Tiešsaistes čata programmatūra aģentūrām piedāvā ātru klientu piesaisti un tūlītēju palīdzību. Tā ir efektīvāka par tālruni un e-pastu, uzlabojot aģentu sagatavotību un piedāvājot plašas funkcijas dažādām aģentūru vajadzībām.
Tiešsaistes čats ir viens no ātrākajiem un uzticamākajiem atbalsta pakalpojumiem, ko aģentūras var piedāvāt saviem klientiem. Mūsdienu tehnoloģiski attīstītajā pasaulē tas vienkārši nav nekāds reāls variants – sēdēt un gaidīt, kad ieradīsies klienti. Mūsu šobrīža realitāte ir pašizpētes laikmets, un daudzi lietotāji pirms reģistrēšanās detalizēti izpētīs katru vietnes niansi. Tas padara tādus rīkus kā tiešsaistes čats vai klientu portāla programmatūru par nepieciešamību.
Tomēr pat prasmīgākajiem tehniski zinošiem lietotājiem laiku pa laikam nepieciešama palīdzība. Un tiek sagaidīts, ka uzņēmumiem būtu nekavējoties jāpalīdz, vēlams reālajā laikā. Un tieši to var nodrošināt tiešsaistes čats.
Aģentūras un to virzieni ir dažādi – reklāma, mārketings, cilvēkresursi utt. Vienīgais, kas tām ir kopīgs, ir dinamiska klientūra, kurai ļoti nepieciešama ātra un tieša atbilde.
Mūsdienu lietotāji ir nepacietīgi. Kādā aptaujā apgalvots, ka piesaistes iespēju logs ir aptuveni 10 minūtes. Šis 10 minūšu laika posms ir viss, kas nepieciešams, lai zaudētu potenciālos klientus. Lūk, kur noder tiešsaistes čats.
Iemesls tiešsaistes čata lietošanai ir nepārprotams. Tas nodrošina daudz labāku ieguldījumu atdevi nekā jebkurš cits saziņas kanāls un tam ir augstākais patērētāju apmierinātības līmenis — 92%.
Klientu pieprasījums numur viens ir iespēja runāt ar reālu pārstāvi tiešsaistē, vienlaikus pārlūkojot vietni vai izpildot darbu.
Pārlūkošana mājaslapā var būt nomācoša. Tiešsaistes čats sniedz palīdzību gan aktīvi, gan proaktīvi. Izmantojot proaktīvus uzaicinājumus uz čatu, Jūs varat izslēgt klienta nevēlēšanos runāt ar atbalsta komandu. Tālrunis un e-pasts joprojām ir vērtīgas saziņas iespējas, taču ar tiešsaistes čatu varēsiet mazināt to izmantošanu. Tā rezultātā samazinās ienākošo pieprasījumu skaits, jo aģenti var atrisināt tos tekošās čata sesijas laikā.
LiveAgent vienotā iesūtne ļauj piekļūt visiem saziņas jautājumiem un pieprasījumiem, neskatoties uz platformu, no kuras tie ir nosūtīti.
Tiešsaistes čats agrāk tika nepareizi uztverts kā vienkāršs logrīks kaut kur mājaslapā, kuru klienti var izmantot, ja viņi to vēlas. Tomēr pēdējos gados tā kā mārketinga un reklāmgūšanas rīka funkcionalitāti sāka atzīt daudzi uzņēmumi.
Become the best agent with LiveAgent
Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.
Efektīvai klientu atbalstīšanai ir daudz izaicinājumu. Piemēram, tālrunim tas var būt ilgs gaidīšanas laiks rindā. E-pasti aizņem daudz laika – rakstīt, sūtīt un pēc tam galu galā gaidīt atbildi.
Atbalsta aģenta dzīves ciklam ir trīs fāzes:
Klientu apkalpošanā atbalsta aģenti parasti sāk savu darbību atbildot uz tālruņa pieprasījumiem, un tā iegūstot pieredzi. Tiešsaistes čata pieprasījumus pēc iespējas vajadzētu apstrādāt tikai aģentiem ar izcilām rakstīšanas prasmēm. Rakstīšana tiešsaistes čatā ievērojami atšķiras no e-pasta. Rakstot e-pastu, aģenti parasti nav ierobežoti laikā. No otras puses, tieši ar to tiešsaistes čats atšķiras no e-pasta. Rakstīšana notiek tieši tagad. Ja iespējams, vienmēr ir ieteicams, lai pa rokai būtu pieejams pareizrakstības korektūras skripts.
Pieejamo funkciju skaits tuvojas iespaidīgajai atzīmei “200”.
Visa veida sarakste starp Jūsu aģentiem un klientiem tiek glabāta primārajā, koplietotajā iesūtnē pieteikumu veidā. Čata aģents var pacelt augšā jebkuru iepriekšējo sarunu ar dažiem klikšķiem hibrīdo pieteikumu sistēmā. Katra klienta profils un vēsture ir pieejama nekavējoties.
Gan čata logrīka, gan fiksētā loga noformējumam tiek piedāvāta plaša izvēle, lai izveidotu vai galerijā izvēlētos iepriekš izveidotu sagatavi.
