Tiešsaistes čats ir būtisks jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem, nodrošinot tūlītēju, efektīvu klientu apkalpošanu un uzlabojot klientu apmierinātību. Tas ir vieglāk lietojams nekā tālrunis vai e-pasts un var tikt pielāgots, lai atbilstu zīmola vajadzībām.
Šodien no jebkura lieluma uzņēmuma sagaida, ka tas klientu vajadzības apmierinās nekavējoties, dažos gadījumos pat pirms klienti varēs iedomāsies par savu vajadzību.
Ilgs gaidīšanas laiks, vienalga vai tas ir parasts veikals vai paciņas piegāde un pēc tam nekavējoša atbalsta neesamība ir biežs daudzu klientu neapmierinātības un sūdzību iemesls.
Kā jaunuzņēmumam vai mazajam uzņēmumam, Jūsu biznesa plāns, visticamāk ir vērsts uz labākās klientu apkalpošanas nodrošināšanu un priekšrocību iegūšanu starp konkurentiem savā jomā .
Izcila tiešsaistes klientu atbalsta nodrošināšanas svarīgums vairs nav uzņēmuma interešu novirziens, bet ir galvenā veiksmes motivācija.
Augstas klientu apmierinātības sasniegšanas atslēga ir efektīvā saziņā, kurai tiešsaistes čats ir ideāls risinājums.
Taču tiešsaistes čata programmatūra var būt kas vairāk, nekā tikai vienkāršs saziņas rīks.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Iedziļināsimies.
Jebkura lieluma uzņēmumam, mājaslapa pārstāv tā zīmolu tiešsaistē. Galu galā, tā ir vieta, uz kurieni lielākā klientu daļa dosies tālāk pēc pirmās sastapšanās ar uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem – šī iemesla dēļ, tāda rīka iegūšana, kas nodrošina klientiem ērtu saziņu ar atbalsta komandu mājaslapas apmeklēšanas laikā, ir liela priekšrocība.
Tiešsaistes čats aizvieto nogurdinošu tālruņa sarunu vai e-pasta rakstīšanas procesu ar Tūlītēju ziņapmaiņas platformu. Tātad, lai saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem ar vienas pogas nospiešanu, klientam būs nepieciešama minimāla piepūle.
Kā un kur maza čata poga parādās mājaslapā ir atkarīgs no klientu vēlmēm. Parasti tā ir iegulta lapās ar lielāko apmeklētāju plusmu. Arī pasūtījuma noformēšanas lapa ir lieliska vieta, jo tieši tur bieži ir augsts atlēciena rādītājs.
Pogas dizaina varianti ir plaši – no animācijas līdz burtu veidam un stilam. Visas gatavās sagataves ir pieejamas individuālai pielāgošanai galerijā. Ja Jums neizdodas atrast stilu, kas ir piemērots jums, jūs varat izveidot pielāgotu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu HTML kodu.
Daži uzņēmumi atsakās no cilvēciskā faktora savās komunikācijas platformās, dodot priekšroku automatizācijai. Un kaut arī tiešsaistes čats atbalsta vairāku veidu automatizāciju, klients būs pārliecināts, ka “vada” otrā galā ir dzīvs cilvēks – aģents. Vai tad tas nepadara klientu pieredzi individuālāku?
Šajā momentā, visticamāk Jūs nodomājat kaut ko šādu: “Tas viss ir labi, bet priekš kam man tas?”.
Nu ko, turpiniet lasīt, lai uzzinātu.
Lietošanas ērtība un vieglums – tie ir divi komponenti, kas definē klientu viedokli par uzticamu uzņēmumu.
Ne tik daudzi klienti saglabā interesi par produkta vai pakalpojuma pirkumu, ja viņu pirkšanas pieredzi sabojā slikta klientu apkalpošana. Nemaz nerunājot par negatīvu atsauksmju iespēju, kas var sagraut uzņēmuma reputāciju.
Tālruņa un e-pasta atbalsts nav novecojis saziņas kanāls. Tieši otrādi. Taču skaitļi rāda, ka 79% klientu dod priekšroku čata saziņai ar aģentiem, jo tas ir operatīvāks saziņas veids nekā citi kanāli.
Stratēģiska budžeta plānošana ir izšķiroša jebkuram uzņēmumam, taču tai ir divtik liela nozīme mazos uzņēmumos un jaunuzņēmumos. Tiešsaistes čata ieviešana jūsu klientu apkalpošanā ir viena no labākajām ieguldījumu atdevēm, jo tas ir ievērojami lētāks un samazina izdevumus.
