Nodrošiniet saviem klientiem iespēju pieprasīt automātisku atzvanu, ja līnija ir aizņemta un nav pieejamu aģentu, kas varētu atbildēt uz zvanu, vai arī viņi vienkārši vēlas, lai viņiem atzvanītu vēlāk.
Mūsu rindas atzvana sistēma saglabā klienta vietu rindā un, tiklīdz viņi nonāk rindas galvgalī, sistēma automātiski atzvana viņiem.
Uzlabojiet klientu pieredzi, izmantojot mūsu zvanu centra atzvana programmatūru jau šodien.
LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā atzvana funkciju kā daļu no tā IVR (interaktīvās balss atbildes) iespējas. Tā vietā, lai gaidītu aizturētu zvanu, jūsu klienti tagad var pieprasīt atzvanu, nospiežot vienu pogu.
Nav jāgaida aizturētais zvans vai jāuztraucas par savas vietas zaudēšanu rindā. LiveAgent automātiski piezvanīs klientam, tiklīdz viņš nonāks rindas augšgalā.
Izmantojot LiveAgent zvanu centra rindas atzvanu, jūsu aģentiem nebūs manuāli jāuzrauga pieprasītie atzvani. Iebūvētā ACD (automātiskā zvanu sadales) funkcionalitāte darbojas sinhronizēti ar mūsu jaudīgo IVR sistēmu, kas automātiski saglabā zvanītāja numuru un ievieto to rindā, kā arī automātiski sastāda zvanītāja numuru un piešķir zvanu atbilstošajam aģentam.
Nodrošiniet saviem klientiem iespēju saņemt atzvanu no kontaktu centra komandas, nevis gaidīt aizturēto zvanu. Cienot viņu laiku, jūs samazināsiet pamesto zvanu rādītājus un redzēsiet vispārēju klientu apmierinātības pieaugumu.
Klienti sagaida bezproblēmu pieredzi ikreiz, kad sazinās ar klientu atbalsta dienestu. Nodrošinot viņiem automātiska atzvana iespēju, jūs varat sniegt viņiem nevainojamu apkalpošanas pieredzi. Samaziniet klientu pūles jau šodien, vienlaikus uzlabojot klientu apmierinātību un lojalitāti jūsu zīmolam.
Lai sāktu izmantot automātiskā atzvana pakalpojumu, vienkārši izveidojiet IVR skriptu, kurā ir iekļauta atzvana iespēja.
Piesakieties savā LiveAgent kontā un noklikšķiniet uz Konfigurācija, pēc tam uz Zvanīt un pēc tam uz Numuri. Noklikšķiniet uz “Rediģēt esošos numurus” un izvēlieties IVR.
Noklikšķiniet uz “Pievienot Ierakstu” un augšupielādējiet iepriekš ierakstītos IVR paziņojumus vai ierakstiet jaunus.
Izveidojiet savu IVR scenāriju. sekojiet norādījumiem, kas sniegti mūsu automātiskā atzvana zināšanu bāzes iestatīšanas ceļvedī.
Sāciet zvanu, lai pārbaudītu, vai atzvana funkcija darbojas. Sekojiet IVR norādījumiem un nospiediet pieprasīto ciparu, lai saņemtu atzvanu.
Atzvana zvanu centra programmatūra ir izmaksu ziņā efektīvs risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem. Izmantojot automātisko atzvanu, būs nepieciešams mazāk kontaktu centra aģentu, lai atbildētu uz zvaniem, jo zvanu apjoms nebūs tik liels.
Nepalaidiet garām potenciālās pārdošanas iespējas tikai tāpēc, ka jūsu klienti nevar ar jums sazināties. Izmantojot automātiskā atzvana iespējas, jūsu klienti būs mazāk vīlušies un nepametīs savus tālruņa zvanus. Dodot viņiem iespēju pieprasīt automātisku atzvanu, jūs varat radīt lielāku pārdošanas apjomu un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību.
Gūstiet vairāk ieskatu par savu sniegto pakalpojumu. Mūsu jaudīgās atskaišu funkcijas parāda statistiku par jūsu virtuālo zvanu centru, tostarp neatbildētajiem un atbildētajiem zvaniem, zvanu ilgumu, piešķirtajiem aģentiem, un vēl daudz ko citu.
Izmantojot LiveAgent kontaktu centra programmatūru, jums ir pieejamas bezgalīgas atskaišu veidošanas iespējas. Segmentējiet datus, izmantojot dienas, nedēļas, mēneša vai pielāgotu datumu diapazonu un izveidojiet tādu grafiku vai diagrammu, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām. Jo zinošāki būsiet par sevis sniegto pakalpojumu, jo vairāk varēsiet to uzlabot un tā palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti.
