamus mārketinga un pārdošanas rīkus, kas paredzēti, lai sekotu patērētāju ceļam, un datu bāzi ar klientu profilēm.
Apspriedīsim piecus visbiežāk sastopamos CRM programmatūras sistēmu veidus.
Operatīvā CRM
CRM ir sistēma, ko izmanto klientu mijiedarbības precizēšanai. Tā arī atbalsta pārdošanas un mārketinga funkcijas un apkalpošanas automatizāciju jūsu uzņēmumā. Turklāt tajā ir iekļauti automatizēti programmatūras rīki, ko uzņēmums var izmantot, lai nodrošinātu, ka klients saņem izcilu klientu apkalpošanu.
Operatīvā CRM koncentrējas uz kvalitatīvu klientu apkalpošanu un bieži nodrošina nepieciešamos atbalsta rīkus dažādiem biznesa procesiem, piemēram, pārdošanai un mārketingam, lai nodrošinātu, ka tie visi darbojas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Viens no šādiem atbalsta rīkiem, ko var integrēt ar operatīvo CRM, ir IT palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra, kas optimizē klientu bažu un problēmu novēršanas procesu.
Sadarbības CRM
Sadarbības CRM, tieši tā, kā nosaukumā minēts, sadarbojas starp daudzajiem uzņēmuma organizācijas atzariem. Tas atvieglo komunikāciju dažādajās uzņēmuma nodaļās, piemēram, finanšu nodaļā, mārketinga nodaļā, pārdošanas nodaļā un klientu apkalpošanas nodaļā.
Izmantojot sadarbības CRM, uzņēmums var labāk izprast savu klientu iepirkšanās paradumus. Tādā veidā jūs varat viegli dalīties ar klientu informāciju starp dažādām nodaļām vienā acumirklī.
Sadarbības CRM apkopo datus, klientus un stratēģijas, lai jūsu uzņēmums nodrošinātu labāko apkalpošanu saviem klientiem un noturētu tos ilgāk.
Sadarbības CRM var tālāk iedalīt divos aspektos:
- Mijiedarbības pārvaldība — nodarbojas ar komunikācijas kanālu izstrādi klientu mijiedarbībai. Komunikācija notiek atbilstoši klienta vēlmēm.
- Kanālu pārvaldība — uzlabo to līdzekļu efektivitāti, ar kuru palīdzību klienti var sasniegt uzņēmumu un otrādi.
Analītiskais CRM
Analītiskā CRM galvenais mērķis ir pārbaudīt vērtīgus klientu datus. Datu apkopošana var būt vienkārša un viegla, bet patiesais izaicinājums ir – kā izmantot šo informāciju sava uzņēmuma labā, un šeit iesaistās CRM.
Analītiskie CRM bieži vien nodrošina uzņēmumiem praktisku platformu datu analīzei un klientu izpratnei, kas ietekmē pārdošanas līmeni. Šāda veida CRM darbojas uzņēmuma iekšienē un tieši nesatiekas ar klientu. Analītiskais CRM izmanto tādas funkcijas vai rīkus, kā, piemēram, datu ieguve, mārketinga un pārdošanas aktivitāšu optimizēšanu, tiešsaistes analītisko apstrādi un jaunas pārdošanas iespējas.
Stratēģiskais CRM
Stratēģiskā CRM mērķis ir apkopot un uzlabot zināšanas par patērētājiem. Šāda veida CRM liek patērētājus pirmajā vietā. Stratēģiskais CRM iesaista gandrīz visas uzņēmuma nodaļas, piemēram, pārdošanu, mārketingu un ražošanu. Tāpēc ir būtiski iegūt atbalstu un izmantot viņu atsauksmes, lai noteiktu savas stratēģijas.
Tas pastāvīgi cenšas uzzināt vairāk par klientiem, lai sniegtu labāko vērtību un kvalitātes iespējas atbilstoši viņu priekšrokām.
Kampaņas pārvaldības CRM
Kampaņu pārvaldības CRM ir mārketinga stratēģijas sirds uzņēmumā. Klientu prasības ir kampaņu vadības procesa uzmanības centrā.
Šis CRM veids nodrošina, ka klienti pastāvīgi saņem atbilstošu informāciju, kas ir paredzēta viņu īpašajām vajadzībām. Varat izmantot tās lieliskās reklāmas iespējas un virzīt to patērētājiem, izmantojot digitālās tirdzniecības vietas, piemēram, e-pastu, telemārketingu, ziņas vai pat tiešus tālruņa zvanus. Tas viss ir atkarīgs no tā, kuram kanālam patērētājs dod priekšroku.
Kampaņas pārvaldības CRM garantē pārdošanas pieaugumu un iedrošina jaunos interesentus pievērst uzmanību jūsu uzņēmumam.
Kā izvēlēties labāko CRM programmatūru?
Ja ir tik daudz veidu CRM veidu, kā kāds var zināt, kurš no tiem ir labākais un kurš izlaižams? Saprotams, izvēlēties no tik plašas informācijas par programmatūru, var būt nomācoši un apgrūtināti.
Neraizējieties. Šis raksts palīdzēs jums izvēlēties tādu CRM risinājumu, kas vislabāk atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Pirms izvēlaties, kuru CRM programmatūru izmantot, jums jāņem vērā šādi faktori. Vispirms jāsaprot, ko CRM programmatūra dara un kā tā var noderēt jūsu uzņēmumam. Tālāk, dubulti pārbaudiet katra veida CRM risinājuma rīkus un funkcijas. Tiklīdz būsiet izvērtējuši sava uzņēmuma vajadzības, jūs spēsiet noteikt, kuras funkcijas ir visnoderīgākās.
Tad, pirms uzņematies ilgtermiņa saistības, pārbaudiet, vai cena atbilst jūsu budžetam.
Starp galvenajām funkcijām, kurām labā CRM programmatūrai jābūt ietvertām, ir:
- Daudzkanālu saziņa
Tagad, kad viss ir digitalizēts, klienti ar prieku dalās savā pieredzē par konkrētu veikalu, produktu vai pakalpojumu sociālajos medijos, plašāk pazīstama kā “nepieprasīta atsauksme”.
Jūsu izvēlētajam CRM rīkam jānodrošina pamata risinājumus klientu mijiedarbības un viņu tiešsaistes aktivitāšu uzraudzībai. Tam arī jāspēj iesaistīt patērētājus caur profesionāliem tiešsaistes čatiem. E-pasti un tālruņa zvani arī ir labi varianti.
- Kontaktu pārvaldība
CRM saskarnei jābūt viegli lietojamai, un platformai jābūt spējīgai uzglabāt, izsekot un kārtot kontaktinformācijas ierakstus un potenciālo pircēju profilus, lai varētu veikt vieglu kontaktu pārvaldību.
- Automatizācija
Kā produktivitātes rīkam labai CRM programmatūrai būtu jāspēj automatizēt lielāko daļu jūsu atkārtoto uzdevumu. Tādā veidā jūs varat ietaupīt laiku un vairāk koncentrēties uz kvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšanu saviem klientiem.
- Trešo pušu integrācija
Tas nozīmē nepieciešamo ārējo datu pievienošanu jau esošajam projektam. Teiksim, ja jūs pārvaldāt tiešsaistes veikalu, jūs varat pievienot WhatsApp platformu, ar kuraspalīdzību patērētāji var tieši sazināties ar jums.
Tas ļauj jūsu komandai ietaupīt laiku citiem būtiskiem projektiem.
- Atskaišu analīze
Procesā ietilpst esošās informācijas iegūšana un tās sniegšana draudzīgā un viegli saprotamā veidā. Turklāt vērtības piešķiršana datiem un to prezentācija to padara vēl pārliecinošāku. Šī ir funkcija, kas katrai CRM programmatūrai būtu jāpiedāvā.
- Pielāgošana
Tā kā mums visiem ir dažādas prikešrokas, labai CRM programmatūrai vajadzētu būt pilnībā pielāgojamai. Šī funkcija nozīmē, ka jūsu izvēlētais CRM pielāgosies jūsu vajadzībām gandrīz bez piepūles.
Cik vidēji maksā CRM programmatūra?
CRM programmatūra izvēlei piedāvā plašu funkciju un rīku klāstu. Atkarīgs no jūsu uzņēmuma lieluma un budžeta, tomēr, izvēlētās programmatūras cenai būtu jāatspoguļo tās vērtība.
Galvenās lietas, kas iešaujas prātā, runājot par šo, ir: cenu paketes, cenu modeļi un atļauto lietotāju skaitu mēnesī.
CRM programmatūru cena svārstās vidēji no 12 līdz 50 dolāriem mēnesī par lietotāju, kamēr visdārgākās pārsniedz 300 dolārus. Pirms jūs sadrūvējaties par cenu, mēs iesakām jums ļoti uzmanīgi pievērst uzmanību dažādajām cenu paketēm un noskaidrot piemērotākos pielāgotu cenu modeļus, kas jums derētu. Jā, ir daudz dažādu CRM sistēmu, katram ir atšķirīgas paketes, tas ir atkarīgs no piegādātāja.
Ir arī izcili piegādātāji, kuri prasa mazāk, bet piedāvā vienas no labākajām CRM sistēmām. Turklāt, ja jums nav nodoma ieguldīt dārgā CRM programmatūrā, un ja jūs apmierina ierobežotas iespējas, ir pieejamas arī bezmaksas paketes.