Pat ar nelielu budžetu Jūs varat ieviest bezmaksas, taču efektīvu čata rīku. Jūsu klientu apkalpošanas operatori varēs koordinēt vairākas sarunas vienlaicīgi, ietaupot uzņēmuma vērtīgo laiku un resursus. Tas ļauj Jums pārslēgt uzmanību uz optimizāciju un ilgtermiņa pārdošanas un mārketinga stratēģijas izstrādi.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Bizness, kas liek klientus pirmajā vietā ir bizness, kas atzīst klientu vērtīgumu.
Attiecību mārketings atzīst, ka ilgtermiņa saiknes izveide ar klientu ir lētāka un dod vairāk ienākumu. Bet uzņēmumiem, kas tikai sāk savu darbu, svarīgāks faktors ir potenciālo pircēju piesaiste un pārvēršana regulāros, maksājošos klientos.
Kaut arī jaunuzņēmumi un mazie uzņēmumi bieži tiek uztverti kā līdzīgi, to mērķi nav vienādi.
Tiešsaistes čatu var izmantot trijos dažādos klientu ceļa posmos, kas paplašina atbalsta komandas iespējas kā Jaunuzņēmumos, tā arī MVU un palīdz sasniegt to konkrētos mērķus:
Kā daļa no sarežģītākas palīdzības dienesta programmatūras, tiešsaistes čats dod ievērojamas priekšrocības pateicoties savām lietotājiem draudzīgajām funkcijām.
Vienotā Iesūtne: Klientu apkalpošanas galvenais mērķis ir nodrošināt klientu pozitīvu apkalpošanas pieredzi katrā klienta un zīmola mijiedarbības reizē.
Vienotās pastkastes funkcija ļauj operatoriem redzēt un atbildēt uz sarunām, kas saņemtas no jebkura saziņas kanāla. Iebūvētais CRM ieraksta un saglabā visu klientu datus organizācijas uzlabošanai, bet tās iespējas var tikt vēl vairāk uzlabotas ar papildu CRM lietotņu integrāciju.
Proaktīvie čata uzaicinājumi: Neatkarīgi no tā, vai tie tiek izmantoti patstāvīgi vai apvienojumā ar citām funkcijām, tie var nodrošināt ievērojamu ieguldījumu atdevi. Kad klients apmeklē Jūsu mājaslapu, Jūs varat iestatīt laika nosacījumu uzaicinājuma parādīšanai, vai izvietot to konkrētā lapā. Tas ir tāpat kā ieejot veikalā, kad ar Jums sasveicinās smaidošs darbinieks, kas ir gatavs palīdzēt.
Jūs pat varat izveidot vairākus čata uzaicinājumus un vērsties pie dažāda veida klientiem.
Ja jums ir daudznacionāla uzņēmējdarbība, varat pielāgot logrīka valodu. Tāpat kā čata pogai, iespējams pielāgot proaktīvā čata uzaicinājuma dizainu, ziņu un stilu, turklāt visas sagataves var atrast galerijā.
Reāllaika Rakstīšanas Skats: Aģentu proaktivitāte ir tas, ko klienti novērtē. Čata sesijas laikā, aģenti var redzēt, ko klients šobrīd raksta čata logā un sagatavot jebkādu atbildi uz jautājumu vēl pirms klients nospiež nosūtīšanas pogu.
Čata sadale: jūs varat uzlabot savu aģentu efektivitāti un nodrošināt, ka ar konkrēto klientu sazinās atbilstošais aģents. Izvēlieties kādu no trīs iepriekšdefinētajiem variantiem – nejauša piešķiršana, piešķiršana rindas kārtībā, maksimāla izmantošana. Ja slodze kļūst pārāk liela, Jūs varat iestatīt maksimālo rindas ierobežojumu un dot saviem aģentiem nelielu atelpu.
Pirmsčata un bezsaistes forma: ja esat jaunuzņēmums vai mazais uzņēmums, viens no jūsu galvenajiem mērķiem ir veidot klientu kontaktu sarakstu un iegūt vairāk potenciālo pircēju.
Jūs varat aktivizēt pirms-čata formu funkciju iestatījumos, lai tā automātiski pieprasītu klienta kontaktinformāciju pirms čata sesijas sākuma.
Bezsaistes forma nodrošina, ka klienti nodos ziņu jūsu atbalsta komandai pat ārpus darba laika, nodrošinot 24/7 tiešsaistes atbalstu.
Pēc-čata anketa: jaunuzņēmumiem un maziem uzņēmumiem klientu viedokļi un atsauksmes ir svarīgi, jo tie palīdz veidot zīmolu un dod iespēju koriģēt savu taktiku un stratēģiju. Ļaujiet saviem pircējiem atstāt atsauksmi par čata sesiju, atsauksmi par preci, vai aģenta efektivitāti.