LiveAgent automātiskā atzvana funkcija rezervē jūsu klienta vietu rindā. Viņš var nolikt klausuli, zinot, ka viņa numurs ir saglabāts, viņa vieta rindā ir rezervēta un viņiem noteikti atzvanīs.
Mūsu kontaktu centra programmatūra piedāvā vienotu daudzkanālu aģenta darbvirsmu. Izmantojot LiveAgent, jūsu kontaktu centra aģenti var piekļūt visiem pieprasījumiem, kas nāk no dažādiem kanāliem (sociālie mediji, tiešsaistes čats, e-pasts, tālrunis) vienā saskarnē.
Iestatiet automatizācijas nosacījumus, lai uzlabotu aģenta produktivitāti un darbplūsmu. Automatizācijas nosacījumus var izmantot, lai automātiski nosūtītu sekojošus e-pastus, pievienotu (atzvana) birkas pieteikumiem un veiktu citas darbības.
LiveAgent zvanu centra atzvana programmatūra ir aprīkota ar ACD funkcionalitāti, lai nodrošinātu nevainojamu zvanu pārsūtīšanu un izcilu klientu pieredzi. Mūsu ACD funkcija automātiski pārvirza zvanītājus uz vispiemērotāko aģentu/nodaļu, pamatojoties uz pieejamību, prioritāti vai nejaušu piešķiršanu.
Mūsu tīmeklī balstītais zvanu centrs ir aprīkots ar jaudīgu IVR sistēmu kas ir gatava izpildīt sarežģītus IVR kokus. IVR sistēma ir pietiekami vienkārša lietošanai iesācējiem, taču tā ir pietiekami jaudīga, lai apmierinātu profesionāla zvanu centra vajadzības.
LiveAgent automātiskā atzvana sistēma uzņemas visu smago darbu, nodrošinot, ka aģenti var turpināt atbildēt uz zvaniem bez traucējumiem. Tiklīdz klients pieprasa atzvanu un nonāk zvanu rindas augšgalā, sistēma automātiski sastādīs viņa numuru un savienos to ar atbilstošu kontaktu centra aģentu.
LiveAgent zvanu centra programmatūra automātiski reģistrē ikvienu ienākošo un izejošo zvanu. Sistēma var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, ko var izmantot kvalitātes nodrošināšanai, apmācībai, pieteikumu pārsūtīšanai vai juridiskiem mērķiem. span>
LiveAgent hibrīdo pieteikumu skats nodrošina, ka kontaktu centra aģenti var sekot līdzi klienta problēmu risināšanas ceļam vairākos kanālos, vienlaikus paliekot tajā pašā pieteikuma pavedienā. Hibrīdās pieteikumu plūsmas palīdz aģentiem sniegt zinošas un personalizētas atbildes, kas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti.
Izbaudiet LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzzinātu, ko mūsu virtuālais tīmeklī balstītais zvanu centra risinājums var sniegt jūsu uzņēmuma un klientu atbalsta, pārdošanas un mārketinga komandām.
Papildus pilna spektra zvanu centra programmatūrai LiveAgent ir arī vienas pieturas aģentūra, kas nodrošina visas klientu apkalpošanas funkcijas.
Savienojiet visus savus sociālo mediju kontus ar mūsu kontaktu centra programmatūru, lai uzlabotu aģentu produktivitāti un nodrošinātu jūsu klientu datu drošību. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir integrēta ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra nodrošina ātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū. Izbaudiet tā uzlabotās funkcijas, piemēram, proaktīvus čata uzaicinājumus, bezsaistes formas, pirms-čata formas, kā arī reāllaika rakstīšanas skatu, kas ļauj redzēt, ko klients raksta čata lodziņā, pirms vēl viņš nospiež nosūtīšanas pogu. LiveAgent kontaktu centra tiešsaistes čata iespējas palīdzēs jums uzlabot klientu iesaisti, palielināt pārdošanas apjomu un vienlaikus palielināt klientu apmierinātību.
Optimizējiet visus klientu pieprasījumus centralizētā daudzkanālu aģenta darbvirsmā, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes programmatūru. Piešķiriet pieteikumus dažādām nodaļām un aģentiem un kārtojiet katru pieprasījumu saskaņā ar birkām, prioritāti vai saņemšanas datumu. Redziet katra klienta problēmas risināšanas ceļu no sākuma līdz beigām dažādos atbalsta kanālos un ar kontekstu bagātā formātā, izmantojot mūsu hibrīdo pieteikumu plūsmu.
Izveidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi izmantojot mūsu WYSIWYG (Tas Ko Jūs Redzat Ir Tas Ko Saņemat) redaktoru. Uzlabojiet klientu apmierinātību, nodrošinot klientiem pašpalīdzības rīkus, piemēram, praktiskus rakstus, BUJ vai kopienas forumus.