Vienkārši atcerieties pārliecināties, ka jūsu iecienītā CRM var radīt pietiekošu ieguldījumu atdevi jūsu uzņēmumam, palielināt pārdošanas apjomus un garantēt izaugsmi, pirms uzņematies ilgstošas saistības.
25 Labākās CRM Programmas
1. LiveAgent
LiveAgent ir populārākā pieteikumu apstrādes programmatūras alternatīva ar iebūvētu CRM programmatūras platformu, kas ir piemērota mazajiem un vidējajiem e-komercijas uzņēmumiem. Papildus CRM LiveAgent piedāvā arī plašas palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru un sabiedrisko mediju pārraudzību, ko varat izmantot atsevišķi vai visu kopā. Tā pamata CRM lietotnes ietver pārdošanas līdzekļus un mārketinga automatizācijas rīkus, kas ietver plašu trešo pušu integrāciju. LiveAgent platforma ir pilnībā pielāgojama, un tā mazajiem uzņēmumiem sniedz lielisku iespēju paplašināt savu klientu loku un attīstīt savu tiešsaistes pakalpojumu. Pieteikumu apstrādes pārvaldības sistēma ir labi optimizēta, un jūs varat ērti saglabāt un skatīt kontaktpersonu saraksta ierakstus no pieteikuma labās puses paneļa. Ērtībai LiveAgent piedāvā saviem lietotājiem iespēju izvēlēties starp lokālu un tīmeklī balstītu programmatūras instalāciju.
Kam tas ir piemērots?
Tas ir lieliski piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem, kas vēlas sazināties ar savām klientiem un uzraudzīt savas komandas veiktspēju vienā un tai pašā platformā.
Galvenās funkcijas
- Pilnībā automatizēta pieteikumu apstrādes sistēma ar pielāgotiem domēniem
- Reāllaika tiešsaistes čata funkcijas
- Ienākošais zvanu centrs
- Sociālo mediju palīdzības dienesta integrācija
- Klientu apkalpošanas atskaišu sistēma
- Visu diennakti atvērts klientu portāls
- Daudzas lietotnes mobilajam palīdzības dienestam
- Pastiprināta palīdzības dienesta drošība
Plusi
- Saglabā klientu datus kā pieteikumus
- Integrējas ar vairākiem kanāliem un programmatūras programmām
- Pilnībā pielāgojamas funkcijas
- Viegli konfigurējams, lai atbilstu dažādām nodaļām lielos uzņēmumos
- Daudzvalodu atbalsts
- 24/7/365 atbalsts
- Elastīgas cenas
Mīnusi
- Jums ir jāpielāgo to savām konkrētajām vajadzībām
Cena
Bezmaksas versija ar līdz 30 dienu izmēģinājuma periodu un nav nepieciešama kredītkarte. Maksas paketes maksā $9, $29 un $49 par lietotāju mēnesī.
2. Hubspot
Hubspot CRM ir mākonī balstīta CRM sistēma, kas sola palīdzēt visiem uzņēmumiem piesaistīt interesentus un analizēt dažādus sava biznesa rādītājus, vienlaikus automātiski sekojot līdzi klientu mijiedarbībai vairākās platformās. Tas ir piemērots B2B un B2C uzņēmumiem, jo galvenokārt piedāvā vizuālu informācijas paneli, lai jūs varētu skatīt visu pārdošanas piltuvi reāllaikā. Tā izmantošana nozīmē, ka varat automātiski sekot līdzi klientu mijiedarbībai, izmantojot dažādus saziņas kanālus, un uzglabāt datus labi izveidotā laika skalā. Kopumā Hubspot CRM piedāvā kombināciju no klientu attiecību pārvaldības sistēmas kontaktu pārvaldībai, interesentu ģenerēšanai, pārdošanas piltuvju pārvaldību un e-pasta mārketinga automatizāciju. .
Kam tas ir piemērots?
Tā ir lieliska CRM programmatūra mazajiem uzņēmumiem gan B2B, gan B2C jomās.
Galvenās funkcijas
- Lielapjoma e-pasti
- Dokumentu bibliotēka
- Tiešsaistes čats
- Lietotāju forumi
- Integrācija ar Outlook, Gmail un vairāk nekā 300 citiem rīkiem
- E-pasta izsekošana un paziņojumi
- Tikšanos plānošana
- Automātiskais pārdošanas aktivitāšu žurnāls
- Darījumu, uzdevumu un kontaktu pārvaldības funkcijas
- Atskaišu veidošanas informācijas panelis
Plusi
- Ļoti atsaucīgs un laba lietotāja saskarne
- Seko klienta statusam pārdošanas piltuvē, kā arī darījumiem
- Nav nepieciešams mainīt savu darba plūsmu
- Hubspot Academy, kas palīdz piesaistīt interesentus
Mīnusi
- Bezmaksas versijai ir nepieciešamas daudz papildu funkcijas
- Nav jūsu uzņēmējdarbības universālais rīks
Cena
Jūs varat izmantot Hubspot bez maksas, bet pastāv arī maksas versija. Lai iegūtu piekļuvi maksas versijai, kas paredzēta dažādām nodaļām, jums būs jāmaksā 112,50 dolāri katru mēnesi.
Pārdošanas, apkalpošanas un mārketinga versijas maksā 50 dolārus mēnesī. Hubspot piedāvā arī uzņēmuma versiju par 1200 dolāriem mēnesī un mārketinga versiju par 3200 dolāriem katru mēnesi.
3. Keap
Keap CRM darbojas kā mārketinga un pārdošanas automatizācijas rīks, kas sola palīdzēt mazajiem uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomu un samazināt biznesa haosu. Tas ir mākonī balstīts CRM risinājums, kas ir vislabāk piemērots uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot klientu pieredzi un optimizēt pārdošanu. Izmantojot to, varat viegli segmentēt savus kontaktpersonu sarakstus, izsekot klientu mijiedarbībai, automatizēt e-pasta ziņas un vadīt personalizētas mārketinga kampaņas. Tajā ir arī vairākas e-komercijas funkcijas, kas ļauj lietotājiem pārvaldīt krājumus, izsekot tiešsaistes veikala aktivitātēm un izpildīt pasūtījumus. Varat ērti palaist IA datus un analizēt savu e-pasta ziņu un mārketinga kampaņu veiktspēju, izmantojot Keap atskaišu un analīzes sistēmas rīkus.
Kam tas ir piemērots?
Ideāli piemērots mazajiem un vidējiem uzņēmumiem un jaunuzņēmumiem, kuri vēlas palielināt pārdošanu.
Galvenās funkcijas
- Klienti var maksāt, vienkārši noklikšķinot uz saites.
- Piekļuve klienta informācijai dažādās ierīcēs
- Savienots ar Gmail un Outlook
- Tikšanos plānošana
- E-pasta sagataves
- Personalizēta komunikācija
- Informācijas panelis, lai sekotu pārdošanas kampaņai
- Lieliskas formas klientu datu apkopošanai
Plusi
- Inteliģentas formas interesenta sniegtās informācijas apkopošanai
- Automātiskie e-pasti
- Lielisks uzdevumu piešķiršanai un klientu atbalsta uzlabošanai
- 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods
- Ir daudzvalodu atbalsts
Mīnusi
- Lietotāji saglabā darbu manuāli
- Tā daudzās funkcijas var būt izaicinājums iesācējiem
Cena
Jūs katru mēnesi maksāsiet 79 ASV dolārus par paketi Lite un 159 ASV dolārus – par Pro. Max pakete maksā 199 ASV dolārus ik mēnesi.
4. Freshworks
Freshworks ir pārdošanas personāla automatizācijas CRM, kas personalizē klientu piesaisti un saīsina kopējo pārdošanas procesu straujai biznesa izaugsmei. Kā mākoņdatu CRM risinājuma nodrošinātājs Freshworks piedāvā uzņēmumiem no dažādām nozares ērtu un efektīvu veidu, kā pārvaldīt to klientu visu mijiedarbību. Tā pieprasītākās funkcijas ir sekošana pārdošanas interesentiem, viena klikšķa tālrunis, notikumu izsekošana un vispārējs atbalsts lielapjoma e-pastu sūtīšanai un uzraudzībai.
Freshworks segmentē kontaktus, balstoties uz viņu tiešsaistes uzvedību, novērtē potenciālos pircējus, balstoties uz to ieinteresētības reitingu un automātiski prioritizē interesentus ar augstākajiem rezultātiem. 360′ klientu skata funkcija sniegs arī detalizētu informāciju par jebkuru iespēju jūsu kontaktu sarakstā.
Kam tas ir piemērots?
Šis CRM ir lielisks dažāda lieluma uzņēmumiem, bet tas ir ļoti noderīgs pārdošanas komandām. Tas var būt laba izvēle mazajiem un vidēajiem uzņēmumiem, jo ir viegli uzstādāms un sākams lietot.
Galvenās funkcijas
- Interesentu reitings
- 360 grādu skats
- Automātiska profilu papildināšana
- Piezīmju izdarīšana, tikšanos ieplānošana un uzdevumu plānošana
- Tiešsaistes čats
- 24/7 atbalsts
- Atskaišu veidošanas informācijas panelis
- Mērķu nospraušana
- SMS integrācija
- Darījumu un interesentu pārvaldība
- Dokumentu bibliotēka
Plusi
- Veic un saņem tālruņa zvanus ar iebūvēto telefonu
- Klientu atbalsts ar FreshDesk
- Pārvaldības rīki
- Diezgan pieejams
- Var izmantot, lai attīstītu pārdošanas komandas
- Viedākās funkcijas pārdošanai
- Daudzvalodu atbalsts
Mīnusi
- Tā lietotāja saskarne nav tik intuītīva
- Tam ir ierobežots integrāciju skaits
Cena
Jūs ik mēnesi maksāsiet 29 ASV dolārus par katru lietotāju. Blossom versija sākas ar 19 ASV dolāriem katru mēnesi, turpretim Garden versija maksā 35 ASV dolārus. Jūs iegūsiet Estate versiju par 65 ASV dolāriem mēnesī, kamēr Forest versija izmaksās 79 ASV dolārus ik mēnesi.