Pozitīvas klientu atsauksmes var tikt izmantotas kā sociālais pierādījums un var tikt ievietoti mājaslapā, lai piesaistītu uzmanību. Pie tam savāktos datus var izmantot satura veidošanai, BUJ blokam, vai emuāram. Tās var atklāt arī iepriekš nepamanītas problēmas mājaslapā, un palīdzēt to optimizēt. Jūs varat izmantot šo funkciju arī lojalitātes un uzticības veidošanai.
Ja klients prasa, Jūs varat nosūtīt viņam čata atšifrējumu un būt pēc iespējas caurredzamāks.
Čatu pārskats: Čatu pārskats ļauj Jums apkopot un apkopot informāciju par klienta atrašanās vietu, URL, vai mājaslapā pavadīto laiku, ko vēlāk var izmantot mārketinga stratēģijā.
Iebūvēta čata izsekošana: Ja Jūs vēlaties pārliecināties par Jūsu jaunu klientu iegūšanas centieniem, izsekojiet tiešsaistes čata sarunas Google Analytics.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, varat pāriet uz mūsu tiešsaistes čata funkciju lapu vai izpētīt mūsu atbalsta portālu.
Aģentiem būtu jākoncentrējas uz to, kā izrunāt dažādus sarunas punktus un ievērot tiešsaistes etiķetes noteikumus.
Tiešsaistes saziņa zināmā mērā dod elastību un radošu pieeju. Īpaši tas ir acīmredzami, kad runa ir par iepriekšsagatavotām un iepriekšdefinētām atbildēm.
Šie mazie teksti ir daļa no viena lielāka scenārija, taču tos var pielāgot katrai konkrētai situācijai un sarunai. Tas samazina nepieciešamību katru atbildi ievadīt manuāli, īpaši uz biežāk uzdodamajiem jautājumiem.
Aģenti var izstrādāt vairākas atbildes, kuras var saglabāt, dalīties ar tām un izmantot kā sagataves dažādās nodaļās. Šādi, neatkarīgi no tā, ar kuras nodaļas vai komandas locekli sazināsies klients, īstais tonis un valoda būs visiem vienādi.
Tiešsaistes čata netradicionālais izmantošanas veids ir tā izmantošana treniņu nolūkiem. Čata lietotne parasti tiek izmantota saziņai ar ārējiem klientiem, taču to var izmantot arī kā saziņas rīku iekšienē – darbiniekiem.
Jaunu darbinieku meklēšana var būt grūts uzdevums. Taču tas ir abpusēji. Potenciālajiem kandidātiem var būt jautājumi, kurus parastais darba apraksts neaptver. Uzņēmuma īpašnieki un personāla atlases komandas darbinieki var izmantot tiešsaistes čatu adaptācijas procesiem.
Tiešsaistes čats ir lielisks starpnodaļu saziņas un sadarbības rīks. Tātad, tas var palīdzēt personāla apmācībā. Katrā nodaļā var būt viena vai vairākas iekšējā čata grupas, lai sniegtu ātru atbalstu atsevišķiem darbiniekiem vai komandām.
Kad Jūs reģistrējieties un saņemiet pieeju savam kontam, tiešsaistes čata logrīka integrācija jūsu mājaslapā notiek vienkārši nokopējot īsu HTML kodu un ievietojot to – nav nepieciešams lejupielādēt nekādu papildus lietotni. Ja vēlaties, variet to integrēt ar trešo pušu programmatūru vai lietotni, tas tiek pilnībā atbalstīts.
Neskaitāmu jautājumu saņemšana no visu veidu dažādām platformām ar laiku var radīt nopietnu drosības problēmu nebijuši augstā līmenī. Jebkuram, kurš vēlas stabilu klātesamību internetā, ir jāveic nepieciešamie soļi sevis un savu klientu aizsardzībai.
Šī iemesla dēļ, Jūs varat pārbaudīt drošības funkciju lapu vai uzzināt vairāk izlasot LiveAgent Drošības Privātuma Noteikumus.
Joprojām neesat pārliecināti, vai tiešsaistes čats ir atbilstošākais rīks Jūsu uzņēmumam?
Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, nav nepieciešama kredītkarte, un pievienojieties 35’000 uzņēmumiem, kas jau izmanto LiveAgent.
Ja vēlaties redzēt visas mūsu piedāvātās paketes, kas sniedz papildu funkcijas, ieskatieties mūsu cenu lapā.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, ieskatieties mūsu zināšanu bāzē, lai iegūtu papildu informāciju.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Tiešsaistes čats lielo uzņēmumu biznesam
Uzlabojiet klientu apkalpošanu lielā uzņēmumā ar pielāgojamu tiešsaistes čatu. Atklājiet LiveAgent priekšrocības jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team