LiveAgent tīmeklī balstītā zvanu centra programmatūra piedāvā daudz vairāk nekā tikai rindas atzvanu.
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir aprīkots ar vairāk nekā 200 noderīgām funkcijām, kas palīdzēs optimizēt aģenta darbplūsmu un mazināt divdomīgas situācijas klientu apkalpošanā. Uzlabojiet sava aģenta veiktspēju, izmantojot LiveAgent jau šodien.
Mūsu kontaktu centra programmatūra ir izstrādāta tā, lai tā labi darbotos ar citām lietotnēm. Integrējiet savas iecienītākās lietotnes mūsu zvanu centra programmatūrā, lai sasniegtu maksimālu aģentu efektivitāti, kā arī visaptverošu katra klienta profila pārskatu par iepriekšējiem pirkumiem un mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu.
Mūsu galvenais mērķis ir jūsu panākumi. LiveAgent klientu atbalsts ir pieejams 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā vairākos saziņas kanālos, tostarp Twitter, Facebook, Instagram, e-pastā, tiešsaistes čatā, mūsu klientu portālā vai pa tālruni. Sazinieties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums nepieciešams, mēs ar prieku palīdzēsim. Ja nepieciešams, mēs piedāvājam atbalstu arī vairākās valodās.
LiveAgent atzvana programmatūra tika izveidota, domājot par elastību, mērogojamību un komandas sadarbību. Tā kā katram uzņēmumam (neatkarīgi no tā lieluma vai nozares, kurā tas darbojas) ir dažādas vajadzības, mūsu kontaktu centrs ir pilnībā pielāgojams.
Mūsu programmatūru var pielāgot jebkura izmēra un jebkura mērķa darbam neatkarīgi no tā, vai jūsu kontaktu centrs specializējas klientu apkalpošanā, izejošajā pārdošanā vai abos. Mūsu profesionālie konsultanti vai tehniskais personāls var palīdzēt jums izveidot visefektīvāko programmatūras risinājumu, kas atbildīs jūsu vajadzībām.
Neatkarīgi no tā, vai darbojaties veselības aprūpes, viesmīlības, SaaS, autorūpniecības, e-komercijas vai izglītības nozarē, LiveAgent ir pielāgojams tā, lai atbilstu jūsu vajadzībām.
LiveAgent kontaktu centra programmatūra ir atbilstoša GDPR, Google OAuth verificēta, HTTPS šifrēta un glabā klientu datus III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 atbilstošās iekārtās.
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir pilnībā balstīta mākonī. Ērti piekļūstiet sava kontaktu centra jaudīgajām automātiskā atzvana funkcijām katru dienu.
Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra 2020. gadā vien ir ieguvusi vairāk nekā 20 godalgas, pateicoties tās daudzkanālu iespējām, jaudīgajam CRM, un uzlabotajām CRM integrācijām. Uzziniet, kā LiveAgent jau šodien rada nevainojamu pāreju no viena kanāla uz citu.
LiveAgent atzvanu sistēma piedāvā draudzīgu cenu modeli. Mēs piedāvājam gan bezmaksas atzvanu sistēmas modeli, gan advancētāku maksas modeli, kas iekļauj automātiskos atzvanus, taču arī maksas plāna cena ir ļoti ekonomiska. Maksājiet mazāk un iegūstiet vairāk ar LiveAgent jau šodien.
Piedāvājiet saviem klientiem iespēju sazināties ar jums, izmantojot viņiem vēlamos atbalsta kanālus. Neatkarīgi no tā, vai tas būtu tiešsaistes čats, e-pasts, balss, video, sociālie mediji vai tīmekļa čats, LiveAgent ir gatavs nodrošināt nevainojamu daudzkanālu klienta pieredzi – tieši tādu, kādu sagaida jūsu klienti.
Nodrošiniet ļoti personalizētus, zinošus un ar kontekstu bagātus pakalpojumus, izmantojot mūsu atzvana sistēmu, un izbaudiet uzlabotas ilgstošas klientu attiecības, augstāku klientu apmierinātību, uzlabotu klientu lojalitāti un vairāk pārdošanas iespēju.
Izmēģiniet mūsu godalgoto daudzkanālu zvanu centra atzvana programmatūru. Notestējiet mūsu jaudīgās IVR un CRM integrācijas, lai atklātu, kā varat nodrošināt nevainojamu klienta pieredzi visos apkalpošanas kanālos. Pieprasiet demonstrāciju vai izveidojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju, lai apskatītu visu, ko piedāvā LiveAgent zvanu centra programmatūra.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
īpašs centrs klientu portāla programmatūrai
Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!
Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra
Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team