5. Zoho
Zoho ir mākonī balstīta klientu attiecību pārvaldības programmatūra, kas ir vērsta uz to, lai palīdzētu dažāda lieluma uzņēmumiem palielināt interesentu reklāmguvumus, klientu iesaisti un ieņēmumu pieaugumu – visu zem viena “jumta”. Tā CRM risinājumu platformā galvenokārt ir iekļautas mārketinga un pārdošanas automatizācijas sistēmas un citas svarīgas palīdzības dienesta pakalpojumu, klientu atbalsta un analīzes. Citiem vārdiem sakot, Zoho īpaši nodrošina uzņēmumiem iespēju sniegt reāllaika palīdzību klientiem vairākos kanālos. Izmantojot Zia (Zoho MI darbināts sarunvalodas CRM palīgs), Zoho lietotāji var efektīvi paredzēt labāko laiku, lai uzsāktu saziņu ar klientiem. Plašā mākslīgā intelekta iekļaušana funkcionalitātēs ļauj platformai skenēt e-pastus un parādīt atbilstošo statistiku ātrai un efektīvai rīcībai.
Kam tas ir piemērots?
Zoho CRM ir labs risinājums mazajiem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams palielināt savu aktivitāšu apjomu.
Galvenās funkcijas
- Modernas pielāgošanas iespējas moduļiem un pogām
- Integrēts Google Ads sistēmā
- Inventāra pārvaldība
- SalesIQ, kas sekos apmeklētājiem un pārvaldīs jūsu pārdošanu
- Pilnīgi pielāgojams informācijas panelis
- Ļauj jums viegli paveikt sociālo mediju kampaņas
- E-pasta integrācija, kas var palīdzēt e-pasta mārketingā
- Interesentu reitings
- Interesentu pārvaldība
- E-pasta ieskati
- E-pasta pārvirzīšana
- Reāllaika paziņojumi
- Integrēts dažādās ierīcēs
- Atbalsts vairākām valūtām
- 24/7 lietotāju forumi
- Dokumentu bibliotēka
- Tiešsaistes čats
- Daudzlietotāju portāli
Plusi
- Interaktīvs
- Viegli lietojams
- Relatīvi lēts CRM, turklāt tam ir daudz funkciju
- Iespējams radīt sarežģītas darbplūsmas
- Bezmaksas trīs lietotājiem
- Viegli integrēt ar saderīgiem rīkiem
Mīnusi
- Tas nav tik intuitīvs kā citi CRM programmatūras risinājumi, un tas nav tik viegli lietojams
- Ir nepieciešama ievērojama pielāgošana
- Atbalsts nav pārāk atsaucīgs
Cena
Pastāv bezmaksas versija, bet tajā ir ļoti maz funkciju. Jūs varat iegādāties Standard, Professional, Enterprise vai Ultimate versiju. Enterprise versija maksā 35 dolārus ik mēnesi, bet Standard versija būs jūsu par 12 dolāriem mēnesī. Ja vēlaties iegādāties Professional versiju, jums būs jāmaksā 20 dolāri katru mēnesi. Visbeidzot, Ultimate varat iegādāties par 45 dolāriem ik mēnesi.
6. Agile
Agile ir vēl viens mākonī balstīts CRM rīks, kas vēlas palīdzēt gan maziem, gan vidējiem uzņēmumiem automatizēt pārdošanu, mārketingu un klientu apkalpošanu. Tas galvenokārt piedāvā telefonijas lietotnes, kontaktu pārvaldības programmatūru, tikšanos plānošanas funkcijas, galveno lapu veidotāju, projektu pārvaldības rīkus un zināšanu bāzes pārvaldības funkcijas. Kontaktu pārvaldības modulis ļauj lietotājiem ierakstīt, uzglabāt, piekļūt un pārvaldīt būtiskākos klientu datus, piemēram, klientu informāciju un viņu mijiedarbības ierakstus.
Agile CRM programmatūra vēl vairāk palīdz uzņēmumiem sekot līdzi savu vietņu apmeklētājiem, analizēt viņu digitālo uzvedību un automātiski atlasīt efektīvas kampaņas, izmantojot vilkšanas un nomešanas mārketinga automatizācijas saskarni. Tā ir aprīkota ar pilnībā pielāgojamu uzdevumu pārvaldības funkcionalitāti, atbalsta sociālo mediju integrāciju un ļauj lietotājiem sūtīt automātiskus atgādinājumus, balstoties uz laiku un klienta datiem.
Kam tas ir piemērots?
Šī platforma ir ideāla pārdošanas un mārketinga komandām mazos un vidējos uzņēmumos.
Galvenās funkcijas
- Balss pasts automatizācija
- Var pievienot dokumentus
- Nodrošina iespēju vienlaicīgi zvanīt vairākiem klientiem, izmantojot vienu klikšķi
- Modernizēta analīze un atskaites
- Piekļuve klientu datiem no piezīmēm, sarunām un zvaniem
- Analizējiet savu interesentu ceļu pirms pirkuma veikšanas
- Kontaktu pārvaldība
- Tikšanās laika plānošana
Plusi
- Bezmaksas līdz desmit lietotājiem
- Mārketings, serviss un pārdošana vienuviet.
- Jūsu biznesa kalendāra koplietošana tiešsaistē
- Kontaktu pārvaldība
- Ļoti plašas mērogošanas iespējas
- Mākonī balstīts un ātrs
- Plašas integrācijas
Mīnusi
- Tikai angļu valodas atbalsts
- Atbalsts tikai darba dienās
- Izstrādātāji varētu uzlabot lietotāja saskarni
Cena
Ir bezmaksas versija, tai pat laikā maksas paketes svārstās no 8,99 USD (Starters) līdz 47,99 USD (Enterprise) ik mēnesi.
7. Salesforce
Salesforce ir uz izaugsmi vērsts CRM, kuru darbina dzinis Customer 360. Tas nodrošina pielāgotus risinājumus maziem uzņēmumiem, lai paātrinātu pārdošanu un atbalsta apkalpošanu. Kā CRM programmatūrai, tā iespējas galvenokārt ietver mārketinga automatizāciju, interesentu pārvaldību un kontaktu pārvaldību. Vienkāršāk sakot, Salesforce galvenokārt ļauj pārvaldīt klientu kontus, uzraudzīt mārketinga kampaņas, izsekot interesentus un nodrošināt pēcpārdošanas apkalpošanu. Viņu jauninātā versija Lightning Experience, ko plaši dēvē par CRM pārdošanas nākotni, piedāvā uz darbībām orientētu vidi tirdzniecības pārstāvjiem, lai tie varētu optimizēt pārdošanas procesus. Lai gan Salesforce CRM tehnoloģija ir pieejama tikai kā SaaS, tā ir īpaši piemērota veiktspējas izsekošanai un interesentu piesaistei.
Kam tas ir piemērots?
Šis sistēma ir domāta mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri vēlas CRM, kas piedāvā lielāku elastību.
Galvenās funkcijas
- Kontaktu pārvaldība
- Personalizēta plūsma
- Vizuāla darbplūsma
- Pārdošanas vadība
- Iespēju pārvaldība
Plusi
- Viegli pielāgojams
- Saderīgs ar Android, Windows, Linux un Mac
- Daudzvalūtu un daudzvalodu atbalsts
- Iebūvētā interesentu vērtēšana
- Lielapjoma e-pastu nosūtīšana
- 24/7 atbalsts
- Ļoti personalizēta un automatizēta
- Integrācijas ar Zendesk, LeadExec, Zuora un Ambassador
- Atbalsta pārdošanu, mārketingu, analīzi un mārketingu
Mīnusi
- Konfigurācija ir sarežģīta
- Nepieciešams iekļaut papildinājumus
Cena
Piedāvājums ietver paketi Essentials (25 ASV dolāri/mēnesī/lietotājam) un Pardot Growth, kas ir visdārgākā (1250 ASV dolāri/mēnesī/lietotājam). Sales un Professional paketes katra maksā 75 ASV dolāri/lietotājam/mēnesī.
8. Pipedrive
Pipedrive ir pārdošanas CRM un piltuves pārvaldības rīks, kas paredzēts, lai jūs būtu precīzi fokusēts uz biznesa izaugsmi, nevis tērētu laiku atkārtotām manuālām darbībām. Izstrādāts, balstoties uz aktivitātēs balstītu pārdošanas pieeju, Pipedrive ļauj uzņēmumiem optimizēt ikvienu savu pārdošanas reklāmgūšanas darbību. Tā ir mākonī balstīta CRM platforma, kurai varat piekļūt jebkurā laikā no jebkuras internetā esošas ierīces.
Pipedrive galvenokārt nodrošina pārdošanas vadītājiem pilnīgu pārredzamību pār visām pārdošanas piltuvēm, izmantojot spēcīgu CRM saskarni, kas parāda darījumu norisi un veicamās darbības nākamajiem soļiem. Ērtības labad varat izmantot Aktivitāšu un Mērķu funkcijas, lai izsekotu visām piltuves darbībām, kas vēl nav pabeigtas. Citas iecienītas funkcijas, ko vērts atzīmēt, ir netraucēta pasta sistēmas integrācija un pielāgotas pārdošanas atskaites.