Šķiet, ka klientiem ir nepieciešama palīdzība, bet viņi ir pārāk kautrīgi, lai pajautātu? Nav jāgaida, kamēr viņi sāks čatu. Tiešsaistes čats samazina gaidīšanas laiku un aktīvi sniedz palīdzīgu roku proaktīva čata uzaicinājuma veidā.
Iepriekš iestatītas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem vai lietošanai reklāmas kampaņas laikā.
Čatu pārsūtīšana pieejamajiem aģentiem vai automātiska čata sarunu pārvirzīšana, izvēloties kādu no trim iepriekš definētām pārvirzīšanas iespējām: nejauši izvēlēta piešķiršana, zvanīšana visiem, maksimālā noslodze.
Atskaišu veidošana un uzraudzība palīdz izveidot skaidru priekšstatu par Jūsu klientu pamata uzvedības modeli, vajadzībām un prasībām, kā arī to, cik daudz viņi patērē laiku, pārlūkojot jūsu vietni.
Tā kā pasaule kļūst arvien mazāka attiecībā uz saziņas ierobežojumiem, varat izmantot tiešsaistes čata daudzvalodu iespēju. Pašlaik tiek nodrošinātas 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti jauni tulkojumi.
Ļauj klientiem sūtīt ziņas, izmantojot kontaktformu ārpus darba laika vai arī kad konkrētais aģents ir bezsaistē.
Ļauj klientiem rakstīt un sniegt atsauksmi, kā arī novērtēt čata vai aģenta efektivitāti.
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Aģentūru tīkli parasti ir diezgan plaši, un ienākošo pieprasījumu biežums ir ievērojams. Tiešsaistes čata priekšrocības dažādām aģentūrām atšķiras, taču rezultāts vienmēr ir vienāds – laimīgi un apmierināti klienti.
Klientu apkalpošana ir brīvprātīga darbība, kas parāda patiesu vēlmi apmierināt, ja ne iepriecināt klientu.
Stīvs Kurtins (Steve Curtin) - Klientu Entuziasts, Marriott International darbinieks
Iztēlojieties šādu scenāriju: jūs savai kampaņai iztērējat daudz laika un resursu, lai tikai cilvēki noklikšķinātu uz vietnes un pēc tam dotos prom. Iemesli var būt dažādi. Varbūt viņi nevar atrast instrukciju, kā izmantot atlaides kodu, vai arī aicinājums uz rīcību nav pietiekami skaidri definēts. Izmantojot tiešsaistes čatu, Jūs varat proaktīvi piedāvāt palīdzīgu roku, kas nozīmē augstāku reklāmguvumu līmeni.
Mārketings netiek atbalstīts tikai ar e-pastu vai tālruņa zvaniem. Tiešsaistes čats sniedz reklāmdevējiem iespēju reklamēt vai informēt klientus jau no pirmā pogas klikšķa. Varat arī pievienot attēlus personalizētākai pieejai. Uzraudzības funkcija ļauj grupēt ikvienu vietnes apmeklētāju kā mērķauditoriju un sazināties ar viņiem, balstoties uz viņu uzvedību vai atrašanās vietu. Atskaišu veidošana ļauj izveidot čata reklāmguvumu atskaiti, lai uzzinātu, cik daudz čata sarunu ir kļuvušas par reklāmguvumiem.
Apvienojumā ar proaktīvu tiešsaistes čata programmatūru potenciālo pircēju piesaistes mārketings rada vērtīgu starpkanālu mārketinga platformu. Digitālajā pasaulē klienti var saskarties ar bezsejainiem un automātiskiem čatbotiem. Uzliekot aģenta attēlu uz jūsu pielāgotās čata pogas, jūs radīsiet pārliecību, ka tas, ar kuru jūsu klients čato, ir īsts cilvēks.
Tiešsaistes čats ir rentabls, kas padara to par ideālu saziņas līdzekli reklāmas kampaņai. Aģenti var piedāvāt atlaižu kuponus, iepriecināt savu auditoriju ar jauniem produktiem vai publicēt čata sarunu čata atsauksmes daļā. Šī reklāmas metode ir ļoti produktīva mazajiem uzņēmumiem, jo palīdz paplašināt savu kontaktu sarakstu.
Sociālie mediji ir kļuvuši ne tikai par jautru laika pavadīšanu, bet arī par vērtīgu mārketinga rīku. Tiešsaistes čata ieviešana sociālo mediju lapā ļauj aģentūrai labāk pārvaldīt savu klientu klātbūtni tiešsaistē un aktīvi sasniegt un sazināties ar potenciālajiem klientiem. Jūs varat caur čatu iegūt e-pasta adresi, lai to izmantotu mārketinga nolūkos, transformējot sekotājus par maksas abonentiem. LiveAgent piedāvā integrāciju ar visām pierastajām sociālo mediju platformām, piemēram, Facebook vai Twitter.
