Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Pievienojieties LiveAgent plašajam veiksmīgo uzņēmumu lokam un paļaujieties uz programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Mēs apzināmies, ka, ieviešot tik sarežģītu risinājumu kā LiveAgent, lielākajā daļā uzņēmumu ir jāievēro īpašas procedūras un noteikumi. Izmantojot mūsu risinājumu, Jūs varat pievienot un noņemt aģentus, pamatojoties uz nepieciešamo atbalsta slodzi, sezonalitāti vai iekšējās struktūras izmaiņām. Ļaujiet saviem labākajiem aģentiem saņemt atalgojumu īstajā laikā un ļaujiet citiem atpūsties, kad pieprasījumu ir mazāk.
LiveAgent darbojas atsevišķā vadības panelī un racionalizē datus no vairākiem uzņēmuma uzņēmējdarbības avotiem vienā universālā iesūtnē. Neatkarīgi no tā, vai tā ir tīmekļa vietne, sociālie plašsaziņas līdzekļi, klientu portāls, e-pasts vai zvanu centra atbalsts, LiveAgent ļauj viegli ieviest katru kanālu konkrētā uzņēmuma nodaļā. Jūs varat arī palīdzēt sev ar tādām uzlabotām funkcijām kā sagatavoti ziņojumi, lai ietaupītu laiku.
Korporatīvajiem uzņēmumiem mēdz būt īpašas prasības attiecībā uz funkcijām un pielāgojumiem, pamatojoties uz to iekšējām politikām un procesiem. Mēs esam izstrādājuši savu palīdzības dienesta programmatūru, paturot to prātā, un mēs piedāvājam pielāgojamu risinājumu, kas atbilstu Jūsu vēlamajai darba plūsmai, nevis otrādi. Turklāt lielie uzņēmumi bieži vien ātri atgūst peļņu no LiveAgent, pateicoties reāllaika rakstīšanas skata funkcijai, kas ļauj ātrāk sagatavot atbildi.
Racionalizējiet saziņu ar tūlītējo ziņapmaiņas pakalpojumu – tērzēšanas programmatūru. Sniedziet saviem atbalsta aģentiem iespēju sazināties ar klientiem vairākās ierīcēs, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus. Biznesa darījumi vairs netiek veikti lokālā mērogā. Kļūstiet globāli, pielāgojiet savus logrīkus un sagaidiet starptautiskos klientus viņiem vēlamajā valodā.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.
Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.
Izmantojiet analītiskos datus, lai sekotu līdzi savai veiktspējai, identificētu atkārtotas problēmas un radītu noderīgus ieskatus un uzlabojumu plānus.
Nodrošiniet ātrāku klientu atbalstu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, interaktīvās balss atbildes tehnoloģiju (IVR) un unikālu CRM ieskatu.
Jebkura uzņēmuma vispārējai labklājībai ir ļoti svarīga pareiza resursu sadale un pārvaldība. LiveAgent nodrošina Jums iespēju elastīgi pievienot vai noņemt klientu atbalsta aģentus, ņemot vērā Jūsu vajadzības, sezonu vai gada periodu. Nekad nesasaistiet savu uzņēmumu ar stingriem noteikumiem. LiveAgent dod Jums iespēju izlemt, kur ieguldīt savu laiku un finanses. Palīdzības dienesta ieviešanas atdevi uzņēmumu uzņēmumiem var ātri pamanīt lielākas klientu apmierinātības un lojalitātes veidā.
Uzdevumi un darbības, kas atkārtojas, ātri kļūst garlaicīgas un prasa daudz laika un resursu. Jūsu atbalsta aģentiem jākoncentrējas uz cilvēku savstarpējo mijiedarbību un jāsniedz nepieciešamais atbalsts. Šos nelielos, bet ārkārtīgi nepieciešamos darbus var veikt, izmantojot jaudīgas automatizācijas funkcijas, piemēram, sagatavotus ziņojumus, laika noteikumus, iepriekš noteiktas atbildes vai pat SLA. Atvieglojiet savu ikdienu ar pareizo palīdzības dienestu uzņēmumiem.
Klienti sagaida, ka viņu problēmas tiks atrisinātas nekavējoties un bez jebkādiem šķēršļiem, neatkarīgi no platformas, ko viņi ir izmantojuši, lai sazinātos ar uzņēmumiem. Viengabalainas pieredzes nodrošināšana visos digitālajos kanālos viņiem sniedz pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu un uzņēmumu kopumā. Ļaujiet mūsu palīdzības dienesta programmatūrai akurāti apvienot visus Jūsu kontaktpunktus vienā universālā iesūtnē un koncentrējieties uz svarīgākām lietām. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to e-pasta sarakstē un pabeidziet problēmas risināšanu, izmantojot zvanu, – viss no viena un tā paša vadības centra.
LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Varat saņemt vēl vairāk, izvēloties maksas plānu par saprātīgu cenu.
Populārākais
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.