Kam tas ir piemērots?
Šis CRM ir lielisks, ja vēlaties viegli lietojamu platformu. Pārdošanas komandas gūs labumu no tā automatizācijas.
Galvenās funkcijas
- Interesentu pārvaldība
- Saziņas izsekošana
- Mobilā tālruņa integrācija
- Pārdošanas piltuves
Plusi
- Pielāgotas atskaites, kas kontrolē ieņēmumus
- Padomi veiktspējai, lai palielinātu pārdošanu
- Atskaites par jaunu interesentu avotiem
- Vienkāršs
Mīnusi
- Ierobežota funkcionalitāte
Cena
Essential pakete maksā 12,50 ASV dolārus ik mēnesi, savukārt pakete Enterprise maksā 99 ASV dolārus. Pārējās divas ir – Professional (49,90 ASV dolāri/mēnesī) un Advanced (24,90 ASV dolāri)
9. Scoro
Scoro ir tīmeklī balstīta profesionāla CRM sistēma, kas palīdz uzņēmumiem koordinēt pārdošanas procesus un uzlabot komandas darbību, izmantojot pilnu produktivitātes funkciju komplektu sadarbībai, pārdošanas piltuves pārvaldībai, norēķiniem, projektu vadībai un atskaišu veidošanai. Labi ir tas, ka tikai tie, kuriem ir atļauja, var piekļūt konkrētiem projektiem un strādāt ar tiem. Visādi citādi Scoro saskarne ir centrs, kas vienā ekrānā parāda detalizētu konta informāciju, tostarp galvenos veiktspējas rādītājus un uzdevumu izmaiņas. Izmantojot šādus datus, varat pārraudzīt sava darba gaitu, izvēloties projektus, kuriem, iespējams, vēlēsities noteikt prioritāti, un nosakot termiņus, lai nebūtu pārklāšanās.
Kam tas ir piemērots?
Šī ir universāla klientu attiecību pārvaldības programmatūra, kas var kalpot visu izmēru uzņēmumiem. Vai jums ir liela korporācija vai maza, Scoro jums palīdzēs.
Galvenās funkcijas
- Jūs varat redzēt katras mēneša ienākumu līmeņus un budžetus katram no jūsu projektiem.
- Jūs varat pārvaldīt savu uzņēmuma veiktspēju tieši no programmatūras informācijas panela.
- Tas palīdz jums zināt, cik daudz rēķinu ir jūsu uzņēmumā.
- Jūs varat arī noskaidrot, cik daudz piedāvājumu ir vai nav pārveidoti par rēķiniem.
- Jūs varat redzēt pašreizējo budžetu un uzraudzīt savu projektu laika grafiku.
Plusi
- Tam ir izcila lietotāja saskarne un lietotāja pieredze.
- Tā ir kompakta platforma
- Tas ir ātrs un informatīvs
- Tam ir lieliskas norēķinu un atgādinājumu sistēmas
Mīnusi
- Nepieciešams daudz laika, lai iestatītu sinhronizāciju ar Outlook
- Nav bezmaksas versijas.
Cena
Ir pieejama 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija, un pēc tam jums būs jāmaksā. Cenas atšķiras atkarībā no paketes, kas jums nepieciešama, un lētākā sākas no 22 ASV dolāriem par lietotāju mēnesī.
10. Microsoft Dynamic 365
Ja vēlaties iepriecināt savus klientus un nostiprināt attiecības, šeit ir rīks, ko jums vajadzētu apsvērt. Microsoft Dynamics 365 palīdzēs jums nodrošināt virtuālu mijiedarbību, savedot kopā klientus, darbiniekus un datu pārvaldību. Tas piedāvā pilnībā neatkarīgu tīmekļa CRM ekosistēmu, kas koncentrējas uz pārdošanu, klientu atbalstu un apkalpošanu uz vietas, vienlaikus piedāvājot spēcīgu iebūvēto integrāciju ar citām Office 365 lietotnēm. Tādā veidā tas var nodrošināt netraucētu klientu piesaisti, ja meklējat labu projektu apkalpošanas automatizācijas vai interesentu iespēju pārvaldības rīku. Gan SaaS, gan lokālās instalēšanas iespējām ir interaktīvas saskarnes (gan mobilajām ierīcēm, gan galddatoriem), stingra datu bāzes drošība un jaudīgas API integrācijas.
Kam tas ir?
Neatkarīgi no tā, cik liela līmeņa uzņēmums jums ir, Microsoft Dynamic apmierinās jūsu vajadzības. Tam ir paketes, kas piemērotas gan iesācējiem, gan jau stabiliem uzņēmumiem. Turklāt, jums nav jābūt tehniskajam ekspertam, lai to izmantotu.
Galvenās funkcijas
Tas pastiprina digitālo pārdošanas kanālu un sniedz automatizētus ieteikumus.
Tas nevainojami darbojas ar daudziem sakaru pakalpojumu sniedzējiem.
Varat ieplānot kalendārus, lai veiktu savas biznesa aktivitātes.
Tā mobilās adaptivitātes dēļ, varat pieteikties un dalīties ar informāciju jebkurā laikā.
Plusi
- To ir viegli pielāgot.
- Microsoft Dynamics 365 viegli integrējas ar citu programmatūru, piemēram, Microsoft produktiem un Outlook e-pastu un kalendāru.
- Tam ir vienkārša atskaišu pārvaldība.
Mīnusi
- Pārvaldīt atļaujas ir grūti, jo ir pieejamas plašas pielāgošanas iespējas.
- Ja jums nav pieredzes ar Microsoft Dynamics, tas var būt nogurdinoši un mulsinoši.
- Lietotāja saskarne var būt grūti navigējama jauniem lietotājiem.
Cena
Katrai paketei ir sava cena. Business Central Essentials cena ir 70 ASV dolāri mēnesī par lietotāju, Business Central Premium cena ir 100 ASV dolāri mēnesī par lietotāju, Customer Service Professional cena ir no 20 līdz 50 ASV dolāriem mēnesī par lietotāju, un Sales Professional cena ir no 20 līdz 65 ASV dolāriem mēnesī par lietotāju.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
11. Salesmate
Salesmate primāri mērķē uz mazo un vidējo uzņēmumu klientu attiecību pārvaldības vajadzībām lielākajā daļā nozaru. Tā ir mākonī balstīta CRM tehnoloģija, kas galvenokārt nodrošina automatizācijas rīkus kontaktpersonu, pārdošanas piltuvju, e-pasta mārketinga kampaņu, tālruņa integrāciju un iekšējās čata sarunas. Tā kontaktu pārvaldības modulis darbojas kā centrālā glabātuve kontaktu importēšanai un glabāšanai no trešo pušu krātuvēm, piemēram, Google Contacts, atvieglojot jums interesentu kontaktu piešķiršanu un sasaisti ar konkrētiem tirdzniecības pārstāvjiem. Tā pārdošanas piltuves skats ir lieliski piemērots dažādu darījuma posmu pārvaldībai, prioritāšu noteikšanai un automatizēšanai, ko varat veikt attālināti, izmantojot Salesmate mobilo lietotni.
Kam tas ir?
Salesmate tika izveidots, lai kalpotu dažāda izmēra uzņēmumiem. Tā funkcijas ir daudzsološas, un rezultāti neliek vilties. Jūsu pakete noteiks pielietojumu jūsu gadījumam. Ir paketes ikviena izmēra uzņēmumam.
Galvenās funkcijas
- Tam ir integrācijas funkcijas, kas ļauj jums importēt un saglabāt kontaktus no Excel failiem, CSV un mobilajiem tālruņiem.
- Jūs varat filtrēt savus failus, pamatojoties uz saviem kritērijiem, lai vēlāk tos viegli atrastu.
- Salesmate pārdošanas darbplūsmas automatizē e-pastu nosūtīšanu.
- Jūs varat izmantot lielapjoma darbības, lai pārvaldītu savus kontaktus, sapludinātu, dzēstu vai atjauninātu jebkādu informāciju.
Plusi
- Salesmate nodrošina drošību, piedāvājot pilnīgu datu dublēšanu un aizsardzību.
- pilnīgs atbalsts labākai komunikācijai un sadarbībai starp komandām un klientiem.
- lieliska klientu apkalpošana.
Mīnusi
- Jums ir jābūt nedaudz prasmīgam, lai iestatītu automatizētas darba plūsmas.
- Jūs nevarat ierakstīt izceltu tekstu meklēšanas funkcijā.
Cena
Tā Starter pakete maksā $12 par lietotāju mēnesī, Growth paketes cenas sākas no $24 par lietotāju mēnesī, un Boost pakete cena ir $40 par lietotāju mēnesī
12. Spiro
Spiro, kas tiek reklamēts kā viena no proaktīvākajām CRM programmām, ir ar mākslīgo intelektu darbināts CRM risinājums, lai uzlabotu attiecības ar klientiem, ļaujot veikt pārdošanu un nodrošināt atbalstu pa tālruni. Tas sākotnēji ir izveidots pārdošanas komandām uzņēmumos, kuros ir aptuveni 100–1500 darbinieku, jo tas parasti ir piemērots pārdošanas datu novērtēšanai un praktisku ieteikumu radīšanai. Tas darbojas kā personīgais pārdošanas asistents, un tam ir iebūvētas zvanu un īsziņu sūtīšanas funkcijas, kas tiek sinhronizētas ar automatizētiem pārdošanas atgādinājumiem un aktivitāšu sekotājiem visām plānotajām tikšanās reizēm ar klientiem.