Uz kontiem balstīts mārketings ir vērsts uz konkrētu kontu vai zīmolu un B2B virzīšanu tirgū. Tādēļ, izmantojot modificētus proaktīvos čata uzaicinājumus, jūsu aģentūra var sazināties ar galvenajiem kontiem, izmantojot atbilstošu ziņapmaiņu, un ievērojami palielināt Jūsu iguldījumu atdevi. Vēl viens ieguvums ir tiešsaistes čata izmantošana savā, uz kontiem balstītajā mārketinga stratēģijā, lai izveidotu ciešas attiecības ar pārdevējiem, lai kopīgi identificētu mērķa kontus un izveidotu konkrētāku potenciālo klientu datu bāzi un iespējas.
Uzņēmuma veidošana prasa daudz pūļu. Bet jebkura veiksmīga uzņēmuma pamats ir uzticība. Lai nostiprinātu uzticību starp uzņēmumu un tā klientiem lieti noder sabiedrisko attiecību joma. Saziņas izplatīšana ir apzināta un plaša, ar nolūku sasniegt pēc iespējas vairāk klientu. Tiešsaistes čats tandēmā ar PR aģentūru ir fantastisks instruments uzņēmējdarbības paplašināšanai.
Pavadiet savus klientus bez stresa jebkur pasaulē. Ceļojiet pa tīmekli un pasauli, izmantojot tiešsaistes čata klientu atbalstu. Atvērtās tiešsaistes čata līnijas ceļojumu pasūtīšanai ir risinājums, lai konsultētu klientus par visu nepieciešamo informāciju par viņu plānoto ceļojumu. Ja jautājumi kļūst līdzīgi vai identiski, tiešsaistes čats piedāvā iespēju iestatīt iepriekš definētas atbildes un iepriekšsagatavotas ziņas.
Tiešsaistes čata daudzvalodu funkcija ļauj sazināties ar ikvienu cilvēku pasaulē viņa izvēlētajā valodā un pielāgot čata logrīku konkrētā tirgus valodai. Pašlaik LiveAgent atbalsta 45 valodas, un regulāri tiek pievienoti jauni tulkojumi. Ja nevarat atrast konkrēto valodu, sazinieties ar mums un iesakiet to, un mēs Jūs apbalvosim ar kredītu Jūsu LiveAgent kontam.
Aptuveni tieši pēdējās desmitgades laikā pašnodarbināto skaits ir ievērojami pieaudzis, jo iespējas strādāt attālināti no mājām ir kļuvušas arvien izplatītākas. Neatkarīgi no tā, vai strādājat neatkarīgi vai kā pagaidu aģentūras daļa, tiešsaistes čats var palīdzēt paplašināt jūsu tīklu. Profesionāli ārštata darbinieki, kas darbojas radošā jomā, augstu novērtēs pieejamo pielāgojumu līmeni.
Neraizējieties, ja jūsu aģentūra nav iekļauta šajā sarakstā. Tiešsaistes čats ir daudzpusīgs rīks, kas piemērots daudzām aģentūrām. Galvenais mērķis joprojām ir — ērti mijiedarboties ar klientiem, kad vien esat viņiem nepieciešams. Vienotā iesūtnes funkcija ļauj izmantot čata atbalsta ārpakalpojumus, jo visi jūsu klienti var būt vienā LiveAgent kontā.
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir jaudīga atbalsta sistēma, kuras viena no galvenajām funkcijām ir tiešsaistes čats. Bet kādas iespējas aģentūras var piedāvāt klientiem, lai pārvaldītu viņu kontus ar LiveAgent palīdzību?
Noderīgi aģentūrai, kas rūpējas par tīmekļa dizaina un zīmola izstrādi vai bieži izmanto ārpakalpojumus. Jāņem vērā, ka klients var nepiekrist tam, ka viņa kontā tiek risināta arī nepazīstama konta saziņa, taču tā joprojām ir ērta iespēja.
Aģentūra var pielāgot klienta vienu vai pat vairākus domēnus atbilstoši viņa vēlmēm. Šāda iestatījuma trūkums varētu būt tas, ka tiesības uz dizainu pieder aģentūrai, nevis klientam. Un savukārt, tas varētu būt pakalpojuma veids, kas ir daļa no aģentūras piedāvājuma.
Par iespējamu samaksu par konta izveidošanu vai uzturēšanu klienti var atļaut aģentūrai piekļūt kontam. Šī iespēja ir izdevīga vairāk klientam nekā uzņēmumam, jo klients var izlemt, ka tas varētu būt vienas reizes darījums. Nekas nekavē klientus izlemt pārtraukt saites ar aģentūru vai jebkurā brīdī pāriet uz citu aģentūru.
Vienkārša un pilnībā atbalstīta iebūvētā integrācija. Vienkārši ātri nokopējiet un ielīmējiet HTML kodu no sava LiveAgent konta, tad tas tiek parādīts jūsu vai jūsu klienta mājaslapā un jūs varat nekavējoties sākt čatot. Vēl viens ieguvums ir integrācija ar trešās puses programmatūru vai lietotni.
Vai vēlaties uzzināt vairāk? Dodieties uz mūsu zināšanu bāzi.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – visaugstāk novērtēto programmatūru aģentūrām, kas samazina operatīvos uzdevumus!
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
īpašs centrs klientu portāla programmatūrai
Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team