Saskaņā ar CCW, 62% uzņēmumu uzskata, ka lielākais izaicinājums turpmāko ieguldījumu veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.
Izmantojot LiveAgent, tam nav jābūt izaicinājumam. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent platformā un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Saglabājiet neierobežoti zvanu ierakstus LiveAgent platformā un izmantojiet tos apmācībai vai juridiskiem mērķiem.
Sāciet palielināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:
Mūsu programmatūrā iekļautās bezmaksas pieteikumu apstrādes funkcijas palīdz jums samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.
Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika uzraugot vairākas ierīces.
LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.
Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskajiem mērķiem.
Uzlabojiet savu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas vienoto ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un neierobežotu aģentu skaitu.
Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes čata poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, lai nebūtu ierobežojumi čata pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas paketēm.
12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista
72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research
72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo saziņu”. Microsoft
LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu čata pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un kontaktformu skaitu.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.