Kam tas ir?
Ikvienam, kas nolēmis pievērsties uzņēmējdarbībai un vēlas to uzlabot, ir gudri izvēlēties šo rīku. Tas var pacelt jūsu jaunuzņēmumu augstākā līmenī. Ja jums jau ir stabils uzņēmums, šis ir īstais rīks, lai to paceltu nākošajā līmenī.
Galvenās funkcijas
- Tas nodrošina MI ģenerētus atgādinājumus – jums nav nepieciešams ievadīt datus.
- Tas jums ieteiks, kādus soļus veikt pēc anomāliju atpazīšanas pārdošanas piltuvē.
- Tas piedāvā e-pasta, kontaktu un kalendāra pārvaldību.
Plusi
- Spiro klientu atbalsta komanda ir ļoti atsaucīga.
- lieliska lietotāja saskarne.
- pieejams mobilajos tālruņos.
Mīnusi
- Atskaišu sadaļa ir pārāk detalizēta, kas padara grūtāku pārvietošanos tajā.
- Nav automātizētas e-pasta funkcionalitātes.
Cena
Spiro piedāvā abonēšanas cenu modeli, bet jums būs jāsazinās ar viņiem, lai viņi noskaidrotu jūsu konkrētās vajadzības pirms sniegt jums piedāvājumu.
13. Copper
Vai esat noguris no nogurdinošajiem un atkārtotiem administratīvajiem uzdevumiem vai pārāk sarežģītajiem CRM rīkiem? Copper tiek plaši slavēts kā viena no vieglāk lietojamām CRM alternatīvām uzņēmumiem, kam ļoti nepieciešami pārvaldības risinājumi attiecību veidošanai ar klientiem un interesentu piesaistei. Tas labi integrējas ar visām Google Apps, ļaujot lietotājiem netraucēti pārvaldīt visus savus uzdevumus un klientu mijiedarbību. Lai nodrošinātu vērtīgu un ilgstošu attiecību veidošanu, Copper pastāvīgi atgādina lietotājiem veidot jaunus kontaktus un sekot līdzi nepabeigtajiem darījumiem.
Kam tas ir?
Ja vēlaties uzlabot savas attiecības un palielināt sava uzņēmuma ienākumus, izmantojiet Copper. Dažaspaketes aptver visu lielumu uzņēmumus.
Galvenās funkcijas
- Tas automatizē atkārtotas darbības un ļauj jums automātiski nosūtīt e-pastus.
- Tas palīdz organizēt visu jūsu kontaktinformāciju un klientu informāciju.
- Tas atbalsta jūs un pārbauda datus, lai pārliecinātos, ka jūsu informācija ir droša.
- Tas var izsekot un piefiksēt sarunas un interesentus tieši iesūtnē.
- Tam ir spēcīga atskaišu funkcionalitāte, kas sniedz jums lielisku skatu uz jūsu biznesa stāvokli.
Plusi
- Tam ir laba lietotāja saskarne.
- To var labi integrēt ar Google darba vidi.
- Jūs tam varat piekļūt no sava mobilā tālruņa.
- Varētu teikt, ka Copper atbalsta komanda ir satriecoša.
Mīnusi
- Jūs nevarat izveidot kalendāru vai nosūtīt e-pastu no CRM rīka. Tas jūs pārvirzīs uz Gmail logu, kas var būt neērti.
- Ja jums nav pieredzes ar to, veidot atskaites varētu būt mulsinoši.
Cena
Varat izmēģināt Copper 14 dienas pirms to iegādājaties vai pārdomājat. Jums ir pieejami dažādas paketes, piemēram, Basic pakete maksā 25 ASV dolārus par lietotāju mēnesī, Professional pakete maksā 59 ASV dolārus par lietotāju mēnesī un Business pakete ir pieejama par 119 ASV dolāriem par lietotāju mēnesī.
14. Nimble
Nimble ir daudzfunkcionāls pārlūkprogrammas logrīka CRM risinājums, kas piedāvā mobilās pārdošanas automatizācijas funkcijas MVU uzņēmumiem. Tas darbojas, lai aizpildītu klientu profilus un mijiedarbības ierakstus no dažādiem kontaktpersonu sarakstiem, klientu sarunām, un sociālo mediju aktivitātēm. Tā populārākās funkcijas ietver darījumu kontroli, pārdošanas piltuves pārvaldību, uzdevumu pārvaldību, kontaktu pārvaldību un integrētu sociālo klausīšanos, lai efektīvi sadarbotos ar konkrētiem kontaktiem palīdzības sniegšanas laikā un laikā pēc tam.
Nimble iebūvētais Nosacījumu Dzinis parasti ir iestatīts, lai mācītos lietotāju uzvedību un ģenerētu praktiski pielietojamus datus, balstoties uz sociālajiem signāliem, kas parādās Šodienas Lapā kā galvenās prioritātes un iesaistes iespējas.
Kam tas ir?
Nimble ir izstrādāts, lai padarītu uzņēmējdarbības procesus ātrākus un dotu jums vairāk iespēju atrast un noturēt klientus, neatkarīgi no jūsu uzņēmuma lieluma.
Galvenās funkcijas
- Jūs varat filtrēt kontaktus.
- Tas var pievienot sociālo profilu saites jūsu kontaktiem, lai jūs varētu atrast svarīgu informāciju.
- Tas ļauj pārvaldīt kalendāra notikumus un uzdevumus.
- Tas var automātiski sinhronizēt jūsu personāla e-pastus, kalendārus, Google lietotnes, Office 365 kontaktus un visas mijiedarbības, lai sniegtu atjaunotu un precīzu informāciju.
Plusi
- Tas saglabā un kārto visu klientu informāciju vienuviet, tāpēc tā ir viegli pieejama.
- Ar Nimble jūs varat izveidot, rediģēt un skatīt savus ierakstus jebkur internetā.
- Tas automātiski sniedz informāciju, lai palīdzētu jums organizēt savas mārketinga vajadzības.
- Tam ir draudzīga lietotāja saskarne.
Mīnusi
- Jūs varat vienlaikus nosūtīt tikai 100 e-pastus. Būtu labāk, ja būtu atļauts nosūtīt neierobežotu skaitu.
- Tas varētu kustēties ātrāk, kad strādā ar vairākām pārdošanas piltuvēm vienlaicīgi.
Cena
Nimble piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu (bez kredītkartes) pirms jūs izlemjat, vai maksāt par to. Abonējot, tā cena ir no 19 ASV dolāriem par lietotāju mēnesī, ja maksājat uzreiz par gadu, un 25 dolāri mēnesī, ja maksājat katru mēnesi.
15. Creatio
Creatio CRM rīks galvenokārt darbojas, lai novērstu grūtības sadarbojoties ar klientiem un tajā pašā laikā organizētu darbu jūsu darbiniekiem, izmantojot vienotu saskarni. Principā Creatio gudri izmanto BPM sistēmu, lai automatizētu pārdošanu, mārketingu un pakalpojumu sniegšanu vidējiem un lieliem uzņēmumiem, lai nodrošinātu tiem pastāvīgu klientu atbalstu un pārvaldītu visu klienta dzīves ciklu. Citiem vārdiem sakot, Creatio ir vienots CRM komplekts, kas nodrošina ātrus risinājumus, kas ļauj lietotājiem skatīt mārketinga veiktspēju, pārdošanas piltuves un pakalpojumu mijiedarbību.
Creatio sistēma pašlaik ir pieejama gan kā mākonī balstīts pakalpojums, gan lokālas instalācijas veidā, un tā ir pilnībā saderīga gan ar Windows, gan ar iOS – kā darbināšanai darbvirsmas vidē, tā arī mobilajās ierīcēs.
Kam tas ir?
Nav jābūt skeptiskam. Šī rīka pieejamība un veiktspēja sniedz vislabāko no skatoties no jebkura leņķa.
Jums nav nepieciešamas tehniskas zināšanas, izmantojot šo rīku. Cena ir izdevīga jebkura lieluma uzņēmumam.
Galvenās funkcijas
- Tas pārvalda jūsu darba plūsmas un visus pārdošanas procesus automātiski.
- Tā ir universāla pārdošanas vadības platforma, kas var palīdzēt paātrināt gan mazus, gan sarežģītus pārdošanas procesus.
- Tas paātrina uzņēmumu veiktspēju, izmantojot Creatio prognozēšanas, mērķu nospraušanas un analīzes funkciju, lai ļautu jums redzēt pašreizējos pārdošanas rādītājus.
Plusi
- Tas padara vieglu statistisko atskaišu ģenerēšanu.
- Darba vidi izveidot ir viegli un interesanti.
- Tas ir uzticams un viegli lietojams.
Mīnusi
- Mulsinoši ir iestatīt atļaujas, jo ir daudz līmeņu.
- Ja vēlaties izmantot mārketinga sadaļu, jums būs nepieciešama atsevišķa licence.
- Dažreiz ir nepieciešams zināms laiks, lai saglabātu izmaiņas.
Cena
Creatio rīks piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu, un jūs pat varat palūgt tiešsaistes demonstrāciju. Piedāvājumi tiek sniegti pēc sākotnēja kontakta nodibināšanas.
16. OnePageCRM
OnePageCRM ir vēl viens izcila tīmeklī balstīta pārdošanas CRM programmatūra, kas paredzēta uzņēmumiem, kam nepieciešams automatizēt dažādus procesus, piemēram, saskarsmes plānošanu ar potenciālajiem pircējiem, praktiski pielietojamu pārdošanas informācijas paneli pārdošanas komandām un citus administratīvos uzdevumus. Tās pamatfunkcijas kopējā dizainā ietver arī Nākamās Darbības Pārdošanas Metodi un īpašo Darāmo Lietu Pabeigšanas principu.
OnePageCRM ietver ļoti efektīvus klientu attiecību un pārdošanas mārketinga rīkus, kas galvenokārt samazina biznesa jucekli un atkārtotus administratīvos uzdevumus pārdevējiem. Sistēmai var viegli piekļūt, izmantojot jebkuru pieejamo tīmekļa pārlūkprogrammu, un tā ir pieejama visos iebūvētajos mobilo lietotņu katalogos. Papildus populārajām kontaktpersonu pārvaldības funkcijām, kas lietotājiem ļauj reģistrēt zvanus un pārraudzīt mijiedarbību ar kontaktpersonām un darbības no vienas ritināmās lapas, šī CRM iespēja ietver arī automatizētu viena klikšķa interesenta piefiksēšanas rīku un visaptverošu lielapjoma e-pasta automatizāciju. Tā pārskatu un analīzes rīks lietotājiem sniedz plaši izmantojamus ieskatus un API atbalstu interesentu radīšanai.
Kam tas ir?
Vai jums ir vēlme pacelt savu biznesu nākamajā līmenī? Es ceru, ka atbilde ir jā. Ja tā, tad vairs nešaubieties. OnePageCRM nav svarīgs neviena uzņēmuma lielums vai personāla tehniskās prasmes.
Tas tika izveidots, lai kalpotu un redzētu, kā uzņēmums izaug.
Galvenās funkcijas
- Tas var tikt integrēts ar daudzām pārdošanas lietotnēm.
- Tas ļauj jums rīkam piekļūt no jūsu mobilā telefona.
- Pielāgotas atskaites tiek ģenerētas īsākajā iespējamajā laikā.
- Tas ļauj sūtīt lielu skaitu personalizētu e-pastu.
Plusi
- Ir viegli kontrolēt un piekļūt mijiedarbībai vienuviet.
- Ar šo rīku ir viegli prognozēt darījumus un sagatavot detalizētu informāciju.
- Ir viegli importēt interesentus.
Mīnusi
- Nav QuickBooks integrācijas.
- E-pasta integrāciju nav viegli izmantot. Jums ir jābūt pieredzei, lai to izmantotu efektīvi.
Cena
OnePageCRM piedāvā 21 dienas bezmaksas izmēģinājumu, kas neprasa kredītkarti. Tā maksas paketes izmaksā 12 mārciņas par lietotāju mēnesī, 21,50 mārciņas par lietotāju mēnesī un 54 mārciņas par lietotāju mēnesī.
17. Less Annoying CRM
Kā jau nosaukums liecina, “Mazāk kaitinošais CRM” ir uzņēmējdarbības produktivitātes rīks, kas paātrina uzņēmējdarbības veiktspēju un dod jums brīvību pārvaldīt kontaktus, kontrolēt interesentus un veikt pēc-saziņas sekošanu, nekaitinot savas kontaktpersonas. Tā ir klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas īpaši pielāgojas lielākās daļas mazo uzņēmumu un jaunuzņēmumu vajadzībām.
Less Annoying CRM sistēma ir plaši pieejama izvietošanai mākonī balstītajā infrastruktūrā un tā piedāvā plašu konfigurācijas iespēju klāstu, lai papildinātu tās viegli lietojamo un interaktīvo informācijas paneli. Tās galvenie piedāvājumi ietver dažādas automatizācijas funkcijas, kas noderīgas, lai pārvaldītu pārdošanas spēkus un kontaktu profilus, ļaujot lietotājiem konsolidēt kontaktu ierakstus vienotā platformā, kas ir pieejama visiem jūsu pārdošanas komandā. Visas tās konfigurācijas ir pilnībā pielāgojamas, padarot tās piemērotas jūsu definētajam pārdošanas procesam un vada konkrētos uzņēmējdarbības procesus un darbības.
Kam tas ir?
Less Annoying CRM tika izstrādāts, lai palīdzētu mazajiem uzņēmumiem augt.
Šī programmatūra var saistīt jūsu klientu attiecības un novērst pārpratumus, kas saistītas ar mijiedarbību un varētu nest jums zaudējumus.
Galvenās funkcijas
- Jūs varat kārtot savus uzdevumus un notikumus vienā kalendārā.
- Tas dod jums iespēju glabāt savu kontakinformāciju vienuviet.
- Tam ir vienkārša interesentu atskaite, kas parāda jaunāko informāciju par katru kontu katram pārdošanas darījumam jūsu piltuvē.
- Tam ir jaudīga pielāgošanas funkcija.
Plusi
- Kontaktu un laika plānošanas sistēma ir tik viegli lietojama.
- Labs priekš mazajiem uzņēmumiem.
- To ir viegli pielāgot un tas ir ļoti iesācējiem draudzīgs
- To varat integrēt ar vispopulārākajām lietotnēm.
Mīnusi
- Tam nav integrācijas iespējas ar sociālajiem medijiem.
- Tam ir tikai pamatfunkcijas.
Cena
Less Annoying CRM cena ir 15 ASV dolāri par lietotāju mēnesī, bet tiem, kuru ir komandas ir lielākas nekā 10 lietotāji, pirms reģistrēšanās vispirms jāsazinās ar Less Annoying komandu.
18. Zendesk
Zendesk ir vēl viena izcila mākonī balstīta palīdzības dienesta CRM programmatūra, kas palīdz uzņēmējiem uzturēt kontroli pār visām klientu mijiedarbībām vienā platformā, vienlaikus uzraugot komandas progresu. Tā piedāvā lietotājiem spēcīgus pielāgošanas rīkus funkcionalu klientu apkalpošanas portālu, padziļinātu zināšanu bāzes sadaļu un tiešsaistes kopienu klientiem izveidošanai. Tās galvenās funkcijas ietver pielāgojamu lietotāja portālu, plašas trešo pušu integrācijas un interaktīvas tiešsaistes čata funkcijas.
Zendesk tiešsaistes klientu portāla saskarne galvenokārt palīdz klientu atbalsta aģentiem efektīvi kontrolēt un pārvaldīt atbalsta pieteikumus. Atšķirībā no lielākās daļas tā konkurentiem, Zendesk papildus nodrošina lietotājus ar pielāgojamiem zīmola veidošanas rīkiem jūsu atbalsta lapām.
Kam tas noderēs?
B2B pārdošanas pārstāvji, kas vada komandas līdz pat 250 darbiniekiem.
Galvenās funkcijas
- Tiešsaistes čata funkcija
- Automatizēta sasaistes saskarne
- Aktivitāšu atskaites sistēma
- Potenciālo pircēju saraksta veidošanas funkcija
- Automātiskais numura sastādītājs
Plusi
- Viegli lietojams
- Interaktīva un intuitīva saskarne
- Ideāli piemērots pārdošanas automatizācijai
- Ir bezmaksas izmēģinājuma versija
- Iespējo komandas kontroli un novērš dubulto rezervēšanu.
Mīnusi
- Bezmaksas klientu apkalpošana dažreiz ir gausa
- Nav piemērots iesācējiem
Cena
Zendesk cenu paketes moduļi sākas no 19,00 ASV dolāriem mēnesī, un viņi piedāvā arī bezmaksas izmēģinājumu.
19. EngageBay
EngageBay ir viegli lietojams CRM un vērtīgām funkcijām apgādāts rīks, kas tiek piedāvāts ar plašu pārdošanas, atbalsta pakalpojumu un mārketinga automatizācijas funkciju klāstu, lai attīstītu jūsu biznesu. Tā ir vienota platforma, kas sola palīdzēt jums ieinteresēt, rūpēties, sazināties, gūt reklāmguvumus un noturēt potenciālos klientus ar izcilu klientu pieredzi.
EngageBay ir mākonī balstīta CRM platforma, kas ļauj uzņēmumiem izmantot mārketinga rīkus, lai efektīvi veidotu ilgstošas attiecības ar klientiem. Tā galvenie aspekti ietver plašu funkciju klāstu, kas atbalsta e-pasta mārketingu, palīdzības dienesta pakalpojumus, galveno lapu mārketingu, telefoniju, kontaktpersonu pārvaldību un tikšanos plānošanu. Tā iebūvētā CRM sistēma primāri ļauj uzņēmumiem sekot un pārvaldīt interesentu un pārdošanas aktivitātes konkrētajā pārdošanas piltuvē. Turklāt EngageBay piedāvā arī mārketinga funkcijas, kuras varat izmantot, lai ģenerētu vairāk interesentu caur sociālo mediju aktivitātēm, automatizētas e-pasta mārketinga sagataves un pielāgojamus uznirstošos logus.
Kam tas noderēs?
Gan mazie, gan vidējie uzņēmumi, kas meklē universālu CRM rīku.
Galvenās funkcijas
- AB Testēšana
- Konta Brīdinājumi
- Analīze/IA Kontrole
- Tikšanos Pārvaldība
- Mērķauditorijas Noteikšana
- Automātiskie Atbildētāji
- Automatizēta Pārvirzīšana
- Zvanu Centra Pārvaldība
Plusi
- Labs mārketingam un interesentu piesaistei
- Ļoti atsaucīgs klientu atbalsts
- Piedāvā plašas integrācijas
- Palīdz veidot efektīvas e-pasta kampaņas
Mīnusi
- Ierobežotas sagatavju iespējas
- Nav SMS integrācijas
Cena
EngageBay ir dažādas cenu paketes, kas piedāvā kombināciju no bezmaksas izmēģinājuma, bezmaksas versijas un maksas paketes sākot no 99 ASV dolāriem mēnesī.
20. Nutshell
Nutshell pozicionē sevi kā universālu pārdošanas CRM programmatūru, kas sola uzlabot jūsu biznesa inteligenci, rūpējoties par lielāko daļu no jūsu administratīvajiem uzdevumiem, sniedzot jums vairāk laika, lai koncentrētos uz savu pārdošanas iespēju attīstību. Tā plašā trešo pušu integrācija ir īpaši noderīga, lai pieslēgtos pie lielākās daļas programmu, ko daudzi mazie uzņēmēji jau izmanto, piemēram, G Suite programmas, MailChimp, QuickBooks, utt. Labā lieta par Nutshell ir tā, ka tas nodrošina neierobežotas resursus kontaktinformācijas uzglabāšanai un pārvaldībai, kā arī to atskaišu rīks ir pilnībā pielāgojams.
Nutshell CRM sistēma ir pilnībā piemērota mobilajām ierīcēm, un tai ir reāllaika sinhronizācija, kas nodrošina vienmērīgu attālā darba pieredzi globālajai pārdošanas komandai. Papildus skaistu e-pasta ziņu izveidei tieši no Nutshell, Nutshell Marketing funkcija strādā ar saglabātajiem CRM datiem, ļaujot lietotājiem automātiski izveidot pielāgotas mērķauditorijas. Kā jau varat nojaust, Nutshell ir visaptverošs CRM rīks piesaistošajam mārketingam.
Kam tas noderēs?
Maziem un vidējiem uzņēmumiem un pārdošanas vadītājiem, kuri meklē CRM sistēmu, kas var palīdzēt tikt galā ar uzdevumu pārvaldību.
Galvenās funkcijas
- Salesforce automatizācijas funkcijas
- Klientu atbalsta iespējas
- Mārketinga automatizācijas funkcijas
- CRM projektu vadība un atskaišu sagatavošana
- Pārdošanas prognozēšana un analīze
- Pielāgošanas iespējas
- Sociālo mediju integrācija
Plusi
- Lielisks, lai prioritizētu uzņēmējdarbības uzdevumus
- Var piekļūt no jebkuras internetam pieslēgtas ierīces
- Iesācējiem draudzīgs
- Pielāgojams
Mīnusi
- Mobilajā lietotnē nav pieejamas visas funkcijas
- Neatbalsta vairākus e-pasta pielikumus
Cena
Nutshell ir 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods, bet maksas paketes sākas no 19 ASV dolāriem par lietotāju mēnesī (ja norēķināties reizi gadā) vai 22 ASV dolāriem par lietotāju mēnesī (ja norēķinaties ik mēnesi).
21. Apptivo
Apptivo ir mākonī balstīta klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas piedāvā plašas trešo pušu integrācijas visu lielumu uzņēmumiem. Dažas no tās galvenajām iebūvētajām integrācijas iespējām ietver spēcīgu rīku komplektu, kas aptver pārdošanas automatizāciju, mārketinga rīkus un visu citu. Šī klientu attiecību pārvaldības programmatūra galvenokārt nodrošina uzņēmumiem konkrētus moduļus klientu kontaktu, interesentu, iesaistes iespēju un pieteikumu pārvaldībai.
Apptivo piedāvā visus būtiskos rīkus kampaņu vadībai, interesentu segmentēšanai un lojalitātes uzturēšanai no mārketinga puses. Citas papildu lietotnes, kuras jūs varat izvēlēties iekļaut savā Apptivo paketē, ietver lietotnes izdevumu atskaišu ģenerēšanai, naudas plūsmas pārvaldībai un jūsu licenču un apdrošināšanas kontrolei.
Kam tas noderēs?
Jebkurš uzņēmums, kas vēlas daudzfunkcionālu CRM programmatūru, kas ir pilnībā pielāgojama un atbalsta e-pasta mārketingu, lai rūpētos par interesentiem.
Galvenās funkcijas
- Pielāgojams izkārtojums
- Klientu datu kontrole visā klientu dzīves ciklā
- Pielāgojami lauki
- PDF rēķinu ģenerators
- Dabīga integrācija ar G Suite.
- Dublēto interesentu informācijas noteikšanas sistēma
Plusi
- Viegli pielāgojams
- Lieliska mobilā saskarne
- Granulāras drošības funkcijas
- Labākais klientu attiecību dzīves cikla pārvaldībai
Mīnusi
- Kopumā veiktspēja ar laiku palēninās
- Nav paplašināta API
Cena
Apptivo cenu paketes modelis ietver bezmaksas izmēģinājuma paketi un dažādas maksas paketes, kas sākas no 10 ASV dolāriem mēnesī.
22. Capsule
Capsule CRM galvenokārt ļauj mazajiem uzņēmējiem organizēt klientu datus un pārvaldīt klientu profilus. Atšķirībā no pārējiem konkurentiem, Capsule iekļauj papildu sadarbības inovācijas, lai nodrošinātu, ka jūsu klientu apkalpošanas komanda ir uz viena viļņa. Tā CRM funkcionalitāte ir pilnībā balstīta mākonī, un pieteikumu pārvaldības modulis ir lielisks, lai ātri atrisinātu atbalsta pieprasījumus pārdošanas plūsmā. Piešķirtie uzdevumi un paziņojumi parasti palīdz lietotājiem paturēt kontroli pār lietām, prioritizējot, kas jāizdara vispirms.
Capsule tiek piedāvāta ar pilnībā pielāgojamām funkcijām, kas nozīmē, ka jūs varat viegli pielāgot sistēmu savas uzņēmējdarbības vajadzībām un priekšrokām. CRM sistēma turklāt ļauj lietotājiem iestatīt konfigurējamus atskaites punktus dažādiem projektiem to plūsmā un definēt pārdošanas procesu.
Kam tas noderēs?
Mazie uzņēmumi un jaunuzņēmumi, kuri koncentrējas uz kvalitatīvu attiecību veidošanu ar klientiem.
Galvenās funkcijas
- Viegli lietojamas kontaktu pārvaldības funkcijas
- Mērķauditorijas segmentācijas funkcija
- Plaša trešo pušu integrācija
- Pārdošanas kopsavilkuma atskaites
- Papildu funkcijas lietotāju ierobežošanai
- Vizuālās veiktspējas kontrole
Plusi
- Atgādina jums pieskatīt klientus
- Neticamas piezīmju izdarīšanas funkcijas
- Plaša integrācija mazo un vidējo uzņēmumu izaugsmei
Mīnusi
- Ierobežotas funkcijas lielākiem uzņēmumiem
Cena
Pašreizējā Capsule cenu politika ir diezgan dāsna. Tā ietver 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu visām paketēm, bezmaksas versiju līdz pat 2 lietotājiem, un maksas paketes, kas sākas no 18 dolāriem par lietotāju mēnesī.
23. InfoFlo
InfoFlo pasniedz sevi kā vienu no labākajām CRM programmatūrām klientu datu pārvaldīšanai un labu klientu attiecību uzturēšanai. Tā ir integrēta CRM programmatūra, kas pašlaik ir pieejama tiešsaistes lietošanai un uzstādīšanai lokāli.
InfoFlo galvenās funkcijas ietver automatizācijas rīkus e-pasta mārketingam, tikšanos plānošanai, projektu vadību, iebūvētas integrācijas un reāllaika uzdevumu pārvaldību. Tā CRM sistēma plaši nodrošina datortālruņu integrācijas, kontaktpersonu pārvaldības saskarni, klientu atbalsta funkcionalitāti, un mārketinga/pārdošanas automatizāciju.
Kam tas noderēs?
Gan mazie, gan vidēja lieluma uzņēmumi (B2B), kuri vēlas atrast kontaktinformācijas pārvaldības risinājumus klientiem dažādās nozarēs, tostarp nekustamā īpašuma, grāmatvedības, veselības un citās.
Galvenās funkcijas
- Ir pielāgoti lauki
- E-pasta mārketinga un dokumentu koplietošana
- Ļoti ātra meklēšanas funkcija
- Uzdevumu pārvaldība
- Mūža bezmaksas uzlabojumi
- Mobilajām ierīcēm draudzīgs
Plusi
- Vieglas trešo pušu integrācijas
- Uzlabota datu drošība
- Vienkāršo uzdevumu pārvaldību
- Pilnībā saderīgs ar mobilajām ierīcēm
Mīnusi
- Pamata pakete neatbalsta atskaišu veidošanu
Cena
InfoFlo piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma paketi un divas maksas paketes, kas sākas no 99 ASV dolāriem par lietotāju.
24. OroCRM
OroCRM ir atvērtā koda CRM palīdzības sistēma, kas piedāvā jaudīgus rīkus klientu datu pārvaldīšanai, analizēšanai un atskaišu veidošanai, viss veltīts jūsu informēšanai par jūsu kopējo pārdošanas stratēģiju. Tā ir sistēma, kas ir lieliska daudzkanālu e-komercijas uzņēmuma izveidošanai, jo iekļauj dažādus moduļus, tai skaitā – kontu pārvaldībai, uz nosacījumiem balstītām darbplūsmām, lietotāja autorizācijai un satura pārvaldībai. OroCRM piedāvā lietotājiem centrālo administratora paneli, kas sniedz jums absolūtu kontroli pār klientu mijiedarbībām.
Kam tas noderēs?
Visu lielumu uzņēmumi ar iespēju paplašināties no 5 līdz 1001 darbiniekam.
Galvenās funkcijas
- Kalendāra sistēma ar atgādinātāju
- E-pasta mārketings
- Integrācija iekšējiem čatiem
- Mārketinga automatizācijas rīki
- Mobilajiem tālruņiem piemērota pieeja
- Mērķauditorijas segmentācija
- Sociālo mediju integrācija
- Teritorijas pārvaldība
Plusi
- Viegli konfigurējams
- Atbalsta ļoti lielas klientu apkalpošanas pārstāvju komandas
- Liels daudzums integrāciju
- Var piekļūt atrodoties ceļā
Mīnusi
- Eksistē mērena apmācību līkne
Cena
OroCRM nav parastu cenu pakešu kā citiem CRM pakalpojumu sniedzējiem. Tā vietā tie plaši piedāvā lietotājiem tiešsaistes demonstrāciju, pirms izlemjat, vai izvēlēties maksas versiju.
25. Insightly
Insightly ir vēl viena kompakta, vienota CRM platforma, kas sola palīdzēt dažādu nozaru uzņēmumiem augt, veidojot ilgstošas klientu attiecības visā klientu ceļā. Tas piedāvā uz SaaS balstītus klientu attiecību pārvaldības risinājumus vidēja lieluma uzņēmumiem, kuri vēlas droši pārvaldīt visu klientu informāciju vienā platformā, vienlaikus paātrinot pārdošanu un veicot savlaicīgu piegādi.
Insightly automātiski tiek komplektēts ar Gmail un Outlook spraudņiem, kā arī vairākiem funkcionāliem integrācijas rīkiem citām sistēmām. Praktiski lielākā daļa uzņēmumu bieži izmanto Insightly kontaktu pārvaldībai, attiecību saistīšanai, e-pastu kontrolei, darbplūsmas automatizācijai, interesentu pārvaldībai, piedāvājumu izveidei, uzlabotai atskaišu radīšanai utt. Tā ir mobilajām ierīcēm piemērota sistēma, kas nodrošina uzņēmumiem savlaicīgus atjauninājumus, it īpaši gadījumos, kad strādājat ar attālinātu pārdošanas komandu.
Kam tas noderēs?
MUV, kuri vēlas modelēt un automatizēt savus CRM biznesa procesus.
Galvenās funkcijas
- Pārdošanas komandas automatizācijas funkcijas
- Mārketinga rīki
- CRM projektu vadības funkcijas
- Pārdošanas piltuvju vizualizācija un atskaišu veidošana
- Pielāgoti lauki un objekti
- Lomās balstītas lietotāja atļaujas
- Trešo pušu programmatūras integrācija
Plusi
- Daudz papildu funkciju, piemēram, audita žurnāli
- Saskarnes dizains ir gan plūstošs, gan dinamisks
- Plaša projektu vadības funkcionalitāte
- Piedāvā vairākas integrācijas iespējas
Mīnusi
- Ir šaubas par cenu MUV uzņēmumiem
Cena
Insightly piedāvā bezmaksas paketi, kas atbalsta tikai līdz 2 lietotājiem, kā arī līdz pat trim maksas paketēm, kur visvienkāršākā maksā 29 ASV dolārus mēnesī par lietotāju.
5 labāko CRM programmu salīdzinājums
1. LiveAgent
Plaši pazīstams kā labākā pieteikumu apstrādes alternatīva šodienas tirgū, LiveAgent praktiski pārspēj savus konkurentus, piedāvājot sevi lietotājiem bez slēptām izmaksām, ar 24/7 klientu atbalstu, neierobežotu krātuvi, vairāk nekā 190 integrācijām, 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju un iespēju jebkurā laikā atcelt abonementu. Tas piedāvā palīdzības dienesta CRM risinājumus, kas palīdz uzņēmumiem integrēt personalizāciju klientu mijiedarbībā. LiveAgent lepojas ar vairāk nekā 170 palīdzības dienesta funkcijām, tostarp vienu no ātrākajiem tiešsaistes čata logrīkiem tirgū. Tā iebūvētais CRM piedāvā uzņēmumiem jaudīgu daudzkanālu vienoto iesūtni, iebūvētu zvanu centru, reāllaika tiešsaistes čatu un stabilu klientu apkalpošanas portālu.
2. Hubspot
Kas padara Hubspot CRM unikālu, ir tas, ka tas piedāvā 100% bezmaksas paketi ar e-pasta kontroli, interesentu kontroli, tiešsaistes čatu un tikšanos plānotāju. Visādi citādi tā maksas versijas ir ļoti dārgas mazajiem uzņēmumiem. Kopumā Hubspot CRM ir veidots, lai optimizētu klientu attiecības, vienotu pārdošanas komandas stratēģijas un veicinātu reklāmguvumus. Tas pašlaik ļauj lietotājiem pieslēgties vairāk nekā 875 trešo pušu integrācijām, lai nodrošinātu ērtāku un pielāgojamu lietošanu. Tā CRM sistēma piedāvā automatizācijas rīkus pārdošanas iesaistīšanai, pārdošanas analīzi un konfigurējamu cenas piedāvāšanas funkcionalitāti augošām komandām. Hubspot platforma nodrošina lietotājus ar plašu CRM ekosistēmu, kas sola ģenerēt ar informāciju bagātas atziņas, pārdošanu veicinošus materiālus un “uzsildītus” interesentus maksimālam biznesa progresam.
3. Keap
Līdzīgi kā LiveAgent, arī Keap piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma demonstrācijas paketi. Tomēr viņu maksas paketes maksā gandrīz piecas reizes vairāk, un to funkcijas parasti aprobežojas ar e-pasta mārketingu un vienkāršakajiem CRM automatizācijas rīkiem. Keap CRM galvenokārt koncentrējas uz uzņēmuma izaugsmi, un tas parasti ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas samazināt atkārtojošos administratīvos uzdevumus, sakārtotu klientu datu bāzi, viegli ieviešamu automatizāciju un plašu lietotņu integrāciju, vienlaikus maksimāli efektīvi izmantojot ikdienas darba laiku.
4. Freshworks
Freshworks CRM, bez šaubām, šodien ir viena no labākajām pārdošanas CRM programmām. Salīdzinot ar citiem, šis CRM pakalpojumu sniedzējs piedāvā izcilu rīku kopumu, lai ģenerētu interesentus, palielinātu pārdošanu un palielinātu jūsu ieņēmumus. Labākais ir tas, ka varat pielāgot savu lietotāja kontu, lai tas atbilstu jūsu konkrētajām vajadzībām, bet viņi nesniedz neierobežotu apjomu, kā to dara LiveAgent. Tas ir pilnīgi aprīkots pārdošanas CRM rīks, kas tiek piedāvāts ar intuītīvu lietotāja saskarni, automātisku profila uzlabošanu, 360 grādu klienta skatu un kontaktpersonu aktivitāšu izsekošanas funkcijām. Tā MI darbinātā interesentu novērtēšanas funkcija to vēl vairāk izceļ to no pārpildītā CRM tirgus piedāvājuma. Tas ļauj pārdošanas pārstāvim koncentrēties uz augstu novērtētajiem interesentiem, vienlaikus iesaistoties kontekstualizētās sarunās, kas veicina reklāmguvumus un veido ilgstošas attiecības ar klientiem.
5. Zoho
Zoho ir ļoti labi pielāgojama CRM programmatūra, kas nepieciešama gandrīz jebkura biznesa pārdošanas komandai. Tajā primāri ir iekļauts plašs daudzkanālu iespēju klāsts, integrēta Canvas Design Studio un komandas sadarbībai un attālinātajam darbam pielāgota automatizācija. Negatīvā puse ir tāda, ka lielākajā daļā tā pakešu ir ierobežotas funkcijas, un vienīgā izeja ir uzlabošana uz dārgāku paketi. Labā ziņa ir tā, ka Zoho piedāvā integrētus klientu attiecību pārvaldības risinājumus vienlaikus ar MI balstītu pārdošanas palīdzību. Zoho CRM piedāvā unikālu funkciju kopumu, kas ietver iebūvētu gamifikāciju, reāllaika paziņojumus, darbplūsmas automatizāciju un interesentu novērtēšanas rīkus, lai stimulētu klientu pieredzi, pārdošanas procesus un pat krājumu pārvaldību.
Noslēgumā
CRM programmas, kas minētas augstāk, palīdzēs jums radīt vairāk interesentu un rūpēties par tiem, līdz tie kļūst par ilgtermiņa klientiem. Katra CRM programmatūra var apkalpot konkrētu uzņēmuma veidu vai darbinieku. Piemēram, Freshworks vislabāk piemērots pārdošanas komandām. Hubspot ir vislabākā vispārējā CRM no izmaksu un funkcionalitātes viedokļa. LiveAgent ir lielisks daudzkanālu palīdzības pieteikumu apstrādei, kamēr Pipedrive programmatūru ir visvieglāk lietot.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Kopīgot šo rakstu
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma
Izcelieties ar ātru un personalizētu atbalstu! LiveAgent klientu apmierinātības programmatūra piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Klientu pieredzes programmatūra
Klientu pieredzes programmatūrai ir būtiska nozīme klientu atsauksmju apkopošanā, organizēšanā un izsekošanā mūsdienu biznesā.